Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85 rintsikoiden ympärysmittana, onko automaattisesti läski

Vierailija
08.12.2013 |

Noilla mitoilla?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että aika monella on väärän kokoiset liivit, jos on normaalipainoinen ja ympärys 85 cm. Minun BMI:ni on joku 27, hartiat on leveät ja silti käytän liivejä, joiden ympärys on 75 cm. Alkuun on vähän tiukat, mutta nopeasti löystyy käytössä sen verran, että täytyy siirtyä keskimmäisiin hakasiin. 70 cm:n liiveissä kupit on selkeästi liian lähellä toisiaan, joten se on jo liian pieni koko. Sisarelleni se on sopiva, vaikka hän on pulleampi. Eli ei todellakaan kannata valita sitä kokoa, mitä mittanauha näyttää! Reilusti senttejä pois siitä!

Vierailija
22/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen nyt normaalipainoinen ja ympärysmitta on 78cm ja se on mitta joka ei juuri painonvaihteluista muutu. Olen ollut ylipainoinen ja ruipelo ja mitta on ollut silloinkin lähes sama. Voi olla ihan ruumiinrakenteesta kiinni, minulla on leveä rintakehä ja käytän 80cm ympärysmitalla olevia liivejä joten uskoisin, että myös 5cm lisää voi mennä myös ruumiinrakenteen piikkiin.  Olen kyllä kokeillut 75cm ympärysmitalla olevia liivejä, mutta niissä tuntuu kuin kuristuisin vaikka se kai olisi se oikea ympärysmitta. En arvosta kuristumisen tunnetta. 

Olen siis 165cm, 65kg ja muut mitat on ry 96cm, vyötärö 70cm ja lantio 99cm. Toki jonkun silmään olen varmasti läski, mutta rintakehässä sitä läskiä ei muuta juuri ole kuin tissit ja nekin on pienet painoin mitä painoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti kertoo enemmän. Mut minusta 85 on aika iso mitta jos ei ole lihaksien takia. Siis että on aika leveä rintakehä tai lihava.

Itselläni on 75, jonka olen ajatellut olevan se normaali koko. Toisaalta se on 34 jonka lasken pieneksi, 85 on 38 joka taitaa olla just medium. Miten vaan.

Vierailija
24/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti kertoo enemmän. Mut minusta 85 on aika iso mitta jos ei ole lihaksien takia. Siis että on aika leveä rintakehä tai lihava.

Itselläni on 75, jonka olen ajatellut olevan se normaali koko. Toisaalta se on 34 jonka lasken pieneksi, 85 on 38 joka taitaa olla just medium. Miten vaan.

Vierailija
25/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaako jollain muulla muuten rintaliivit selän puolelta kainaloiden vierestä? Mulla tulee siihen makkarat ja parin tunnin päästä alkaa sattumaan. Siis vain yläreuna, rintaliivien alareuna ei paina. Olen mitannut, olen 74cm rintojen alta ja käytän 75 kokoisia. Jos kokeilen 80niin ne nousee selästä.

Vierailija
26/34 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:22"]

Riippuu ruumiinrakenteesta, tuolla mitalla voi olla hoikka, normaali tai ylipainoinen. Joillakin on pieni ylävartalo, pieni rintakehä ja joillakin on iso ylävartalo, leveä selkä ja iso rintakehä. Oma ympärysmittani on 61cm ja on tosi vaikea löytää sopivia liivejä, yleensä pitää tyytyä kokoon 65 mikä useimmissa malleissa nousee selästä ylös. Joskus on löytynyt kokoa 60 myös, mikä huomattavasti parempi.

[/quote]

Hei, kohtalotoveri! Mistä ostat yleensä liivisi? Todella vaikeaa löytää tarpeeksi pienellä ympärysmitalla :/

[/quote]

mun kuppikoko on 65E (löysin oikean kuppikoon vasta 23 -vuotiaana alan liikkeessä :/ ) Ja on todella vaikea ollut löytää rintsikoita. Change on ollut luottomyymäläni, joitain perusmalleja olen tilannut myös netistä, koska aina ei ole saatavilla oikeaa kokoa myymälöissä.

Vierailija
27/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 02:13"]

Painaako jollain muulla muuten rintaliivit selän puolelta kainaloiden vierestä? Mulla tulee siihen makkarat ja parin tunnin päästä alkaa sattumaan. Siis vain yläreuna, rintaliivien alareuna ei paina. Olen mitannut, olen 74cm rintojen alta ja käytän 75 kokoisia. Jos kokeilen 80niin ne nousee selästä.

[/quote]

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
28/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 20 rinnat E 85 en ole lihava :P

Vierailija
29/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 14:25"]On. Jos laihdutus ei auta, kannattaa poistattaa muutama kylkiluu, niin että ympärysmitta pienenee. Ja kas, olet vähemmän läski.

[/quote]

Samaa mieltä. Mutta kylkkärit... voi ei :D

Aika hankalasta kohtaa pitää luita poistaa jotta liivikoko pienenee.. Pitäiskö ottaa kaikki kylkkärit pois saman tien..?

[/quote]

Vierailija
30/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Freyalta löytyy liivejä 60cm ja 65cm -ympärysmitalla : ) Sille joka pieniä ympärysmittoja kyseli! Freyan liivejä netin lisäksi myydään ainakin Sokoksilla.

Vierailija
31/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:42"]

Veikkaisin, että aika monella on väärän kokoiset liivit, jos on normaalipainoinen ja ympärys 85 cm. Minun BMI:ni on joku 27, hartiat on leveät ja silti käytän liivejä, joiden ympärys on 75 cm. Alkuun on vähän tiukat, mutta nopeasti löystyy käytössä sen verran, että täytyy siirtyä keskimmäisiin hakasiin. 70 cm:n liiveissä kupit on selkeästi liian lähellä toisiaan, joten se on jo liian pieni koko. Sisarelleni se on sopiva, vaikka hän on pulleampi. Eli ei todellakaan kannata valita sitä kokoa, mitä mittanauha näyttää! Reilusti senttejä pois siitä!

[/quote]

Olen myös kokeillut 80C rintaliivikokoa (käytän 85B) mutta liivit ei istu ollenkaan. Mulla on pyöreät kiinteät rinnat ja jotenkin se C kuppi ei vain täyty nätisti. Hakaset myös joutuu pitämään uloimmassa ja silti tursuaa selkäpuolelta.

14

[/quote]

Uloimmassa kuuluukin pitää.

Vierailija
32/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 05:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 08:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:42"]

[/quote]

Olen myös kokeillut 80C rintaliivikokoa (käytän 85B) mutta liivit ei istu ollenkaan. Mulla on pyöreät kiinteät rinnat ja jotenkin se C kuppi ei vain täyty nätisti. Hakaset myös joutuu pitämään uloimmassa ja silti tursuaa selkäpuolelta.

14

[/quote]

Uloimmassa kuuluukin pitää.

[/quote]

Mutta nahan ei kuulu tursuta. Ja mulle on liivikaupassa sanottu että keskimmäisessä.

Vierailija
33/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin vuosiakausia liivejä kokoa 75B kunnes menin kerran oikeaan liivikauppaan. Myyjä sanoi heti minun pitävän aivan vääränkokoisia liivejä. Oikea kokoni onkin 70D ja kappas vaan miten paljon paremmin liivit istuivatkaan. vanhat heitin kaikki roskiin.

Olen 172cm pitkä ja painan varmaan jo yli 70kg mutta olen vartaloltani päärynä ja yläosani on siro. Myyjän kommentti oli, että varsin usein naisilla on aivan liian suuri ympärysmitta liiveissä.

Vierailija
34/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut kuppikoko B85. Olen 170/58. Ympärysmitta riippuu rintakehän koosta ja mulla on poikkeuksellisen leveä rintakehä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä