Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Stubbilla oli liian lyhyt päällystakki, jonka alta näkyivät frakin liepeet. Tällaista ei saa tapahtua"

Vierailija
23.03.2024 |

No nyt tämä on niin suuri skandaali, että presidentin on erottava!

https://www.is.fi/viihde/art-2000010309936.html

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vähän ongelmia jos tämä on valtakunnan suutin ongelma 

Vierailija
2/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköistä kieltämättä, kun liepeet roikkuvat häntänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samantekevää minulle. En mä mieti vaatetuksia ollenkaan jos poliitikkojen menoja seuraan.

Vierailija
4/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka me tästä nyt selvitään :(

Vierailija
5/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin ihan samaan huomiota. Jos nyt kerran elämässään pääsee presidentiksi niin olisi luullut tilantern vaatiman pukeutumisen olevan kunnossa  just eikä melkein. Ihme ettei edes kukaan protokollahenkilö ollut huolehtinut. Niinistöllä oli kuitenkin pitkä takki.

Vierailija
6/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Miksi tommosen annetaan tapahtua? Jos noin typerässä asiassa ollaan leväperäisiä niin miten vakavammat jutut?

Vierailija
7/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt kuolemanvakava asia ole, mutta outoa silti ettei tuosta oltu huolehdittu kun kaikki muu oli viimeisen päälle.

Vierailija
8/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei välitä. Siinä se. Hänhän on joskus tullut töihinkin (ulkomailla) urheiluvaatteissa lähes suoraan treeneistä. Joku juttu oli. 

Olen sitä mieltä, että presidentin kuuluisi pukeutua etikettien mukaan ja asiallisesti virkaelämässään. Arkena pienet tyylimokat sallittakoon. Tosin tyylikkyydestä en tinkisi.

Vierailija
9/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli 55v on kanssa luonnevikainen (keskittyy ihmisten kiusaamiseen) ja sille ominaista pukeutua liian pieniin rippipukuihin ja takkeihin. Joku jumiutuminen ikuiseen poikuuteen. (Rahaa kyllä on, löytyy verokalenterista)

Heippa veli, toivottavasti et tunnistanu

Vierailija
10/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb näytti ihan majavalta takin alta pilkottavine liepeineen.

Vierailija
11/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hoksannut jos tuota juttua en olisi lukenut.😄

Vierailija
12/12 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei välitä. Siinä se. Hänhän on joskus tullut töihinkin (ulkomailla) urheiluvaatteissa lähes suoraan treeneistä. Joku juttu oli. 

Olen sitä mieltä, että presidentin kuuluisi pukeutua etikettien mukaan ja asiallisesti virkaelämässään. Arkena pienet tyylimokat sallittakoon. Tosin tyylikkyydestä en tinkisi.

Juu niistä pinkin värisistä trikoista työkaverit Italiassa muistivat mainita hienotunteisesti. Rivien välistä oli luettavissa, että melko erikoista tilannepukeutumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi