Kuvassa ylempänä naisten ihannenainen ja alempana miesten
Kommentit (51)
Mä inhoan noita mila kunis-silmiä, noita sisäluomen mustia kajaleita ja aargh : /
Kieltämättä ylempi ON kauniinpi. Tuo Angelica Joline osa pilaa kokonaisuuden ja tekee naisesta jotenkin tylyn/kovan näköisen.
Suomeksi: Haluavat panna tuon blondin näköisiä naisia. Tai jos ei näin ole, niin en tajunnut minäkään.:)
Minkämaalaiset nuo ovat valinneet? Jos Suomessa miehet vailtsisivat ihannenaisensa, niin olisi satavarmasti tummahiuksinen.
joo, tummempi on kauniimpi..miksköhä miehet muka enemmän tykkäis tosta blondista??
Mä tykkään tuosta alemmasta enemmän, koska ylemmän eteenpäintyöntyvä leuka häiritsee.
Onko tossa joku kompa, mun mielestä kumpikin on miehekkään näköinen.
Haloo, kyse ei ole siitä, että tuo alempi olisi kokonaisuutena parempi kuin ylempi vaan ne tietyt piirteet: blondit hiukset, isot huulet jne. (on muuten hirvee nenä tlla blondilla)...
Mihinköhän perustuu muuten. Siis onko ollut kysely vai ihan vaan jonku toimittaja mutuilua lähipiirin perusteella Tosin jos kyseessä daily mailin kysely, niin todennäköisesti tasoa: annetaan lista julkkiksista, ja niistä miehet ja naiset valitsevat suosikkinsa, tämän jälkeen toimittaja koostaa mieleisensä ihmishahmon noista.
Mun mies sanoi tummahiuksista kauniimmaksi, ja niin minun silmäänikin on (tosin olenhan nainen). Ehkä se johtuu, kuten joku sanoi, suomalaisuudesta. Tosin vaikka hiusten värit vaihtuisivat, olisi ainakin minun mielestä ylempi silti kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:28"]
Mä tykkään tuosta alemmasta enemmän, koska ylemmän eteenpäintyöntyvä leuka häiritsee.
[/quote]
Kummassakin on Megan Foxin leuka.
Kysin mieheltäni kumpi sen mielestä on nätimpi ja se sanoi että ylempi. Ja mä oon samaa mieltä. Toi alempi on ihan luonnottoman näköinen yhdistelmä, eikä ihmekään kun eri ihmisten naamanosia on lätkäisty summanmutikassa yhteen, mikä tietysti pätee ylemmässäkin mutta tulos vaan onnistuneempi.
Minä olen mies ja kumpikaan noista paksuhuulisista mulkosilmäisistä naisista ei ole minun makuuni. Minä pidän suomalaisista ja venäläisistä.
Jos olette koskaan kyneet UK:ssa niin ymmärrätte jättää niiden kauneushöpötykset omaan arvoonsa. Onkohan kokonaisuutena yhtä rumaa kansaa olemassa :D
Ylempi näyttää tavattoman paljon tyttäreltäni. Mielestäni kumpikin kaunis, toki fiktiivisiä, mutta kauniita.
Ai juurikasvublondi olisi ihanne? WT!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:28"]
[/quote]
Oho, no niinpä näkyy. Miksiköhän ne näyttää niin erilaisilta.
Kummassakin on Megan Foxin leuka.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:42"]
Ai juurikasvublondi olisi ihanne? WT!
[/quote]
No tämähän on erinomainen uutinen Mungolle, vaikka kyllähän hän tämän on tiennyt, nyt se tuli vain todistettua!
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/11/article-0-1A0694A700000578-694_964x663.jpg
miehet rakastavat isohuulisia blondeja ;)