Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne jota ette sano ääneen?

Vierailija
12.12.2013 |

Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?

Omani:

Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.

Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan,  koulutettuja.

Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.

Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).

Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)

Kommentit (690)

Vierailija
621/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä aina ärsyttää jos joku kirjoittaa x vaikka pitäisi kirjoittaa ks, esim. Mix? Miksi? Kertoo mielestäni teiniasteelle jäämisestä.

Vierailija
622/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on hidas ja tyhmä ja laiska.

Kasvissyönti ja vegaaniruokavalio yms. dieetit, joille ei ole lääketieteellisiä perusteluita, ovat hyvinvointiyhteiskunnan mukanaan tuomaa nirsoilua - kehitysmaissa kukaan ei valikoi, mitä syö. Ymmärrän kyllä ekologisuuden tässä, mutta silti olen tätä mieltä. Todella ekologista olisi syödä lähiruokaa eikä lennätellä mitään oliiveja ja banaaneja tänne.

Miehen sisko on curling kasvattaja. Hän pilaa lapsensa sillä, että ei uskalla olla vanhempi.

Äitini olisi pitänyt ottaa ero isästäni.

Lapseni kaverilla ei ole mitään käytöstapoja ja vanhempien tulisi opettaa niitä hänelle. Lapsi on rasittava.

Terveiden vanhempien ollessa kotona ei pitäisi olla mahdollisuutta viedä lapsi kokopäiväiseen kunnalliseen päivähoitoon.

Työpaikallani ei uskalleta riittävän tiukasti puuttua siihen, että yksi tyyppi ei tee mitään ja lintsaa koko ajan.

Jos ei mennä raskaana ollessa naimisiin, koska ei haluta, että asia näyttää siltä, että lapsen takia mennään naimisiin, niin asia näyttää ihan samalta silloin, kun se lapsi kävelee itse häissä.

On tyhmää suostua avoliittoon ja tehdä lapsia ja sitten valittaa koko ajan, että mies ei halua naimisiin, vaikka mies ei missään vaiheessa ole sellaista luvannut. Itsehän on suostunut perheen perustamiseen avoliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sellaisia mielipiteitä mitkä pitäisin vain itselläni. Olen rehellinen ja suorapuheinen ja näin saan ympärilleni ne ihmiset, jotka arvostavat minua juuri sellaisena kuin olen, mielipiteineni päivineen.

PS. Ihan yhtä paljon kuin vegaanit ovat vieraantuneet luonnosta, ovat vieraantuneet myös tehotuotetun lihan syöjät.

Vierailija
624/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous ON joskus tietoinen valinta: Pystyn nykyisin tunnistamaan syntymähomot elintapahomoista.

H. Tarkka-Tutka

Vierailija
625/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaiset ovatn hulluja, kun niille kelpaa mies.

Vierailija
626/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin mielipide jota en koskaan sanoisi asianomaisille ääneen.

-Idioottimaista aloittaa lasten suunnittelu ja hankkiminen yli 35vuotiaana. En tiedä/tunne ketään tuon ikäisenä ekan lapsensa saanutta vanhempaa joka osaisi kasvattaa sitä muksuansa. Eli ei sääntöjä mamin pikku mussukoilla, vain minä ja minun lapseni, olipas söpöä kun heitit kuraa toisen päälle jne!

Vierailija
627/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvalinta on tekopyhää hommaa.

Etsitään muka tasa-arvoista ja kilttiä kumppania. Silti kauneimmat naiset päätyy pahan naistenmiehen kainaloon ja menestyneimmät miehet hankkii yhden naisen kodinkoneeksi, toisen seksileluksi...

Vierailija
628/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jonka onnellisuus on lähtemättömästi kiinni lasten saamisesta, ei ole kypsä vanhemmaksi. Siispä lapsettomuushoitoja/adoptiota ei pitäisi sallia ihmisille, jotka eivät voi hyväksyä elämää ilman lapsia. Toisin sanoen sekä hoidot että adoption voisi vaikka kieltää, koska kypsät ja tasapainoiset aikuiset ihmiset eivät niitä aivan ehdottomasti tarvitse.

Ja en todellakaan ole koskaan sanonut tätä kenellekään ääneen, enkä sano jatkossakaan.

Vierailija
629/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooniset väsymysoireyhtymät sun muut vastaavat on ihan höpönlöpöä, eikä todellakaan ainoastaan fyysisiä tiloja. Hoitamalla päätään, opettelemalla toimivampia strategioita selviytyä arjesta ja stressistä, sekä aktiviteetin lisäämisellä asteittain tila paranee, sen sijaan että makaisi lahnana sängyssä tai pitäisi kynsin hampain kiinni siitä että fyysiseen sairauteen on oltava jokin lääketieteellinen hoito.

Fibromyalgiapotilaillakin on usein selkeitä psyykkisiä vaivoja - eikä vain fibromyalgian seurauksena. "Fibromyalgia" voi aika usein olla seuraus näistä psyykkisistä vaivoista.

Epämääräisiä oireyhtymiä potevien kannattaisi pohtia mitä hyötyä sairaan roolista heille on.

Vierailija
630/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehen ovat tyhmiä, miten he jaksavat olla naisten kanssa kun miehen kanssa on paljon helpompaa.

Vierailija
631/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:27"]

Tämä on todellakin mielipide jota en koskaan sanoisi asianomaisille ääneen.

-Idioottimaista aloittaa lasten suunnittelu ja hankkiminen yli 35vuotiaana. En tiedä/tunne ketään tuon ikäisenä ekan lapsensa saanutta vanhempaa joka osaisi kasvattaa sitä muksuansa. Eli ei sääntöjä mamin pikku mussukoilla, vain minä ja minun lapseni, olipas söpöä kun heitit kuraa toisen päälle jne!

[/quote]

Minä olen 35 ja yritämme ensimmäistä lastamme. Mutta hyvin voisit tuon minulle sanoa ääneenkin; ei nimittäin osu ollenkaan maaliin. Todellakin tulen osaamaan kasvattaa lapseni kunnioittamaan muita ihmisiä (jos meille lapsi suodaan).

15

Vierailija
632/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, miksi on kamalaa katsoa kun lapsi syö ja juo. Olisiko se kuivunut vauva sairaalan letkuissa jotenkin sitten kauniimpi näky? Tai nälkään kuollut vauva? Vai sulleko ne pitäis tuoda imetettäväksi jos ei itse siihen pysty?

Vierailija
633/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:30"]

Krooniset väsymysoireyhtymät sun muut vastaavat on ihan höpönlöpöä, eikä todellakaan ainoastaan fyysisiä tiloja. Hoitamalla päätään, opettelemalla toimivampia strategioita selviytyä arjesta ja stressistä, sekä aktiviteetin lisäämisellä asteittain tila paranee, sen sijaan että makaisi lahnana sängyssä tai pitäisi kynsin hampain kiinni siitä että fyysiseen sairauteen on oltava jokin lääketieteellinen hoito.

Fibromyalgiapotilaillakin on usein selkeitä psyykkisiä vaivoja - eikä vain fibromyalgian seurauksena. "Fibromyalgia" voi aika usein olla seuraus näistä psyykkisistä vaivoista.

Epämääräisiä oireyhtymiä potevien kannattaisi pohtia mitä hyötyä sairaan roolista heille on.

[/quote]

Toivottavasti et ole lääkäri. Nimittäin tuollainen mielipide vaikuttaa ammattitaitoosi, vaikka et sitä ääneen sanoisikaan.

Vierailija
634/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ihmiset ovat typeryksiä, laumasieluja ja lampaita. Tämä näkyy siten, että  uskotaan suunnilleen kaikki mitä lehdissä lukee tai telkkarissa sanotaan, luotetaan sokeasti lääketieteeseen ja yleensäkin ns. asiantuntijoihin. Omat aivot jätetään narikkaan ihan koko elämän ajaksi.

Värjätyt hiukset ovat rumat kutakuinkin aina. Tatuoinnit ja lävistykset ovat kamalia ja saavat ihmisen näyttämään sossupummilta.

Alakoulun opettajat ovat yleensä todella hölmöjä.

Suurin osa ihmisistä ei osaa käyttäytyä fiksusti ja olla esim. juoruamatta, korostamatta omaa hyvyyttään ja ihan vaan ajatella.

Suurin osa vanhemmista ei osaa kasvattaa lapsiaan.

Ihmiset jotka eivät harrasta lukemista, ovat tyhmiä ja sen huomaa kaikessa.

Opiskelu ei pelasta ihmistä tyhmyydeltä.

Tehotuotettua lihaa, eineksiä ja roskaruokaa syövät ovat mistään mitään välittämättömiä idiootteja.

Siinä jotain. En koskaan sano näitä tai mitään muutakaan loukkaavaa ääneen. Ja minulle on ihan sama, vaikka joku tatuoi itsensä päästä varpaisiin, laittaa rautaa naamaansa kilon jne. Se ei siis haittaa minua millään tavalla, jokainen saa näyttää siltä kuin haluaa.

Vierailija
635/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 % lääkäreistä ja sairaanhoitajista ovat ammattitaidottomia, empatiakyvyttömiä, epäasiallisia jne.

Vierailija
636/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan eutanasiaa - myös alaikäisille.

Pidän tupakoitsijoita tyhminä.

Vierailija
637/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat suurimmaksi osaksi kaikki samasta muotista väännettyjä ahdasmielisiä vakavia hapannaamoja. 

Vierailija
638/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon melkein kaiken ääneen jos sikseen tulee. Mutta sitä en sano, että pidän muutamaa kaveriani vähän huonoina äiteinä. Saatan tämän kylläkin sanoa jollekin ulkopuoliselle mutten asianosaiselle itselleen.

Vierailija
639/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:09"]

Anteeksi, pakko puuttua tuohon korvikejuttuun: miten se näyttää kamalalta? Olisiko parempi näky sitten nälkäänsä huutava lapsi?

[/quote]

No ei tietenkään ole. Vertaan korvikkeen antamista imetykseen, en ruokkimatta jättämiseen. Ja kyse ei nyt ole siitä ettei Pirkko-Marjatta voi imettää, vaan siitä mitä se lapsi saa ruuakseen. Eli jos oma imetyksesi ei ole onnistunut,  mielipiteeni ei liity siihen.

Vierailija
640/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä riittää:

Masennus on oma valinta.

Työttömyys johtuu laiskuudesta.

Eineksiä syövät ovat avuttomia.

Vauvan pulloruokinta kertoo huonosta äitiydestä.

Huonosti käyttäytyvät lapset ovat vanhempien saamattomuuden tulos.

Tässä murto-osa, minäkään en todellakaan tuo julki näitä ajatuksiani  missään tilanteessa, en halua loukata ketään. Jokainen tekee omat valintansa, niin myös minä ajatuksieni suhteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme