Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?

Vierailija
29.09.2020 |

Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.

Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.

Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mikä on ongelma. Saat seksiä ja seuraa eikä toinen roiku. Täysin ideaali tilanne. Minun puolesta mies saa olla vaikka Arabian sulttaani ja tehdä mitä huvittaa jos nuo perushommat hoituu noin vaivattomasti.

Vierailija
82/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmille menis omat harrastukset ja omat kaverit ja sukulaiset edelle ja tavattais pari kertaa viikossa ja "hoidettas terveyttä" ja molemmille ok, niin sitten ok.

Mutta ei se ole seurustelua.

Sinä haluat seurustelua mies ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit*u nyt taas. Olette tapailleet 3 kk, mies käy joka päivä panemassa, paitsi aina et anna, sinä olet mustasukkainen, tappelette, mies haluaa vakavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuhoon tuomittu juttu.

Pannaan n. 2 kertaa viikossa, nähdään 2-4 kertaa viikossa yleensä. Mustasukkaisuudestani olen alkanut päästä eroon, ja mies muutti mielensä seurustelun suhteen, kun myönsin mustasukkaisuuteni ja pyysin anteeksi.

- Ap

Alkusuhteessa tää pari krt/vko on aika vähän seksiä varsinkin jos siitäkin vielä joskus panttaat. Ei oikeen kuullosta kauheen toimivalta.

Yleensä/usein alkupuolella seksiä on joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. Onko teillä tullut jo tasaantumisvaihe heti alkuun?

15v suhteen jälkeenkin haluan seksiä vähintään joka toinen päivä.

Sinä nyt ole täysi kani. 2kk seurustelun jälkeen on ehkä 2 kertaa kuussa seksiä jos sitäkään. Harvemmin. 3 vuoden jälkeen 2 kertaa vuodessa, ehkä. Useammin voi olla jonkun muun kuin puolison kanssa.

Vierailija
84/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä mikä on ongelma. Saat seksiä ja seuraa eikä toinen roiku. Täysin ideaali tilanne. Minun puolesta mies saa olla vaikka Arabian sulttaani ja tehdä mitä huvittaa jos nuo perushommat hoituu noin vaivattomasti.

Juu, kaikille ei riitä pelkkä pneminen, vaikka olis kuinka upeeta. Jotkut haluu jopa perheen ja lapsia.

En siis tuomitse vakipano-suhteita, mut kaikille se ei riitä.

Vierailija
85/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on myös vedonnut siihen, että minäkään en kysy häntä mukaan minnekkään esim. kavereideni kanssa. Mutta todellakin ottaisin, jos mies tätä ehdottaisi, hän ei kuitenkaan ole koskaan sanonut että voisinko ottaa mukaan. Minä kuitenkin olen miehelle useaan kertaan sanonut, että voisin tulla mukaan.

- Ap

No nyt menee oudoksi. Oletko siis pyytänyt häntä mukaan mihinkään? Et? Ja mies odottaa että pyytäisit? Ja sen takia mies ei pyydä sinua mihinkään?

Vierailija
86/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet.

Vierailija
87/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on myös vedonnut siihen, että minäkään en kysy häntä mukaan minnekkään esim. kavereideni kanssa. Mutta todellakin ottaisin, jos mies tätä ehdottaisi, hän ei kuitenkaan ole koskaan sanonut että voisinko ottaa mukaan. Minä kuitenkin olen miehelle useaan kertaan sanonut, että voisin tulla mukaan.

- Ap

Siis onko mies kieltänyt sinua lähtemästä hänen mukaansa? Sillä perusteella, että et itsekään pyydä häntä? Vai oletko edes ehdottanut mitään konkreettista, tyyliin "voisin tulla perjantaina X:ään mukaan, monelta lähdetään?" Jotkut ihmiset on sillä tavalla passiivisia, että "tehdään joskus näin" -suunnitelmat ei koskaan toteudu, jos toinen ei ehdota selvästi jotain päivää, aikaa ja paikkaa.

Jos itse haluat, että mies tulee johonkin sinun mukaasi, niin miksi ihmeessä et vaan voi pyytää? Tuollainen "pyytäisin jos se pyytäis ensin" on minun mielestäni melko lapsellista meininkiä.

Vierailija
88/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Siis onko mies kieltänyt sinua lähtemästä hänen mukaansa? Sillä perusteella, että et itsekään pyydä häntä? Vai oletko edes ehdottanut mitään konkreettista, tyyliin "voisin tulla perjantaina X:ään mukaan, monelta lähdetään?" Jotkut ihmiset on sillä tavalla passiivisia, että "tehdään joskus näin" -suunnitelmat ei koskaan toteudu, jos toinen ei ehdota selvästi jotain päivää, aikaa ja paikkaa.

Jos itse haluat, että mies tulee johonkin sinun mukaasi, niin miksi ihmeessä et vaan voi pyytää? Tuollainen "pyytäisin jos se pyytäis ensin" on minun mielestäni melko lapsellista meininkiä.

Ei ole kieltänyt, vaan sanonut että voi ottaa mukaan, mutta silti ei koskaan pyydä mukaan vaan sanoo vaan että lähtee nyt sinne ja tänne. Ja minä siis olen monesti kysynyt miksei ota minua mukaan minnekään, koska haluaisin että voimme viettää aikaa muutenkin kuin hänen luonaan kahdestaan.

- Ap

Vierailija
89/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

No nyt menee oudoksi. Oletko siis pyytänyt häntä mukaan mihinkään? Et? Ja mies odottaa että pyytäisit? Ja sen takia mies ei pyydä sinua mihinkään?

En ole pyytänyt koska nään ystäviäni ehkä kerran kaksi viikossa, hän taas lähes päivittäin. Ja en usko että mies edes tulisi mukaan esim. Kahville tai lenkille ystävieni kanssa, ei hän ole sen tyyppinen ihminen että tekisi tuollaisia asioita muutenkaan.

- Ap

Vierailija
90/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se panee Sinua pari tuntia päivässä, niin muuhun johtopäätökseen ei voi tulla.

Vierailija
91/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Muutoin olisitte jo edenneet.

Vierailija
92/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuja mies ei koskaan ole kanssani.. joko nukkuu päivällä, tai on kavereidensa kanssa jossain/harrastuksissa, auttaa kavereitaan autojen laittamisessa jne.. Yhtenä viikonloppuna taisi olla kanssani pari tuntia, ja lähti sitten juomaan. Ystävät hänellä aina menee edelle.

- Ap

No niin. Tässähän se tuli. Mies ei välitä sinusta. Pahoittelen.

Jätä se heti, ansaitset oikeasti parempaa. 

Vierailija
93/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ei ole kieltänyt, vaan sanonut että voi ottaa mukaan, mutta silti ei koskaan pyydä mukaan vaan sanoo vaan että lähtee nyt sinne ja tänne. Ja minä siis olen monesti kysynyt miksei ota minua mukaan minnekään, koska haluaisin että voimme viettää aikaa muutenkin kuin hänen luonaan kahdestaan.

- Ap

No ehkä mies odottaa, että sinä ehdotat lähteväsi mukaan, kun hän on jo sanonut, että voit tulla? Ehkä hänkin ajattelee, etteivät hänen menonsa ole sinusta erityisen kiinnostavia? Itse kysyisin, että voinko minäkin tulla, jos mies ilmoittaisi lähtevänsä johonkin, mihin minä haluaisin.

Itse en varmaankaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on aikaa olla kanssani vain silloin tällöin pari tuntia, vaan haluaisin yhteisiä viikonloppuja jne.

Vierailija
94/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, jos mies tässä vaiheessa viihtyy viikonloppuisinkin paremmin kaveriensa luona ei tilanne tule muuttumaan. Hän ei ole rakastunut, tuskin edes ihastunut. Hän ei pyydä sinua mukaan koska ei halua sinua mukaan, muuten pyytäisi.

Hän lojuisi kanssasi vuoteessa pitkälle iltapäivään viikonloppuisin jos hän viihtyisi kanssasi. Te juttelisitte, nauraisitte, tekisitte tai tilaisitte yhdessä ruokaa, miettisitte ehkä mitä teette illalla tai huomenna... suunnittelisitte yhdessä tulevaa. Nykytilanteenne ei ole hyvä lainkaan.

Vierailija
95/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoko se lapset hoitaa, kun sinä täällä lätiset panoista. Onko miehesi tossu, kun ei laita kuria?

Vierailija
96/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap, jos mies tässä vaiheessa viihtyy viikonloppuisinkin paremmin kaveriensa luona ei tilanne tule muuttumaan. Hän ei ole rakastunut, tuskin edes ihastunut. Hän ei pyydä sinua mukaan koska ei halua sinua mukaan, muuten pyytäisi.

Hän lojuisi kanssasi vuoteessa pitkälle iltapäivään viikonloppuisin jos hän viihtyisi kanssasi. Te juttelisitte, nauraisitte, tekisitte tai tilaisitte yhdessä ruokaa, miettisitte ehkä mitä teette illalla tai huomenna... suunnittelisitte yhdessä tulevaa. Nykytilanteenne ei ole hyvä lainkaan.

Taidat olla oikeassa. Kokoajan mietin vain mitä olisin voinut tehdä toisin..

- Ap

Vierailija
97/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti mitä olisit voinut tehdä toisin. Ei se ole sinusta kiinni vaan mies ei halua seurustella tai viettää aikaa kanssasi kuin sen pari tuntia. Kun seurustella an niin yleensä juuri viikonloput vietetään yhdessä. Välillä ollaan kaksin ja välillä mennään jonnekin tai tavataan yhteisiä kavereita.

Jos mies ei koskaan vietä yhtään yötä tai viikonloppua kanssasi tai ette mene reilusti ulos yhdessä niin mies ei halua muuta kuin sen pari tuntia päivällä.

Meneekö myös niin, että mies päättää milloin voitte nähdä? Voitko itse ehdottaa tapaamista? Vai meneekö tapaamiset vain miehen ehdoilla?

Vierailija
98/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinun omat menot? Kerroit, että mies näkee sinua sen pari tuntia ja menee sitten tapaamaan ystäviään ym. Ethän vaan peru omia menojasi tuollaisen miehen takia?

Vierailija
99/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mieti mitä olisit voinut tehdä toisin. Ei se ole sinusta kiinni vaan mies ei halua seurustella tai viettää aikaa kanssasi kuin sen pari tuntia. Kun seurustella an niin yleensä juuri viikonloput vietetään yhdessä. Välillä ollaan kaksin ja välillä mennään jonnekin tai tavataan yhteisiä kavereita.

Jos mies ei koskaan vietä yhtään yötä tai viikonloppua kanssasi tai ette mene reilusti ulos yhdessä niin mies ei halua muuta kuin sen pari tuntia päivällä.

Meneekö myös niin, että mies päättää milloin voitte nähdä? Voitko itse ehdottaa tapaamista? Vai meneekö tapaamiset vain miehen ehdoilla?

Aina kun nähdään niin jompikumpi kysyy, että nähdäänkö huomennakin. Mies siis ehdottaa näkemistä yhtä usein kuin minä. Mutta sitten kun se huominen koittaa, se olen yleensä minä joka lähes aina on se, joka kysyy monelta nähdään, eli menee periaatteessa miehen ehdoilla. Tarkkaa kellonaikaa ei etukäteen sovita siksi, kun miehellä on epäsäännöllinen unirytmi ja saattaa monesti mennä auttamaan kavereitaan esim autojen rassailussa tms omaa menoa. Tai sitten hän sanoo jo etukäteen, että on joku meno jonka jälkeen voidaan nähdä.

- Ap

Vierailija
100/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lopettaa yhteydenpito mieheen?

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän