Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies jolla ei ole ollut tyttöystävää ikinä. Minullakin on oikeus seurustella kerran elämässäni nuoruuden hehkun omaavan naisen kanssa

Vierailija
29.09.2020 |

Siksi haen tyttöystävää ikäluokasta 20-28
Ikäisissäni naisissa alkaa jo valtaosalla näkyä ikääntymisen merkit selvästi.

Minä tavallaan en ole päässyt siihen kehitykseen mukaan jonka ansiosta kokisin ikäiseni naisen viehättäväksi, koska en koskaan päässyt nuorena seurustelamaan. Siksi minun pitää saada nuori nainen jotta pääsen läpikäymään tämän vaiheen.

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia?

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin häiriintynyttä ajattelua, että kannattaa ehkä buutata aivonsa. Kukaan ei ansaitse ketään. Toki voi unelmoida ja toivoa, mutta oikeutta saada ei ole.

Vierailija
22/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Todella ontuva vertaus. Kuka tahansa nuori nainen ei ole yhtä tavoiteltu kuin Johnny Depp.

M31

Mutta on suhteessa yhtä vaikea saada koskaan seurustelemattomalle kolmekymppiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo -o Mä oon 33 vee nainen ja koen että mulla on oikeus saada Johnny Deppin näköinen mies itselleni (se miltä näytti nuorena) ja ihan siks että mä en oo koskaan sellaista saanut.

Tässä tulee hyvin esiin naisten ja miesten välinen ero realismissa.

1) Nainen ihastuu teininä ja nuorena poptähtiin ja kiiltokuva-leffastaroihin yms. (kuten johnny depp), jotka ihan oikeasti ovat niitä tavoittamattomia unelmia vain.

2)Mies ihastuu siihen samalla luokalla olevaan, tai kahden talon päässä asuvaan Liisaan, eikä saa tätä.

Tämä 33v nainen tässä ketjussa rinnastaa samanlaisiksi asioiksi nuo kaksi edellä mainittua

Erittäin hyvin sanottu

Vierailija
24/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaa etsiä sellaista naista, jolle ikäerosuhde on ihan jees. Joku mt-ongelmainen nuori nainen, joka ei ole väleissä perheensä kanssa, voisi haluta roikkua ap:ssä. Tai ehkä jostain kehitysmaasta löytyisi epätoivoinen nainen. Sitten voi löytyä mahdollisuuksia jonkin sellaisen harrastuksen parista, joissa piireissä ikäerosuhteet ovat tavallisia. Eikö se ”pakkobordellimieskin” löytänyt hevosharrastajan?

Tai sitten voi kokeilla aikuiseksi kasvamista, ei tosin kovin suosittu keino.

Vierailija
25/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Nainen ihastuu teininä ja nuorena poptähtiin ja kiiltokuva-leffastaroihin yms. (kuten johnny depp), jotka ihan oikeasti ovat niitä tavoittamattomia unelmia vain.

2)Mies ihastuu siihen samalla luokalla olevaan, tai kahden talon päässä asuvaan Liisaan, eikä saa tätä.

Tämä 33v nainen tässä ketjussa rinnastaa samanlaisiksi asioiksi nuo kaksi edellä mainittua

Nainen siis menee elämässä eteenpäin, mies jämähtää teini-ikään.

Vierailija
26/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit hankkinut naisen nuorena.

Tämä. Juna meni jo.

Vierailija
27/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, tuo minuakin järkytti lainaamassasi kirjoittajassa.

M31

Vierailija
28/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin väittää olevani samassa tilanteessa, olen 36-vuotias mies.

15-vuotiaana katselin 15-vuotiaita, ja 20-vuotiaana 20-vuotiaita.

Siihen se kehitys sitten tyssäsi kun en ikinä tyttöystävää saanut.

Muut seurustelivat ja menivät kehityksessä eteenpäin, mutta minä haaveilen ja ihastun edelleen noihin 20-vuotiaisiin.

36-vuotias nainen on ihan eri kehitystasolla kuin minä.

Sun kehitys pysähtyi siinä vaiheessa, kun aloit kuvitella, että ihminen voi kehittyä vain parisuhteessa. 

Vierailija
29/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Minäkään en ole koskaan seurustellut, joten omanikäiset saati hiukankaan vanhemmat miehet ei kiinnosta, ja tällä hetkellä styylaankin 18-vuotiaan kanssa.

Hän on minua kokeneempi niin seksissä kuin seurusteluasioissakin.

N27

Vierailija
30/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse ymmärsin tämän niin että tarkoitus oli osoittaa ajattelun "huonous". Ei siis rinnastaa niitä. Käytännössä tällaiset etäihastukset ovat samanlaisia. Unelmoidaan ulkokuoresta ja ihastutaan rakkauden tunteeseen, unelmaan. Mitään tekemistä tällä ei ole todellisuuden kanssa ja kuuluu ihan normaaliin ihmisen kehitykseen. Tästä sitten vähitellen siirrytään todellisiin suhteisiin ja ihmisiin, jotka eivät ole kiiltokuvia.

Vierailija
31/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne onkin. Saavuttamattomis ihastuksia. Liisa ei välitä teininä pojista vaan haluaa opiskelemaan ja matkustelemaan . Eikä hänellä ole mitään vastuuta muiden ihmisten ihastumista.

Vierailija
32/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.

Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.

Syystä että 20-vuotiaana niin moni on vielä vasta siloposkinen "poika"

N28

Sinä seurustelisit kokemattoman 35-vuotiaan kanssa? No et, eikä kukaan muukaan nainen. 

Vierailija
33/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tulee nyt varmasti yllärinä, mutta sinä et ole elämässä oikeutettu yhtään mihinkään.

Vierailija
34/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.

ONKO TÄMÄ JOKU SENSSIPALSTA; vai mitä ihmeen vaatimuksia ruikutat ja oikeuksia ?

Vierailija
35/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset provot sieltä. :D Liekö jopa ilmiselvin pitkään aikaan, mutta on toki hauskaa itse kullekin päästä vähän päästelemään höyryjä tämänkaltaisiin keskusteluihin aika ajoin.

Mutta olen kyllä vähän loukkaantunut, ettei kaltaiseni 31v muka enää kelpaisi; olisin vieläpä naapurintyttömäinen neitsytkin. :(

Vierailija
36/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä nössöt peräkammarin pojat koskaan opi että naisen pillua saa kun menee ja pyytää. Puristaa vielä vähän perseestä. Siitä ne naiset tykkää. Ja jos ei juuri sillä kertaa tykkää niin kokeilee seuraavaa. Niin me muutkin tehdään. Ei pidä olla niin herkkähipiäinen.

Vierailija
37/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole enää mitään mahdollisuuksia saada nuorta naista kun et nuorempanakaan saanut.

Minun mielestäni monella miehellä on paljon parempi mahdollisuus saada nainen 35-vuotiaana kuin 20-vuotiaana.

Syystä että 20-vuotiaana niin moni on vielä vasta siloposkinen "poika"

N28

No eikä ole.

Ne miehet, joilla on 35-vuotiaana hyvin vientiä on niitä samoja miehiä, jotka oli 20-vuotiaana niitä komeimpia ja hoteimpia poikia joihin kaikki oli ihastuneita.

Taso nousee iän myötä ainoastaan jos onnistuu tulemaan taviksesta miljonääriksi (eli saa sitten golddiggereitä) tai on ollut nuorena ihan söpö kasvoista, mutta hirvee läsci ja onnistuu laihduttaa 30+ ikäisenä ja menee salille, alkaa pukeutumaan paremmin yms.

Vierailija
38/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska yhteensattuma, että juuri ennen kuin osuin tähän ketjuun, olin lukenut Tuukka Tervosen kolumnin "Inceleiden ja öyhöttäjien keskuudessa versoo uusia Hitlereitä"

https://yle.fi/uutiset/3-11523732

Nämä nykyiset vaan eivät nouse valtaan koska ovat niin vaikuttaneita siitä ettei heillä ole mahdollisuutta vaikuttaa edes omaan elämäänsä.

Vierailija
39/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ollut kiinnostava nuorena, nyt sulla ei ole enää tsänssejä. Juna meni jo.

Täh? Mieshän on parhaimmillaan vasta 35-45-vuotiaana

T: nainen

Niin varmaan, saman ikäisten naisten mielestä. AP haikailee paljon itseään nuorempaa, ja siihen ei paukut riitä.

Vierailija
40/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 45 vuotias nainen, ja haluan 25-vuotiaan Benicio del Tporon näköisen miehen, koska en oo sellaista nuorenpana saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän