Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten on hankala löytää enää parisuhdetta?

Vierailija
28.09.2020 |

Eräs tuttuni kuvaili tätä kuviota näin ;

Erinäiset tahot neuvoivat miehiä olemaan aggressiivisempia ja uhkaavia naisia kohtaan, silloin nämä tietysti alistuisivat kyseiselle mahtisonnille ja suostuisivat kaikkiin vaatimuksiin. 

Oli pick-up-artistia, oli neo-maskulismia, oli Jordan P. (<- viimeinen toki paljon myöhemmin)

Sitten miehet huomasivat että tämä ei toimi :)

Tällöin he tulivat johtopäätökseen että naisten tunteminen olonsa uhatuksi on hyvä asia, joka johtaa siihen että naiset turvautuvat ennen epäkelvoiksi katsomiinsa miehiin.

Väärin taas :)

Sitten aika olikin kypsä in celeille ja mg toweille, kun oli päädytty siihen että tämä on mahdotonta, mikään ei toimi! Mieluummin yrittää muuttaa muita ihmisiä, yhteiskuntaa ja maailmaa, kuin omaa käytöstään positiivisempaan ja rakastavampaan suuntaan. 

Siitä päästään nykyaikaan, jossa kaikentasoinen luottamus eri sukupuolten välillä on miesten toimesta tuhottu totaalisesti. Nykyiset , vanhat kumppanit tietysti hyötyvät tästä, mutta olen kuullut lukemattomilta naisilta että ei ole enää kerrassaan mitään mielenkiintoa miehiin tai parisuhteeseen, ja varatuilta naisilta että ei ota eron sattuessa uutta miestä tilalle. Että tämä on nyt nähty.

Todellisuudessa kyseiset miehet halusivat vain varmistaa oman sinkkuutensa hamaan loppuun asti ja siinä he onnistuivat. 

Naisilla ei ole sinkkuina huolen häivää, koska he tutkitustikin ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Miehet taas ovat onnellisimmillaan avioliitossa. Kyynel. 

Kommentit (374)

Vierailija
301/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.

Aika helppo päätellä, että myös ulkonäköä on.

Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?

Ei ole tuollainen mikään yleinen tilanne miehellä, että kyllä se on hyvä tuoda esille.

Taviksella on hyvin vaikea päästä keskustelemaan kun naiset karttavat baarissa lähtökohtaisesti, jos et ole komea.

Ei ole sellaista mörökölliä vielä tullut vastaan jonka kanssa en olisi jutellut. Ainut syy miksi kaikkoan on käytöstapojen puute tai liiallinen humalatila.

Vierailija
302/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.

Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?

Ei ole tuollainen mikään yleinen tilanne miehellä, että kyllä se on hyvä tuoda esille.

Taviksella on hyvin vaikea päästä keskustelemaan kun naiset karttavat baarissa lähtökohtaisesti, jos et ole komea.

Ei ole sellaista mörökölliä vielä tullut vastaan jonka kanssa en olisi jutellut. Ainut syy miksi kaikkoan on käytöstapojen puute tai liiallinen humalatila.

No mä voin kertoa, että kyllä siellä aika karu meno on miehelle vaikka et ole humalassa tai käytöstavatkin kunnossa. Tulee ihan suoraa haistatteluakin.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?

Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.

M38

Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?

Sitten olet täällä vain alleviivaamassa apn pointtia.

Ottaisitko itse persaukisen miehen?

Minunko kanssa kyseinen kirjoittaja haluaa olla? Hän on liian vanha.

Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.

Harva eli osa kuitenkin. Kuinka monta naista pitää saada?

En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.

Yksi riittää varmaan suurimmalle osalle, mutta erittäin epätodennäköistä löytää niistä harvoista sitä joka kelpuuttaa. Ennemmin voittaa lotossa. Persaukiselle miehellä ei ole kyllä helppo tehtävä. Naisellahan tämä ei vaikeuta pariutumista millään tavalla.

