Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia tartuntoja 161

Vierailija
29.09.2020 |

Nyt mennään kohti varmaa tuhoa... Euroopassa ylitetty jo selvästi kevään luvut. Tuli myös ihan uutta tietoa Salmisen suusta, syksy on vasta alussa ja talvi on tulossa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän on kuitenkin jatkuttava.

Vierailija
22/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

149 lukee iltasanomilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei osaa laskea. Luku ei poikkea esimerkikisi viime tiistain luvusta.

Vierailija
24/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joukkoaltistumisia ollut esim. Espoossa skeittipuistossa ja nuorten suosimissa hampurilaispaikoissa. Itse olen kyllä vähän huolissani siitä, etteivät nuoret ja nuoret aikuiset ota tätä vakavasti ja luovat otollisia tilanteita joukkoaltistumisille. Kyllähän pahin skenaario oikeasti on se, että kaikki menee uudelleen kiinni, eikä siihen todellakaan olisi varaa.

Tossakin näki että se oli lorvinut monta tuntia sellon kirjastossa ja burger kingissä. Varmaa ma mu jolla ei ole muuta tekemistä kuten esim työpaikka.

Vierailija
25/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas joukkoaltistumisia ollut esim. Espoossa skeittipuistossa ja nuorten suosimissa hampurilaispaikoissa. Itse olen kyllä vähän huolissani siitä, etteivät nuoret ja nuoret aikuiset ota tätä vakavasti ja luovat otollisia tilanteita joukkoaltistumisille. Kyllähän pahin skenaario oikeasti on se, että kaikki menee uudelleen kiinni, eikä siihen todellakaan olisi varaa.

Tossakin näki että se oli lorvinut monta tuntia sellon kirjastossa ja burger kingissä. Varmaa ma mu jolla ei ole muuta tekemistä kuten esim työpaikka.

Missä sanottiin, että noissa tapauksissa oli kyse samasta, eikä useammasta henkilöstä?

Vierailija
26/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tiedetään, että vääriä negatiivisia on n 20%. Todellisen määrän voi laskea kun tietää paljonko testejä on tehty.

Vierailija
27/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän on kuitenkin jatkuttava.

Varsinkin liikennemerkit saa miljardin ja hanhet.

Mutta koronakoirat kerjää kadulla.

Sitten otetaan tauti jossain määrin vakavasti jos kaikki pakkotestattaisiin rajalla koirilla ja karanteenattaisiin lääkehoidoilla positiiviset.

Vierailija
28/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ap, sulla vissiin on luetun ymmärtäminen vähän hakusessa! 149 tartuntaa, ei 161.

Vierailija
29/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa sairastuneista on nyt parikymppisiä. Mitä enemmän perusterveet nuoret sairastuvat, sitä nopeammin laumasuoja syntyy.

Eli antakaa taudin levitä.

Just joku nuori harmitteli, että oli tartuttanut isänsä joka nyt huonossa kunnossa.

Nuorissa on se huono puoli että tartuttavat muitakin kuin nuoria baarissa

Vierailija
30/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan kun päästään marras-joulukuulle, vieläkin kovapäisimmät pässitkin jaksaa vähätellä virusta, kun sairaalat alkaa täyttyä, opitaan lisää mitä kaikkea tuhoa virus ihmisessä saa aikaan, ja aletaan viimeinkin ymmärtää että virus ei ole minnekään hävinnyt.  Laskussa oli kun maat laittoi paikkoja ja rajoja kiinni, ja sitten kuviteltiin että se menikin jo pois.  Ei mennyt minnekään, ja pian ollaan kevättäkin pahemmassa tilanteessa.

Ellei toimiin ryhdytä, ja maskipakko aina kun ulkona ihmisten joukossa. 

https://maskiset.fi/fi/kategoria/kertakayttoiset-maskit/kirurgiset-kasv…

Vierailija
31/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin tämän jo elokuussa, että tullaan syksyllä taas tartunnoissa ylöspäin. Ja matkailua ollaan jo avattu jonkin verran, äly hoi älä jätä. Lapin koronamatkatkin on uutisen perusteella menneet kuin kuumille kiville.

Vierailija
32/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinne ruotsiin kuuluu nyt viime aikoina?

Vierailija
33/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin tämän jo elokuussa, että tullaan syksyllä taas tartunnoissa ylöspäin. Ja matkailua ollaan jo avattu jonkin verran, äly hoi älä jätä. Lapin koronamatkatkin on uutisen perusteella menneet kuin kuumille kiville.

Mä tiesin tämän jo tammikuun alussa. Kerroin huoleni myös tällä palstalla mutta mulle naurettiin. Miten kävikään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi