Koulussa tytöt haukkuivat isoja rintojani. Nyt naiset haukkuvat.
Mutta miesten kanssa tulen hyvin juttuun. Hyvin hyvin 🤗
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kivat sinulle. Minä olin pojille lehmä, mutta tytöt halusivat isot rintani. Luulivat näet, että pojat tykkäisivät niistä. En kertonut, etteivät tykkää.
What?
Moni tyttö itkenyt itsensä uneen pienien rintojen takia ja toivoneet niiden kasvua.
Eikä hauku. Mene vaikka hyppäämään järveen.
Miesten kanssa tulee paremmin toimeen esim. työpaikalla, olen huomannut.
En nyt oikein usko ellet sitten vietä päiväsi baareissa ja humalaiset pubiruusut kommentoi.
Outoa. Mun rintoja on naiset kehuneet mutta miehet nähneet aina jotain korjattavaa niissä.
Kukaan täyspäinen ei kommentoi muiden muotoja tms.
Niin miten ne naiset muka haukkuvat? Missä kontekstissa?
Minulla on huomattavan isot rinnat, eikä kukaan muu ole niitä koskaan mitenkään kommentoinut (ainakaan minulle) kuin a) naljailevat pojat yläkoulussa aikoinaan, b) kadulla vastaantulevat limaiset juopot ja c) oma äiti, joka ei itse pienirintaisena voinut käsittää, mistä nämä tulivat.
En tiedä sitten, onko kukaan selän takana sanonut mitään. En kyllä keksi miksi olisi sanonut, ei minuun juuri kukaan kiinnitä mitään huomiota. (Pl. nuo edellämainitut juopuneet. Kerran joku täysin tuntematon tuli sössöttämään "pakko sanoa, että sulla on upeet tissit" - bussipysäkillä, keskellä talvipäivää, vaikka minulla oli toppatakki päällä.)
Mun vartaloa on haukuttu jo lapsuudesta saakka ja jokainen ruumiinosa on ruodittu, ihan jo navasta alkaen.
Minulla on isot rinnat ja pitäisin outona, jos joku nainen kommentoisi rintojani. En käy ihmisten kanssa keskusteluja, joissa puhuisin rinnoistani. Naisten puolesta olen ihan rauhassa saanut kantaa rintani, miehet ovat sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kivat sinulle. Minä olin pojille lehmä, mutta tytöt halusivat isot rintani. Luulivat näet, että pojat tykkäisivät niistä. En kertonut, etteivät tykkää.
Pojat ovat tykänneet isoista tisseistä ihmiskunnan aamunkoitosta asti.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täyspäinen ei kommentoi muiden muotoja tms.
Kommentoipas.
Koulussa pojat haukkuivat laudaksi, myös tytöt vihjailivat ilkeästi mutta eivät niin suoraan. Sekä isäni että äitini ovat arvostelleet rintojen olemattomuutta teini-iässä, sanoin ex.
Oma kokemukseni on että miehille on ihan sama miltä nainen muuten näyttää, mutta kunhan on isot lollot.
Nykyään liivikoko on C/D75, mutta laudan identiteetti on ja pysyy. Haaveilen silikoneista vieläkin. Onneksi nykyinen miesystävä kehuu ja tykkää, se on auttanut jonkin verran hyväksymään itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat nuoret meijerit 😍😘
ANTAKKEE MAITUA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Moni tyttö itkenyt itsensä uneen pienien rintojen takia ja toivoneet niiden kasvua.
Miehenä tykkään kovasti pienistä rinnoista. Isot myös kivat. Riippuu ihan siitä, miten sopii vartaloon, mutta pienet ovat tosiaan tosi kivat. On meitäkin miehiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Koulussa pojat haukkuivat laudaksi, myös tytöt vihjailivat ilkeästi mutta eivät niin suoraan. Sekä isäni että äitini ovat arvostelleet rintojen olemattomuutta teini-iässä, sanoin ex.
Oma kokemukseni on että miehille on ihan sama miltä nainen muuten näyttää, mutta kunhan on isot lollot.
Nykyään liivikoko on C/D75, mutta laudan identiteetti on ja pysyy. Haaveilen silikoneista vieläkin. Onneksi nykyinen miesystävä kehuu ja tykkää, se on auttanut jonkin verran hyväksymään itseni.
Mullakin on 70C/D ja ajattelen edelleen, että olen täysin rinnaton ja muutenkin muodoton, kun kuuntelin sitä haukkumista vuosia. Lantionympäryskin on 96 cm ja silti pidän kroppaani poikamaisena ja rumana.
Vauva.fi:llä jos miehenä sanot, että tykkäät isoista rinnoista, olet pinnallinen ja syrjit pienirintaisia. Jos taas sanot tykkääväsi pienistä rinnoista, olet jonkinlainen pedari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ovat tykänneet isoista tisseistä ihmiskunnan aamunkoitosta asti.
Tuosta on tehty ihan monia tutkimuksiakin. Yleisesti ottaen naisilla ja miehillä on sama näkemys ihanne rinnoista. Kokonsa puolesta C-kuppi oli halutuin, sen jälkeen D. Tuosta ylemmäs tai alemmas alkoi prosentuaalisesti fanikunta pienenemään huomattavasti. Naiset aina luulee, että miehet jotenkin on erityisesti tosi isojen tissien perään, mutta se ei pidä paikkaansa ollenkaan.