Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne jota ette sano ääneen?

Vierailija
12.12.2013 |

Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?

Omani:

Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.

Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan,  koulutettuja.

Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.

Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).

Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)

Kommentit (690)

Vierailija
21/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 06:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:30"]

Epämääräisiä oireyhtymiä potevien kannattaisi pohtia mitä hyötyä sairaan roolista heille on.

[/quote] Samaa mieltä tästä lainaamani kirjoittajan kanssa.

Sen sijaan minä ajattelen niin, että kroonisen väsymysoireyhtymän yms syytä ei tunneta VIELÄ. Siksi en oo valmis leimaamaan sitä tai fibromyalgiaa sairastavaa laiskurileimalla, sairaus on heille kuitenkin todellinen.

[/quote]

Lainauksen kirjoittaja vastaa: En minäkään laiskurileimaa kannata, vaiva on sairastajalle todellinen. Mutta CFS:aa ja fibromyalgiaa sairastavilla (etenkin potilasjärjestöillä) on usein ehdoton asenne sen suhteen, että vaivoilla ei ole MITÄÄN tekemistä psyyken kanssa. Joka on ihan höpönlöpöä, vaivat vaihtelevat mielentilan mukaan, ihmiset ovat kokonaisuuksia joissa mieltä ja kehoa ei voi erottaa toisistaan. Ja usein masennukseen suunnattu hoito auttaa myös näihin fyysisiin vaivoihin.

Syiden suhteen voi tietysti olla, että tulevaisuudessa löytyy joku oikea syy. Toinen vaihtoehto on, että historia toistaa itseään. 10-20 vuoden kuluessa nämä sairaudet katoavat pikkuhiljaa, kun keksitäänkin uusia oireyhtymiä ja nimikkeitä selittämään samoja vaivoja.

[/quote] Juu, itseasiassa aika samoilla linjoilla ollaan tässä.

t. se, joka sua lainasi

Vierailija
22/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoidot pitäisi lopettaa. Jos oma/kumppanin biologia ei lisääntymistä salli, on minusta ihan järjenvastaista tehdä väkisin lapsi tälle jo valmiiksi ylikansoitetulle maapallolle. Muutenkin valtaosa tahattomasti lapsettomista vaikuttaa jotenkin pakkomielteisiltä asian suhteen. En vaan käsitä, että koko elämä katkerana surkutellaan sitä puuttuvaa lasta. Älytöntä että onnellisuus voi olla kiinni yhdestä lapsesta, kai ihmisellä pitää muutakin elämää olla. Haloo, kaikkea ei voi saada, get over it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

cp-vammaisia tai muuten pakkoliikkeitä saavia tai liikerajoitteisia ei kannattaisi kouluttaa lääkäriksi, vaikka olisi kuinka viisas! Mä en ainakaan mene pakkoliikkeiselle gynelle tai hammaslääkärille :O

Vierailija
24/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri on vittupää.

Vierailija
25/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on näköjään sallittua kyllä kompata näitä typeriä mielipiteitä ("joo, olen kanssasi ihan samaa mieltä!"), mutta mitään negatiivista palautetta ei siis saa antaa?

Vierailija
26/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:11"]

Tapio Suominen on älyttömän seksikäs. Hoitamaton bipolaarinenhan sillä tuntuu olevan, mutta silti seksikäs, kun vain ottaisi lääkkeensä.

[/quote]

Miksi tämä harmiton ja hupaisa kannanotto on saanut yhtä paljon miinuksia kuin pahemmatkin mustavalkoistukset ja vihapuheet? :D

t. en edes kirjoittanut tuota

Vierailija
27/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lapsi on ruma, ja äiti toitottaa aina kuinka kaunis tämä on. Myötäilen, vaikka tosiasiassa kummastelen vauvan suorakulmion muotoista päätä ja kyömynenää.

Vierailija
28/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lapsi on ruma.

Vierailija
29/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että en saa takaisin sitä että millainen äiti olen ollut, miten väsynyt ja miten hirviö

etten voi muuttaa sitä millaisia kiintymyssuhteita olen luonut, on vain elettävä sen kanssa ja yritettävä joka päivä uudelleen ettei olisi hirviö

että aloin oivaltaa asioita vasta kun

ryhdyin aidosti miettimään missä lahjani ovat ja seuraamaan niitä

nukkumaan - tämä oli psyykkeen voinnista kiinni -

ryhdyin aktiivisesti miettimään sitä millaista olisi jos tämä ilta ja aamu olisivat viimeiset lasteni kanssa, sitä periaatetta olen pyrkinyt noudattamaan

itsensä, sydämensä seuraaminen poisti minulta uskomattoman määrän vihaa, katkeruutta ja halveksuntaa toisia ihmisiä kohtaan

että kaipaan syvällistä keskusteluyhteyttä mieheeni ja että rakastan häntä todella paljon

ja että hän on antanut minulle paljon anteeksi kun on seissyt rinnallani kun olen ollut kauhea(n väsynyt ja sitä myöten hirviö)

että rakastan useita ihmisiä, eri tavoilla, syvästi ja että yksiavioisuuden ehto tuntuu ahtaalta siksi että se tuntuu määräävän että rakastaminen olisi väärin (vaikka ei siis tekisikään mitään ts. huono omatunto)

että yksi parhaimmista ystävistäni on jäänyt pariutumatta koska rakastaa minua ja se on hirveää ja toivon että se vielä muuttuisi

että minulla on oikeasti lahjakkuutta ja se on ainutlaatuista ja minulla on mahdollisuus työllistää itseni sillä.

Vierailija
30/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa köyhien ongelmista ei johdu köyhyydestä vaan kyvyttömyydestä hoitaa taloutensa ja asiansa. Eli köyhyys onkin elämänhallintaongelma ja sitä ei poisteta rahalla.

Mielenterveysongelmaisten paapominen ja asioiden vatvominen voi vaan pahentaa tilannetta. Käytännön työ voi olla lääke pälliongelmiin.

Lapsentekoonkin pitäisi olla "ajokortti", ettei kaikkien perusoikeus olisi tehdä lapsia.

Kaikenmaailman kulttuuri-ihmisten ja taiteilijoiden on turha itkeä köyhyyttä. Ei yhteiskunta voi maksaa siitä, että joku saa toteuttaa itseään suttaamalla väriä paperille, vaikka se olisikin kuinka voimaannuttavaa.

Jos naiselta huostaanotetaan useampi lapsi ja nainen silti lisääntyy, niin pakkosterilisaatio olisi varteenotettava vaihtoehto.

Usein kasvatus on syynä lasten käytösongelmiin ja ratkaisu olisi vanhempien koulutus, ei lasten terapoiminen.

Pakolaisista ei tule ratkaisua työvoimapulaan. Heitä pitäisi auttaa kotimaassaan eikä siirtää Suomeen. Suomessa törttöilevät pitäisi kuljettaa takaisin kotimaahansa eikä paijata täällä. Samoin, jos lapsena Suomeen tulleet tai täällä syntyneet eivät sopeudu yhteiskunnan vaatimuksiin, niin siirto kotimaahan tai sitten paikkaan, jossa on pakko sopeutua, vaikka yksin pienelle paikkakunnalle pohjoiseen.

Vierailija
31/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Nina Mikkosta ja hänen mielipIteitään. 

Vierailija
32/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeallergia on pelkkää erikoisuuden tavoittelua. Hometta on joka paikassa kuitenkin, ei siitä voi päästä eroon, paras tottua vaan.

Monet muutkin allergiat ovat vain tapa tehdä itsestään kuuluva ja näkyvä. Ei jokainen ripuli/ihottuma/mahakipu ole allergiaa.

Down-lapset pitäisi abortoida ajoissa ja muut pahat kehitysvammat. Ei ole ihmiselämän arvoista elää friikkinä. Pidän kuolaavia vammaisia vastenmielisinä, tosin säälin heitä kovin.

Vaikka pidän vaaleita ja tummaihoisia ihmisiä yhtä arvokkaina, niin esim. jos saan kuulla, että joku kirjailija onkin tummaihoinen tai hänen romaaninsa henkilöt ovat tummia, niin intoni lukea lopahtaa saman tien. En vaan ole yhtään kiinnostunut lukemaan tummien ihmisten esim. romansseista. Sama kirja, jos luulen henkilöitä valkoihoisiksi, uppoaa täysillä.

Lapsettomuus on luonnon säätelykeino liikakansoitusta vastaan. Jos ei saa lasta, niin sitten pitää olla ilman.

Vierailija
33/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:46"]

Homeallergia on pelkkää erikoisuuden tavoittelua. Hometta on joka paikassa kuitenkin, ei siitä voi päästä eroon, paras tottua vaan.

Monet muutkin allergiat ovat vain tapa tehdä itsestään kuuluva ja näkyvä. Ei jokainen ripuli/ihottuma/mahakipu ole allergiaa.

Down-lapset pitäisi abortoida ajoissa ja muut pahat kehitysvammat. Ei ole ihmiselämän arvoista elää friikkinä. Pidän kuolaavia vammaisia vastenmielisinä, tosin säälin heitä kovin.

