Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

stalkkasin fb:ssa ja lähetin vahingossa kaveripyynnön

Vierailija
07.12.2013 |

Pääsi siis käymään niin, että stalkkasin yhtä ihanaa tyyppiä facessa ja sormi osui vahingossa siihen pyydä kaveriksi-kohtaan. Meni ehkä minuutti ennen kuin löysin paikan josta sain pyynnön peruttua. Näkeeköhän tuo tyyppi pyynnön jostain? Hävettää ihan hirveästi. Ei edes tunneta mitenkään (tiesin vain etunimen, mutta löysin fb:sta työpaikan perusteella) mutta näen häntä työasioissa usein, myös tästä eteenpäin... Tarviiko punastella kun punajuuri, kun näen hänet seuraavan kerran???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siis mietin, että miten nopeasti sp-ilmoitus lähtee näistä jutuista.. Jos tyyppi oli fb:ssa juuri samaan aikaan, oon varmaan mennyttä...

-ap

Vierailija
22/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt kerran samalla tavalla ja siksi stalkkaan nykyään vaan feikkiprofiililla :) On niin järkyttävän noloa. Ja kyllä näkyy siellä ilmoituksissa, vaikka olisitkin poistanu saman tien. Näkee myös sen että poistettu, koska kaveriksi hyväksymistä ei tuukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nosti trauman pintaan. Stalkkasin aikoinani laitokseni hottis-proffaa. Joskus tyyliin kuukauden päästä stalkkasin taas ja kauhukseni huomasin pyytäneeni häntä kaveriksi vahingossa. Hän ei siis ollut hyväksynyt tätä pyyntöä ja jättänyt sen noteeramatta. Harkitsin laittavani jonkun sori, se oli vahinko -pyynnön, mut olis kuitenkin arvannu, et oon stalkannu, kun ei meil oo yhteisii kavereitakaan. Luoja miten noloo. Onneks opinnot oli just loppusuoralla, ettei tarvinnu törmää enää tyyppiin. Hävettää vieläkin. 

Vierailija
24/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko niistä enää mitään sp-ilmoituksia? Ei mulle ainakaan ole enää tullut aikoihin vaikka joskus tuli kaikista.

Vierailija
25/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mullekin on käynyt noin. Siis oon lähettänyt kaveripyynnön vahingossa. En kyl kellekään hottikselle enkä stalkannu sitä mut mistäpäs se sen tietää. Voihan se nyt luulla et stalkkaan sitä. Näitä sattuu :D

Vierailija
26/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee ainakin sähköpostia kaveripyynnöistä.

Vierailija
27/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua pyysi joku kaveriksi noin, hyväksyin pyynnön vielä, kun en ollut varma oliko tuttu ja tyyppi nolona kirjoitti että sori, vahingossa pyysin sut. ei mun mielestä ollut noloa sille, olin ennemminkin immarreltu huomiosta. jos se mies ei tunne sua niin ei hätää, pahempi jos olis joku tuttu ihastus.

mä olen itse pyytänyt yhtä kivaa työkaveria fb-kaveriksi eikä se hyväksynyt pyyntöä, se oli eka vähän noloa mutta ihan normaalit hyvät välit meillä on töissä siitä huolimatta.

ap sattuuhan sitä, ei tähän maailma kaadu :)

Vierailija
28/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos vahingossa tykkää jonkun kuvasta joka ei ole mun fb kavereissa ja poistaa sen tykkäyksen heti kuitenkin? Siis sekunnissa. Tuleeko ilmoitus tästä?

Vierailija
29/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: se tästä tekee niin noloa, että meillä ei oo yhtään yhteistä kaveria, eikä mun pitäis ees tietää koko tyypin nimeä. Aika helppo siis arvata, että oon oikein stalkkaamalla stalkannut... :/

-ap

Vierailija
30/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla tulee sp-ilmoitus sillä samalla sekunnilla kun kaveripyyntö on tehty. Pari  kertaa on ollut niin, että sp:ssa ilmoitus, mutta facessa ei mitään :) Hieman on huvittanut, vaikka en tietenkään tiedä, miksi pyytäjä on pyyntönsä perunut.

Vierailija
31/31 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän tyyppi ainakin sitten tietää olemassaolostasi jos on pyynnön nähnyt. ihmiset käy tutkimassa muoden sivuja monesta syystä, ei se mies välttämättä ajattele asiasta mitään ihmeellistä.

mä sain joltakin tuntemattomalta mieheltä tökkäyksen joskus, ihan kiva juttu, mutta olen varattu niin en tökännyt takaisin. lähinnä harmittaa se, jos miehelle tuli paha mieli kun ei saanut vastatökkäystä.

ei se ole noloa että on jostakin ihmisestä kiinnostunut, relaksoidu, ap! suurin osa ottaa kohteliaisuutena kiinnostuksen, mieti miten itse asiaan suhteutuisit. 

kertokaa vielä mistä ystäväpyynnön voi perua i phonen fb-sovellutuksessa, jos mulle kävisi sama moka joskus? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä