Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biden voitti selvasti vaittelyn.

Vierailija
30.09.2020 |

Trump kayttaytyi kuin joku molyapina. Kaikissa gallupeissa Biden on voittaja.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiko jonnella ole muuta tekemista.

En ole jonne vaan Amerikan kansalainen joten asia kiinnostaa minua varsinkin kun palstalla toitotetaan Trumpin voittaneen.

Biden todellakin selkeästi voitti! Mutta järjettömän Trumpin kanssa on vaikea väitellä koska se ei osaa olla hiljaa. Biden selvisi todella hienosti. Trumpilta paloi käämit joka kolmas sekunti, se on varma häviö aina kun menettää kyvyn kontrolloida itseään.

Vierailija
22/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biden näytti hitaalta, väsyneeltä ja sairaalta. Miksi on edes ehdokkaana.

Se oli väsynyt ainoastaan koska joutui juttelemaan mielisairaan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa haukkua parasta mitä demokraateilla on tarjota!

Vierailija
24/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on luvassa lisää Dumbon pankkisotkujen paljastuksia. Hyvä. Sen oikea omaisuus on miinuksella. Paljonkohan sillä menee viikossa rahaa hiuslakkaan? Sen kannattais pyytää peruukkipäävaimoltaan apua peruukin ostoon niin ei tarvis käyttää niin paljon rahaa niihin kampaamopalveluihin - vaikka omaan taskuunhan nekin rahat menee kun ite kampaa.

PATEETTINEN.

Vierailija
25/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)

Mikset käytä ä ja ö -kirjaimia? Itse asuin vielä viime vuonna USA:ssa ja hyvin toimi kyseiset kirjaimet. 

Ehkä Trump kielsi ääkköset liian epäamerikkalaisina.

Vierailija
26/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa haukkua parasta mitä demokraateilla on tarjota!

Harris on loistava vp ja ottaa sitten ison osan duunista harteilleen. Biden suoriutui väittelystä hyvin. Ens viikolla Harris pyyhkii lattian minipallopääPencellä.

Vierailija
27/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump oli omituisen hikinen, ihme ettei keinorusketus lähtenyt valumaan. Ja nojasi puhujapönttöön kuin joku känniläinen. Se oli ihan kummallinen. Olen varma että se käyttää jotain aineita, vaikka Cohen sanoi että ei, se on vaan aidosti seko ihan luonnostaan.

Don Jrlla taas on ihan selvä huumeongelma.

Vierailija
28/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)

Mikset käytä ä ja ö -kirjaimia? Itse asuin vielä viime vuonna USA:ssa ja hyvin toimi kyseiset kirjaimet. 

Kavit varmaan red statessa. Siella kaikki toimii paremmin. Aassa ja oossa pisteet, ei myoskaan rotumellakoita.

Asuin blue statessa, toki sellaisessa mikä on tunnettu teknologiastaan ja innovaatioista. Red stateista eivät useimmat itseäni sinänsä kiinnosta, niissä ei ole minulle tarjolla mitään. 

Vierailija
29/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiko jonnella ole muuta tekemista.

En ole jonne vaan Amerikan kansalainen joten asia kiinnostaa minua varsinkin kun palstalla toitotetaan Trumpin voittaneen.

Sinunhan piti muuttaa jo neljä vuotta sitten pois. Mitä tapahtui?

En ole aikonut mihinkaan muuttaa.

Vierailija
30/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voitti!!!

BIDEN HARRIS

Vierailija
31/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavit varmaan red statessa. Siella kaikki toimii paremmin. Aassa ja oossa pisteet, ei myoskaan rotumellakoita.

Asuin blue statessa, toki sellaisessa mikä on tunnettu teknologiastaan ja innovaatioista. Red stateista eivät useimmat itseäni sinänsä kiinnosta, niissä ei ole minulle tarjolla mitään. 

En ikinä muuttaisi punaiseen osavaltioon! Siniset on kaikki hyviä. Toivottavasti muutama punainen palaa takaisin siniseksi.

Vierailija
32/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mina ole kaksoiskansalainen. Kun sain USAn kansalaisuuden heitin Suomen passin pois, ei silla ollut minulle mitaan virkaa.

Vierailija
33/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump näytti kyllä jotenkin huonovointiselta. Sillä on omituinen laatikkopuku, tekoharteita taitaa olla ainakin kolkyt senttiä.

Onneksi se mokasi itsensä täysin.

Vierailija
34/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo Trump kannattaja sanoi näin:

"America declared its independence in 1776.

We are 244 years old.

Joe Biden’s political career has lasted 47 years, or 19% of our country’s history!

If Biden knew how to fix things, then why hasn’t he with 1/5th of our nation’s time?

It’s time for change: Trump 2020"

https://twitter.com/ScottPresler/status/1309587711762862080

Niin totta että se on jopa uskomatonta.

Trump sentään on ollut vasta 4 vuotta, hän on todellakin vielä jotain uutta ja vaihtelua.

Vierailija
35/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Bidenin lapset liittyvät Usan presidentin valintaan?

Vierailija
36/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin harmaa naisia ahdisteleva hupiukko nolasi taas itsensä. Alfa Trump otti voiton kotiin. MAGA! MAGA! MAGA!

Pakko kysyä, että mitä väittelyä olet seurannut?

Ei kannata pietarilaisten kanssa vaitella.

Vierailija
37/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo Trump kannattaja sanoi näin:

"America declared its independence in 1776.

We are 244 years old.

Joe Biden’s political career has lasted 47 years, or 19% of our country’s history!

If Biden knew how to fix things, then why hasn’t he with 1/5th of our nation’s time?

It’s time for change: Trump 2020"

https://twitter.com/ScottPresler/status/1309587711762862080

Niin totta että se on jopa uskomatonta.

Trump sentään on ollut vasta 4 vuotta, hän on todellakin vielä jotain uutta ja vaihtelua.

Niin on uutta ja vaihtelua. Todellakin...!

Vierailija
38/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä muuttaisi punaiseen osavaltioon! Siniset on kaikki hyviä. Toivottavasti muutama punainen palaa takaisin siniseksi.

Siniset paloivat soihtuina. Telkkareita kannettiin lasi-ikkunoista. Tätä Biden-fanit haluavat muualle USA:an ja suomeenkin.

Vierailija
39/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan käyttäytynyt yhtä huonosti vaaliväitttelyssä. Istuvasta presidentistä ei kertakaikkiaan voi käyttää termejä "pelle", "rasisti", "huonoin presidentti ikinä", jne. Trumpia ei voi syyttää, jos vähän hermostui.

Vierailija
40/95 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siniset paloivat soihtuina. Telkkareita kannettiin lasi-ikkunoista. Tätä Biden-fanit haluavat muualle USA:an ja suomeenkin.

Haluavatko Trumppilaiset väkivaltaisia kuristajapoliiseja Espan yöhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme