Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?

Vierailija
29.09.2020 |

Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.

Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.

Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit*u nyt taas. Olette tapailleet 3 kk, mies käy joka päivä panemassa, paitsi aina et anna, sinä olet mustasukkainen, tappelette, mies haluaa vakavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuhoon tuomittu juttu.

Pannaan n. 2 kertaa viikossa, nähdään 2-4 kertaa viikossa yleensä. Mustasukkaisuudestani olen alkanut päästä eroon, ja mies muutti mielensä seurustelun suhteen, kun myönsin mustasukkaisuuteni ja pyysin anteeksi.

- Ap

Alkusuhteessa tää pari krt/vko on aika vähän seksiä varsinkin jos siitäkin vielä joskus panttaat. Ei oikeen kuullosta kauheen toimivalta.

Yleensä/usein alkupuolella seksiä on joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. Onko teillä tullut jo tasaantumisvaihe heti alkuun?

15v suhteen jälkeenkin haluan seksiä vähintään joka toinen päivä.

Vierailija
62/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut, tai siis seurustellut, miehen kanssa nyt myös vähän yli kolme kuukautta. Mies esimerkiksi suunnittelee jo yhteistä joululomaa ja perheensä luo matkustamista yhdessä ja vietämme aikaa erilaisia asioita tehden ja harrastaen. Ei ole ollut mitään seurustellaanko vaiko eikö -vääntöjä missään vaiheessa tai "naispuolisten kavereiden" tapailua.

Joten ap vastaus on, että mies ei seurustele eikä missään vaiheessa todennäköisesti halua seurustella kanssasi. Löydät varmasti paremman miehen, unohda tämä säätäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me pantiin miehen kanssa alkuvaiheessa koko ajan. En pidä sitä mitenkään outona. Mutta oletteko esim. Öitä yhdessä? Me kyl käytiin syömässä yms. Yhdessä, mutta on molemmilla omat harrastuksensa johon ei toinen tullut.

Vierailija
64/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi mennä miehen asunnolle?

Miksei voi mennä vaikka kävelylle?

Jos siellä miehen kotona on perhettä?

Jos tulee tuttuja vastaan jos ootte julkisella paikalla?

En halua lietsoa uutta mustasukkaisuuskohtausta, mutta onhan tuo outoa, jos mihinkään ei mennä yhdessä.

Tai nöyryyttävää. Mikä minussa on vika? Olenko niin ruma tms?

No kun sinussa ei ole vikaa. Ja jos olisikin joku virhe joka on tehty, näkisit sen myöhemmin mikä meni pieleen. Et tarvitse sen yhden miehen hyväksyntää pelkästään maapallolla. Pitäisikin kysyä noita kysymyksiä. Älä anna miesten nöyryyttää. Puhu selväksi nätisti asiat, että seurusteletteko vai ei. Jos on tapailua ja seksi pääosassa, mies tekisi parille muullekin samoin, sinun ei ole pakko suostua siihen. On miehiä jotka eivät etsi vakavaa vaikka sanovat, osa ei edes etsi parisuhdetta, osalla on jo avovaimo, osa epäluuloisia naisia kohtaan tai se ei vain toimi. Jos mies etsii pintaa, ota joku joka ei korosta pelkkää pintaa.

Tässä.puhuu nyt kypsä ja fiksu henkilö.

Vierailija
65/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin raskasta luettavaa koko ketju. Jos itse tapailisin naista jonka kanssa olisi tunnettu vasta kolme kuukautta, ja jo siinä vaiheessa olisi paljon riitoja, niin lopettaisin homman välittömästi.

M36

Mietin samaa. Mies ihan syystä on varuillaan, jossa tässä vaiheessa on jo mustasukkaisuusriidat saatu aikaan. Ehkä ap on arvaamatin suuttuja ja siksi ei voi mennä julkisille paikoille. Kuulostaa myös tekertuvalta. Lisäksi miksi se mies pitää Mustiin ja Mirriin viedä?

Vierailija
66/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit*u nyt taas. Olette tapailleet 3 kk, mies käy joka päivä panemassa, paitsi aina et anna, sinä olet mustasukkainen, tappelette, mies haluaa vakavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuhoon tuomittu juttu.

Pannaan n. 2 kertaa viikossa, nähdään 2-4 kertaa viikossa yleensä. Mustasukkaisuudestani olen alkanut päästä eroon, ja mies muutti mielensä seurustelun suhteen, kun myönsin mustasukkaisuuteni ja pyysin anteeksi.

- Ap

Alkusuhteessa tää pari krt/vko on aika vähän seksiä varsinkin jos siitäkin vielä joskus panttaat. Ei oikeen kuullosta kauheen toimivalta.

Yleensä/usein alkupuolella seksiä on joka päivä ja joskus useamman kerran päivässä. Onko teillä tullut jo tasaantumisvaihe heti alkuun?

Miten joku voi oikeasti olla noin pösilö. :D Se mitä sinä haluat ja miten toimit ei ole sama mitä muut haluavat ja miten toimivat. Voi hyvä luoja sentään.

Vierailija
67/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nyt jo pitäs tietää onko vakavaa vai ei? Koittakaa vaik ens alkuun viettää viikonloppu kaksin ja katsokaa miten onnistuu. Tänhän ei luulis olevan ongelma?

Vierailija
68/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena tuo on normaalia mutta myös viikonloppuina ja lomilla?  Outoa että viikonloppuna ei halua olla sun kanssa pidempään. Eikä toinen teistä ole toisen luona yötä.

Vierailija
69/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla mene noin. Riippuu haluista ja muista tekijöistä. 1-2 krt viikossa on sopiva määrä.

Vierailija
70/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuja mies ei koskaan ole kanssani.. joko nukkuu päivällä, tai on kavereidensa kanssa jossain/harrastuksissa, auttaa kavereitaan autojen laittamisessa jne.. Yhtenä viikonloppuna taisi olla kanssani pari tuntia, ja lähti sitten juomaan. Ystävät hänellä aina menee edelle.

- Ap

Vierailija
71/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin raskasta luettavaa koko ketju. Jos itse tapailisin naista jonka kanssa olisi tunnettu vasta kolme kuukautta, ja jo siinä vaiheessa olisi paljon riitoja, niin lopettaisin homman välittömästi.

M36

Mietin samaa. Mies ihan syystä on varuillaan, jossa tässä vaiheessa on jo mustasukkaisuusriidat saatu aikaan. Ehkä ap on arvaamatin suuttuja ja siksi ei voi mennä julkisille paikoille. Kuulostaa myös tekertuvalta. Lisäksi miksi se mies pitää Mustiin ja Mirriin viedä?

Koska ajattelin testata lähteekö mies kanssani minnekkään vai voiko nähdä minua ainoastaan asunnollaan..

- Ap

Vierailija
72/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla mene noin. Riippuu haluista ja muista tekijöistä. 1-2 krt viikossa on sopiva määrä.

Jos me nähtäis 4 kertaa viikossa ja olisi mahdollisuus panna, niin mulle 1-2 kertaa olisi liian vähän. Alussa varsinkin.

Vierailija
73/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tällainen suhde se mitä haluat?

Kysymys suhteen laadusta ei ole nyt olennainen, vaan se mitä haluat suhteelta? Jollekin kuvaamasi toiminta voi olla syvintä seurustelua mihin pystyy, ja jollekin yksipuolista hyväksikäyttöä.

Muutamia huomioita kertomuksestasi:

- mies ei selvästi halua kanssasi tehdä muuta kuin istua iltaa välillä

- tuoreeksi ihastukseksi suhteessanne on todella, todella vähän seksiä

- ristiriitoja on liikaa ja et saa suhteesta mitä haluat

- ehdottamasi ajelu ja musti&mirri -käynti on kuollettavan tylsä treffi-idea

Vierailija
74/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi. No mikä estää?

Olen ollut aika mustasukkainen, ja meillä on ollut jonkun verran riitoja. Nyt ollaan kuitenkin saatu asiat puhuttua niin, että olen anteeksi pyytänyt liikaa mustasukkaisuuttani, joten siksi mies kuulema haluaisi jo seurustella, vaikka aiemmin ei halunnut.

- Ap

Mä en kyllä yhtään tajua mikä sun ongelma on.

Miten niin? Siis pelkään tässä, puhuuko mies totta siinä, että haluaa vakavaa, kun kuitenkin haluaa usein seksiä ja nähdään vain 1-3 h päivässä.

- Ap

Vähän laimealta nuo seksihalut ennemminkin kuulostaa jos pari kertaa viikkoon riittää vaikka on vasta muutama kuukausi tapailtu. Monta kertaa ja monta tuntia päivässä, viikonloput perjantaista sunnuntaihin ilman rihman kiertämää jne, se kuulostaisi normaalimmalta.

Vierailija
75/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuja mies ei koskaan ole kanssani.. joko nukkuu päivällä, tai on kavereidensa kanssa jossain/harrastuksissa, auttaa kavereitaan autojen laittamisessa jne.. Yhtenä viikonloppuna taisi olla kanssani pari tuntia, ja lähti sitten juomaan. Ystävät hänellä aina menee edelle.

- Ap

No kuulostaako se sinusta kunnon seurustelulta jos ystävät menevät aina edelle? Eli et ole edes ystävän asemassa...

Vierailija
76/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

En ihmettele että "vain" kaksi kertaa viikossa panette, sillä tämä tilanne että et saa ansaitsemaasi huomiota ihmisenä ja naisena vie halut. On luonnollista että et halua kuten voisit optimaalisessa suhteessa virtittäytyä, koska se että koet että suhde ei ole tasapainossa syö naista. 

Jos koet saavasi vastaavasti, niin halut hyrräävät ja virityt. 

Nyt jo täällä kysyminen kertoo että se mitä sydämessäsi tunnet on totta. 

Halauksin

Vierailija
77/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä enää mitä minun pitäisi tehdä. Aina kun miehelle sanon, että minusta hän käyttäytyy välinpitämättömästi, tai minusta on outoa että hän sanoo olevansa tosissaan mutta ota minua mukaan mihinkään jne, hän joko vain kieltää asian tai hermostuu ja sanoo että ei jaksa taas riidellä ja kuunnella syytöksiä.. Eli ehkä parempi että en ainakaan enää jankkaa näistä asioista enkä ehdota että ottaisi minua mukaan.

-Ap

Vierailija
78/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit pano, niin silloin hän haluaisi panna silloin kun on kanssasi. 

Kyllä haluaakin lähes joka kerta, mutta ihan joka ikinen kerta ei kuitenkaan panna.

- Ap

Jos panisitte joka kerta olisi olutta joka paikka täynnä. Täysin ymmärrettävää ettei halua joka kerta.

Vierailija
79/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä enää mitä minun pitäisi tehdä. Aina kun miehelle sanon, että minusta hän käyttäytyy välinpitämättömästi, tai minusta on outoa että hän sanoo olevansa tosissaan mutta ota minua mukaan mihinkään jne, hän joko vain kieltää asian tai hermostuu ja sanoo että ei jaksa taas riidellä ja kuunnella syytöksiä.. Eli ehkä parempi että en ainakaan enää jankkaa näistä asioista enkä ehdota että ottaisi minua mukaan.

-Ap

Voi voi.

Juokse kun vielä voit. Miksi roikut miehessä joka ei sinua halua?

Nyt sisko valot päälle ja eroat.

Vierailija
80/160 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös vedonnut siihen, että minäkään en kysy häntä mukaan minnekkään esim. kavereideni kanssa. Mutta todellakin ottaisin, jos mies tätä ehdottaisi, hän ei kuitenkaan ole koskaan sanonut että voisinko ottaa mukaan. Minä kuitenkin olen miehelle useaan kertaan sanonut, että voisin tulla mukaan.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi