Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näkee minua vain pari tuntia päivässä, olenko pelkkä pano?

Vierailija
29.09.2020 |

Olen tapaillut erästä miestä n. 3 kuukautta. Olemme tunteneet sitä ennenkin kolmisen vuotta eli ei ole kyse mistään tutustumisvaiheesta. Mies näkee minua aina vain 1-3 tuntia, kunnes lähtee jonnekkin (harrastuksiin, näkemään ystäviään tai perhettään tai sitten minä lähden nukkumaan jos on jo myöhempi). Yleensä ollaan vaan hänen luona, ja katsotaan sarjoja, ja myös läheisyyttä on paljon. Mies on kuitenkin sanonut, että haluaa vakavaa. Nähdään kyllä lähes päivittäin/n. Jokatoinen päivä eikä seksiä ole joka kerta.

Minua silti vähän pelottaa, että en kai ole miehelle pelkkä pano. Monesti olen kysynyt suoraan ja mies vastaa aina vain, että en ole vaan haluaisi vakavampaa. Silti ei kuitenkaan ainakaan vielä olla virallisesti yhdessä.

Pitäiskö mun olla huolissaan vai epäilenkö turhaan?

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda kaikki nämä voimafantasia-viestit, ja kysyt vaan reilusti mieheltä, että missä mennään.

Haluaako enemmän, vai ei.

Zinc

Kysyin tänään, mies vastasi että meillä on juttua ja haluaa keskustella seurustelusta, koska haluaisi vakavampaa nyt kun saatiin nuo mustasukkaisuus riidat selvitettyä.

- Ap

Vierailija
22/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda kaikki nämä voimafantasia-viestit, ja kysyt vaan reilusti mieheltä, että missä mennään.

Zinc

Johan hän on kysynyt. Laita s i n k k is lukulasit päähän. (Kyllä, se on se ns uro itu sana :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että jos seurustelette, niin miksi mies näkee kavereitaan ja perhettään ilman sinua. Minulla kun oli minuun ihastunut mies, niin halusi mut mukaan noihin.

Vierailija
24/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että jos seurustelette, niin miksi mies näkee kavereitaan ja perhettään ilman sinua. Minulla kun oli minuun ihastunut mies, niin halusi mut mukaan noihin.

Siis onhan se ok nähä ilmankin kumppania tietenkin joskus. Mutta tyyliin jättää ap yksin eikä ees kysy haluuko tulla mukaan, ei ok.

Vierailija
25/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nyt kokeilla tuota, lähteekö mukaani minnekkään kodin ulkopuolelle, ja kysyn tulisiko huomenna mukaani katsomaan miten ajetaan yhteen paikkaan, minne minun pitäisi loppuviikosta mennä + käytäisiin samalla mustissa & mirrissä.

- Ap

Vierailija
26/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Muuten hyvä, mutta kuten aiemmin todettu, mies ei tule sanomaan, että, ei, en halua seurustella vaan FWB-virityksen. Ap, päätä mitä itse sen sijaan haluat ja kerro miehelle. Ts haluan käydä yhdessä jossain, harrastaa jotain (muutakin kuin seksiä), nähdä muuallakin kuin miehen kotona. Sitten sanoista teoiksi. Ja jos tämä lässähtää, ette halua samoja asioita. Problem solved.

Vierailija
27/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta olet tarjonnut miehelle kuin panoa

Vierailija
28/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mies onkin pelkkä pano?

Vierailija
29/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minustakin outoa, varsinkin kun olen kysynyt mieheltä, miksi ei ota minua mukaan mihinkään.. Aina sanoo että voi ottaa, mutta silti ei ota..

- Ap

Vierailija
30/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän miehet keskimäärin juuri sen panemisen takia naisten kanssa ole? Voihan sitä keksiä vaikka mitä, mutta jos lopettaisit haarojen levittämisen, niin eipähän mies varmaan kauaa kotona viihtyisi...

Vierailija
31/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Johan hän on kysynyt. Laita s i n k k is lukulasit päähän. (Kyllä, se on se ns uro itu sana :D)

Kiusaaja-mod.e.t kulki perässä ja pannaili mun nimimerkkejä.

Totta.

Zinccis

Vierailija
32/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mitään käsitystä siitä, mitä mies tekee silloin kun ei ole luonasi?

Oletko käynyt hänen asunnollaan?

Oletko varma, että hän ei elä suhteessa jonkun toisen kanssa?

Vierailija
33/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minustakin outoa, varsinkin kun olen kysynyt mieheltä, miksi ei ota minua mukaan mihinkään.. Aina sanoo että voi ottaa, mutta silti ei ota..

- Ap

Olisin kyllä tuossa kohtaa vähän mustasukkainen.

Zinc

Mitähän mies puuhailee ?

Vierailija
34/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos mies onkin pelkkä pano?

Aivan 😁 ite olisin varsin tyytyväinen tilanteeseen, jossa mies panee joka toinen päivä, ei halua tehdä mitään yhdessä, mutta silti ei pane myöskään muita naisia 🙏 tasan ei mee onnen lahjat.

Vierailija
35/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies näkee kerran/2kk eikä silloinkaan panna.

Vierailija
36/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua ap:n tuntevan ystäviään, niin ehkä sillä on jotain salattavaa, ja mustasukkaisuus on ihan aiheellista. Ei halua, että joku kavereista joka tietää toisista virityksistä, möläyttää jotain tai lähettää outoja vinoja, mistä ap huomaa jotain olevan meneillään.

Vierailija
37/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään käsitystä siitä, mitä mies tekee silloin kun ei ole luonasi?

Oletko käynyt hänen asunnollaan?

Oletko varma, että hän ei elä suhteessa jonkun toisen kanssa?

Ollaan hänen asunnollaan enemmän kuin minun luona, veljensä olen nähnyt monesti miehen pihalla eli hän ainakin on nähnyt että siellä käyn, ja hänen ystäväänsä olen myös muutaman kerran nähnyt. Kerran mies otti minut mukaan kun käytiin hänen äidillään, ja kerran kun oltiin hänen kaveriporukan kanssa, mutta siitä on jo n. 2 kuukautta.

- Ap

Vierailija
38/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää vastausta. Kumpikin vaihtoehto mahdollinen. On miehiä ja naisia jotka eivät harrasta seksiä, ellei toinen tiedä seurusteleeko vai ei. Itselleni pari tuntia päivässä olisi pitkä aika (alkuun), mutta seksin korostaminen on kyllä aina epäilyttää, koska kaikki eivät ole sellaisia samanlaisia. Saako nainen siitä mitään itse vai joudutko miellyttämään toisen tarpeita ja menemään toisen itseään toistavan aikataulun mukaan. Jos kysyy seurustellaanko vai ei, niin mikä on vastaus, vai haluaako tapailla ja mennä nuorena vielä eteenpäin. Sinun ei kannata huolestua, koska löydät muualta seuraa, jos yksi ei toimi ja sinkkuna hyvä. 

Vierailija
39/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella rakkaudella, sä vaikutat aika neuroottiselta, epävarmalta ja raskaalta ihmiseltä. Chillaisit vähän. 

Vierailija
40/160 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Vaikutat aika nuorelta.

Kertomasi kaltaisten tilanteiden takia en itse suosittele seksin harrastamista ennen sitoutumista, mutta olenkin uskovainen. Seksi asia kannattaa puhua suoraan. Ei mitään pihtailua eikä toisaalta miehen puolesta vedättämistä ja epämääräisiä lupauksia sitoutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan