Tuntuu, että täällä on oikeasti tyhmiä ihmisiä.
Ei mulla muuta. No se vielä, että kyllä täällä on viisaitakin, mutta ehkä enemmän niitä daijuja.
Kommentit (71)
Ap voisi aloittaa ryhtiliikkeen ja nostaa palstan tasoa jättämällä tällaiset avaukset pois.
#3 mulla on niin huono ulosanti, että en pärjää tässä. Mutta hölmö en ole. Ihmettelen kyllä miten voin yliopistosta saada melko helposti niin hyviä numeroita, vaikka täällä minun annetaan olettaa olevani tyhmä.
Tai sitten täällä on vaatimustaso korkeampi kuin yliopistoissa.
Tosin kyllä joissakin ketjuissa näkee tyhmyyden. Ketjut eivät välttämättä liity minuun mitenkään.
ap
Samanlainen olo tulee kun kuuntelee radio suomi poppia ym. mainoskanavia. Keille niiden ohjelmat on suunnattu kun niiden kuuntelu aiheuttaa henkisiä kärsimyksiä vähääkään ajattelevalle ihmiselle.
Samanlainen olo tulee kun kuuntelee radio suomi poppia ym. mainoskanavia. Keille niiden ohjelmat on suunnattu kun niiden kuuntelu aiheuttaa henkisiä kärsimyksiä vähääkään ajattelevalle ihmiselle.
Mä oon ainakin koko aamun ollut suuna päänä ja mun ääööni on normaalia parempi. Hyvää joulua....
Jään odottelemaan♥
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:15"]
Ei mulla muuta. No se vielä, että kyllä täällä on viisaitakin, mutta ehkä enemmän niitä daijuja.
[/quote]
Tai sitten ihmiset kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo, sen enempää ajattelematta.
Niin no, ehkä se just onkin sitä tyhmyyttä.
Ja sit jotkut kirjoittelee mitä sattuu tahallaan.
Ja se vissiin myös on sitä tyhmyyttä.
Et kai mä sit oon samaa mieltä kuin ap... Ehkä
[/quote]
Tapa jolla kirjoitit otsikon kertoo että olet daiju.
Mä ainakin koen olevani ihan oikeasti tyhmä, sen lisäksi olen hemmetin laiska, lihava, ilkeä ja epäsosiaalinen ihminen. Ilmankos aina tänne eksyn.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:41"]
[/quote]
Tapa jolla kirjoitit otsikon kertoo että olet daiju.
[/quote] noo niinpä, oikea muot olisi ollut "minusta oikeasti vaikuttaa, että täällä on tyhmiä ihmisiä". "oikesti tyhmä" on huono ilmaisu, sitä ollaan joko tyhmiä tai sitten ei.
Eli huono ilmaisemaan itseäni. --> vaikutelma tyhmyydestä.
Tosin ihmettelen, että saan hyvät arvosanat yliopistosta.
ap
No uskontovastaisia rasisteja ainakin piisaa. Kun muslimivihamieliset ketjut poistettiin, nyt hyökätään kristinuskoa vastaan. Oikein yltyvät aina joulun ja pääsiäisen alla.
no mitä ootit? Lääkäreitä ja lakimiehiä. Akateemisia? huhhuh
Kyllä tää nettiaika on todella avannut ainakin minun silmiä. En tiennyt ennen nettikeskustelujen maailmaan tuloa, että Suomessa on niin paljon tyhmiä ihmisiä. Kai mulla on käynyt hyvä onni, etten ole sellaisten kanssa joutunut elävässä elämässä tekemisiin.
Kun kirjoitat tuollaista muista niin se kertoo sinusta enemmän kuin kenestäkään. Se, ettei ymmärrä erilaisia näkemyksiä, ei oikeuta leimaamaan muita tyhmiksi.
Ei mua tyhmyys vaivaa, ilkeys enemmänkin?
Täällä kyllä saa välillä facepalmata tyhmille aloituksille..
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:16"]
Pitää muistaa, että puolet suomalaisista naisista on keskimääräistä tyhmempiä. Ei siis ihme, että heitä tännekin riittää.
[/quote]
Tuosta tyhmyyden jakautumisesta sukupuolien kesken voi olla montaa mieltä. Esimerkiksi naiset suorittavat 60 % yliopistotutkinnoista joten tämä tukisi sitä väittämää että puolet naisista ei suinkaan olisi keskimääräistä tyhmempiä. ;)
Tervetuloa joukkoon iloiseen ap. Sovit sekaan mainiosti!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 13:59"]
Kyllä tää nettiaika on todella avannut ainakin minun silmiä. En tiennyt ennen nettikeskustelujen maailmaan tuloa, että Suomessa on niin paljon tyhmiä ihmisiä. Kai mulla on käynyt hyvä onni, etten ole sellaisten kanssa joutunut elävässä elämässä tekemisiin.
[/quote]
Samoin. Se naapurin 80-kiloista koiraa (mistä se tietää sen kilot tarkalleen?) hysteerisesti pelkäävä on jotain sellaista, mitä en ole koskaan joutunut oikeassa elämässä kokemaan, tai nämä hurmokselliset hihhulit, jotka palvovat Anneli Aueria uutena Messiaana... Onneksi olen omien seinieni suojaamana eikä minun tarvitse yhtäkään näistä sentään silmästä silmään tuijotella. Uskon ja toivon niin, muuten pelottaisi ihan todella.
Pitää muistaa, että puolet suomalaisista naisista on keskimääräistä tyhmempiä. Ei siis ihme, että heitä tännekin riittää.