Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Vihaan tekopyhää marttyyri-narsisti-siskoani yli kaiken. Huh. pitäisi sen yököttävän kaksihaaraisen kielensä ja näppinsä erossa kaikkien ympäröivien ihmisten asioista, mustamaalaamisesta ja yksinkertaisesta paskanjauhamisesta.. Ja keskittyisi vaikka hyppäämään katolta, en usko että monikaan tuntisi muuta kuin elämän helpottumista.
Ravintolassa imettävät naiset ovat idiootteja, jotka eivät tajua käyttäytymissäännöistä mitään.
Uudet kerrostalot ovat rumia.
Säälin reilusti ylipainoista työkaveriani joka kerta kun näen hänet.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:17"]
Suomenruotsalaisten pitäisi pystyä asioimaan suomen kielellä. Ei ole oikein, että tapaan viikoittain työssäni lapsia, jotka asuvat Helsingissä eivätkä osaa, hyvä jos sanaakaan, suomea. Miksi suuren enemmistön pitää opetella ruotsia, jotta yksi vähemmistöryhmä saa asioida itselleen mieluisammalla kielellä? Hehän ovat kaksikielisiä täällä asuessaan. Mikä muu vähemmistöryhmä odottaa tällaista erityiskohtelua? Mitä, jos venäläiset sanoisivat että eivät aio opetella suomea ja heidän pitää saada palvelua venäjäksi?
Suomenruotsalaiset tekevät suuren numeron ruotsinkielestä asiakaspalvelutilanteessa. Jos puhuu ruotsia, ruotsintaitoa kommentoidaan suuntaan tai toiseen ja jos ei puhu, tehdään valituksia.
[/quote]
Olen nykyään ihan samaa mieltä. Ystävällisesti yritin palvella ruotsiksi, mutta tämä lite bättre asiakas päätti alkaa vittuilemaan ja kyselemään mm. koulutustani ja missä olen opiskellut ja tiedänkö mitä osakkeet ovat (jåå, det vet jag också saatana). Nuohan liittyivät todella paljon itse asiaa eli ko. urpo ilmoittautui yrityksemme järjestämään tilaisuuten ja tarvitsin häneltä vain nimen ja puhelinnumeron. No, se oli vika kerta, kun yritin olla oikeasti ystävällinen suomenruotsalaiselle. Tack och ädjö!
Mua ärsyttää ihmiset,
jotka hankkii lapsen/lapsia ennen naimisiinmenoa.
jotka hankkii lapsen vaikkei oma parisuhde ole kunnossa.
jotka pitää avoliittoa samanarvoisena kuin avioliittoa.
Lisäksi mua inhottaa äidit, jotka pistää lapsensa yökylään jo parin kuukauden ikäisestä alkaen, että itse pääsevät ryyppämään. Olisko kannattanut jättää se lapsi hankkimatta, jos on joka kuukausi pakko päästä kavereiden kanssa bailamaan?!
Löytyishän näitä vaikka ja millä mitalla muitakin, mutta tässä nyt päällimmäiset. Onneks jaan mieheni kanssa samanlaisen ajatusmaailman ja pystyn hänelle kertomaan niitä mielipiteitä mitä en muille sanoisi ikimaailmassa.
Osan näistä varmaan sanoisin ääneenkin, osaa en:
- Monien ongelmat itsensä ja psyykensä kanssa johtuu liiallisesta alkoholinkäytöstä ja epäsäännöllisestä elämästä.
- Jos on aina kipeä tai useita kertoja vuodessa, on päässä vikaa ja pitäisi hoidattaa se.
- Useiden tuttujeni luona on likaista ja se on vastenmielistä.
- Lasta ei kannata hankkia yksin vaikka kuinka "monet yksinhuoltajat pärjäävät ihan hyvin".
- Hyvin harva ihminen vaivautuu tai edes pystyy aidosti pohtimaan motiivejaan ja arvojaan vaikka luulevat tuntevansa itsensä ja miksi käyttäytyvät tietyllä tavalla.
- Jos ei ole aikaa nähdä ystäviä, ei arvosta ystäviä. Pitää panostaa. Jos sanoo, että ei ehdi, on töitä / pitää siivota / mitä tahansa, arvostaa sitä kyseistä syytä enemmän kuin ystäviään.
- Toivoisin, että ihmiset saisivat useammin ansionsa mukaan. Toivon myös, että minua kohdeltaisiin samoin, kuin kohtelen muita. Ihminen ei oikein opi eikä pysty ymmärtämään, ennen kuin sattuu omalle kohdalle.
- Somalien lapset käyttäytyvät paljon paremmin kuin suomalaisten. Alakoululaiset suomalaislapset vitun huorittelevat, läskittelevät ja ämmittelevät. Seuraavan kerran vedän tällaista natiaista ympäri korvia ja kiellän kertomasta kenellekkään.
- Suurin osa ihmisistä ei osaa käyttäytyä pätkän vertaa.
- Suurin osa ei osaa kasvattaa lapsiaan. Suurin osa kuvittelee olevansa huippuvanhempia.
- Kaikki ihmiset ajattelevat olevansa parempia kuin muut. Se johtuu siitä, että omat valinnat ja arvot ovat omia. Moni ei tajua tätä.
- Useimmat tiedostavat ihmiset ovat sitä koska identifikoituvat mielikuvaan tiedostavista ihmisistä ja koska se on muotia, mutteivat pysty oikeasti analysoimaan ajamaansa / ajamiaan asioita. Heillä menee jatkuvasti puurot ja vellit sekaisin.
- Mikään ei koukuta yhtä pahasti kuin tupakka. Tupakoimaton ei voi ymmärtää tätä, joten hän ei voi kommentoida kenenkään lopettamista tai jatkamista.
- Olen hyvä lasten kanssa ja se vituttaa monia äitikavereitani. Joidenkin lapset viihtyvät meillä paremmin kuin kotonaan.
Viihdytinpä itseäni lukemalla kaikkien mielipiteet - ihan hyvä että pidetään ne omana tietonamme! Jatkan vielä omaa listaani...
Vastasyntyneet haisee kuvottavalta.
Guessin laukkuja käyttävät on pääasiassa tyylittömiä juntteja.
Koiraihmiset on säälittäviä reppanoita.
-ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 17:51"]
Tekisi mieli kommentoida uutista "musta mies yritti raiskata koulutytön" sanomalla että mitä minä just sanoin niistä mustista miehistä! Raiskaajapedoja jokainen! Mutta eihän sitä passaa ääneen sanoa, saa vielä syytteen rasismista. :/
Toinen mitä ei sovi sanoa on se että kannatan teiniäitien lasten huostaanottoa siihen asti kun teiniäiti on vähintään 22v. Lapsi ei voi olla hyvä vanhempi lapselle.
Jään odottamaan kuinka moni käy kimppuuni kuin somali koulutyttöön...
Olen myös sitä mieltä että somalit ja muut raiskaajakulttuurista tulevat pitäisi tehdä "toimintakyvyttömiksi" ennen kuin ne päästetään Suomeen.
[/quote]
Olishan se niin väärin, niin väärin, jos joku syyttäisi rasistiksi ihan vain sen takia, että sanot kaikkien tummaihoisten olevan raiskaajapedoja ;-)
[/quote]
Täällähän nimenomaan kysyttiin mielipiteitä joita ei sovi sanoa ääneen.
[/quote]
Niin?
[/quote]
Niin että vedit sitten porot torveen. :D
Oletko naimisissa mustan miehen kanssa?
[/quote]
Kenellähän se nokka tukossa on...
[/quote]
Sinulla. :D Oletko mamupatka kenties?
siis mamupatja. :D
Olen niin kiihtynyt ja herneet nenässä kun syytät minua rasistiksi että en osaa edes kirjoittaa. ;)
Kehitysvammaiset, downit ym. ovat ihmisiä kuten me muutkin, eivät mitään jumalolentoja tai söpöjä lemmikkiapinoita. Usein heistä puhutaan kuin kuuluisivat jompaan kumpaan ryhmään.
Mieheni kaveri on kusipää. Mieheni on tätä tukenut, auttanut, rientänyt aina luokseen jos kaverilla on ollut vaikeaa...ja nyt, kun mies pyytää YHTÄ VITUN PALVELUSTA, SE SAATANAN MULKKU EI SUOSTU VAAN NAURAA PÄIN NAAMAA. "Emmä nyt sellaseen rupea!" Mies tarjosi rahaa, vaikka siitä onkin tiukkaa: "Emmä jaksa siltikään." Seuraavana päivänä tuo mulkvisti kehtasi soittaa ja mankua taas miestäni apuun. Mies oli hetken hiljaa ja kieltäytyi. Puhelu loppui.
Tuttuni puoliso on suurin juntti, jota olen koskaan tavannut. Hän systemaattisesti loukkaa ihmisiä ja ylpeilee asialla: on kuulemma niin ROHKEA, kun käyttäytyy kuin vastenmielinen kasa degeneroitunutta ihmissaastaa. No siltä kyllä näyttääkin; tatuoitu, läski ja naama nurinpäin oleva naisihminen jolla on kissafetissi. Ei tällä muijalla ole koskaan käynyt mielessä, että muillakin voi olla mielipiteitä, mutta eivät ole niin huonotapaisia että möläyttelisivät niitä ääneen jatkuvasti..?
Venäläisiltä pitäisi kieltää pääsy suomalaisiin kylpylöihin.
Dianan hääpuku ei ollut kasarikermakakkuhirvitys, vaan upea luomus.
Muistan asioista aina ensimmäisenä ja viimeisenä niiden puutteet.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:50"]
Oletko itse hölmö, kun et ymmärrä kuinka paljon kemikaalit ja lisäaineet muuttavat esim. rintamaidon koostumusta?
[/quote]
Kun päättyy aatto ja alkaa yö, ihminen on sitä mitä hän syö... SIKA
- Juice Leskinen -
Paitsi että on tietenkin koko ajan sitä mitä syö ja juo, oikeassa olet. Mielenkiintoinen ajatus sulla.
Lasten hankkiminen on itsekästä. (Itsekin tein lapsen vain siksi, että halusin. Lapsiltahan ei voi kysyä, haluavatko he syntyä tänne hullunmyllyyn vai ei.)
Suuri osa suomalaisista on rasisteja.
Suurin osa ihmisistä on tyhmiä sillä tavalla, että he tajuavat asioita vain omasta näkökulmastaan.
Kaikki lapset ei todellakaan ole nättejä tai söpöjä. Aika harva loppujen lopuksi edes on. Itse asiassa en edes tykkää lapsista, ja sitä nyt varsinkaan ei saa ääneen sanoa.
Tupakointi on oksettava tapa ja tupakoitsijat itsekkäitä juntteja.
Meidän lapsi ei vauva-aikana koskaan valvottanut öisin, vaan nukkui kokonaisia öitä heti laitokselta. Imetykset tietenkin, joihin en itse herännyt siten, että olisin aamulla muistanut. Vauva nukkui minun vieressä, enkä siis tiennyt, montako kertaa yössä söi, mutta tyytyväinen oli ja kasvoi käyrällä. En sano tätä ääneen, ettei muille tule paha mieli, tuo oli pelkkää tuuria, en tehnyt mitään eritystä sen eteen. En ollut kertaakaan vauvavuoden aikana väsynyt, nukuttiin vauvan kanssa tyytyväisenä 12-13 tuntia joka yö, ja mies oli kateellinen.
Eikun oho, kirjoitin vahingossa tuollaisen "tunnustuksen" vaikka piti olla mielipiteitä!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:01"]
Lasten hankkiminen on itsekästä. (Itsekin tein lapsen vain siksi, että halusin. Lapsiltahan ei voi kysyä, haluavatko he syntyä tänne hullunmyllyyn vai ei.)
[/quote]
Oma mielipiteeni on, että ei ole paljoa epäitsekkäämpää ja toisten puolesta uhrautuvampaa kuin useamman lapsen äiti. Olen kyllä sanonut sen joskus ääneenkin.
Yhteiskunnankin kannalta lastenteko on tärkeää. Väestöpyramidi on jo nurinkurin.
Lapsilleen huutavat äidit ja isät ovat huonoja vanhempia.
Suomalaiset ovat yksinkertaista ja junttia porukkaa.
Varattuja miehiä iskevät naiset ovat säälittäviä.
Tekisi mieli kommentoida uutista "musta mies yritti raiskata koulutytön" sanomalla että mitä minä just sanoin niistä mustista miehistä! Raiskaajapedoja jokainen! Mutta eihän sitä passaa ääneen sanoa, saa vielä syytteen rasismista. :/
Toinen mitä ei sovi sanoa on se että kannatan teiniäitien lasten huostaanottoa siihen asti kun teiniäiti on vähintään 22v. Lapsi ei voi olla hyvä vanhempi lapselle.
Olen myös sitä mieltä että somalit ja muut raiskaajakulttuurista tulevat pitäisi tehdä "toimintakyvyttömiksi" ennen kuin ne päästetään Suomeen.
[/quote]
Olishan se niin väärin, niin väärin, jos joku syyttäisi rasistiksi ihan vain sen takia, että sanot kaikkien tummaihoisten olevan raiskaajapedoja ;-)
[/quote]
Älä nyt liioittele, hänhän puhui vain kaikista miespuolisista tummaihoisista. Ei, eiiii tuossa ole mitään rasismiin viittaavaakaan :-))))
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:26"]
Sanan vittu käyttäjät ovat alinta pohjasakkaa.
[/quote]
Siis VITTU, tuu sanoon toi mulle!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:23"]
[/quote]
[/quote]
Täällähän nimenomaan kysyttiin mielipiteitä joita ei sovi sanoa ääneen.
[/quote]
Niin?
[/quote]
Niin että vedit sitten porot torveen. :D
Oletko naimisissa mustan miehen kanssa?