Vaikka pidän vaaleita ja tummaihoisia ihmisiä yhtä arvokkaina, niin esim. jos saan kuulla, että joku kirjailija onkin tummaihoinen tai hänen romaaninsa henkilöt ovat tummia, niin intoni lukea lopahtaa saman tien. En vaan ole yhtään kiinnostunut lukemaan tummien ihmisten esim. romansseista. Sama kirja, jos luulen henkilöitä valkoihoisiksi, uppoaa täysillä.

Lapsettomuus on luonnon säätelykeino liikakansoitusta vastaan. Jos ei saa lasta, niin sitten pitää olla ilman.

[/quote]

Tuota homeallergiaa komppaan. Minulla ja pojalla on homeallergia ja aika pahakin. Pojalla turpoaa silmät, ellei ehdi ottaa telfastia, itse yskin ja saan vedellä ventolinea kaksin kourin.

Mutta se ei todellakaan ole muuta allergiaa kummempi. Tyttöni on koirille allerginen ja ihan samat oireet. Olen aina ihmetellyt, että miksi homeallergiset tekevät itsestään niin suuren numeron-

Homeita on satoja erilaisia. Kun kävimme tutkimuksissa, sanottiin, että kaikkia ei voi sen takia testata. Pari tavallista testattiin ja selkeästi oireilemme. Mutta niin oireilen koivulle ja pujolle myös.

Vierailija
34/690 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:00"]

Vähän naurattaa noi, jotka väittävät lapsettomuushoidot turhiksi, koska se on luonnon tapa rajoittaa liikakansoitusta. Eikö samaan syssyyn voisi lopettaa lasten rokottamisen ja lääkitsemisen, koska sehän on luonnon tehokkain tapa estää liikakansoitus? :D

[/quote]

Tai väestön ikääntymisen lopettamalla syöpätutkimus ja hoidot. 

Kasvain minullakin, mutta aina välillä on tuollainenkin käynyt mielessä. Lähinnä tilanteissa, kun loputtomat tutkimukset vituttavat, eikä kaipaisi ikäviä hoitoja. Ja tuota en varmasti sano ääneen kenenkään kuullen.

Vierailija
35/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

284, kiitos. Sain noista paljon konkreettista mitä haluan itse sanoa itselleni.:) 

Vierailija
36/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnainen, joka ottaa rättipäämiehen ja kääntyy muslimiksi, on aina ruma ja lihava. Juuri sellainen idiootin oloinen, joka on kiitollinen kun saa munaa edes hiekkaneekeriltä. Halvektsittava mamupatja. 

Tämä on muuten paras ketju aikoihin.

Vierailija
37/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antaa tahallaan sikamaisille miehille ja nauraa kilteille. Sitten naiset väittävät, että etsivät niitä kilttejä, mutta viilaavat linssiin koko ajan ja ovat kiinnostuneita vain niistä, jotka käyttää niitä hyväkseen.

Olen ehdottomasti tätä mieltä.

Vierailija
38/690 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 09:57"]

Uskovaisten haukkuminen ja dissaaminen, jota tässäkin ketjussa on yllätys yllätys nähty ihan riittävästi, ei nykyisin ole rohkeaa ja omaperäistä, vaan pahimman lajin laumasieluisuutta. Mutta kun Dawkins (heh heh) ja palstan muut mimmut ja mammut ovat sitä mieltä ja kun koulun joulukirkossa oli silloin aikanaan tylsää, niin uskaltaahan sitä silloin ulvoa joukon mukana, edes nimettömänä. Tämä mielipide tulee todennäköisesti saamaan paljon alapeukkuja, mutta tunnetusti se koira älähtää...  [/quote]

Saat multa tuhat plussaa, puit omat ajatukseni sanoiksi tosi hyvin. Monet ihmiset kohtelevat nykyään uskovia tosi törkeästi ja esittävät vielä olevansa  uskomattoman edistyksellisiä niin tehdessään. Oksettavaa laumasieluisuutta pahimmillaan.

T. Ei-uskovainen, joka kuitenkin kunnioittaa jokaisen omaa henkilökohtaista uskonratkaisua hyvin paljon.

Vierailija
39/690 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lapsi on näsäviisas ja ärsyttää usein. Yritän olla ystävällinen (pidän lapsista ja itsellänikin on lapsi) mutta samaan aikaan päässä kiehuu. En vaan jaksaisi vastata kohteliaasti niihin "viisauksiin". Ärsyttää myös ihan äärimmäisen läpinäkyvä tapa "pummata" asioita.

Ai niin ja kun tulivat siskonsa kanssa kyläilemään niin kiskoivat minuuteissa litran limua ja aivan kaikki kipot tyhjiksi sipseistä kekseistä ja karkeista, röyhtäilivät kovaan ääneen jne.

Vierailija
40/690 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei pitäisi yrittää lasta, en usko että hänestä tulisi hyvä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi