Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten on hankala löytää enää parisuhdetta?

Vierailija
28.09.2020 |

Eräs tuttuni kuvaili tätä kuviota näin ;

Erinäiset tahot neuvoivat miehiä olemaan aggressiivisempia ja uhkaavia naisia kohtaan, silloin nämä tietysti alistuisivat kyseiselle mahtisonnille ja suostuisivat kaikkiin vaatimuksiin. 

Oli pick-up-artistia, oli neo-maskulismia, oli Jordan P. (<- viimeinen toki paljon myöhemmin)

Sitten miehet huomasivat että tämä ei toimi :)

Tällöin he tulivat johtopäätökseen että naisten tunteminen olonsa uhatuksi on hyvä asia, joka johtaa siihen että naiset turvautuvat ennen epäkelvoiksi katsomiinsa miehiin.

Väärin taas :)

Sitten aika olikin kypsä in celeille ja mg toweille, kun oli päädytty siihen että tämä on mahdotonta, mikään ei toimi! Mieluummin yrittää muuttaa muita ihmisiä, yhteiskuntaa ja maailmaa, kuin omaa käytöstään positiivisempaan ja rakastavampaan suuntaan. 

Siitä päästään nykyaikaan, jossa kaikentasoinen luottamus eri sukupuolten välillä on miesten toimesta tuhottu totaalisesti. Nykyiset , vanhat kumppanit tietysti hyötyvät tästä, mutta olen kuullut lukemattomilta naisilta että ei ole enää kerrassaan mitään mielenkiintoa miehiin tai parisuhteeseen, ja varatuilta naisilta että ei ota eron sattuessa uutta miestä tilalle. Että tämä on nyt nähty.

Todellisuudessa kyseiset miehet halusivat vain varmistaa oman sinkkuutensa hamaan loppuun asti ja siinä he onnistuivat. 

Naisilla ei ole sinkkuina huolen häivää, koska he tutkitustikin ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Miehet taas ovat onnellisimmillaan avioliitossa. Kyynel. 

Kommentit (374)

Vierailija
321/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisten on vaikea löytää suhde. Ainakaan minua ei ole kukaan ikinä halunnut suhteeseen.

N24

Veikkaus, että et ole edes missään tinderissä tai deittipalveluissa?

Olen ollut pidempäänkin. Ei toimi mun kohdalla.

N24

Tätä on vaikea uskoa.

Vierailija
322/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisten on vaikea löytää suhde. Ainakaan minua ei ole kukaan ikinä halunnut suhteeseen.

N24

Veikkaus, että et ole edes missään tinderissä tai deittipalveluissa?

Olen ollut pidempäänkin. Ei toimi mun kohdalla.

N24

Tätä on vaikea uskoa.

Miksi? Sinusta on vaikea uskoa että jonku, josta ei tiedä muuta kuin sukupuolen ja iän, on vaikea löytää parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku luulee, että ihmiset yleisesti noteeraavat mitenkään näitä nettihörhöjen liikkeitä tai ovat edes tietoisia niistä, niin kannattaa välillä poistua tietokoneen äärestä.

99 %:n ihmisistä elämään noilla ap:n mainitsemille lahkoilla ei ole minkäänlaista vaikutusta. Ihmiset myös muodostavat parisuhteita ihan kuten ennekin.

Naulan kantaan.

Vierailija
324/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat laihan, nuoren tai nuoren näköisen, lapsettoman ja muutenkin iloisen naisen. Naisile kelpaa vaikka kuinka ruma ukko jos sillä on normi huumorintaju eikä se ole typerä. Oon huomannu myös että miesten läskeydellä ei ole väliä, niillä voi olla ties miten kuumat naiset kainalossa

Ongelma on siinä että miehet on nirsoja, naisille riittää että mies on hyvä tyyppi. Toki on näitä läskipalleroakkoja jotka haaveilee siitä prinssi uljaasta jota ei voi koskaan saada, mutta nää on marginaalisia. Harva normaali nainen ees haluaa mitään kuuminta miestä koska sen pelätään pettävän.

Nainen myös arvostaa jos mies näkee naisessa muutakin kuin kertakäyttöpillun.

Vierailija
325/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.

Aika helppo päätellä, että myös ulkonäköä on.

Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?

Ei ole tuollainen mikään yleinen tilanne miehellä, että kyllä se on hyvä tuoda esille.

Taviksella on hyvin vaikea päästä keskustelemaan kun naiset karttavat baarissa lähtökohtaisesti, jos et ole komea.

Ei ole sellaista mörökölliä vielä tullut vastaan jonka kanssa en olisi jutellut. Ainut syy miksi kaikkoan on käytöstapojen puute tai liiallinen humalatila.

No mä voin kertoa, että kyllä siellä aika karu meno on miehelle vaikka et ole humalassa tai käytöstavatkin kunnossa. Tulee ihan suoraa haistatteluakin.

M38

Väitän, että siihen (haistatteluun) on jokin syy. Joko yrität nuoria pissiksiä tai lähestymistavassasi on jotain röyhkeää tai ylipäänsä lähestyt yllättäen naisia, jotka eivät ole antaneet siihen minkäänlaista signaalia. Olen itse aikoinani käynyt paljonkin baareissa eikä minulla tai ystävilläni ollut ikinä tarvetta haistatella ketään. En usko, että siitä olisi tullut uutta normaalia nelikymppisten piireissä.

Ei mitään noista ensimmäisistä, mutta joo ei minulle kyllä mitään signaaleja lähetellä koskaan.

M38

Eli kun siiirryt iloisena, ei liikaa humalassa esimerkiksi baaritiskille kivalta (!) vaikuttavan ikäisesi naisen viereen tilaamaan itsellesi juoman ja samalla moikkaat häntä ja kysyt jonkun kliseisen mitenoniltamennyt -kysymyksen, niin saat vastaukseksi haistattelua?

En usko. Jotain jätät kertomatta.

Vierailija
326/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.

Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?

Ei ole tuollainen mikään yleinen tilanne miehellä, että kyllä se on hyvä tuoda esille.

Taviksella on hyvin vaikea päästä keskustelemaan kun naiset karttavat baarissa lähtökohtaisesti, jos et ole komea.

Ei ole sellaista mörökölliä vielä tullut vastaan jonka kanssa en olisi jutellut. Ainut syy miksi kaikkoan on käytöstapojen puute tai liiallinen humalatila.

No mä voin kertoa, että kyllä siellä aika karu meno on miehelle vaikka et ole humalassa tai käytöstavatkin kunnossa. Tulee ihan suoraa haistatteluakin.

M38

Kannattaisi opetella sen verran sosiaalisia taitoja, että osaa lukea toisten ihmisten ilmeistä ja eleistä onko se juttelemaan tulo suotavaa vai ei. Se kyllä näkyy päällepäin ketkä on halukkaita randomien kanssa puhumaan. Ei tarvitse tässäkään asiassa päätä hakata seinään.

Vierailija
327/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?

Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.

M38

Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?

Sitten olet täällä vain alleviivaamassa apn pointtia.

Ottaisitko itse persaukisen miehen?

Minunko kanssa kyseinen kirjoittaja haluaa olla? Hän on liian vanha.

Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.

Harva eli osa kuitenkin. Kuinka monta naista pitää saada?

En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.

Yksi riittää varmaan suurimmalle osalle, mutta erittäin epätodennäköistä löytää niistä harvoista sitä joka kelpuuttaa. Ennemmin voittaa lotossa. Persaukiselle miehellä ei ole kyllä helppo tehtävä. Naisellahan tämä ei vaikeuta pariutumista millään tavalla.

Kyselyissä miksi suomalaiset eivät tee lapsia naiset pohtivat taloutta, töitä ja elämäntilannetta. Eli miettivät sen kautta mitä lapsen saaminen vaatii ja mitä vie.

Miehille yleisin syy on naisen puuttuminen. Miehet ei vaivaudu miettimään miten lapsen saaminen vaikuttaa elämään, kunhan vaan joku sen synnyttää ja se siitä.

Ajattelet tuota liikaa naisen näkökulmasta.

Minusta tuo paremminkin kertoo siitä, että miehet ajattelevat, että ei ole edes sitä naista niin pitäisi löytää ensin se jonka jälkeen voi miettiä lapsia.

Naiset tietää, että mies kyllä löytyy aina.

Miehet taas tietää, ettei kakaroista tarvitse välittää ja huolehtia. Aina ne voi jättää naisen huolehdittavaksi. Itse voi kedkittyä kitisemään kun joutuu jopa satkulla kuussa osallistumaan elatuksen.

Vierailija
328/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Väitän, että siihen (haistatteluun) on jokin syy. Joko yrität nuoria pissiksiä tai lähestymistavassasi on jotain röyhkeää tai ylipäänsä lähestyt yllättäen naisia, jotka eivät ole antaneet siihen minkäänlaista signaalia. Olen itse aikoinani käynyt paljonkin baareissa eikä minulla tai ystävilläni ollut ikinä tarvetta haistatella ketään. En usko, että siitä olisi tullut uutta normaalia nelikymppisten piireissä.

Ei mitään noista ensimmäisistä, mutta joo ei minulle kyllä mitään signaaleja lähetellä koskaan.

M38

Eli kun siiirryt iloisena, ei liikaa humalassa esimerkiksi baaritiskille kivalta (!) vaikuttavan ikäisesi naisen viereen tilaamaan itsellesi juoman ja samalla moikkaat häntä ja kysyt jonkun kliseisen mitenoniltamennyt -kysymyksen, niin saat vastaukseksi haistattelua?

En usko. Jotain jätät kertomatta.

Huomaa, että sinulla ei ole mitään hajua miten naiset miehiä kohtaan baareissa käyttäytyvät. Tämä johtuu varmaankin siitä että naiset on tottuneet kaikenmaailman takertujiin, jotka eivät usko kun kauniisti sanoo.

Vierailija
329/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?

Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.

M38

Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?

Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.

Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.

Eli turha väittää ettei rahalla ole merkitystä. Kyllä sillä on.

Kuka tässä on väittänyt ettei raha merkitse mitään? Tottakai merkitsee koska asumisesta ja ruuan saamisesta lähtien kaikki maksaa. Ei nykyään oravannahoilla pysty maksamaan. Toisilla on kovemmat vaatimukset kuin toisilla. Sulla on kaksi vaihtoehtoia naisten suhteen. Joko etsit niin rikkaan, jolla on vara elättää sinut tai yhtä köyhän ,jolle vaatimaton elämä riittää.

Vierailija
330/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.

Kuka tässä on väittänyt ettei raha merkitse mitään? Tottakai merkitsee koska asumisesta ja ruuan saamisesta lähtien kaikki maksaa. Ei nykyään oravannahoilla pysty maksamaan. Toisilla on kovemmat vaatimukset kuin toisilla. Sulla on kaksi vaihtoehtoia naisten suhteen. Joko etsit niin rikkaan, jolla on vara elättää sinut tai yhtä köyhän ,jolle vaatimaton elämä riittää.

Silti piti kierrellä ja kaarrella suoraan kysymykseen ottaisitko persaukisen miehen. Vaikka kaikki tiesi jo vastauksen.

Vierailija
331/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP:llä ei ole mitään tekemistä naisten iskemisen kanssa.

Vierailija
332/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kannattaisi opetella sen verran sosiaalisia taitoja, että osaa lukea toisten ihmisten ilmeistä ja eleistä onko se juttelemaan tulo suotavaa vai ei. Se kyllä näkyy päällepäin ketkä on halukkaita randomien kanssa puhumaan. Ei tarvitse tässäkään asiassa päätä hakata seinään.

Noh väittäisin, että minulla on keskimääräistä jopa paremmat sosiaaliset taidot töiden takia jota en nyt tarkemmin ala avaamaan. Ongelma on lähinnä siinä, että ei minulle kyllä koskaan tule mitään signaaleja lähestymiseen joita ilmeisesti moni mies kuulostaa saavan naisilta. Joskus pitää vaan kokeilla onneaan ja välissä tulee aika karuakin tekstiä takaisin. En väitä, että tuota joka kerta tapahtuu, suurinosa tietenkään ei noin käyttäydy.

Jos noita kutsu signaaleja jään odottamaan niin sitten ei kyllä tosiaan tarvitse lähestyä yhtään ketään.

Sanottakoon vielä, että uskon kyllä ihan kauniistikin sanottuna heti kerrastakin ettei kiinnosta.

M38

Vierailija
333/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat naiset täälläkin ensin levittävät miesvihaa, sitten kitistään toisessa ketjussa omaa sinkkuuttaan.

Yrittäkää pohtia miksi M G T O W elää ja voi hyvin, ja leviää joka päivä enemmän ja enemmän!

Miesvihaaaaaaaaaaa, öliööööööööö. Joka v**un ketjussa. Mene nyt sinne miesporukkaasi täältä jo kun sinulla ei kerran ole muita lauseita mitä copypastata.

Vierailija
334/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Silti piti kierrellä ja kaarrella suoraan kysymykseen ottaisitko persaukisen miehen. Vaikka kaikki tiesi jo vastauksen.

Kuten jo selitettiin niin naisilla on tapana ajatella laajempaa kuvaa, kuten ylläoleva, kun taas miehille riittää että olisi se nainen ja käytännön asiat unohdetaan. Etenkin mitä tulee lasten hankintaan.

Vierailija
335/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ilmeisesti olen eri kuin luulet. Kyllä minä voin ihan puhtain miellin tunnustaa että miehen tulevaisuudennäkymät vaikuttaa. Itse en olisi ottanut amisduunaria, työtöntä sossurottaaa , mielenterveysongelmista tms. Halusin tasaveroisen elämänkumppanin. Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa kumpikin oltiin köyhiä opintovelkaisia opiskelijoita, joilla kuitenkin oli hyvin samanlainen tausta , tulevaisuudennäkymät sekä yhtenävät ajatukset siitä millaista elämää halutaan yhdessä rakentaa. Pelkällä ihastumisella, ulkonäöllä tai seksillä ei pitkälle pötkitä. Yhteensopivuus ratkaisee.

Vierailija
336/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kuten jo selitettiin niin naisilla on tapana ajatella laajempaa kuvaa, kuten ylläoleva, kun taas miehille riittää että olisi se nainen ja käytännön asiat unohdetaan. Etenkin mitä tulee lasten hankintaan.

Eikä kiertely ja kaartelu lopu edes jälkikäteen, tämä on kyllä hupaisaa, näin sivusta katsottuna.

Vierailija
337/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin kesällä deittisovelluksen kautta todella kiinnostavaan naiseen, ja kaikki lähtikin etenemään nopealla tahdilla. Viihdyttiin tosi hyvin yhdessä ja kemia oli välillämme jotain sellaista, mitä en ollut koskaan elämässäni kokenut. Toivoimme myös molemmat parisuhdetta, mitään kevyttä ja nopeaa kumpikaan ei ollut vailla. Ikää molemmilla +40v.

Naisella oli kuitenkin pieniä haasteita elämässä samoihin aikoihin, mutta eivät ne juuri näkyneet, kun vietettiin aikaa yhdessä. Reilun kuukauden kuluttua ensitreffeistämme neitoa alkoi kuitenkin selittämättömästi "ahdistaa", ja otimme etäisyyttä toisistamme.

Yritimme jatkaa tutustumista, mutta ahdistus ei ottanut hellittääkseen. Nainen myös alkoi käyttäytymään minua kohtaa äärimmäisen ikävästi, kuin olisi ajanut minua pois luotaan. Lopulta kävikin niin, että lähdin, koska eihän kukaan halua olla ns. paskasaavina aiheettomasti.

Meni reilu viikko ja näin naista ohimennen kaupungilla, oli toisen miehen käsikynkässä. Eli tämä ns. ahdistus olikin vain ollut pelkkää valhetta, jotta päästään helpoiten ihmisistä eroon. Eipä siinä kauhean korkealta pudonnut, mutta ihmetyttää vaan, miten vaikeaa ihmisille on totuuden kertominen. Asia hoituisi yhdellä lauseella, eli nyt ei valitettavasti enää kiinnosta jatkaa tutustumista. :)

Eli on hankala löytää parisuhdetta, koska rehellisiä ja suoraselkäisiä naisia on yhä vähemmän olemassa. Ihmissuhteissa keskitytään kertakäyttöisyyteen, ja etenkin alkuvaiheessa toinen saa mennä mitä eriskummallisempien syiden takia.

Missä on ihmisten pitkäjänteisyys?

Kyllä tämä on molempien sukupuolten ongelma. Niin miehiäkin ahistaa ja ovat kohta uuden lyylin kynkässä.

yhyyy, mutku miehet kanssa!!!! On kyllä 5/5 argumentti.

No on se siinä mielessä, että tuo ahdistus ei ole vain toisen sukupuolen ongelma. Eli se ei ole syy, miksi nimenomaan miehillä olisi vaikeuksia löytää naista.

Vierailija
338/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitut ku nykyaika on Tinderpaskaa ja sieltä jos selviät jotenkin treffeille, niin se pitäisi siinä tunnissa kahdessa selvitä onko parisuhteeseen vai ei. Armeijassa oli yksi tyyppi jota pidin ensimmäiset pari kuukautta ihan ärsyttävänä kusipäänä ja kas kummaa loppuajasta oli yks parhaimpia kavereita aitojen sisällä. Sama toimii myös parisuhteissa, mutta nykyinen deittikulttuuri anna siihen mahdollisuutta ja miettikääpähän näitä ketkä on jostain lukionpenkiltä asti olleet yhdessä, että päättikö nekin Coffee housen pöydässä lattemuki edessä ja tunnissa, että onko heistä mihinkään? Tais olla vähän pidempi prosessi kuitenkin...

No teillä ei vain ollut kemiaa. Mehän pantiin menemään ekojen treffien jälkeen. Meillä oli/on vieläkin riittävästi kemiaa 😁

Meni vissiin tarinan pointti ohi sulta?

Ei mennyt. Aika on rahaa eikä monikaan halua hukata aikaansa.

Ni et mieluummin käy 20 tyypin kans yksillä 2h treffeillä ja totee, et näistä ykskään ei räyttänyt maailmaa, taas kun kävis peräti parin kanssa vaikka kahdesti, niin voisi maailma avautuakin.

Parisuhde ei ole kansalaisvelvollisuus. Mielummin jää yksin, ellei ketään säväytä.

Eihän se olekaan kansalaisvelvollisuus. On vain ehkä epärealistista olettaa, että se ihminen aiheuttaisi kovin suuria tunteita ekoilla treffeillä.

Vierailija
339/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias nainen, eikä tuttavapiirissäni ole ensimmäistäkään miestä jonka olisi vaikea saada naista.

Eiköhän nämä naisensaantikyvyttömät ole niin surkeita tapauksia, etteivät yksinkertaisesti ole parisuhdeainesta. Sitten joutuu olemaan yksin. En ymmärrä, miksi tämä olisi mikään ongelma kenellekään? Jos ei tahdo olla naiseton surkimus, on hyvä ja kehittää itseään.

Eihän kukaan ihminen lähde parisuhteeseen, ellei koe saavansa siitä lisäarvoa elämäänsä. Se, mikä tuo in.celille lisäarvoa elämään, ei vaan tuo sitä naiselle, ja se on in.celin pakko ymmärtää, jos tahtoo naisen saada.

Etuoikeutettuna naisena tietysti huomaat vain ne rikkaat pelimiehet. Jos mies on ujo niin hänen on vaikea saada naista koska vieläkin vuonna 2020 miehen oletetaan tekevän aloite vaikka muka ollaan tasa-arvoisia. Ujolla naisella ei taas kumppanin löytämisessä ole mitään ongelmaa.

Oikeastiko uskot, että jokaisella meillä palstan naisella on kotonaan rikas pelimies ja ystäväpiirikin koostuu vain niistä? Ihan aikuisten oikeasti?

Ja maailmassa on vain kahdenlaisia miehiä, rikkaita pelimiehiä ja ujoja hyviä miehiä? Ujous tekee pariutumisen vaikeaksi, se on ihan totta ja sen takia siitä kannattaisi pyrkiä eroon. Eikä se ole meidän naisten syy, jos ujolla naisella ei ole vaikeuksia kumppanin löytämisessä. Syytä siitä niitä miehiä, joille naisen ujous ei ole ongelma.

eri

Sinunlaisesi naisten ajatusmaailma on sairas että miehen pitäisi pakosta muuttua supliikiksi kissanristiäisissä juoksevaksi mieheksi mutta nainen saa olla sellainen kun on. Helppoa se olisikin jos olisi naiseksi syntynyt.

Ei tarvi. Mutta nykyinen deittailumaailma vähän vaatii sitä, että on supliikki ja osaa jutella.

Itse en ole, siksi en olekaan esimerkiksi Tinderissä, vaan ujona ihmisenä tutustun muihin ihmisiin esimerkiksi harrastusten parissa tai kavereiden välityksellä hitaasti.

Vierailija
340/374 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen vaikea löytää naista? En tiedä kun en ole edes yrittänyt. Eihän kukaan halua ap:n kaltaista katkeraa feministiä. Sitten tuli vielä metoo, joten ei todellakaan ole enää vaivan arvoista sekaantua naisiin.

Joo, kyllä mä ymmärrän, että on vaikea kohdella naista kuin ihmistä.