Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa

Vierailija
29.09.2020 |

Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.

Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 100-vuotias, ja haluan elää nuoruuteni 2010-luvulla, koska silloin oli paljon enemmän mahdollisuuksia. Minulta jäi tuo 2010-luku kokematta nuorena, joten minulla on siihen oikeus. Ap:n on järjestettävä minulle tuo minun oikeuteni!

Vierailija
42/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Todella ontuva vertaus. Kuka tahansa nuori nainen ei ole yhtä tavoiteltu kuin Johnny Depp.

M31

Mitä sitten? Mulla on oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Vierailija
44/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja tapailen nyt kolmikymppistä miestä, jolla on hyvin vähän seurustelukokemusta. Tuntuu, että nyt tutustuttuamme mies on yllättynyt siitä, että olen ihan hyväkroppainen (kasvoiltani näytän omanikäiseltäni, mutta harrastan liikuntaa ja kroppa on ihan ok) ja että hänellä voi olla ihan hyvä olla kanssani.

Tietysti se, että nuori nainen sytyttää, on biologiaa, mutta toisaalta suhteessa on muitakin palasia, joiden pitää loksahtaa kohdalleen. Ainakin meillä nyt seksihalut kohtaavat tosi hyvin.

Ei kaikki yli kolmekymppiset naiset ole mitenkään yhtenäinen joukko. Ja ihmiset ikääntyvät hyvin eri tavalla.

Vierailija
45/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekisi mieli silittää ap:ta hellästi ja kertoa muutama elämän tosiasia. Toisaalta tekisi mieli löydä lujaa muutaman kerran takaraivolle ja kertoa kuinka vinksahtanutta ap:n ajattelu on. Onnea valitsemallesi tielle...se tulee olemaan yksinäinen.

Vierailija
46/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nuoret kauniit naiset tykkää sellaisista Timothée Chalametin ja One Directionin kundien näköisistä miehistä, ja jotkut taas karskimman tyyppisistä miehistä tyyliin Michele Morrone.

Jos olet AP ulkoisesti yhtään noiden tasoa, niin sanon ettei mitään ongelmaa löytää nuorta tyttöystävää.

Ap on ulkoisesti samaa tasoa pökäleen kanssa, muuten se olisi saanut naisen jo kauan sitten.

Vierailija
47/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av palstan tasoinen avaus. Only in av.

Vierailija
48/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Tässä tulee hyvin esiin naisten ja miesten välinen ero realismissa.

1) Nainen ihastuu teininä ja nuorena poptähtiin ja kiiltokuva-leffastaroihin yms. (kuten johnny depp), jotka ihan oikeasti ovat niitä tavoittamattomia unelmia vain.

2)Mies ihastuu siihen samalla luokalla olevaan, tai kahden talon päässä asuvaan Liisaan, eikä saa tätä.

Tämä 33v nainen tässä ketjussa rinnastaa samanlaisiksi asioiksi nuo kaksi edellä mainittua

Lueppa uudestaan: Ei Johnny Depp itse, vaan _näköisensä_ Eiköhän sellaisia löydy tavallisista tallaajistakin. Ja sitä paitsi miksei olisi oikeutta Johnny Deppiin itseensä???

Vierailija
49/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää esittää kiinnostavaa ihmistä, ja esiintyä kuin muka olisit jotain saavuttanut kypsään ikääsi mennessä. Mieti, mitä se voisi olla? Asunto, mielenrauha, leipomistaidot? Sitten vaan yrität pokata jonkun mieleisesi. Arkikeskusteluissa vuorovaikutustaitojen puute kuitenkin paljastuu.

Onko muunlainen vuorovaikutus kuin nuoruuden hehkun ihannointi edes ajatuksissa?

Vierailija
50/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on sinulla oikeus, mutta kenelläkään nuorella neidolla ei ole velvollisuutta seurustella kanssasi. Oikeus seurusuteluun ei tarkoita, että sinulle olisi pakko löytää kumppani, vaan sinunkin on hyväksyttävä se tosiasia, ettet välttämättä sellaista tule koskaan löytämään ja sekin on ihan okei. Harmillista toki. Aidosti hyväsydämiset ihmiset kyllä löytävät vakituisen kumppanin suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
51/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee tällaisia aloituksia? Käsittämätöntä.

Psykoottinen narsisti, jonka äo

Vierailija
52/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut vaan yhden miehen kanssa ja se on ihan tavallinen suomalainen. Mulla on oikeus seurustella Tom Hiddlestonin esittämän Lokin kanssa, koska mulla ei ole koskaan ollut komeaa jännistä.

53/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi valituskirjelmä ja postita se kirjattuna lähetyksenä asianomaiseen virastoon. Viraston kirjaamosta se ohjataan käsiteltäväksi oikealle osastolle. Saat viranomaispäätöksen hallinto-oikeudellisen palveluperiaatteen mukaisesti määräajan sisään ilmoittamaasi osoitteeseen.

Vierailija
54/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias ylipainoinen siivooja. Mulla on oikeus saada puolisokseni laatikkoleukainen miesmalli-kirurgi-lentäjä, koska en ole sellaisen kanssa koskaan saanut olla.

Vierailija
55/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ap, ei sinulla eikä kellään muullakaan ole oikeutta naiseen, mieheen tai edes kultakalaan.

Sinulla on oikeus ihmissuhteeseen siinä tapauksessa, että kykenet sellaisen muodostamaan ja ylläpitämään.

Vierailija
56/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin oikeus? Ei täällä mitään oikeuksia toisiin ihmisiin ole kellekään jaeltu, miten et ole tohon ikään mennessä tajunnut, että elämä on epäreilua.

Vierailija
57/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy 30-40-vuotiaistakin vielä melkoisen hehkeitä emäntiä, vaikka toki yhä harvemmassa ovat. 34-vuotiaana ei 10 vuottakin nuoremman löytäminen ole homma eikä mikään jos vain omaa jotain mitä antaa takaisin. Harvoin kun mitään myydään arvoaan halvemmalla.

Vierailija
58/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas ap, ei sinulla eikä kellään muullakaan ole oikeutta naiseen, mieheen tai edes kultakalaan.

Sinulla on oikeus ihmissuhteeseen siinä tapauksessa, että kykenet sellaisen muodostamaan ja ylläpitämään.

Totta kai on oikeus.

Näin kouluissa luvataan.

Mikä järki muuten on pyrkiä eteen päin jos ei naista edes saa?

Vierailija
59/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on oikeus.

Näin kouluissa luvataan.

Mikä järki muuten on pyrkiä eteen päin jos ei naista edes saa?

Missä ihmeen incelkoulussa luvataan, että jokaisella on oikeus naiseen? :D

Vierailija
60/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi ajatella, että nainen on joku perustuslaillinen oikeus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi