Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?
Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.
Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.
Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?
Kommentit (160)
Voi sinua ap, en halua loukata mutta kuulostat aika lapselliselta (lienet vielä aika nuori) , mutta eipä tuo sinun kumppanisikaan kovin hääppöiseltä vaikuta, ei tee töitä, nukkuu vuorokaudet läpeensä, vastaa kun jaksaa, yleensä ei jaksa.Kuulostaa siltä että siinä kohtaa kun miehellä ei joskus ole parempaakaan tekemistä, käy tylsyyden poistamiseksi pari tuntia käymässä, saa ilmaitteeksi kiksauttaa (maksulliset naiset veloittaisivat 50-300 eur/kerta) ja naureskelee todennäköisesti kavereilleen että se nyt on vaan yksi helppo "hoito". Näinhän monilla nuorilla miehillä on, aivotoimintaa on yläpäässä hyvin vähän, alapäässä sitäkin enemmän. 31 v kuuluu vielä tähän porukkaan jos on perus-pertsa. Ansaitset oikeasti parempaa, hanki itsellesi mielekäs elämä, tapaa kavereita, nauti vapaudesta , äläkä vietä iltoja kyttäämällä onko ääliö avannut viestiä vaiko eikö. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, tässä tapauksessa sitten kun ala-aivoissa taas pullottaa. Mutta siinä kohdassa kannattaa vastata, että adios idiot, hoida ittes, onhan sulla terveet kädet.Ei kiinnosta enää.
Näin se on, että ansaitsen parempaa. Niin ovat kaikki ystävänikin sanoneet, ja niin oikeastaan uskon itsekin. On vain niin vaikea päästää irti ja olla täysin yksin, mutta pakkohan se on. En todellakaan halua olla pelkkä pano tai muu säätö, vaan haluan rinnalleni välittävän miehen ja tasapainoisen parisuhteen, missä ei tahallaan ignoorata vuorokautta, ja puhutaan asiat suoraan. Tässä en olisi voinut tehdä mitään toisin, yritin kuitenkin hänen kanssaan puhua ja annoin miehelle monta mahdollisuutta puhua suoraan.
- Ap
Älä missään nimessä pyytele mitään anteeksi.
Jos ei halua olla pelkkä pano, niin ei ehkä kannata ruveta harrastamaan sitä seksiä ennen kuin suhde on vakavalla pohjalla?
Minä seurustelin mieheni kanssa puoli vuotta ennen kuin seksi tuli kuvioon mukaan. Ja se on jäänyt mieleen ihanana aikana, tuli oltua paljon yhdessä ja juteltua. Seksuaalista vetovoimaa meillä oli (ja on), mutta mies malttoi odottaa kunnes olin valmis.
Tuntuu jotenkin takaperoiselta, että ensin aletaan harrastaa seksiä ja sitten vasta mietitään, voisiko tästä tulla jonkinlainen parisuhde.
En ymmärrä, miten kukaan voi tehdä noin. Tahallaan ignoorata koko päivän (ties kuinka monta päivää vielä) vastaamatta mitään. Vaikka olisikin ärsyyntynyt jankkaamisestani, tai ei halua riidellä, olisiko niin vaikeaa sanoa sitä vain suoraan viestillä? Kuitenkin 3 kk olemme tapailleet ja hän on tänä aikana useaan kertaan sanonut, että haluaisi myös seurustella. Vaikka ei haluaisikaan, kuka pystyy tekemään noin? Lopettaa koko jutun vain ignooraamalla täysin? Itse en pystyisi tekemään noin kenellekään.
- Ap
Yöllä mies oli vastannut eilen aamulla laittamiini viesteihin, ja vastaus oli vain "en ole lopettanut mitään ja heräsin juuri". Eli ööh. Noin välinpitämätön vastaus kaikkiin niihin asioihin mitä laitoin. Ja ei ole muka meidän juttua lopettanut, no ei kauheasti vaikuta että meillä mitään olisikaan.
Mutta nyt en vastaa hänelle enää mitään. Toivotaan, että viikon päästä oloni on jo parempi, kun en ole yhteydessä mieheen.
- Ap
Kyllähän miehet (ja naiset) harrastaa sitä hiljenemistä eli ghostingia ihan yleisesti. Sitten jos ryhdyt ihmettelemään mitä on käynyt, sut blokataan :)
Sinun ehkä miettisin miehen tunteita enemmän hänen elämäntyyliään. En tietysti tiedä mitä miehestä haet, mutta kuulostaa aikamoiselta joutomieheltä, jolla on mahdollisesti päihdeongelma. Ei tuo päivisin nukkuminen ja mitään tekemättömyys ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet (ja naiset) harrastaa sitä hiljenemistä eli ghostingia ihan yleisesti. Sitten jos ryhdyt ihmettelemään mitä on käynyt, sut blokataan :)
Sinun ehkä miettisin miehen tunteita enemmän hänen elämäntyyliään. En tietysti tiedä mitä miehestä haet, mutta kuulostaa aikamoiselta joutomieheltä, jolla on mahdollisesti päihdeongelma. Ei tuo päivisin nukkuminen ja mitään tekemättömyys ole normaalia.
Ei ole päihdeongelmaa, mutta mies ei ole käynyt mitään ammattia/kouluja eikä käy töissä, tosin nyt hakee kouluun. Unirytmi tosiaan on suurilta osin sellainen, että päivällä nukkuu ja yöt valvoo. Olen kyllä miettinyt, että ei ehkä sellainen mies, josta olisi hyvä isä tulevaisuudessa lapselleni. Vielä sen lisäksi, miten minua kohtelee..
Hän varmaan pitää minua itsestäänselvyytenä, kun on tottunut että aina "roikun hänessä", haluan selvittää ja puhua asiat jne, olen yhteydessä vaikka hän käyttäytyy miten käyttäytyy.. Mutta nyt se loppuu. Jos hän ei arvosta minua, ei hän myöskään ansaitse minua.
- Ap
Olet selkeästi miehelle pelkkä pano. Tarkemmin sanottuna yksi niistä.
Nähtiin miehen kanssa viikonloppuna, taas vain vajaa pari tuntia. Mies sanoi, että haluaa keskustella parisuhteesta huomenna (eli eilen) ja voitaisiin vaikka katsoa leffaa. Noh, miehestä ei päivällä kuulunut joten laitoin viestin alku illasta, että nähdäänkö. Mies oli hakemassa autoa kaverilleen, sanoi että soittaa kun on kotona. Laitoin viestiä, että ilmeisesti taas huijasi kun lupasi että katsotaan leffaa ja keskustellaan suhteen vakavuudesta. Vastasi vain, että haluaa kyllä keskustella. Ja yöllä laittoi viestin, että "mitä huijasin?" (Ei siis nähty ollenkaan.)
Kannattaako mun edes vastata tuohon? Luulisi, että hän itsekin tietää, että ei taaskaan puhunut totta kun lupaili leffaa ja keskustella.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet selkeästi miehelle pelkkä pano. Tarkemmin sanottuna yksi niistä.
Hieman kyllä epäilen, että tällä päivät nukkuvalla ja töitä tekemättömällä joutoukolla kovin montaa naista voi olla. Ap, nyt pistät sille blokkaukset ja unohdat koko "miehen". Mihin ihmeeseen tarvit tollasta piitaamatonta vätystä? Herätys!
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin miehen kanssa viikonloppuna, taas vain vajaa pari tuntia. Mies sanoi, että haluaa keskustella parisuhteesta huomenna (eli eilen) ja voitaisiin vaikka katsoa leffaa. Noh, miehestä ei päivällä kuulunut joten laitoin viestin alku illasta, että nähdäänkö. Mies oli hakemassa autoa kaverilleen, sanoi että soittaa kun on kotona. Laitoin viestiä, että ilmeisesti taas huijasi kun lupasi että katsotaan leffaa ja keskustellaan suhteen vakavuudesta. Vastasi vain, että haluaa kyllä keskustella. Ja yöllä laittoi viestin, että "mitä huijasin?" (Ei siis nähty ollenkaan.)
Kannattaako mun edes vastata tuohon? Luulisi, että hän itsekin tietää, että ei taaskaan puhunut totta kun lupaili leffaa ja keskustella.
- Ap
Haloo nyt! Ei se mies välitä susta yhtään mitään, miten muka et itse asiaa tajua? Ei ole enää tervettä tuo sinun roikkuminen miehen perässä, joka kohtelee noin välinpitämättömästi. Eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta? Ja annoit sille taas mitä se halusi viikonloppuna..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Haloo nyt! Ei se mies välitä susta yhtään mitään, miten muka et itse asiaa tajua? Ei ole enää tervettä tuo sinun roikkuminen miehen perässä, joka kohtelee noin välinpitämättömästi. Eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta? Ja annoit sille taas mitä se halusi viikonloppuna..
Mitä siis vastaan miehelle vai enkö vastaa mitään?
- Ap
Toivotaan taas teron tietävän teidän turhautumisen tähän tilanteeseen. Televisiosta tulee tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mitä siis vastaan miehelle vai enkö vastaa mitään?
- Ap
Kyselet tuota niinkuin toivoisit, että oikealla vastauksella asiat muuttuisi paremmaksi. Olet aikuinen ihminen, sinun pitäisi itse tietää miten toimia. Voit olla vastaamatta ja vaikka blokata tyypin tai sitten laittaa asiallisesti että haluamme selvästi eri asioita, joten parempi antaa olla.
Mieshän käyttää tilannetta ja sinua hyväkseen niin kauan kuin voi. Pahoin pelkään, että annat hänen tehdä niin ja tartut jokaiseen oljenkorteen ja luulet, että nuo alle parin tunnin seksivierailut johtavat muuhun. Yritä kehittää omanarvontuntoasi ja itseluottamustasi.
Kaikki on näköjään todellakin suhteellista. Itse naisena ahdistuisin yli äyräideni puolessa viikossa, jos deittikumppani haluaisi nähdä päivittäin tai joka päivä monta tuntia kerrallaan :D Eihän siinä ehtisi tehdä töiden päälle mitään omia juttuja ollenkaan. Eri asia tietysti sitten jos asuttaisiin saman katon alla.
Anyway, niin kuin tuolla joku jo totesikin - jos tuo ei ole ap se mitä sinä haluat, niin vaihtoehtona lienee keskustella, sopeutua tai erota. Sulla on oikeus haluta enemmän yhdessäoloa, mutta yhtä lailla kumppanillasi on oikeus haluta vähemmän. Ellette löydä jotakin teille sopivaa kompromissia, niin siinä tapauksessa vaihtoehdot lienee aika vähissä.
Mä oon pano, vaikka mies onkin yön luonani kun nähää. Mutta tulee illalla klo 20-21 töistä ja lähtee aamulla 6-8 riippuen monelta töitä. Joskus istuttu myös kahvilassa pelkästään. Mutta tiedän ettei tästä tule kummempaa...ja sitten toinen mies jota nöen on naimisissa. Hän tuo lahjoja,pannaan ja lähtee.
Eli ei työn piikkiin mene tuo nukkuminen. Vaikuttaa alkoholiongelmaiselta, kaverit menee sun edelle jne.
Ei jatkoon!