Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85 rintsikoiden ympärysmittana, onko automaattisesti läski

Vierailija
08.12.2013 |

Noilla mitoilla?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos laihdutus ei auta, kannattaa poistattaa muutama kylkiluu, niin että ympärysmitta pienenee. Ja kas, olet vähemmän läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä liiviliikkeessä otattamassa mitat niin löytyy oikeankokoiset liivit - tuo 85 saattaa olla vähän liian iso.

Kun mittaan ympärysmitan rintojen alta, saan tulokseksi n. 78 cm. Ennen oletin siis, että 80 olisi minulle sopiva ympärysmitta. Käytin kokoa 80C, joka ei tuntunut oikein istuvan.

Eräänä päivänä sitten marssin liiviliikkeeseen. Myyjä otti mitat ja antoi minulle sovitettavaksi 70DD-kokoisia liivejä. Ne sopivat hyvin, ja sellaiset ostinkin. Sitä ennen olin aina kuvitellut, että 70DD olisi jonkinlainen Pamela Anderson -koko, siis hyvin isot rinnat hoikalla naisella. Kävikin ilmi, että kyseinen koko on oikeastaan varsin yleinen koko - keskikokoisen naisen keskikokoiset rinnat.

Vierailija
4/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

80.kin on läskin mitta. Kyllä ne elämänsä lihavana olleet vanhuksetkin paljastuvat kuolinvuoteellaan miltei poikkeuksetta todella luisevan pieniksi.

Vierailija
5/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:25"]On. Jos laihdutus ei auta, kannattaa poistattaa muutama kylkiluu, niin että ympärysmitta pienenee. Ja kas, olet vähemmän läski.

[/quote]

Aika hankalasta kohtaa pitää luita poistaa jotta liivikoko pienenee.. Pitäiskö ottaa kaikki kylkkärit pois saman tien..?

Vierailija
6/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Voi myös olla leveä rintakehä ja lihaksikas yläkroppa, kuten urheilijaystävälläni. Hän painaa vähemmän kuin minä ja minulla on rintsikoiden ympärysmitta 70 cm tai 75 cm mallista/merkistä riippuen.

Hyvin todennäköistä on myös, että sinulla on väärän kokoiset rintsikat, jos ympärysmitta on 85 cm.

Vierailija
7/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun ympärysmitta on ton 85, ja painoindeksi 21,5. Ei kapene laihtuessanikaan (kokemusta myös alipainosta), koska ei tossa kohti erityisemmin läskiä ole. Ihan vaan leveä yläselkä ja rintakehä.

Vierailija
8/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ympärysmitta on 83,5 cm, normaalipainoinen olen. Laihduttamalla itseni nälkäkurjeksi saisin ehkä 2 cm mitasta pois.

Vierailija
9/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintsikoissa toi 85 ympärysmitta. Pituus 178cm ja paino 56kg. Eli en ole läski. :D

Vierailija
10/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onpas keskustelu :D

Mulla ympärysmitta on 85, ei oo tarkkaan mitattu mutta tällaisia liivejä aina itse valitsen ja nekin puristavat niin että nahka tursuaa ennen kuin muovautuvat kroppaani.

Olen 178cm pitkä ja painan 64kg, olen normaalivartaloinen/hoikka, joidenkin mielestä muka rimpulainenkin, eikä mulla oo mitään muotoja (ei berberiä ja a-rinnat).

Joten ei, et oo läski, älä huoli :D

Vierailija
11/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta, tuolla mitalla voi olla hoikka, normaali tai ylipainoinen. Joillakin on pieni ylävartalo, pieni rintakehä ja joillakin on iso ylävartalo, leveä selkä ja iso rintakehä. Oma ympärysmittani on 61cm ja on tosi vaikea löytää sopivia liivejä, yleensä pitää tyytyä kokoon 65 mikä useimmissa malleissa nousee selästä ylös. Joskus on löytynyt kokoa 60 myös, mikä huomattavasti parempi.

Vierailija
12/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas toisinpäin; oon läski (165/78) mutta ympärysmitta on 75 :D Eikä tursua ! Oon vaan tämmönen hemmetin päärynä. Kaveri on hoikka mutta toisin päin päärynä, ympärysmitta 85. :D

Vierailija
13/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen normaalipainoinen mutta mulla on pyöreä rintakehä. 52 kiloisena mun rinnanympärys oli 80cm ja nyt 65 kiloisena 85cm. Mitat 95-80-95 eli kapea pötkylä

Vierailija
14/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 85, kun olin normaalipainoinen. Olen 178 cm pitkä ja hieman roteva naiseksi.

Vierailija
15/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en ole asiantuntija. Jos on hirveän pitkä, niin luultavasti ei. Jos taas on 153cm pitkä kuten minä, niin silloin kyllä on jo aika tukeva :D

Vierailija
16/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:42"]

Veikkaisin, että aika monella on väärän kokoiset liivit, jos on normaalipainoinen ja ympärys 85 cm. Minun BMI:ni on joku 27, hartiat on leveät ja silti käytän liivejä, joiden ympärys on 75 cm. Alkuun on vähän tiukat, mutta nopeasti löystyy käytössä sen verran, että täytyy siirtyä keskimmäisiin hakasiin. 70 cm:n liiveissä kupit on selkeästi liian lähellä toisiaan, joten se on jo liian pieni koko. Sisarelleni se on sopiva, vaikka hän on pulleampi. Eli ei todellakaan kannata valita sitä kokoa, mitä mittanauha näyttää! Reilusti senttejä pois siitä!

[/quote]

Olen myös kokeillut 80C rintaliivikokoa (käytän 85B) mutta liivit ei istu ollenkaan. Mulla on pyöreät kiinteät rinnat ja jotenkin se C kuppi ei vain täyty nätisti. Hakaset myös joutuu pitämään uloimmassa ja silti tursuaa selkäpuolelta.

14

Vierailija
17/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan älyttömän läski!

Vierailija
18/34 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 15:50"]

Mun ympärysmitta on 83,5 cm, normaalipainoinen olen. Laihduttamalla itseni nälkäkurjeksi saisin ehkä 2 cm mitasta pois.

[/quote]

Tuolla mitalla kannattaisi kokeilla ainakin 80-ympärystä, todennäköisesti myös 75.

Vierailija
19/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 19.1, pituus 168.5. rinnanympärys tasan 85.

Vierailija
20/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:22"]

Riippuu ruumiinrakenteesta, tuolla mitalla voi olla hoikka, normaali tai ylipainoinen. Joillakin on pieni ylävartalo, pieni rintakehä ja joillakin on iso ylävartalo, leveä selkä ja iso rintakehä. Oma ympärysmittani on 61cm ja on tosi vaikea löytää sopivia liivejä, yleensä pitää tyytyä kokoon 65 mikä useimmissa malleissa nousee selästä ylös. Joskus on löytynyt kokoa 60 myös, mikä huomattavasti parempi.

[/quote]

Hei, kohtalotoveri! Mistä ostat yleensä liivisi? Todella vaikeaa löytää tarpeeksi pienellä ympärysmitalla :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi