Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa nämä "olen niin täynnä" mammat ruokalassa...

Vierailija
11.12.2013 |

On se jännä, että miten näillä huomattavan ylipainoisilla - eikun anteeksi "muodokkailla" - mammoilla on aina jo puolen annoksen jälkeen maha NIIIN täynnä... millään ei jakseta syödä sitä pastapaistosta loppuun asti :D :D

Ja ihan päivän ensimmäinen ateria oli, kun aamulla tuli NIIIn kiire... Joo niin varmaan tuli, etkä ehtinyt syödä kunnon aamiaista. Meni sitten kuitenkin puoli pakettia domino-keksejä siinä pöydän ääressä, kun selailit aamuposteja?

Ja sitten mulkoillaan mua, kun syön reippaasti lautasellisen ruokaa ja vielä kaks leipäpalaa oheen :D

Mun tekisi mieli sanoa niille, että jumalauta, kun kaikki näkee, että hyvin maittaa, niin SYÖ NYT IHMEESSÄ!

Ärsyttää suunnattomasti tollainen närppiminen.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ilkeä ja typerä lihavien haukkumisketju. Vaihda sanan ylipainoinen tilalle vaikka nainen, musta tai vammainen, niin saat poliisit perääsi. Kuitenkin luulet, että voit haukkua, mustamaalata ja uhkailla ylipainoisia.

Vierailija
42/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:18"]

Haloo!

En käsitä miten vaikea on ymmärtää, että meillä jokaisella on erilainen aineenvaihdunta!

Tiedän monta jotka syö "normaalisti" eli sen n.2000 kal/päivä ja ovat normaalipainoisia.

Sitten on ylipainoisia, joilla on ylitehokas aineenvaihdunta ( kerää kaiken sapuskan talteen) he ovat ylipainoisia syömällä sen 2000/kal/päivä.

(Itse kuulun tähän ryhmään, ihannepainossani bmi 22, pysyn n.1300 kal/päivä, herkuttelua malttilla todella harvoin. Jos syön "lautasmallin" mukaan ja herkuttelen 2krt viikko, lihon n. 15 kg ja siinä pysyn. Bmi 28)

Sitten on niitä jotka voi vetää 3000 kal päivässä lihomatta. Näitäkin muutama kaveripiirissä.

Ihmiset on erilaisia. Se ylipainoinen voi määrässä syödä vähemmän kuin sinä, mutta lihota vain herkemmin. Jokaisen pitäisi etsiä itselleen sopiva kalorimäärä, jotta pysyy terveellisessä painossa.

[/quote]

Liikunta se ero on, eikä aineenvaihdunta! Käy lenkillä joka päivä ja kulutat helposti sen 2000 kaloria!

[/quote]

Oletko koskaan laskenut, paljonko kaloreita kuluttaa tunniin juokseminen? Ei taidan matematiikan taidot riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:09"]

Haloo!

En käsitä miten vaikea on ymmärtää, että meillä jokaisella on erilainen aineenvaihdunta!

Tiedän monta jotka syö "normaalisti" eli sen n.2000 kal/päivä ja ovat normaalipainoisia.

Sitten on ylipainoisia, joilla on ylitehokas aineenvaihdunta ( kerää kaiken sapuskan talteen) he ovat ylipainoisia syömällä sen 2000/kal/päivä.

(Itse kuulun tähän ryhmään, ihannepainossani bmi 22, pysyn n.1300 kal/päivä, herkuttelua malttilla todella harvoin. Jos syön "lautasmallin" mukaan ja herkuttelen 2krt viikko, lihon n. 15 kg ja siinä pysyn. Bmi 28)

Sitten on niitä jotka voi vetää 3000 kal päivässä lihomatta. Näitäkin muutama kaveripiirissä.

Ihmiset on erilaisia. Se ylipainoinen voi määrässä syödä vähemmän kuin sinä, mutta lihota vain herkemmin. Jokaisen pitäisi etsiä itselleen sopiva kalorimäärä, jotta pysyy terveellisessä painossa.

[/quote]

Liikunta se ero on, eikä aineenvaihdunta! Käy lenkillä joka päivä ja kulutat helposti sen 2000 kaloria!

[/quote]

Oletko koskaan laskenut, paljonko kaloreita kuluttaa tunniin juokseminen? Ei taidan matematiikan taidot riittää?

[/quote]

Ja se vastaus: TUNNIN JUOKSEMINEN KULUTTAA NOIN YHDEN HILLOMUNKIN VERRAN KALOREITA.

Joten siitä vaan kuluttamaan juoksemalla esim. 800 kcal eli yhden suklaalevyn verran...

Vierailija
44/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:45"]

No mutta sähän kerroit vastauksen, miksei se työkaveri jaksa syödä koko annosta.. Hän oli syönyt keksejä koko aamupäivän ja ehkä juonut kahviakin. Sama homma minulla usein - juon kahvia koko aamupäivän ja napostelen nälkään keksejä. Maha ähkyssä jo kahvistakin ja huono olo, ei siinä lounas maistu, mutta kaloreita tulee enmmän kuin järkevällä syöjällä.

T. ylipainoinen kollega (joka ei kyllä mulkoile ketään)

[/quote]

Ala syömään puoli väkisin kunnon ateriat aamulla, lounaaksi, päivälliseksi ja illalla, Niin ja vielä joku hyvä välipala väliin. Ne ei lihota, mutta voi olla että herkut maistuu vähemmän. Siis jos ihan perus terveellistä ruokaa.

Vierailija
45/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:57"]No hitto, minkä mä sille voin, etten jaksa niin paljoa syödä kuin ap? Ja en ole aamulla syönyt, en oikeastaan koskaan... siksi varmaan lounaalla en jaksakaan syödä paljoa? Valitettavasti usein jää tuo lounaskin välistä.

ps. En tasan mulkoile ketään.

[/quote]

Mutta olet lihava ja sulla on huono aineenvaihdunta? :) Et tasan laihdu tai voi ylpeillä tuolla syömättömyydelläsi, olet vain tyhmä.

Vierailija
46/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:22"]

bmi 32. Ikinä en pysty esim syömään pizzaa kokonaan tai pastaa varsinkaan. Mun mahaan ei mahdu isoja annoksia, en tiedä miksi.

Ylipainoiseksi olen syönyt itseni napostelemalla.

[/quote]

Sen takia ei mahdu kun olet naposellut pitkään. Mahalaukku venyy ja kutistuu. Koita syödä ruokaa hieman enemmän vähitellen.

Vierailija
47/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt lukea kaikkia läpi, mutta AP, ymmärrätkö sinä että ei kaikkien lihavienkaan mahalaukku vedä kauheaa määrää ruokaa??? Eikä varsinkaan jotain täyttävää pastaa, hyi helkkari! On se ihan eri asia napostella suklaalevy pitkin päivää, kuin vetäistä kilo kerralla kupuunsa. Normaalin ihmisen maha vetää 2 litraa tavaraa, jotku venyttävät mahaansa syömällä ähkyyn aina ja se voi joillakin vetää jopa 4 litraa. Minä olen 136kg, eikä mahdu kyllä millään tuota kahta litraakaan, inhoan yli kaiken ähkyä oloa, mulla on kauhea oksentamiskammo, ja syön hyvin varovasti ruokaa, esim. pastaa en syö juuri koskaan kun maha menee sekaisin.

Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, kerääkö läski kalorinsa pikkupaloina pitkin päivää vai kerralla rekkamiehenannoksena lounaalla kuten sinä?

Vierailija
48/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:22"]

bmi 32. Ikinä en pysty esim syömään pizzaa kokonaan tai pastaa varsinkaan. Mun mahaan ei mahdu isoja annoksia, en tiedä miksi.

Ylipainoiseksi olen syönyt itseni napostelemalla.

[/quote]

Juuri näin!

136kg

Vierailija
49/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 14:34"]

Te mammat täällä itkette kuinka muut mulkoilevat läskien syömisiä.. Asiahan on niin että ei sitä mulkoilua tarvitse tehdä, koska ne läskit pitävät niin ison shown siitä että OVAT NIIIIIIIIIIIIIIN TÄYNNÄ...

ei siinä mulkoilla tarvitse.

[/quote]

En ole eläissäni mitään showta pitänyt, laihat jotka vielä santsaa ruokaa, ja nuolee lautasenkin tyhjäksi, usein kysyvät että miksi et syö ruokaa loppuun, ja silloin sanon että olen jo ihan täynnä, kyllähän se joskus herättää sitten ihmettelyä. Enkä ole kuullut kenenkään muunkaan lihavan pitävän showta, kyllä ne kovaäänisimmät on yleensä niitä hoikempia...

136kg

Vierailija
50/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 14:09"]

Haloo!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja se vastaus: TUNNIN JUOKSEMINEN KULUTTAA NOIN YHDEN HILLOMUNKIN VERRAN KALOREITA.

Joten siitä vaan kuluttamaan juoksemalla esim. 800 kcal eli yhden suklaalevyn verran...

[/quote]

Itse asiassa 10km lenkki kuluttaa n. 600 kcal, käyt sen kävelemällä reippaasti tai juoksemalla. Eli harvempi kuitenkaan juoksee kymppiä tuntiin tuosta noin vain, joten tunnin juoksulenkki kuluttaa monilla vain 400 kcal

Vierailija
51/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain hieman ylipainoinen, BMI 26, ja olen kyllä huomannut, miten syömisiäni kytätään. Välillä tulee juurikin kommenttia siitä, kuinka en syö tarpeeksi, ja minulta kysytään suoraan, laihdutanko. Sitten kahvitauollakin ihmetellään, kun juon vain kahvia, enkä syö välipalaa. Itseäni ei kyllä kiinnosta toisten syömiset tai ruoka-ajat. Töissä nyt vain yleisesti on sellainen ilmapiiri, ettei siellä oikein ruoka maistu.

Vierailija
52/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta päästään kaikille sopivaan ratkaisuun tehdään niin, että kukaan ei syö lounaalla, sit kaikki on tyytyväisiä, jeah? Määkään en syö luonasta ollenkaan, ja 2kg matkaa alipainoon. :)

Vierailija
53/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kommentoi omia annoskokojani tai muutakaan, otan sen mitä otan. Sen sijaan muut kyllä jaksavat hokea, syö nyt, ethän tuost voi täyttyä (olen n. 15kg ylipainoinen). Kyllä voin täyttyä, enkä edes pidä juurikaan syömisestä ja olen aina ollut vähäruokainen. Anoppi huomautteli tästä myös aikanaan paljon. Kunnes mieheni sanoi hänelle, että ei vieraskoreile on vain pieniruokainen. Vaikkei sitä kokoni perusteella uskoisi. Mut joo annetaan kaikkien olla ja syödä mielellään hyvällä halulla se ruokansa, mitä ja paljon se sitten koskaan onkaan. Kiitos :)

Vierailija
54/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Se lihava olis vedellyt ison lautasellisen hyvällä ruokahalulla tyhjäksi, niin olisit luultavasti ajatellut, että ei ihme että on lihava kun syö noin.

Vierailija
55/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, syö liikaa leipää. Yks leipä riittäis hyvin jos lautanen on täynnä ruokaa.

Vierailija
56/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että jonkun maha täyttyy jostakin määrästä, mutta miksi tehdä joku numero siitä. Eikiinnosta.

Vierailija
57/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvostele toisten elämäntapoja, vaikka työskentelenkin tavallaan noiden asioiden parissa. Itse en ole ylipainoinen ja syön aamiaisen, mutta refluksitaudin vuoksi en voi syödä isoa annosta kerralla. Minua ärsyttää, jos joku kyttäilee syömistäni.

Vierailija
58/58 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:42"]

Monet lihavat ovat tuollaisia. Tavallista pullaa ei muka jakseta syödä. Kotonakaan ei ole koskaan ruokaa eikä ainakaan herkkuja. Kuvittelevatko lihavat oikeasti muiden ihmisten olevan tyhmiä? Että juuri heillä on joku sairaus, joka lihottaa heidät hyllyviksi ihrakasoiksi, vaikka eivät oikeastaan syö mitään.

[/quote]

Toi on niin totta! Mulla on yks työkaveri, joka tulee aina töihin ja voivottelee kun jäi aamupala syömättä ja illallakaan ei "muistanut laittaa ruokaa"... Lounaaksi vetäisee jonkun nutrilett-pirtelön ja mulkoilee pahasti meitä oikeaa ruokaa syöviä. Vaan auta armias jos on jotain herkkua tarjolla: niitä kyllä voi syödä sen lounaspirtelön lisäksi. Meillä on siis keittiö, jossa usein jää suklaakakkuja yms. yli ja menisivät roskiin muutenkin. Tämä muija sitten hamstraa niitä illalla kotiin lähtiessä laukkuunsa, sanoo aina että "miehelle vien, se on sellainen sokerihiiri". Joopa joo, miehensä on jäätävä kukkakeppi ja tämä muija kunnon tonnikeijukainen, veikkaan että miehensä ei ole nähnyt niistä lukuisista kakuista ja pullapitkoista yhtäkään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi