Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne jota ette sano ääneen?

Vierailija
12.12.2013 |

Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?

Omani:

Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.

Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan,  koulutettuja.

Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.

Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).

Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)

Kommentit (690)

Vierailija
641/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:27"]

Tämä on todellakin mielipide jota en koskaan sanoisi asianomaisille ääneen.

-Idioottimaista aloittaa lasten suunnittelu ja hankkiminen yli 35vuotiaana. En tiedä/tunne ketään tuon ikäisenä ekan lapsensa saanutta vanhempaa joka osaisi kasvattaa sitä muksuansa. Eli ei sääntöjä mamin pikku mussukoilla, vain minä ja minun lapseni, olipas söpöä kun heitit kuraa toisen päälle jne!

[/quote]

Minä olen 35 ja yritämme ensimmäistä lastamme. Mutta hyvin voisit tuon minulle sanoa ääneenkin; ei nimittäin osu ollenkaan maaliin. Todellakin tulen osaamaan kasvattaa lapseni kunnioittamaan muita ihmisiä (jos meille lapsi suodaan).

15

[/quote]

Ei,en tule sanomaan tuota kenellekkään ääneen. Se on loukkaavasti sanottu. Toivotaan että teillä tärppää ja teistä tulee positiivinen poikkeus. Sen näkee sitten mahdollisesti 15vuoden päästä minkälaisen nuoren miehen/naisen olette kasvattaneet.

Vierailija
642/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:09"]Anteeksi, pakko puuttua tuohon korvikejuttuun: miten se näyttää kamalalta? Olisiko parempi näky sitten nälkäänsä huutava lapsi?

[/quote]

Imettäminen on ällöä, mun tissejä imee vain mies seksin yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei onnistu koska naisen ruokavalio koostuu lisäaineista, väriaineista, sokereista, viljatuotteista (pullat,kakut hampurilaiset) tai dieettijauheista. Siihen lisättynä liikkumattomuus ja kemikaalien käyttö.. Kukapa vauva sellaista maitoa maistelisi se haisee tosi voimakkaasti lapsen nenään. TÄTÄ EI SAA SANOA KOSKAAN MISSÄÄN KOSKA VIKA EI OLE KOSKAAN ÄIDISSÄ!

(paitsi että on)

Samoin tekisi mieli ääneen sanoa että ne steriilissä kapselissa kasvavat lapset tulevat sairastumaan jossain vaiheessa joka tapauksessa johonkin, joten olisi suotavampaa ettette desinfioisi niitä potkupukuja ja kyllästäisi kämppäänne kemikaaleilla jotka haihtuvat sitten lapsienne hengitysilmaan.

Mutta enpäs sanokaan tätä.

Sitten tekisi mieli sanoa että yliopistossa opiskelevat ovat kaikinpuolisn fiksumpia kuin amikset, jos ottaa huomioon kokonaisuuksien hahmottamista, universumin toimintaa yms. yms. Ajattelin näin ollessani amiksessa ja ajattelen samoin nyt yliopistossa. Mutta en sano tätäkään, koska tätä ei saa sanoa.

Voisin myös sanoa, jos viitsisin, että jos sinulla ei ole todettu laktoosi-intoleranssia, mutta vältät maitotuotteita siitä huolimatta mutta oireesi jatkuvat silti, ne johtuvat todennäköisesti esim. viljatuotteista tai suolistotulehduksesta.

Ainiin mutta sen vaan sanon, että viljatuotteet ovat ihmisen elimistölle täysin turhia ja esim. suomalaisten järjetön leivän mättäminen on syy siihen, miksi diabetes uhkaa jokaista suomalaista. Vehnästä tehdään olut, leivonnaiset, leivät, piiraat yms. yms. ja sitten vedetään Rennietä ja Samarinia kun närästää, mutta jätetään pois maitotuotteet koska niistä tulee ripuli- pullaa ja laktoositonta maitoa ja perse laulaa silti. Mutta enpäs sano tätä, niin ei pääse kukaan sanomaan että on trolli.

Vierailija
644/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en yleensä sano ääneen, että ihmisten enemmistö on todella tyhmää, kun on niin helposti markkinoinnin johdateltavissa. Tämä koskee niin kauppaa kuin politiikkaakin, on suorastaan tragikoomista, miten lammasmaisia ihmiset ovat, antavat käyttää itseään hyväkseen ja kuvittelevat ihan itse haluavansa asioita, jotka heille on markkinoinnilla syötetty.

Vierailija
645/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:45"]Imetys ei onnistu koska naisen ruokavalio koostuu lisäaineista, väriaineista, sokereista, viljatuotteista (pullat,kakut hampurilaiset) tai dieettijauheista. Siihen lisättynä liikkumattomuus ja kemikaalien käyttö.. Kukapa vauva sellaista maitoa maistelisi se haisee tosi voimakkaasti lapsen nenään. TÄTÄ EI SAA SANOA KOSKAAN MISSÄÄN KOSKA VIKA EI OLE KOSKAAN ÄIDISSÄ!

(paitsi että on)

Samoin tekisi mieli ääneen sanoa että ne steriilissä kapselissa kasvavat lapset tulevat sairastumaan jossain vaiheessa joka tapauksessa johonkin, joten olisi suotavampaa ettette desinfioisi niitä potkupukuja ja kyllästäisi kämppäänne kemikaaleilla jotka haihtuvat sitten lapsienne hengitysilmaan.

Sitten tekisi mieli sanoa että yliopistossa opiskelevat ovat kaikinpuolisn fiksumpia kuin amikset, jos ottaa huomioon kokonaisuuksien hahmottamista, universumin toimintaa yms. yms. Ajattelin näin ollessani amiksessa ja ajattelen samoin nyt yliopistossa. Mutta en sano tätäkään, koska tätä ei saa sanoa.

Voisin myös sanoa, jos viitsisin, että jos sinulla ei ole todettu laktoosi-intoleranssia, mutta vältät maitotuotteita siitä huolimatta mutta oireesi jatkuvat silti, ne johtuvat todennäköisesti esim. viljatuotteista tai suolistotulehduksesta.

Ainiin mutta sen vaan sanon, että viljatuotteet ovat ihmisen elimistölle täysin turhia ja esim. suomalaisten järjetön leivän mättäminen on syy siihen, miksi diabetes uhkaa jokaista suomalaista. Vehnästä tehdään olut, leivonnaiset, leivät, piiraat yms. yms. ja sitten vedetään Rennietä ja Samarinia kun närästää, mutta jätetään pois maitotuotteet koska niistä tulee ripuli- pullaa ja laktoositonta maitoa ja perse laulaa silti. Mutta enpäs sano tätä, niin ei pääse kukaan sanomaan että on trolli.

[/quote]

Luuletko tosiaan, että maidon maku on syy miksi imetys ei onnistu? Oot kyllä hölmö, voi sinua!

Vierailija
646/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä ajatuksia joillain! Kannattaa ihan tosissaan pitää vain siellä omassa päässään esim. tuo että masennus olisi oma valinta. Mutta mielipiteensä kullakin, tai siis luulonsa.

Itselläni on myös tuo tatuointi-juttu, ne ovat oikeastaan aina rumia ja myös lävistykset. Mutten voi tätä ääneen sanoa, koska en halua loukata suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija
647/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:45"]Imetys ei onnistu koska naisen ruokavalio koostuu lisäaineista, väriaineista, sokereista, viljatuotteista (pullat,kakut hampurilaiset) tai dieettijauheista. Siihen lisättynä liikkumattomuus ja kemikaalien käyttö.. Kukapa vauva sellaista maitoa maistelisi se haisee tosi voimakkaasti lapsen nenään. TÄTÄ EI SAA SANOA KOSKAAN MISSÄÄN KOSKA VIKA EI OLE KOSKAAN ÄIDISSÄ!

(paitsi että on)

[/quote]

Luuletko tosiaan, että maidon maku on syy miksi imetys ei onnistu? Oot kyllä hölmö, voi sinua!

[/quote]

Ei varmastikaan ainoa syy, mutta tutkittuani tätä asiaa olen havainnut, että hyvin usein syy on se eivätkä naiset sitä ymmärrä koska eivät tiedä, sitäpaitsi on helpompi syyttää aina muita kuin itseään. :)

Oletko itse hölmö, kun et ymmärrä kuinka paljon kemikaalit ja lisäaineet muuttavat esim. rintamaidon koostumusta?

Vierailija
648/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani oli miljoonasti tärkeämpi kuin aviomieheni.

Vierailija
649/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa mitä mieltä tahansa erinäisistä asioista, niin en lauo niitä suoraan päin naamaa. Minulla on tai on ollut sekä sukulaisissani että työkavereissani näitä "Minä olen aina rehellinen", "Sanon aina mielipiteeni" ja "Kyllä sinunkin on tämä hyvä tietää" -tyyppejä. En sano edes heille, että ovat helkkarin ärsyttäviä rehellisyyksineen. He loukkaavat ihmisiä mennen tullen. Minä en sitä halua tehdä. Ei minulla ole siihen oikeutta. Jos oikein tarkkoja ollaan, niin tämäkin viesti olisi saanut jäädä kirjoittamatta, mutta olkoon nyt, en deletoi sitä.

Vierailija
650/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on lapselle tärkeämpi kuin isä. Ts. lapsi pärjää helpommin ilman isää kuin äitiä. Olen työssäni nähnyt, että lähes kaikki yh-isät ovat jollain lailla enemmän pihalla lapsen asioista kuin äidit.

Kiusatuksi joutuminen on joissakin tapauksissa aivan kiusatun omaa syytä.

Juoppoja ja narkkareita pitäisi paapoa paaaljon vähemmän.

Vierailija
651/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan suomalaisia.

Rasistit, homofoobikot ja muut ilkeät paskiaiset pitäisi minusta teloittaa. En pidä heitä oikeina ihmisinä vaan umpityhmänä ihmissaastana.

Lapsiperheet ovat luotaantyöntäviä.

Vierailija
652/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:31"]Minuakin kiinnostaa, miksi on kamalaa katsoa kun lapsi syö ja juo. Olisiko se kuivunut vauva sairaalan letkuissa jotenkin sitten kauniimpi näky? Tai nälkään kuollut vauva? Vai sulleko ne pitäis tuoda imetettäväksi jos ei itse siihen pysty?

[/quote]

Kyllä! Oma vauva oli sairaalan letkuissa ja letkuruokinnassa, ettei kuivu kasaan. Olisi pitänyt varmaan repiä vauva irti letkuista ja työntää oma rinta suuhun. Olisi kuollut nestehukkaan mutta ainakin olisi näyttänyt hyvältä?!

Vierailija
653/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:57"]

Äiti on lapselle tärkeämpi kuin isä. Ts. lapsi pärjää helpommin ilman isää kuin äitiä. Olen työssäni nähnyt, että lähes kaikki yh-isät ovat jollain lailla enemmän pihalla lapsen asioista kuin äidit.

Kiusatuksi joutuminen on joissakin tapauksissa aivan kiusatun omaa syytä.

Juoppoja ja narkkareita pitäisi paapoa paaaljon vähemmän.

[/quote]

Minua kiinnostaisi tietää (ihan mielenkiinnosta), minkälaisissa tapauksissa kiusaaminen on kiusatun omaa syytä.

Vierailija
654/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:57"]

Olinpa mitä mieltä tahansa erinäisistä asioista, niin en lauo niitä suoraan päin naamaa. Minulla on tai on ollut sekä sukulaisissani että työkavereissani näitä "Minä olen aina rehellinen", "Sanon aina mielipiteeni" ja "Kyllä sinunkin on tämä hyvä tietää" -tyyppejä. En sano edes heille, että ovat helkkarin ärsyttäviä rehellisyyksineen. He loukkaavat ihmisiä mennen tullen. Minä en sitä halua tehdä. Ei minulla ole siihen oikeutta. Jos oikein tarkkoja ollaan, niin tämäkin viesti olisi saanut jäädä kirjoittamatta, mutta olkoon nyt, en deletoi sitä.

[/quote]

Mun entinen paras ystävä oli tällainen. Sanoi: Mikä sun naamassa on jotenkin outoa?? Minä sitä ihmettelin ja sitten tuli liuta vikoja. Sanoin että olipas aika ikävästi sanottu, niin rehennellen sanoi: Siis olisit onnellinen että sulla on tällainen ystävä joka sanoo SUORAAN eikä anna sun kulkea ties minkä näkösenä.

Joo kiitos rehellisyydestäsi. Kuuntelin tota vuosia mutta aika pian ton jälkeen napsahti päässä ja deletoin koko tyypin. Ymmärsin, että vika ei ollutkaan minun naamassani vaan sen päässä.

Mutta en sanonut sitä ääneen, koska siitä olisi tullut riita koska sellaiset ihmiset eivät kestä kritiikkiä joka koskee heitä. Eikä edes ole mikään palaute että "sun naamassa on joku vikana", kelläpä ei ois.

Vierailija
655/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:31"]Minuakin kiinnostaa, miksi on kamalaa katsoa kun lapsi syö ja juo. Olisiko se kuivunut vauva sairaalan letkuissa jotenkin sitten kauniimpi näky? Tai nälkään kuollut vauva? Vai sulleko ne pitäis tuoda imetettäväksi jos ei itse siihen pysty?

[/quote]

Kyllä! Oma vauva oli sairaalan letkuissa ja letkuruokinnassa, ettei kuivu kasaan. Olisi pitänyt varmaan repiä vauva irti letkuista ja työntää oma rinta suuhun. Olisi kuollut nestehukkaan mutta ainakin olisi näyttänyt hyvältä?!

[/quote]

Ei tietenkään. Tuollaisen sanoja on henkisesti tosi sairas. Toivottavasti vauvasi on nyt terve.

Vierailija
656/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:06"]

Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?

Omani:

Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.

Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan,  koulutettuja.

Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.

Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).

Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)

[/quote]

mä INHOAN korvikkeiden arvostelua. Tunsin itseni muutenkin maailman huonoimmaksi äidiksi, kun maitoa ei ikinä tullut. Ja se kun TÄYSIN tuntemattomat ihmiset tulivat minulle kaupassa arvostelemaan, kun ostin korviketta, tietämättä miksi ostan.

Voin sanoa käsi sydämellä tein kaikkeni jotta imettäminen olisi onnistunut. Imetysvalmentaja ja neuvolan täti kehoittivat kumpikin minua luovuttamaan ja vakuuttivat korvikelapsista tulee ihan yhtä hyviä kuin äidinmaitoa saaneet.

Vierailija
657/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:40"]

Mä sanon melkein kaiken ääneen jos sikseen tulee. Mutta sitä en sano, että pidän muutamaa kaveriani vähän huonoina äiteinä. Saatan tämän kylläkin sanoa jollekin ulkopuoliselle mutten asianosaiselle itselleen.

[/quote]

Toivottavasti puhut heistä kuitenkin anonyymeina.

Muutama kaverini on suoraan sanoen paska äiti/isä. Sääliksi käy lapset. Itse een selviäisi tervejärkisenä syömällä nakkia ja nuudelia, ottamalla vastaan fyysistä jahehenkistä kuritusta joka påivä ja joutumalla ottamaan liikaa vastuuta liian nuorena.

Vierailija
658/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:40"]

Mä sanon melkein kaiken ääneen jos sikseen tulee. Mutta sitä en sano, että pidän muutamaa kaveriani vähän huonoina äiteinä. Saatan tämän kylläkin sanoa jollekin ulkopuoliselle mutten asianosaiselle itselleen.

[/quote]

Mikä tekee naisesta huonon äitinä? Mikä on äitiyttä ja sekotatko siihen kaikenmaailman muut oheistoiminnot? Äiti on synnyttänyt tai lasta muuten omanaan hoitava. Mutta kaikki mitä kotona teemme ei ole äitiyttä vaan sitä arkea jota kaikki elää, eikä liity siihen että on vanhempi.

Vierailija
659/690 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:47"]

(paitsi että on)

[/quote]

[/quote]

Ei varmastikaan ainoa syy, mutta tutkittuani tätä asiaa olen havainnut, että hyvin usein syy on se eivätkä naiset sitä ymmärrä koska eivät tiedä, sitäpaitsi on helpompi syyttää aina muita kuin itseään. :)

Oletko itse hölmö, kun et ymmärrä kuinka paljon kemikaalit ja lisäaineet muuttavat esim. rintamaidon koostumusta?

[/quote]

Olet todella vähä-älyinen ihmisraunio. Edelleenkään maidon maku ei useinkaan ole syy em ongelmiin. Eikä tähän vaikuta jonkun ääliön "tutkimukset". Haista vittu.

[/quote] haha! Vai olet ihan tutkinut.:) olet tutkinut aika hyvin kun tiedät jopa yleisimpiä naisten imettämättömyyteen johtaneita syitä! Valitettavasti Suomessa ei ole sellaista tutkimusta edes tehty, joten joku keskustelusi jossain kainalokarva-luomu-kirppis-haisunäätä -perhekerhossa ei vielä ihan ole tutkimus.:DD

Vierailija
660/690 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä