Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun jättämään tapailemani miehen.

Vierailija
29.09.2020 |

Tiesin tämän päivän koittavan, ja se olisi nyt lähiaikoina ajankohtaista.
En edes halunnut alkaa tapailemaan ketään, mutta sattumien kautta olen nyt kuitenkin tapaillut erästä miestä muutaman viikon.

Mies on todella ihana, en keksi hänessä mitään vikaa. Olemme viettäneet aikaa aina jossain ulkona, kuten lenkkeillen, syöden ravintoloissa, elokuvissa, ajellen autolla ja käymällä laavulla syömässä. Toistemme kotona emme ole käyneet, koska olen aina keksinyt tekosyyn, miksi se ei sovi.

Nyt tulevalle viikonlopulle mies ehdotti, että tulisin hänen kanssaan mökilleen viikonlopuksi. Hyvät ja uskottavat tekosyyt on jo käytetty, joten on aika jättää tuo mies ennenkuin hän jättää minut. En ole koskaan tullut jätetyksi, vaan olen itse aina jättänyt miehen. Teininä minä pistin aina poikki poikaystävien kanssa, sekä nyt aikuisena 10 vuoden suhteen jälkeen jätin mieheni.

Syy miksi en halua jatkaa tapailua, tai yleensäkään tapailla miehiä on se, että he tulevat jättämään minut kuitenkin, koska minä en halua harrastaa seksiä.
Edellisen miehen vuoksi tein sitä 10 vuotta väkisin, toista miellyttääkseni, mutta sitä en aijo enää tehdä. Se on niin vastemielistä jo ajatuksena. En ole koskaan ollut seksista kiinnostunut, edes omaa kroppaani en ole ronklannut siinä mielessä.

Nyt pitäisi keksiä jokin kaunis sepustus siitä, miksi haluan lopettaa tapailun. En aijo oikeaa syytä sanoa, koska mies yrittäisi "parantaa" minut kuten kaikki, jotka eivät aseksuaalisuutta ymmärrä.

Ärsyttää kun sain itteni tällaiseen soppaan ja vielä enemmän ärsyttää se, kun sain miehen tällaiseen soppaan sotkettua.

Auttakaapa keksimään jokin tragedia tai muu valhe, millä jättää hyvä mies, joka jättää mahdollisimman pienen kolauksen häneen.

Ja joo tuomitkaa mut, oon sen ansainnutkin.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet kuoppasi kaivanut asenteellasi ja siinä saat pysyä myös Tämä oli ihan vinkki.

Noin typerää ajatusmaailmaa ei viitsi edes alkaa kaivaa esiin. kuitenkin anonyyminä "rohkeus" tulee esiin hankkiessa vertaistukea. Kykenetkö edes kommunikoimaan mitenkään?

Vierailija
22/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ollut epäreilu miestä kohtaan. Tollaset asiat kerrotaan heti, eikä leikitä toisen tunteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et alusta asti ole ollut asian suhteen avoin? On myös aseksuaalisa miehiä. Suhde on uusi ja et ole kenellekään velkaa, sanot vain haluavasi erota, tämä ei ole sinulle sopiva suhde. Se riittää perusteluksi. Jatkossa kerro aseksuaalisuutesi heti, niin et tuhlaa omaakaan aikaasi.

Koska "voin toki lähteä kanssasi kahville, mutta olen sitten aseksuaali" kuulostaa niin typerältä.

Ap

Mä olisin sanonut suurinpiirtein noin, ehkä vähän pehmeämmin. 

-Lähdetkö kanssani kahville?

-Lähden kyllä mielelläni, mutta tarkoitatko siis treffejä vai ihan kaverina vain?

- No treffeille tietenkin, heh heh, 

-Hmm, pyörrät ehkä treffikutsusi, mutta haluan silti olla rehellinen; olen aseksuaali, joten en harrasta seksi ollenkaan, en pidä siitä, enkä halua sitä tehdä kenenkään kanssa.

-öh joo, okei

Tarvitsisin muutaman rohkaisevan, että puhuisin asiasta noin avoimesti.

