Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nämä "olen niin täynnä" mammat ruokalassa...

Vierailija
11.12.2013 |

On se jännä, että miten näillä huomattavan ylipainoisilla - eikun anteeksi "muodokkailla" - mammoilla on aina jo puolen annoksen jälkeen maha NIIIN täynnä... millään ei jakseta syödä sitä pastapaistosta loppuun asti :D :D

Ja ihan päivän ensimmäinen ateria oli, kun aamulla tuli NIIIn kiire... Joo niin varmaan tuli, etkä ehtinyt syödä kunnon aamiaista. Meni sitten kuitenkin puoli pakettia domino-keksejä siinä pöydän ääressä, kun selailit aamuposteja?

Ja sitten mulkoillaan mua, kun syön reippaasti lautasellisen ruokaa ja vielä kaks leipäpalaa oheen :D

Mun tekisi mieli sanoa niille, että jumalauta, kun kaikki näkee, että hyvin maittaa, niin SYÖ NYT IHMEESSÄ!

Ärsyttää suunnattomasti tollainen närppiminen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:02"]

Kuka tässä muka on kytännyt näitä "muodokkaita?

Muahan ne kyttää, kun syön annokseni reippaasti, ja kehun vielä tarjoilijalle, kuinka hyvää oli. Pitäsikö munkin närppiä ja olla "maha täynnä", ettei näitä pulleroita - anteeksi "isoluisia" - ärsyttäisi?

Arvaatte varmaan, ettei mulla ole paino-ongelmia :0 Liikun paljon ja syön hyvin.

[/quote]

Sä et kyttää mutta huomaat kuitenkin etteivät ole syöneet pastapaistosta loppuun, Tiedät kuitenkin kertoa että puoli pakettia meni dominoita jne jne.. 

Ja sitten vainoharhaisena täällä rääyt että sua mulkoillaan, vittu mikä hullu akka!

Vierailija
22/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:07"]

Ymmärsin ketjun, että pullerot mulkoilee kun laiheliinit syö. No antakaa niiden mulkoilla. Kateellisena ne kuitenkin mulkoilee teidän syömisiä.

[/quote]

Ne mitään mulkoile. Täällä on nyt vain joku keksinyt, että lihavien mollaaminen on kivaa provoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä et kyttää mutta huomaat kuitenkin etteivät ole syöneet pastapaistosta loppuun, Tiedät kuitenkin kertoa että puoli pakettia meni dominoita jne jne.. 

Ja sitten vainoharhaisena täällä rääyt että sua mulkoillaan, vittu mikä hullu akka!

[/quote]

Lihavat on tosi leppoisia :D .D

Vierailija
24/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap:ta "naurattaa" ja viestin lopussa jo "ärsyttää suunnattomasti" sama asia... Kylläpä hatuskäyrä nousee hänellä nopeasti....

Vierailija
25/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt ymmärrätte, että tukevaa harmittaa ne kilonsa ja haluaa antaa kuvan ettei kuitenkaan ahmi ruokaa....hieman empatiaa ihmiset.

Vierailija
26/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi olla tosi erikokoisia vatsalaukkuja eikä ulkopäin voi tosiaankaan päätellä että minkä kokoinen tollakin on. Itse onnistuin syömään itseni ylipainoiseksi ja pitämään vatsalaukun pienenä (ihan tosi, en saanut sitä saarioisten mikroateriaakaan kokonaisena alas). Muuta paskaa sitten tulikin vedeltyä kaksin käsin, mutta eipä kukaan multa koskaan asiasta kysynyt niin en koennut tarpeelliseksi mainostaa että "hei oon muuten läski koska syön sit kotona paljon"...

Nyt normaalipainon puolella  ja mitä terveellisempää ruokaa syön, sitä useammin sitä saa olla mättämässä. En edelleenkään pysty syömään kerralla määrällisesti paljoa, mutta syön sitten usein. Olen joskus myös onnistunut kasvattamaan vatsalaukkuni valtavaksi, mutta kyllä se sitten ajan myötä pienenee kun ei ahda aina itseään täyteen.

Ihmisiä on erilaisia...

Vierailija
27/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!

En käsitä miten vaikea on ymmärtää, että meillä jokaisella on erilainen aineenvaihdunta!

Tiedän monta jotka syö "normaalisti" eli sen n.2000 kal/päivä ja ovat normaalipainoisia.

Sitten on ylipainoisia, joilla on ylitehokas aineenvaihdunta ( kerää kaiken sapuskan talteen) he ovat ylipainoisia syömällä sen 2000/kal/päivä.

(Itse kuulun tähän ryhmään, ihannepainossani bmi 22, pysyn n.1300 kal/päivä, herkuttelua malttilla todella harvoin. Jos syön "lautasmallin" mukaan ja herkuttelen 2krt viikko, lihon n. 15 kg ja siinä pysyn. Bmi 28)

Sitten on niitä jotka voi vetää 3000 kal päivässä lihomatta. Näitäkin muutama kaveripiirissä.

Ihmiset on erilaisia. Se ylipainoinen voi määrässä syödä vähemmän kuin sinä, mutta lihota vain herkemmin. Jokaisen pitäisi etsiä itselleen sopiva kalorimäärä, jotta pysyy terveellisessä painossa.

Vierailija
28/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:14"]

Ensin ap:ta "naurattaa" ja viestin lopussa jo "ärsyttää suunnattomasti" sama asia... Kylläpä hatuskäyrä nousee hänellä nopeasti....

[/quote]

hatuskäyrä = hatutuskäyrä

Vierailija
29/58 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te mammat täällä itkette kuinka muut mulkoilevat läskien syömisiä.. Asiahan on niin että ei sitä mulkoilua tarvitse tehdä, koska ne läskit pitävät niin ison shown siitä että OVAT NIIIIIIIIIIIIIIN TÄYNNÄ...

ei siinä mulkoilla tarvitse.

Vierailija
30/58 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken kahvitauolla tämä meidän 165cm/92kg ikilaihduttaja valitti, että on niin täynnä syötyään puolikkaan korvapuustin.

On se jännä kuinka se tuolla nyt syö banaania työpisteellään.

Vierailija
31/58 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 32. Ikinä en pysty esim syömään pizzaa kokonaan tai pastaa varsinkaan. Mun mahaan ei mahdu isoja annoksia, en tiedä miksi.

Ylipainoiseksi olen syönyt itseni napostelemalla.

Vierailija
32/58 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on yhden läskin dorkan synttärit ja toi kakkua. Ei itse ottanut palaakaan ja totesti että "on masu niin täynnä vielä juuri söin mandariinin" Eiköhän fakta ole se että tämä on se komeapi kakku ja se ensimmäinen pilalle mennyt ole kokonaan eilen mennyt tuon läskin mahaan.

Vierailija
33/58 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 12:57"]

Meilläkin on yhden läskin dorkan synttärit ja toi kakkua. Ei itse ottanut palaakaan ja totesti että "on masu niin täynnä vielä juuri söin mandariinin" Eiköhän fakta ole se että tämä on se komeapi kakku ja se ensimmäinen pilalle mennyt ole kokonaan eilen mennyt tuon läskin mahaan.

[/quote]

Sinä olet kyllä todella ilkeä ihminen. Oletko livenä ihan yhtä hirveä?

Vierailija
34/58 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tuota tekevät vain ylipainoiset? Minä olen todennut, että koko tuo läskivouhkaus on tämän ajan kuva. Koko ajan puheenaiheena läskit, lihomiset ja laihtumiset, kuntokuurit ja sitten kauhistellaan yhteistuumin sitä syötyä pullanpalaa. Ja tätä harrastavat ihan laihatkin. 

Vierailija
35/58 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:18"]

Ihmisillä voi olla tosi erikokoisia vatsalaukkuja eikä ulkopäin voi tosiaankaan päätellä että minkä kokoinen tollakin on. Itse onnistuin syömään itseni ylipainoiseksi ja pitämään vatsalaukun pienenä (ihan tosi, en saanut sitä saarioisten mikroateriaakaan kokonaisena alas). Muuta paskaa sitten tulikin vedeltyä kaksin käsin, mutta eipä kukaan multa koskaan asiasta kysynyt niin en koennut tarpeelliseksi mainostaa että "hei oon muuten läski koska syön sit kotona paljon"...

Nyt normaalipainon puolella  ja mitä terveellisempää ruokaa syön, sitä useammin sitä saa olla mättämässä. En edelleenkään pysty syömään kerralla määrällisesti paljoa, mutta syön sitten usein. Olen joskus myös onnistunut kasvattamaan vatsalaukkuni valtavaksi, mutta kyllä se sitten ajan myötä pienenee kun ei ahda aina itseään täyteen.

Ihmisiä on erilaisia...

[/quote]

Onko sun ruokasi kovinkaan terveellistä, jos joudut sitä jatkuvasti mättämään?

Kylläisyys ei ole vatsalaukun koosta kiinni. Vatsan ei tarvitse olla täysi ollaksesi kylläinen.  Jos joudut vetämään vatsasi täyteen, ennen kylläisyyden tunnetta, on ruoassasi korjattavaa.

Vierailija
36/58 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ketju aikoihin, up!

Vierailija
37/58 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:18"]

Haloo!

En käsitä miten vaikea on ymmärtää, että meillä jokaisella on erilainen aineenvaihdunta!

Tiedän monta jotka syö "normaalisti" eli sen n.2000 kal/päivä ja ovat normaalipainoisia.

Sitten on ylipainoisia, joilla on ylitehokas aineenvaihdunta ( kerää kaiken sapuskan talteen) he ovat ylipainoisia syömällä sen 2000/kal/päivä.

(Itse kuulun tähän ryhmään, ihannepainossani bmi 22, pysyn n.1300 kal/päivä, herkuttelua malttilla todella harvoin. Jos syön "lautasmallin" mukaan ja herkuttelen 2krt viikko, lihon n. 15 kg ja siinä pysyn. Bmi 28)

Sitten on niitä jotka voi vetää 3000 kal päivässä lihomatta. Näitäkin muutama kaveripiirissä.

Ihmiset on erilaisia. Se ylipainoinen voi määrässä syödä vähemmän kuin sinä, mutta lihota vain herkemmin. Jokaisen pitäisi etsiä itselleen sopiva kalorimäärä, jotta pysyy terveellisessä painossa.

[/quote]

Liikunta se ero on, eikä aineenvaihdunta! Käy lenkillä joka päivä ja kulutat helposti sen 2000 kaloria!

Vierailija
38/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ootte

Vierailija
39/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:02"]

Mikäs tilivelvollinen pullukka on syömisistään? En kyllä ole missään elävässä elämässä huomannut, että joku keskittyy toisten syömisiin niin kovasti.

[/quote]

Ihmettelen minäkin kovasti. Minä olen hoikka (tai ehkä aaveen mittojen mukaan lihava, kun bmi on 20.5). Mutta silti en jaksa syödä mitään pasta-annoksia ravintoloissa loppuun. En kyllä syö aamupalakaan, vaan juon kahvia vain. Minusta se on ihan luonnollista, että lopettaa syömisen siinä vaiheessa, kun ei ole nälkä. Ravintoloiden pasta-annokset ovat minusta älyttömän isoja ja en halua ahtaa väkisin sellaista mahaani ja kärsiä loppuiltaa ähkystä.

Vierailija
40/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teille on lapsuudessa oikeen tapahtunut, kun olette kasvaneet noin kieroon? Kyllä tähän maailmaan mahtuu läskiä, muttei tuollaisia ilkeitä ja rajoittuneita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä