Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?
Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.
Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.
Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään käsitystä siitä, mitä mies tekee silloin kun ei ole luonasi?
Oletko käynyt hänen asunnollaan?
Oletko varma, että hän ei elä suhteessa jonkun toisen kanssa?
Ollaan hänen asunnollaan enemmän kuin minun luona, veljensä olen nähnyt monesti miehen pihalla eli hän ainakin on nähnyt että siellä käyn, ja hänen ystäväänsä olen myös muutaman kerran nähnyt. Kerran mies otti minut mukaan kun käytiin hänen äidillään, ja kerran kun oltiin hänen kaveriporukan kanssa, mutta siitä on jo n. 2 kuukautta.
- Ap
Näet veljeä pihalla. Ettei vaan ole hänen kämppänsä jossa tapailette?
Kuulostaa ihan yhdeltä exältä, paitsi ettei halunnut edes panna... Ei kestänyt kauaa se suhde.
Ompa kiireinen ukko. Joo ei tuu mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että jos seurustelette, niin miksi mies näkee kavereitaan ja perhettään ilman sinua. Minulla kun oli minuun ihastunut mies, niin halusi mut mukaan noihin.
Tämä on minustakin outoa, varsinkin kun olen kysynyt mieheltä, miksi ei ota minua mukaan mihinkään.. Aina sanoo että voi ottaa, mutta silti ei ota..
- Ap
No en minä ainakaan vielä 3 kk:n tuttavuutta perheellei tai kavereilleni esittelisi. Korkeintaan puolen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella rakkaudella, sä vaikutat aika neuroottiselta, epävarmalta ja raskaalta ihmiseltä. Chillaisit vähän.
Siksi täällä kysynkin, että annanko mennä vaan omalla painollaan ja katson haluaako mies tosiaan vakavaa nyt kun riidat on saatu selvitettyä, vai olenko aiheesta huolissani.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi mennä miehen asunnolle?
Miksei voi mennä vaikka kävelylle?
Jos siellä miehen kotona on perhettä?
Jos tulee tuttuja vastaan jos ootte julkisella paikalla?
En halua lietsoa uutta mustasukkaisuuskohtausta, mutta onhan tuo outoa, jos mihinkään ei mennä yhdessä.
Tai nöyryyttävää. Mikä minussa on vika? Olenko niin ruma tms?
No kun sinussa ei ole vikaa. Ja jos olisikin joku virhe joka on tehty, näkisit sen myöhemmin mikä meni pieleen. Et tarvitse sen yhden miehen hyväksyntää pelkästään maapallolla. Pitäisikin kysyä noita kysymyksiä. Älä anna miesten nöyryyttää. Puhu selväksi nätisti asiat, että seurusteletteko vai ei. Jos on tapailua ja seksi pääosassa, mies tekisi parille muullekin samoin, sinun ei ole pakko suostua siihen. On miehiä jotka eivät etsi vakavaa vaikka sanovat, osa ei edes etsi parisuhdetta, osalla on jo avovaimo, osa epäluuloisia naisia kohtaan tai se ei vain toimi. Jos mies etsii pintaa, ota joku joka ei korosta pelkkää pintaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua lietsoa uutta mustasukkaisuuskohtausta, mutta onhan tuo outoa, jos mihinkään ei mennä yhdessä.
Ollaan lähes aina miehen asunnolla siis, hänen veljensä asuu kiven heiton päässä eli näkee vähintään autoni miehen pihassa, ja useasti ollaan hänen pihassaankin törmätty. Mutta muualla ei kyllä koskaan olla, kuin miehen luona..
- Ap
N. 72h tunnin perusteella en lähtisi spekuloimaan tulavaisuudella.
Kerää muutama samanlainen ja päätä kenen kanssa lähdet tulevaisuutta rakentamaan.
Ihme vastauksia.
Jos nyt alkaisin seurustelemaan, niin en minä (nainen 45v.) ehtisi/jaksaisi miestä tavata kuin pari tuntia illassa ja en välttämättä edes olenkaan viikolla, vaan viikonloppuna. Työ ja työmatkat + kauppakäynnit vie päivän ajan ja energian, niin eipä jää montaa tuntia kaikelle tarvittavalle toiminnalle kotona, vielä kun nukkumassa pitää olla suht ajoissa.
Ja yleensä, jos toinen kiinnostaa kaikin puolin, myös seksuaalisesti, niin toki siinä himot herää kun toista nähdään ja halutaan muutakin kuin kädestä pitämistä. Mitä vikaa siinä on, että tahdotaan rakastella toisen kanssa kun nähdään? Onko tässäkin nykyään jokin sääntö, että ei voida joka kerralla harrastaa seksiä, vaan pitää olla tietty määrä tapaamiskertoja välissä milloin ei harrasteta, siksi/jotta/sen takia... joku syy, keksikää kun en itse tajua?
Jos on vasta silloin tällöin nähty, ei edes ap:n mukaan vakavasta seurustelusta ole kyse, niin ei kai kukaan tuossa vaiheessa tapaa kenenkään sukulaisia, ystäviä, muita tuttuja? Miksi pitäisi tavata, jos ei ole edes varmaa tuleeko jutusta yhtään mitään sen kummempaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihme vastauksia.
Jos nyt alkaisin seurustelemaan, niin en minä (nainen 45v.) ehtisi/jaksaisi miestä tavata kuin pari tuntia illassa ja en välttämättä edes olenkaan viikolla, vaan viikonloppuna. Työ ja työmatkat + kauppakäynnit vie päivän ajan ja energian, niin eipä jää montaa tuntia kaikelle tarvittavalle toiminnalle kotona, vielä kun nukkumassa pitää olla suht ajoissa.
Ja yleensä, jos toinen kiinnostaa kaikin puolin, myös seksuaalisesti, niin toki siinä himot herää kun toista nähdään ja halutaan muutakin kuin kädestä pitämistä. Mitä vikaa siinä on, että tahdotaan rakastella toisen kanssa kun nähdään? Onko tässäkin nykyään jokin sääntö, että ei voida joka kerralla harrastaa seksiä, vaan pitää olla tietty määrä tapaamiskertoja välissä milloin ei harrasteta, siksi/jotta/sen takia... joku syy, keksikää kun en itse tajua?
Jos on vasta silloin tällöin nähty, ei edes ap:n mukaan vakavasta seurustelusta ole kyse, niin ei kai kukaan tuossa vaiheessa tapaa kenenkään sukulaisia, ystäviä, muita tuttuja? Miksi pitäisi tavata, jos ei ole edes varmaa tuleeko jutusta yhtään mitään sen kummempaa?
No joo. Minäkin mietin niin, että ehkä ollaan vielä säätö/tapailu vaiheessa, koska riitojen takia ei ole ollut varmaa, toimiiko juttu. Mieskin sanoi, että olisi parempi pohja seurustelulle, jos ei riideltäisi niin usein. Eli ehkä katson rauhassa, loppuuko riitely nyt kun ollaan asiat puhuttu, ja voisiko sitten puhua jo parisuhteesta.
- Ap
Jotenkin raskasta luettavaa koko ketju. Jos itse tapailisin naista jonka kanssa olisi tunnettu vasta kolme kuukautta, ja jo siinä vaiheessa olisi paljon riitoja, niin lopettaisin homman välittömästi.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi. No mikä estää?
Olen ollut aika mustasukkainen, ja meillä on ollut jonkun verran riitoja. Nyt ollaan kuitenkin saatu asiat puhuttua niin, että olen anteeksi pyytänyt liikaa mustasukkaisuuttani, joten siksi mies kuulema haluaisi jo seurustella, vaikka aiemmin ei halunnut.
- Ap
Mä en kyllä yhtään tajua mikä sun ongelma on.
Miten niin? Siis pelkään tässä, puhuuko mies totta siinä, että haluaa vakavaa, kun kuitenkin haluaa usein seksiä ja nähdään vain 1-3 h päivässä.
- Ap
Ei halua vakavaa. Teot ja sanat eivät täsmää. Myös se, että joudut anelemaan anteeksi "mustasukkaisuuttasi" (mitähän tämäkin tarkoittaa...), on huono merkki. Todennäköisesti mies osaa syyllistää sinua jostain olemattomasta jutusta ja vedättää sinua muutenkin. Jätä se, kyllä maailmassa miehiä riittää. Ei seurustelukumppania tarvitse väkisin etsiä jostain pienestä kaveripiiristä.
Aamen.
Siis lähteekö mies aina heti aktin jälkeen mulkku märkänä matkoihinsa?
Voi olla että mies on vähän tylsä tai pihi. Ei halua käydä ”missään”. Jos itse toivot yhteiseltä elämältä myös kodin ulkopuolista yhteistä toimintaa, pitäisi tätä myös päästä kokeilemaan uuden kumppanin kanssa.
Yksi tärkein kysymys on olemassa.
Nimittäin.
Uskallatteko piereskellä keskenänne?
Onko suhde syventynyt jo niin pitkälle.
Löytyy parisuhteita joissa piereskely aloitetaan jo parinkin viikon päästä.
Mikähän siinä on, että näihin aloituksiin täällä vastataan niin ärtyisästi ja ilkeästi.
Mutta joo, mun mielestä olis hyvä, jos vaan kysyt sitä miestä vaikka leffaan, puistoon, kahvilaan, lenkille jne johonkin paikkaan, jossa ei voi panna? Siitä sen nopeasti huomaa mikä hän on miehiään.