Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Uskovaiset ihmiset ovat ahdasmielisiä, elävät itsepetoksessa ja aiheuttavat toiminnallaan paljon vahinkoa ympärilleen.
Tahallisesti lapsettomat ja sillä kehuskelevat ihmiset ovat pääsääntöisesti erittäin itsekeskeisiä ja epäempaattisia.
Toivon usein, että ihmiset, jotka pitävät masennusta tai neurologisia oireyhtymiä (ADHD, autismi) asenne- tai kasvatusongelmina joko sairastuisivat itse tai saisivat lapsen, jolla on joku kyseisistä oireyhtymistä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 12:57"]
Minä inhoan maahanmuuttajia.
Neekerimiehet haisee hielle ja kaikki muut neekerit todella olmituiselle.
[/quote]
Ja sinä taas olet niin varma mielipiteestäsi kuin vain täydellisen tietämätön ihminen voi olla. Veikkaan, että et tunne henkilökohtaisesti yhtäkään maahanmuuttajaa, et tiedä heidän maahantulonsa syitä saati mitään, siis yhtään mitään elämästä, jonka vuoksi he ovat oman kotimaansa joutuneet jättämään. Olet ja elät siinä omassa länsimaisessa pikku kuplassasi tuijottaen sitä omaa valkoista pikku napaasi.
Ja kyllä, minä tiedän, paljonkin, mutta en todellakaan koskaan aio kertoa näistä asioista yhtään mitään kaltaisellesi putkinäköiselle rasistille.
Tekisi mieli kommentoida uutista "musta mies yritti raiskata koulutytön" sanomalla että mitä minä just sanoin niistä mustista miehistä! Raiskaajapedoja jokainen! Mutta eihän sitä passaa ääneen sanoa, saa vielä syytteen rasismista. :/
Toinen mitä ei sovi sanoa on se että kannatan teiniäitien lasten huostaanottoa siihen asti kun teiniäiti on vähintään 22v. Lapsi ei voi olla hyvä vanhempi lapselle.
Jään odottamaan kuinka moni käy kimppuuni kuin somali koulutyttöön...
Olen myös sitä mieltä että somalit ja muut raiskaajakulttuurista tulevat pitäisi tehdä "toimintakyvyttömiksi" ennen kuin ne päästetään Suomeen.
Imetysfanaatikot ovat vajakkeja
Taaperoimettäjät kuvottavia
Iltatähtien synnyttäjät pelkäävt jäädä miehensä kanssa kahden, kun ei ole mitään yhteistä. Eli kuolleeseen suhteeseen tehdään lapsi, ettei mies jätä
Imetysfanaatikot ovat vajakkeja
Taaperoimettäjät kuvottavia
Iltatähtien synnyttäjät pelkäävt jäädä miehensä kanssa kahden, kun ei ole mitään yhteistä. Eli kuolleeseen suhteeseen tehdään lapsi, ettei mies jätä
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 17:51"]
Tekisi mieli kommentoida uutista "musta mies yritti raiskata koulutytön" sanomalla että mitä minä just sanoin niistä mustista miehistä! Raiskaajapedoja jokainen! Mutta eihän sitä passaa ääneen sanoa, saa vielä syytteen rasismista. :/
Toinen mitä ei sovi sanoa on se että kannatan teiniäitien lasten huostaanottoa siihen asti kun teiniäiti on vähintään 22v. Lapsi ei voi olla hyvä vanhempi lapselle.
Olen myös sitä mieltä että somalit ja muut raiskaajakulttuurista tulevat pitäisi tehdä "toimintakyvyttömiksi" ennen kuin ne päästetään Suomeen.
[/quote]
Olishan se niin väärin, niin väärin, jos joku syyttäisi rasistiksi ihan vain sen takia, että sanot kaikkien tummaihoisten olevan raiskaajapedoja ;-)
Tästä ketjusta kyllä huomaa, miten mustavalkoista ajattelua voikin olla. Moni näistä kuulostaa ihan mun teiniaikojen mielipiteiltä :) Mitä enemmän asioita ajattelee eri näkökulmista, sitä vaikeampi mitään on polleana toitottaa totuutena.
Mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä, että suurin osa lähihoitajista on tyhjäpäitä, ja tämä perustuu omaan kokemukseen.
Vähemmän maahanmuuttajia.
Tämä ihan vaan sen takia että meidän kulttuurimme ja arvomme säilyisivät varmasti. Toivoisin että nykyiset maahanmuuttajat saataisiin hoidettua ja integroitua.
Hoitamalla tarkoitan heidän lukuisten traumojensa terapeuttista hoitoa, jota usea maahanmuuttaja tarvitsee kokemiensa traumojen jälkeen.
Tähän emme pysty, koska jos heitä on liikaa, ei ole resursseja.
Senhän takia tänne tullaan, että olisi turvallisempaa?
No miksi sitten tulijat aiheuttavat lisää turvattomuutta olemalla epäkohteliaita muille kuin oman etnisen jäsenyytensä omaaville.
En todellakaan vihaa ulkomaalaisia ja todellakin olen heille mukava kun näen. Mutta suurin osa heistä ei halua sopeutua ja integroitua meidän kulttuuriimme, he eivät halua lastensa menevän naimisiin meidän lastemme kanssa.
Minä olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa ja kasvatan lapseni kunnioittamaan muita ihmisiä. Olemaan hyviä ihmisiä. Käymään koulut, tekemään töitä.
Olen todellakin joutunut muuttamaan mieheni käsityksiä asioista hyvin paljon.
Edelleen tuntuu että lasten ohella kasvatan myös hänet.
Pidän äitiyteen hurahtaneita ihmisiä normaalia matalaälyisempinä. Hurahtaneilla tarkoitan ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita toisten lastenruokintatavoista, synnytysmetodeista tai muusta täysin mitättömästä asiasta, joka ei normaalilla älyllä varustetun ihmisen elämää hetkauta millään tavoin. Ajattelen myös, että tällaisilla ihmisillä täytyy olla surullinen ja tylsä elämä. Mies ehkä pettää ja oloa pitää purkaa edes jotenkin. Olen itse lapseton.
Pidän ihmistä tyhmänä, jos häneltä selkeästi puuttuu kyky ajatella asioita eri perspektiiveistä. Omaa mielipidettä erehdytään pitämään totuutena ja sitä vielä nolosti tyrkytetään muillekin.
Täällä on kyllä todella jyrkkiä mielipiteitä ja hävettää jo nyt että edes kirjoitin omanikin tänne, vaikka olemmekin anonyymejä.
Niin kuin joku sanoikin aikaisemmin niin todella on mustavalkoista ajattelua meillä ja todella moneen lähtöön..
Mutta valittajille, jotka ovat tunkeutuneet tähänkin ketjuun, eikös tarkoitus ollutkin kertoa mielipiteitä, joita EI SANOTA ÄÄNEEN. Että niitä tavallaan hävetään, eikä niitä voisi ikinä tuoda julki muutakun näin anonyymisti.
Minullakin on mielipiteitä ja ennakkoluuloja (mitä en ikimaailmassa voisi sano ääneen kenellekkään), joita yritän häivyttää itsestäni pois koska tiedän että ne ovat typeriä ja pitäisi ajatella asioita laajemmin.
Joten rauhottukaa ihmiset ja jos rupee ärsyytämään niin ei kannata lukea enempää!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 16:00"]
Mielestäni koulutuksen arvo on aivan älytön. Et ole mitään jos et ole kouluttautunut vähintään jonkin sortin maisteriksi. Itse tunnen kovasti olevani elossa ja hyödyllinen duunari, vaikka koulut ovat kesken, eikä kiinnostusta jatkaa ole.
Ajattelen, että on oikeutettua olla onnellinen ilman sitä ylioppilaslakkia.
- 20v, intti takana ja 4 vuotta opiskelujen ohessa töissä.
[/quote]
komppaan. Järjetöntä nykyään miten jonkun paperinpala määrittelee sinut, vaikka kouluista näyttää pääsevän läpi vaikka mitkä alisuorittajat. Yliopisto taikka korkeakoulututkinto ei ole mikään todiste siitä, että tyyppi oikeasti osaisi mitään/tietäisi mistään mitään.
Tapio Suominen on älyttömän seksikäs. Hoitamaton bipolaarinenhan sillä tuntuu olevan, mutta silti seksikäs, kun vain ottaisi lääkkeensä.
Koulutodistus tai muut paperit eivät korreloi älykkyyden kanssa.
"Diplomi-insinööri" on typerä nimike, eiköhän se pätevyys todisteta muissakin ammateissa..?
90% yksinhuoltajista on jollain tavalla surkimuksia; ei osata keskustella puolison kanssa tai edes yritetä pysyä yhdessä, osa on vain rahan perään jne. On väärin, että yhteiskunta nykyään suorastaan kannustaa yh:ksi rupeamiseen.
Päihdeongelmaiset pitäisi asuttaa kaupungin laidoille tai mielellään keskelle-ei-mitään. Yhteiskuntakelpoisia niistä ei tule vuosiin, ja jos kaupunkiin on matkaa, ei tarvitse myöskään ajautua kiusaukseen jatkuvasti. Lisäksi tonttimaa maalla on halvempaa eivätkä jossain korvessa häiritse naapureitaan.
Maahanmuuttaja tai pakolainen on aina alempiarvoinen kuin sen maan kansalainen, jonne hän muuttaa. Jos minä muutan mamuna Norjaan, "väistän" norjalaisia ja teen kaikkeni etten erottuisi joukosta. Jos somali muuttaa Suomeen, hänen myös pitäisi tehdä kaikkensa jotta integroituu osaksi yhteiskuntaa eikä jää sinne Itikseen pyörimään välille Kela-sossu-Halal-lihakauppa.
Jokaisella, jolle on annettu toinen mahdollisuus, on myös velvollisuus käyttää se.
- Ajatus, jota en sanoisi ääneen:
Erittäin useat laihat ja hoikat ihmiset ovat epäviehättäviä... mutta pidän pokerini, kun he ylpeilevät laihduttamisellaan... (Olen itse ollut laiha, nyt normaali)
- Halveksin tervettä ihmsitä, joka tuhlaa energiaa laihduttamiseen ... MUTTA on samalla luonteeltaan aika... ja tiedoiltaan... ja taidoiltaan... Eli ihminen, joka ei hoksaa omia todellisia kehittämistarpeitaan.
Pari sanaa kommentista "Suurin osa työttömistä ja työkyvyttömyyseläkkeellä olevista voisivat tehdä ihan hyvin JOTAKIN työtä. Ovat vaan niin laiskoja, nirsoja työn suhteen tai haluavat loisia yhteiskunnan rahoilla."
Olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen samaa mieltä siitä, että jotain voisi tehdä... mutta eläkevakuutuslaitos ei niin vain salli! Olen fyysisesti sairas, joten jaksan tehdä vain "ajatustöitä", joista maksetaan liikaa... Suomalaisessa yhteiskunnassa ei voi myydä tiettyjä töitä "alle käypähinnan". Vapaaehtoistyönä toki voi tehdä...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 18:14"]
[/quote]
Olishan se niin väärin, niin väärin, jos joku syyttäisi rasistiksi ihan vain sen takia, että sanot kaikkien tummaihoisten olevan raiskaajapedoja ;-)
[/quote]
Täällähän nimenomaan kysyttiin mielipiteitä joita ei sovi sanoa ääneen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:20"]
1) Mua v**uttaa varsinkin Helsingissä sellainen ylitsevuotava oon-hipster-vihervasuri-kaikenymmärtäjä-mutta-silti-Punavuoressa-hifistelevä-snobi-kulttuuri. Se henki ja sanoma tunkee läpi yliopistolla, hesarissa ja tietyissä kulttuuripiireissä. "On ihanaa että meillä täällä Helsingissä on niin mainio monikulttuurinen väki." -terv. Mikko 33 v., asun Punavuoressa, tienaan graafikkona 200k/vuodessa enkä ole nähnyt maahanmuuttajia muualla kuin hesarissa.
Ja Hesari jatkaa: joka toinen päivä siellä on jonkun mamun tositarina siitä kun joku spurgu oli nimitellyt vuonna 98 bussipysäkillä neekeriksi. Ja HS:n keskustelupalstalla sitten vingutaan että kyllä tää Suomi on niin eristäytynyt takapajula ja pitäis kaikkien käydä Lontoossa katsomassa kun metrossa istuu musta, keltainen ja valkoinen vierekkäinen samassa penkissä!
AARGHH!!!!
(Mulle on siis IHAN yks ja sama minkäväristä jengiä Helsingissä asuu. Tervetuloa kaikki vaan, mut kunhan toi valkoinen keskiluokka saatais rauhottumaan hetkeksi niin mu(i)llakin olis rauha elää. Koko ajan saa s**tana pelätä että kirjoittaako joku taas Hesariin kun en vahingossa pitänyt mamulle ovea auki.)
2) Ja pyöräiljät!(Suurin osa tota samaa porukkaa, ks. kohta 2) "Hiphei, kevät tullut, kaivanpa tästä retro-Joponi esiin ja lähden vähän tohon Manskun ruuhkaan pyöräilemään ja pelastamaan kaupunki-ilmaa! Ohops, kypärä puuttuu ja ajelen vähän väliä jalkakäytävällä ja ihmisten päälle ja pujahdanpa tuosta autojen välistä vaikka onkin punaiset valot! Kyllä nyt mun pitää saada tähän Hämeentielle pyöräkaista vaikka pyöräilen kolme kertaa kesässä ja silloinkin päin persettä! Emma Kari hoitaa!"
3) Kaikki kantoliina/pussukka/kestovaippa-ihmiset. Kumma juttu että se hörhöily ei rajoitu vaan kantoliinoihin ja kestovaippoihin vaan muu vapaa-aika käytetään luomulantun survomiseen ja luomukuusista vuoltujen puupalikoiden metsästämiseen - pienen Aava-Seetripuu-Voikukkasen leluiksi tietenkin! Vaatteetkin pitää olla mitälie sinapinkeltaista ja sammaleenvihreää retrorytkyä. Auta armias jos satut tarjoamaan tyypin lapselle tehotuotettuja Domino-keksejä jossa on ainakin kaks E-koodia ja vitusti liikaa sokeria. Ei tarvi enää soitella.
[/quote]
Hirnuin niin että naapuritkin kuuli <3
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 18:14"]
[/quote]
[/quote]
Täällähän nimenomaan kysyttiin mielipiteitä joita ei sovi sanoa ääneen.
[/quote]
Niin?
90% ihmisistä on turhia. Kannatan aborttia.