Voi että voi ihminen olla TYHMÄ!

Ap

Vierailija
24/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Eihän sinua tuomita. Olet vaan tollo niin siinä sinulle tarpeeksi tuomiota jonka olet itsellesi langettanut.

Jos ei seksihommat kiinnosta niin ilmoittele mahdollisimman aikaisten vastapuolelle tai mieluummin niin että jos sinulla on netissä joku ilmo niin siinä tuot asian esiin.

Kyllä niitä on olemassa niitä prinssejä jotka eivät pane, tuskastuvat vaan kun eivät löydä prinsessaa joka haluaisi myös olla aseksuaali.

Nojoo vaan tämä tollo meni jo rajan yli eikä tehnyt asiaa selväksi heti alussa. Seuraavalla kerralla jos sellainen tulee, yritän olla viisaampi, mutta tällä hetkellä hirveä ahdistus kun pitäisi joko kertoa totuus, tai keksiä jokin muu syy.

Ap

Vierailija
25/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olet kuoppasi kaivanut asenteellasi ja siinä saat pysyä myös Tämä oli ihan vinkki.

Noin typerää ajatusmaailmaa ei viitsi edes alkaa kaivaa esiin. kuitenkin anonyyminä "rohkeus" tulee esiin hankkiessa vertaistukea. Kykenetkö edes kommunikoimaan mitenkään?

Kenelläpä ei rohkeutta anonyymina riittäisi.. Pakko tästä kuopasta on ulos kaivautua sen miehen takia.

Ap

Vierailija
26/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, kertoisin todellisen syyn. Miksi keksiä turhaan mitään hätävalheita?

Koska en halua käydä sitä "et ole vain kunnollista miestä/munaa saanut" keskustelua..

Ap

Jos mies kerran on noin ihana, niin kannattaa ehdottomasti kertoa totuus. Ja kertoa se hyvin selvästi ja jyrkkäänkin sävyyn, eli sanoa että sinua on täysin turha puhua ympäri, etkä aio keskustella asiasta tai "kokeilla" hänen kanssaan josko tuntuisikin erilaiselta.

Koska eihän sinulla ole mitään hävittävää! Melko varmasti mies jättää sinut. Mutta mitä sitten? Sinähän olit jättämässä hänet joka tapauksessa. Joten lopputulos on sama.

Mutta voi olla myös pieni mahdollisuus että olet vahingossa törmännyt toiseen aseksuaaliin. Heitäkin miesten joukossa on. Missä tapauksessa teillä voisi olla aivan mahtava tulevaisuus yhdessä. On se mahdollisuus totuuden kertomisen arvoinen.

No noinhan se pitäisi tehdä, mutta en kehtaa. Mua hävettää. Ja jos mies alkaa kuitenkin ehdottamaan/painostamaan edes kokeilemaan, niin saattaisin jopa suostua ja vihaisin itseäni vielä enemmän.

Ei tuollaista asiaa voi mennä nuin vain sanomaan, koska juttu päättyy siihen ja hän tietää minusta liian intiimin tiedon.

Ap

Huokaus. - Kyllä minä (miehenä) arvostaisin enemmän totuutta ja avoimuutta. - On tietysi mahdollista, etä mies kärttää seksiä sinulta, mutta sellaista elämä on. En minä miehenä erota päältä päin kuka tai ketkä ovat aseksuaaleja ja ketkä ei. Iselläni on omasta seksikerrastani (kumppanin kanssa) aikaa jo yli 10 vuotta. Ja kieltämättä on joskus käyny mielessä, että kykenenkö siihen lainkaan. - Mutta en minä tästä arkuudestani etten sanosin heiman jo pelostani ja jännityksestäni alkaisi ketään muuta syyttämään. - En vaikka näen mielessäni kuinak nainen syytää minua, että en halua häntä tarpeeksi, kun heppini ei silkasta jänniyksestä värähdäkään niinkuin pitäsi.(..) 

Vierailija
27/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole yleensä ollut ongelmaa totesi siskoni ja hän on kuulemma myös aseksuaali.

Illalla ennen nukkumaanmenoa hän rasvaa peppureikänsä ja antaa miehen nopeasti tyydyttää itsensä reikää vasten ja sitten molemmat käyvät nukkumaan. Näin arki on hoitunut jo kohta kolmekymmentä avioliittovuotta.

Tehokasta ja nopeaa toimintaa. Molemmat on tyytyväisiä.

Miehelle riittää kompromissiksi pelkkä reikää vasten suoritettu stimulaatio.

Hän ymmärtää ettei siskoni nauti seksistä muutenkaan.

Asialle on naurettu monet kerrat ja tärkeintä on puhua asiat selväksi. Puhumalla ja naimalla ne asiat selviää!

No hyi.

Ap

Vierailija
28/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvät ja uskottavat tekosyyt on jo käytetty, joten on aika jättää tuo mies ennenkuin hän jättää minut."

Miksi pitää valehdella ja keksiä tekosyitä? Epärehellistä ja itsekästä toimintaa.

"En ole koskaan tullut jätetyksi, vaan olen itse aina jättänyt miehen. Teininä minä pistin aina poikki poikaystävien kanssa, sekä nyt aikuisena 10 vuoden suhteen jälkeen jätin mieheni."

Niin? Käykö liikaa itsetunnon päälle jos sinut jätettäisiin? Vieläpä ihan hyvästä syystä, jos mies tietäisi totuuden.

"Syy miksi en halua jatkaa tapailua, tai yleensäkään tapailla miehiä on se, että he tulevat jättämään minut kuitenkin, koska minä en halua harrastaa seksiä."

No tietenkin koska johdat heitä harhaan tieten tahtoen. He haluavat sinulta jotain mitä et voi heille tarjota. Jos olisit rehellinen aikeistasi niin ei tulisi tällaista ongelmaa ja te molemmat voisitte etsiä teille sopivaa seuraa.

"Nyt pitäisi keksiä jokin kaunis sepustus siitä, miksi haluan lopettaa tapailun. En aijo oikeaa syytä sanoa, koska mies yrittäisi "parantaa" minut kuten kaikki, jotka eivät aseksuaalisuutta ymmärrä."

Huoh.. mitä itsekkyyttä, epärehellisyyttä ja kypsymättömyyttä tuo käytöksesi osoittaa. Olet velkaa edes sen totuuden. Miksi haluat tuhota miehen, eihän hän ole tehnyt mitään väärää? Tuosta aiheutuva epätietoisuus voi jäädä kalvamaan pitkäksi aikaa. Sinun ei ole pakko keskustella asiasta jos et halua, sanot vain kuinka asia on. Jos hän on yhtään älykäs tai niin ihana kuin kuvailit, hän ymmärtää kyllä.

"Ärsyttää kun sain itteni tällaiseen soppaan ja vielä enemmän ärsyttää se, kun sain miehen tällaiseen soppaan sotkettua."

Itseäsi voit vain syyttää.

"Auttakaapa keksimään jokin tragedia tai muu valhe, millä jättää hyvä mies, joka jättää mahdollisimman pienen kolauksen häneen."

Ei auteta. Kaikista vähimmällä selviätte molemmat kun kerrot vain totuuden. Ja anteeksipyynnönkin voisit esittää kun olet johtanut häntä harhaan.

"Ja joo tuomitkaa mut, oon sen ansainnutkin."

Niin olet. Toivon vain että voisit olla jatkossa itsellesi ja kumppaneillesi rehellinen, ehkäpä löytäisit vielä joskus kaltaisesi kumppaninkin joka etsii samoja asioita, ja voisitte olla yhdessä onnellisia.

Vierailija
29/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyyden huipentuma. Kylmä ja täysin tunteeton ihminen.

Pretty much.

Ap

Vierailija
30/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut treffailla muita aseksuaaleja?

Vierailija
31/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, kertoisin todellisen syyn. Miksi keksiä turhaan mitään hätävalheita?

Koska en halua käydä sitä "et ole vain kunnollista miestä/munaa saanut" keskustelua..

Ap

Jos mies kerran on noin ihana, niin kannattaa ehdottomasti kertoa totuus. Ja kertoa se hyvin selvästi ja jyrkkäänkin sävyyn, eli sanoa että sinua on täysin turha puhua ympäri, etkä aio keskustella asiasta tai "kokeilla" hänen kanssaan josko tuntuisikin erilaiselta.

Koska eihän sinulla ole mitään hävittävää! Melko varmasti mies jättää sinut. Mutta mitä sitten? Sinähän olit jättämässä hänet joka tapauksessa. Joten lopputulos on sama.

Mutta voi olla myös pieni mahdollisuus että olet vahingossa törmännyt toiseen aseksuaaliin. Heitäkin miesten joukossa on. Missä tapauksessa teillä voisi olla aivan mahtava tulevaisuus yhdessä. On se mahdollisuus totuuden kertomisen arvoinen.

Kyllä, kannattaisi kertoa todellinen syy. Ja seuraavan kerran, kun haluaa tapailla jotain tyyppiä, laittaa tinderin 'olen aseksuaali ja etsin aseksuaalia kumppania, deittiseuraa tms.

Vierailija
32/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan miestä loukkaa enemmän, totuus vai joku epämääräinen sepustus, jonka aavistaa valheeksi. Älä halvenna toista enempää.

Vierailija
33/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät ja uskottavat tekosyyt on jo käytetty, joten on aika jättää tuo mies ennenkuin hän jättää minut."

Miksi pitää valehdella ja keksiä tekosyitä? Epärehellistä ja itsekästä toimintaa.

"En ole koskaan tullut jätetyksi, vaan olen itse aina jättänyt miehen. Teininä minä pistin aina poikki poikaystävien kanssa, sekä nyt aikuisena 10 vuoden suhteen jälkeen jätin mieheni."

Niin? Käykö liikaa itsetunnon päälle jos sinut jätettäisiin? Vieläpä ihan hyvästä syystä, jos mies tietäisi totuuden.

"Syy miksi en halua jatkaa tapailua, tai yleensäkään tapailla miehiä on se, että he tulevat jättämään minut kuitenkin, koska minä en halua harrastaa seksiä."

No tietenkin koska johdat heitä harhaan tieten tahtoen. He haluavat sinulta jotain mitä et voi heille tarjota. Jos olisit rehellinen aikeistasi niin ei tulisi tällaista ongelmaa ja te molemmat voisitte etsiä teille sopivaa seuraa.

"Nyt pitäisi keksiä jokin kaunis sepustus siitä, miksi haluan lopettaa tapailun. En aijo oikeaa syytä sanoa, koska mies yrittäisi "parantaa" minut kuten kaikki, jotka eivät aseksuaalisuutta ymmärrä."

Huoh.. mitä itsekkyyttä, epärehellisyyttä ja kypsymättömyyttä tuo käytöksesi osoittaa. Olet velkaa edes sen totuuden. Miksi haluat tuhota miehen, eihän hän ole tehnyt mitään väärää? Tuosta aiheutuva epätietoisuus voi jäädä kalvamaan pitkäksi aikaa. Sinun ei ole pakko keskustella asiasta jos et halua, sanot vain kuinka asia on. Jos hän on yhtään älykäs tai niin ihana kuin kuvailit, hän ymmärtää kyllä.

"Ärsyttää kun sain itteni tällaiseen soppaan ja vielä enemmän ärsyttää se, kun sain miehen tällaiseen soppaan sotkettua."

Itseäsi voit vain syyttää.

"Auttakaapa keksimään jokin tragedia tai muu valhe, millä jättää hyvä mies, joka jättää mahdollisimman pienen kolauksen häneen."

Ei auteta. Kaikista vähimmällä selviätte molemmat kun kerrot vain totuuden. Ja anteeksipyynnönkin voisit esittää kun olet johtanut häntä harhaan.

"Ja joo tuomitkaa mut, oon sen ansainnutkin."

Niin olet. Toivon vain että voisit olla jatkossa itsellesi ja kumppaneillesi rehellinen, ehkäpä löytäisit vielä joskus kaltaisesi kumppaninkin joka etsii samoja asioita, ja voisitte olla yhdessä onnellisia.

Ihan asiaa puhut, mutta mitä tarkoitit tuolla "Tuosta aiheutuva epätietoisuus voi jäädä kalvamaan pitkäksi aikaa." kommentilla? Mistä aiheutuneesta epätietoisuudesta? Enhän mä nyt ilman selitystä oo miestä jättämässä. Kyllä hänelle jonkin syyn annan, olipa se totuus tai ei. Ei hänelle mitään epätietoisuutta jää. Erottuamme hän ei tee aseksuaalisuus tiedolla yhtään mitään sen enenpää kuin millään muullakaan tiedolla minuun liittyen. Joten siksi en oikein ymmärrä, miksi juuri se syy pitää antaa. Joo, se on totuus, mutta ihan yhtä totta hänelle voisi olla vaikkapa sellainen syy, että en tunnekaan häntä kohtaan tarpeeksi paljon vetoa.

Ap

Vierailija
34/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut treffailla muita aseksuaaleja?

No en kun en tiedä, mistä heitä löytää.

Ap

Vierailija
35/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot totuuden tietty, jos jätät jostain keksitystä valheesta sen aavistaa ja sitten tämä ihana mies miettii mitä teki väärin, onko hänessä jotain vikaa.

Pahimmassa tapauksessa tappaa itsensä kun taaskaan ei kerrottu miksi jätettiin.

Vierailija
36/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, kannattaisi kertoa todellinen syy. Ja seuraavan kerran, kun haluaa tapailla jotain tyyppiä, laittaa tinderin 'olen aseksuaali ja etsin aseksuaalia kumppania, deittiseuraa tms.

Muuten hyvä, mutta en halua kaikkien tuttujen jotka tinderissä ovat, tietävän mun aseksuaalisuudesta. Eli ei tinderiä.

Ap

Vierailija
37/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lisäksi en halua miehelle jäävän tunne, että hänen aikaansa vain haaskattiin. En halua aiheuttaa hänelle sitä ketutusta. Siksi jokin muu syy pitäisi keksiä, miksi minulla ei olekaan nyt aikaa seurustella kenenkään kanssa eikä aikaa ja jaksamista järjestää yhteistä aikaa.

Ap

Mutta sinähän haaskasit hänen aikaansa eli vetätit, kusetit tai mitä sanamuotoa nyt haluat käyttää. Tuon aseksuaalisuuden olisit voinut sanoa ensimetreillä, mutta et niin tehnyt. Sinä tässä käytit miestä hyväksesi tyydyttääksesi omat henkiset tarpeesi käyden lenkillä, ravintolassa tai elokuvissa. Et siis ollut rehellinen. Seksi ei ole palkinto näistä asioista, mutta useimmiten ihminen kaipaa myös sitä seksiä, joka on luonnollinen jatke tapailulle. Aika paskamaisen tempun teit. T: Mies.

Totta joka sana.

Ap

Vierailija
38/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on vielä pahempi, "kukaan ei koskaan tunne kohtaani vetoa, hyvästi kylmä maailma"

Vierailija
39/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot totuuden tietty, jos jätät jostain keksitystä valheesta sen aavistaa ja sitten tämä ihana mies miettii mitä teki väärin, onko hänessä jotain vikaa.

Pahimmassa tapauksessa tappaa itsensä kun taaskaan ei kerrottu miksi jätettiin.

No kyllä olis tarvinnut jotain ammattiapua jo ajat sitten, jos pakeista tappaa itsensä. Jestas.

Ap

Vierailija
40/147 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on vielä pahempi, "kukaan ei koskaan tunne kohtaani vetoa, hyvästi kylmä maailma"

Mä teen itsestäni pahiksen jollain muulla tavoin, jos se kerta on pakko saada paha mieli aiheuttaa sille miehelle. Ennemmin väitän tavanneeni jonkun toisen miehen vaikka.

Ei me tässä kuitenkaan olla lupauduttu seurustelemaan vain keskemämme. Ei niin vakava suhde ole vielä kyseessä.

Ap