Biden voitti selvasti vaittelyn.
Trump kayttaytyi kuin joku molyapina. Kaikissa gallupeissa Biden on voittaja.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Eiko jonnella ole muuta tekemista.
En ole jonne vaan Amerikan kansalainen joten asia kiinnostaa minua varsinkin kun palstalla toitotetaan Trumpin voittaneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jonne vaan Amerikan kansalainen joten asia kiinnostaa minua varsinkin kun palstalla toitotetaan Trumpin voittaneen.
Sinunhan piti muuttaa jo neljä vuotta sitten pois. Mitä tapahtui?
Varsinaista mutapainiahan tuo oli. Rumaa panettelevaa puhetta, en olisi amerikkalaisena ylpeä tuollaisesta "keskustelusta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan amerikan kansalainen ei puhu USA:sta amerikkana. Se on aina uuessaa. Uuessaa.
Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)
Kaksi seniiliä aiheutti maailmanlaajuista häpeää niin itselleen kuin kokonaiselle kansalle. Voitti ja voitti...
Päinvastoin harmaa naisia ahdisteleva hupiukko nolasi taas itsensä. Alfa Trump otti voiton kotiin. MAGA! MAGA! MAGA!
AP kyllä oikeassa että noista kahdesta oli Biden parempi, toki koko väittely oli surullista seurattavaa. Ei ollut yhtään presidentillinen väittely :S
Ja sitten heräsit todellisuuteen.
Eipä silti, kaikki voimat on käytössä, että Biden pidetään pystyssä ja jokseenkin puhekykyisenä vaaleihin saakka. Onhan se nyt Trumpin vika, että maailmassa on koronavirus ja sen tuomat haasteet.
Trump epäonnistui aivan kuin kampaajalla - 70000 veronmaksajien rahoja parturiin ja hiuslaite näyttää tiejyrän alle jääneeltä karviskissalta.
Kuitenkin vain puolet siitä mitä meni Stormy Danielsille.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin harmaa naisia ahdisteleva hupiukko nolasi taas itsensä. Alfa Trump otti voiton kotiin. MAGA! MAGA! MAGA!
Pakko kysyä, että mitä väittelyä olet seurannut?
Vierailija kirjoitti:
Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)
Mikset käytä ä ja ö -kirjaimia? Itse asuin vielä viime vuonna USA:ssa ja hyvin toimi kyseiset kirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä ä ja ö -kirjaimia? Itse asuin vielä viime vuonna USA:ssa ja hyvin toimi kyseiset kirjaimet.
Kavit varmaan red statessa. Siella kaikki toimii paremmin. Aassa ja oossa pisteet, ei myoskaan rotumellakoita.
Bidee on pimppipuhelin, joka löytyy siitä vessanpöntön vierestä.
Niin voitti! Biden voittaa vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Bidee on pimppipuhelin, joka löytyy siitä vessanpöntön vierestä.
Ja Trumpin kannattajat niitä jotka eivät tajua olla juomatta siitä.
Biden näytti hitaalta, väsyneeltä ja sairaalta. Miksi on edes ehdokkaana.