Biden voitti selvasti vaittelyn.
Trump kayttaytyi kuin joku molyapina. Kaikissa gallupeissa Biden on voittaja.
Kommentit (95)
Trump voittaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)
Ennusteeni Suomesta käsin mm. tämän vaaliväittelyn seuranneena on se, että Trump voittaa niukasti. Ilman rikkaiden demokraattikapitalistien valtaa mediassa voittaisi ylivoimaisesti.
Biden ja Harris voittavat. Onneksi. Tulee muutenkin sininen aalto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on kirjoitettu: kirjoitti:
Trump häviää, koska Yle.
Biden voittaa kristallin kirkkaasti. Ei ole ylellä mitään tekemistä minkään kanssa.
Tämän väittelyn hävisi 6-0.
Veroja korottamalla saadaan talous nousuun (not)
Oma poika jäänyt huumeiden käytöstä kiinni (myönsi)
Coronassa olisi itse aikaillut rajojen kanssa -> haukkuivat Trumpin kun Trump teki oikean liikkeen ja sulki rajat kiinaan
Lukuisia muita asioita, joissa Biden jäi alakynteen. Osaan ei vastannut YHTÄÄN MITÄÄN.
Zinc
Trump vei. Biden lisäksi hermostui ja aloitti Ad-Hominemit.
Lisäksi hän oli se, joka ensiksi puhui Trumpin päälle ..
Ei kai tässä sen enempiä ;)
Sun argumenttien surkeus ja onttous ei varmaan paljastu niille jotka on täysin tietämättömiä Usasta kipuoisteistä. Myönsi pojan huumeiden käytön? Ota nyt vaikka huomioon se kuinka moni jenkki tai heidän läheisensä on opiaattikoukussa ja kuinka paljon tällainen "tunnustus" painaa sillä suunnalla. Paljon enemmän painaa se onko tällainen toisen lasten närppiminen "decent" vai ei. Mutta kaltaiseltasi narsistiselta bullylta joka Trumpkin on jää toki nämä nyanssit ymmärtämättä.
Epäasiallinen käytös ei varsinaisesti tee kenestäkään häviäjää väittelyssä vaikka olisikin turhauttavaa katsoa sellaista. Luulenpa että väittely ei vaikuta kenenkään kannattajiin suuntaan tai toiseen.
Biden on fiksu.
Se että puhuu lujaa ja nopeasti on monen mielestä älykkyyttä. Ei, se on vain lujaa ja nopeasti puhumista. Trumpilla ei ole mitään ratkaisua mihinkään. Sen aitakin on kahden metrin horjuva kehkeytys. Hyvä että Biden voittaa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Epäasiallinen käytös ei varsinaisesti tee kenestäkään häviäjää väittelyssä vaikka olisikin turhauttavaa katsoa sellaista. Luulenpa että väittely ei vaikuta kenenkään kannattajiin suuntaan tai toiseen.
Todellakin vaikuttaa. Trump mokasi. Biden voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump häviää, koska Yle.
Biden voittaa kristallin kirkkaasti. Ei ole ylellä mitään tekemistä minkään kanssa.
Coronassa olisi itse aikaillut rajojen kanssa -> haukkuivat Trumpin kun Trump teki oikean liikkeen ja sulki rajat kiinaan
Lukuisia muita asioita, joissa Biden jäi alakynteen. Osaan ei vastannut YHTÄÄN MITÄÄN.
Zinc
Haha.
Don Jr on supatellut useita kansankiihkolippejä nettiin ihan kamassa. Menepäs katsomaan niitä kun kerran olet fani. Mieti sitten vielä uudestaan miksi olet mätäpesäkkeen fani.
Näinpä 😀.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiko jonnella ole muuta tekemista.
En ole jonne vaan Amerikan kansalainen joten asia kiinnostaa minua varsinkin kun palstalla toitotetaan Trumpin voittaneen.
Kukaan amerikan kansalainen ei puhu USA:sta amerikkana. Se on aina uuessaa. Uuessaa.
We all Americans. Not USAlandians.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump häviää, koska Yle.
Zinc
Trumpin ei olisi kannattanut menna henkilokohtaisuuksiin, niin paljon on lokaa omassa perheessa. Poika oli kayttanyt huumeita ja hakeutunut hoitoon, on nyt niista erossa ja Biden ylpea pojastaan.
Kiinan lentojen lopettamisen jalkeen tuli USAaan 60,000 kiinalaista vaikka milla vippaskonsteilla +yksi iso ryhma tutustumaan teollisuuteen.
Trump on siina vahvassa uskossa etta han voitti vaittelyn kun tiiminsa jasenet niin vakuuttelevat ja pakkohan niiden on kun muuten tulisi lopputili, jos sitakaan. Oli tama show, nyt suunnitellaan etta seuraavassa vaittelyssa pistetaaan mikki hiljaiseksi jos ei noudata saantoja. Saa nahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biden näytti hitaalta, väsyneeltä ja sairaalta. Miksi on edes ehdokkaana.
Se oli väsynyt ainoastaan koska joutui juttelemaan mielisairaan kanssa.
Älä viitsi, tuntuu siltä etteivät demokraatit edes halua voittaa kun tuollaisen kandidaatin valitsivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taalla toinen kaksoiskansalainen blue statesta. Lamaannus Bidenin porukoissa on kasinkosketeltavaa (liikun vaimoni mukana jarjestamassa demokraattien rallyja, itse aanestan salaa orange mania)
Mikset käytä ä ja ö -kirjaimia? Itse asuin vielä viime vuonna USA:ssa ja hyvin toimi kyseiset kirjaimet.
Kavit varmaan red statessa. Siella kaikki toimii paremmin. Aassa ja oossa pisteet, ei myoskaan rotumellakoita.
Asuin blue statessa, toki sellaisessa mikä on tunnettu teknologiastaan ja innovaatioista. Red stateista eivät useimmat itseäni sinänsä kiinnosta, niissä ei ole minulle tarjolla mitään.
En ikinä muuttaisi punaiseen osavaltioon! Siniset on kaikki hyviä. Toivottavasti muutama punainen palaa takaisin siniseksi.
Siniset paloivat soihtuina. Telkkareita kannettiin lasi-ikkunoista. Tätä Biden-fanit haluavat muualle USA:an ja suomeenkin.
Haluavatko Trumppilaiset väkivaltaisia kuristajapoliiseja Espan yöhön?
Jospa vain keskityttäisiin rikollisten huumeidenkäyttäjien pitämiseen rajan takana.
Päällepuhuminen tuossa eka väittelyssä oli todella töykeää ja ärsyttävää. Etenkin siihen syyllistyi Trump.
Kaksi vanhaa ukkelia siinä soitti toisilleen suuta hiekkalaatikolla. Tappelun aiheena hiekkalapio. Täyttä totuuden ja valheen sekamelskaa.
On se kumma, että ehdolla presidentiksi on aina vain seniilejä vanhuksia, joilla toinen jalka on jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Trump voittaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennusteeni Suomesta käsin mm. tämän vaaliväittelyn seuranneena on se, että Trump voittaa niukasti. Ilman rikkaiden demokraattikapitalistien valtaa mediassa voittaisi ylivoimaisesti.
Biden ja Harris voittavat. Onneksi. Tulee muutenkin sininen aalto.
Vuosisadan uutinen jos totta. Lähde?
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että ehdolla presidentiksi on aina vain seniilejä vanhuksia, joilla toinen jalka on jo haudassa.
Trump on kyllä ikäisekseen todella hyvässä vedossa ja energiaa piisaa. Bidenistä ei voi parhaanakaan päivänä sanoa samaa.
Jep. Mua alko naurattaa kun se rupes puhumaan fellow citizeneistä, jotka istuvat sohvalla ja miltä niistä tuntuu ;)
Kuin tämä senaatissa istunut mies olisi tosi lähellä sohvalla istuvaa työläistä ;)
Zinc