Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulussa tytöt haukkuivat isoja rintojani. Nyt naiset haukkuvat.

Vierailija
15.12.2024 |

Mutta miesten kanssa tulen hyvin juttuun. Hyvin hyvin 🤗

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sinulle. Minä olin pojille lehmä, mutta tytöt halusivat isot rintani. Luulivat näet, että pojat tykkäisivät niistä. En kertonut, etteivät tykkää.

Vierailija
2/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sinulle. Minä olin pojille lehmä, mutta tytöt halusivat isot rintani. Luulivat näet, että pojat tykkäisivät niistä. En kertonut, etteivät tykkää.

What?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tyttö itkenyt itsensä uneen pienien rintojen takia ja toivoneet niiden kasvua.

Vierailija
4/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hauku. Mene vaikka hyppäämään järveen. 

Vierailija
5/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat nuoret meijerit 😍😘

Vierailija
6/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa tulee paremmin toimeen esim. työpaikalla, olen huomannut.

Vierailija
7/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein usko ellet sitten vietä päiväsi baareissa ja humalaiset pubiruusut kommentoi. 

Vierailija
8/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mun rintoja on naiset kehuneet mutta miehet nähneet aina jotain korjattavaa niissä. 

Vierailija
9/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täyspäinen ei kommentoi muiden muotoja tms.

Vierailija
10/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ne naiset muka haukkuvat? Missä kontekstissa?

Minulla on huomattavan isot rinnat, eikä kukaan muu ole niitä koskaan mitenkään kommentoinut (ainakaan minulle) kuin a) naljailevat pojat yläkoulussa aikoinaan, b) kadulla vastaantulevat limaiset juopot ja c) oma äiti, joka ei itse pienirintaisena voinut käsittää, mistä nämä tulivat.

En tiedä sitten, onko kukaan selän takana sanonut mitään. En kyllä keksi miksi olisi sanonut, ei minuun juuri kukaan kiinnitä mitään huomiota. (Pl. nuo edellämainitut juopuneet. Kerran joku täysin tuntematon tuli sössöttämään "pakko sanoa, että sulla on upeet tissit" - bussipysäkillä, keskellä talvipäivää, vaikka minulla oli toppatakki päällä.)

Vierailija
11/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartaloa on haukuttu jo lapsuudesta saakka ja jokainen ruumiinosa on ruodittu, ihan jo navasta alkaen.

Vierailija
12/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat ja pitäisin outona, jos joku nainen kommentoisi rintojani. En käy ihmisten kanssa keskusteluja, joissa puhuisin rinnoistani. Naisten puolesta olen ihan rauhassa saanut kantaa rintani, miehet ovat sitten eri juttu.

Vierailija
13/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat ovat tykänneet isoista tisseistä ihmiskunnan aamunkoitosta asti.

Vierailija
14/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täyspäinen ei kommentoi muiden muotoja tms.

Kommentoipas.

Vierailija
15/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pojat haukkuivat laudaksi, myös tytöt vihjailivat ilkeästi mutta eivät niin suoraan. Sekä isäni että äitini ovat arvostelleet rintojen olemattomuutta teini-iässä, sanoin ex.

Oma kokemukseni on että miehille on ihan sama miltä nainen muuten näyttää, mutta kunhan on isot lollot.

Nykyään liivikoko on C/D75, mutta laudan identiteetti on ja pysyy. Haaveilen silikoneista vieläkin. Onneksi nykyinen miesystävä kehuu ja tykkää, se on auttanut jonkin verran hyväksymään itseni.

Vierailija
16/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat nuoret meijerit 😍😘

ANTAKKEE MAITUA!!!!!

Vierailija
17/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tyttö itkenyt itsensä uneen pienien rintojen takia ja toivoneet niiden kasvua.

Miehenä tykkään kovasti pienistä rinnoista. Isot myös kivat. Riippuu ihan siitä, miten sopii vartaloon, mutta pienet ovat tosiaan tosi kivat. On meitäkin miehiä. :)

Vierailija
18/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa pojat haukkuivat laudaksi, myös tytöt vihjailivat ilkeästi mutta eivät niin suoraan. Sekä isäni että äitini ovat arvostelleet rintojen olemattomuutta teini-iässä, sanoin ex.

Oma kokemukseni on että miehille on ihan sama miltä nainen muuten näyttää, mutta kunhan on isot lollot.

Nykyään liivikoko on C/D75, mutta laudan identiteetti on ja pysyy. Haaveilen silikoneista vieläkin. Onneksi nykyinen miesystävä kehuu ja tykkää, se on auttanut jonkin verran hyväksymään itseni.

Mullakin on 70C/D ja ajattelen edelleen, että olen täysin rinnaton ja muutenkin muodoton, kun kuuntelin sitä haukkumista vuosia. Lantionympäryskin on 96 cm ja silti pidän kroppaani poikamaisena ja rumana.

Vierailija
19/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi:llä jos miehenä sanot, että tykkäät isoista rinnoista, olet pinnallinen ja syrjit pienirintaisia. Jos taas sanot tykkääväsi pienistä rinnoista, olet jonkinlainen pedari...

Vierailija
20/24 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat ovat tykänneet isoista tisseistä ihmiskunnan aamunkoitosta asti.

Tuosta on tehty ihan monia tutkimuksiakin. Yleisesti ottaen naisilla ja miehillä on sama näkemys ihanne rinnoista. Kokonsa puolesta C-kuppi oli halutuin, sen jälkeen D. Tuosta ylemmäs tai alemmas alkoi prosentuaalisesti fanikunta pienenemään huomattavasti. Naiset aina luulee, että miehet jotenkin on erityisesti tosi isojen tissien perään, mutta se ei pidä paikkaansa ollenkaan.