Kyselyissä miksi suomalaiset eivät tee lapsia naiset pohtivat taloutta, töitä ja elämäntilannetta. Eli miettivät sen kautta mitä lapsen saaminen vaatii ja mitä vie.

Miehille yleisin syy on naisen puuttuminen. Miehet ei vaivaudu miettimään miten lapsen saaminen vaikuttaa elämään, kunhan vaan joku sen synnyttää ja se siitä.

Ajattelet tuota liikaa naisen näkökulmasta.

Minusta tuo paremminkin kertoo siitä, että miehet ajattelevat, että ei ole edes sitä naista niin pitäisi löytää ensin se jonka jälkeen voi miettiä lapsia.

Naiset tietää, että mies kyllä löytyy aina.

Vierailija
304/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?

Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.

M38

Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?

Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.

Harva eli osa kuitenkin. Kuinka monta naista pitää saada?

En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.

Yksi riittää varmaan suurimmalle osalle, mutta erittäin epätodennäköistä löytää niistä harvoista sitä joka kelpuuttaa. Ennemmin voittaa lotossa. Persaukiselle miehellä ei ole kyllä helppo tehtävä. Naisellahan tämä ei vaikeuta pariutumista millään tavalla.

Kyselyissä miksi suomalaiset eivät tee lapsia naiset pohtivat taloutta, töitä ja elämäntilannetta. Eli miettivät sen kautta mitä lapsen saaminen vaatii ja mitä vie.

Miehille yleisin syy on naisen puuttuminen. Miehet ei vaivaudu miettimään miten lapsen saaminen vaikuttaa elämään, kunhan vaan joku sen synnyttää ja se siitä.

Ajattelet tuota liikaa naisen näkökulmasta.

Minusta tuo paremminkin kertoo siitä, että miehet ajattelevat, että ei ole edes sitä naista niin pitäisi löytää ensin se jonka jälkeen voi miettiä lapsia.

Naiset tietää, että mies kyllä löytyy aina.

En ajattele mistään näkökulmasta vaan kerroin miksi miehet ei välitä varallisuudesta puolisolla tai lasten hankinnassa. He eivät ajattele sitä.

Saatat olla oikeassa. Naiset ajattelevat laajempaa kuvaa.

Vierailija
305/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä voin kertoa, että kyllä siellä aika karu meno on miehelle vaikka et ole humalassa tai käytöstavatkin kunnossa. Tulee ihan suoraa haistatteluakin.

M38

Väitän, että siihen (haistatteluun) on jokin syy. Joko yrität nuoria pissiksiä tai lähestymistavassasi on jotain röyhkeää tai ylipäänsä lähestyt yllättäen naisia, jotka eivät ole antaneet siihen minkäänlaista signaalia. Olen itse aikoinani käynyt paljonkin baareissa eikä minulla tai ystävilläni ollut ikinä tarvetta haistatella ketään. En usko, että siitä olisi tullut uutta normaalia nelikymppisten piireissä.

Vierailija
306/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.

Siispä naiser lopettakaa palkoistanne ulina. On luonnollista ja oikein että miehen pitäisi tienata enemmän mitä nainen. Valitettavasti ajoitte itsenne umpikujaan ensin vaatimalla korkeita palkkoja ja nut pienituloinen mies ei kelpaa. Vaatikaa myös miehille isompaa palkkaa ja työpaikkoja. Miehet ovatkin naisia solidaarisempia koska elättivät persaukista vaimoaan sotien jälkeen. Nyt kun roolit kääntyi toisinpäin niin ahneet naiset eivät niin tee.

Vierailija
307/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vaikeutta löytää parisuhdetta, naapurissakin on yksi sellainen..

Tosiasiassa, suurempi vaikeus on ollut kyllä saada kiinnostava ja seksikäs nainen tyytymään tapailutasoon ilman tiiviimpää parisuhdetta. En tunnista aloittajan ja monen muun tässä ketjussa maalailemaa uutta maailmanjärjestystä. Lienee edelleen teorian asteella.

Vierailija
308/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa, suurempi vaikeus on ollut kyllä saada kiinnostava ja seksikäs nainen tyytymään tapailutasoon ilman tiiviimpää parisuhdetta. En tunnista aloittajan ja monen muun tässä ketjussa maalailemaa uutta maailmanjärjestystä. Lienee edelleen teorian asteella.

No mutta sinähän oletkin "jännis", etkä palstan kriteerien mukaan tavallinen mies ollenkaan. Palstan mukaan "tavallinen mies" on sosiaalisesti rajoittunut, poikkeuksellisen ruma ja maksimissaan 169cm pitkä mies, joka ei uskalla puhua naissukupuolen edustajille. 

Vierailija
309/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Väitän, että siihen (haistatteluun) on jokin syy. Joko yrität nuoria pissiksiä tai lähestymistavassasi on jotain röyhkeää tai ylipäänsä lähestyt yllättäen naisia, jotka eivät ole antaneet siihen minkäänlaista signaalia. Olen itse aikoinani käynyt paljonkin baareissa eikä minulla tai ystävilläni ollut ikinä tarvetta haistatella ketään. En usko, että siitä olisi tullut uutta normaalia nelikymppisten piireissä.

Ei mitään noista ensimmäisistä, mutta joo ei minulle kyllä mitään signaaleja lähetellä koskaan.

M38

Vierailija
310/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sinähän oletkin "jännis", etkä palstan kriteerien mukaan tavallinen mies ollenkaan. Palstan mukaan "tavallinen mies" on sosiaalisesti rajoittunut, poikkeuksellisen ruma ja maksimissaan 169cm pitkä mies, joka ei uskalla puhua naissukupuolen edustajille. 

Onko normi mies naisten mittapuulla siis tuollainen naisten pyörittäjä?

Vierailija
311/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kriteerit on nousseet, enää ei riitä hyvä luotettava kunnollinen mies vaan nyt pitää olla se jännittävä alfamies kipinöillä ja kemioilla.

Menetkö tänään töihin? Juotko alkoholia? Onko asunto siisti?

Tämä.

Nää on sellaisia asioita mitkä on oletusarvoina. Monikaan ei sitä tajua että se alkon kittaaminen joka pe-la plus loiventava su, on totaali turn-off. Ja kyllä haittaa kun huomaa olevan pöhnässä, minnekään ei pääse, mitään ei voi tehdä kun toinen juo.

Siivoton koti. En todella ole taloudenhoitaja.

Kun nämä peruskriteerit on kunnossa, aletaanko keskustelemaan miksi se parisuhde on niin vaikea löytää.

Naiset on kyllä aivan pihalla miesten paritumisongelmista, kun tällaisia asiota edes nostetaan esiin.

Vierailija
312/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kriteerit on nousseet, enää ei riitä hyvä luotettava kunnollinen mies vaan nyt pitää olla se jännittävä alfamies kipinöillä ja kemioilla.

Menetkö tänään töihin? Juotko alkoholia? Onko asunto siisti?

Tämä.

Nää on sellaisia asioita mitkä on oletusarvoina. Monikaan ei sitä tajua että se alkon kittaaminen joka pe-la plus loiventava su, on totaali turn-off. Ja kyllä haittaa kun huomaa olevan pöhnässä, minnekään ei pääse, mitään ei voi tehdä kun toinen juo.

Siivoton koti. En todella ole taloudenhoitaja.

Kun nämä peruskriteerit on kunnossa, aletaanko keskustelemaan miksi se parisuhde on niin vaikea löytää.

Naiset on kyllä aivan pihalla miesten paritumisongelmista, kun tällaisia asiota edes nostetaan esiin.

Kieltämättä tuli itselläkin vähän hohhoijaa mieleen tuosta.

M38

Vierailija
313/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni naisten on vaikea löytää suhde. Ainakaan minua ei ole kukaan ikinä halunnut suhteeseen.

N24

Vierailija
314/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.

Siispä naiser lopettakaa palkoistanne ulina. On luonnollista ja oikein että miehen pitäisi tienata enemmän mitä nainen. Valitettavasti ajoitte itsenne umpikujaan ensin vaatimalla korkeita palkkoja ja nut pienituloinen mies ei kelpaa. Vaatikaa myös miehille isompaa palkkaa ja työpaikkoja. Miehet ovatkin naisia solidaarisempia koska elättivät persaukista vaimoaan sotien jälkeen. Nyt kun roolit kääntyi toisinpäin niin ahneet naiset eivät niin tee.

Suomalaiset naiset astuivat sankoin joukoin palkkatyöhön sotien aikana, joskin mm. tehdastyössä naisia oli jo aiemmin. Naiset myös jäivät työelämään, joten kertaapa historiasi. Suomessa ei ole koskaan ollut kotirouvakulttuuria; agraariaikoina maatiloilla riitti työtä molemmille, ja tuolloinkin emännällä oli "puoli vuodetta, lukot ja avaimet". 

Vierailija
315/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko normi mies naisten mittapuulla siis tuollainen naisten pyörittäjä?

Pyörittäjä? Millä perusteella hän on pyörittäjä? Koska ei halua parisuhdetta, mutta haluaisi välillä seksiä?  Mä en ymmärrä, millä oikeudella sä määrittelet "tavallisen miehen" noin kovin kapealla kriteeristöllä. 

Ja kyllä, mun lähipiiristä löytyy useita miehiä, jotka ovat välillä suhteessa ja toisinaan sinkkuja. Sinkkuina ollessaan he ovat joskus jopa onnistuneet hankkimaan yhden illan säädön tai fwb-suhteen sellaisen naisen kanssa, josta eivät sitten ole olleet kiinnostuneita parisuhdemielessä. Mitään hillittömiä gigoloita en tunne kovin monta, mutta en mä kyllä keksi ketään "tavallista" miestä, joka ei aina välillä pääsisi naisten kanssa lähikontaktiin. Sellaiset miehet, jotka eivät saa naista millään ovat mielestäni aika pieni marginaaliryhmä, joka ei koostu "tavallisista" miehistä, vaan poikkeuksellisen huonot sosiaaliset taidot omaavista miehistä. Luulen, että esim. autisminkirjolaisten osuus tässä ryhmässä on korostunut. Ja kun sanon, että eivät ole tavallisia miehiä, tarkoitan sitä samalla tavalla kuin "jännikset" eivät ole tavallisia. He vain edustavat eri ääripäitä.

Vierailija
316/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisten on vaikea löytää suhde. Ainakaan minua ei ole kukaan ikinä halunnut suhteeseen.

N24

Veikkaus, että et ole edes missään tinderissä tai deittipalveluissa?

Vierailija
317/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Veikkaus, että et ole edes missään tinderissä tai deittipalveluissa?

Olen ollut pidempäänkin. Ei toimi mun kohdalla.

N24

Vierailija
318/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi tukevasti keski-ikäisen  M45:nkin muistavan ajan ennen tindereitä. Ihmiset ovat löytäneet kumppaneita aikojen alusta saakka, ja löytävät edelleen. Elämä on tuolla ulkona, ei deittipalveluissa eikä edes tällä palstalla.

Toki, minulla kävi flaksi jo ylä-asteella. Mutta vasta vanhempana olen ymmärtänyt miksi naiset silloin kiinnostuivat. Tässä iässä pitää tietenkin pelata aivan erilaista peliä, ja se on niin paljon helpompaa nyt.

Elämä on muuten ennen kaikkea makkarissa, ja puolet saalistuksestakin voi nykyään hoitaa kotoa, vaikka pöntöllä istuessa. Ah, niin romanttista!

Mutta tämä kaikki on ohi aiheen, tässä vähän on-topic: Ihmiset löytävät kumppaneita, siis parisuhdekumppaneita edelleen, mutta vähenevässä määrin. Sinkkutalous-, avioliitto-, ja syntyvyys-tilastot kertovat lopputuloksesta. Seksiä harrastamattomien kaksikymppysten miesten, mutta ei naisten, kasvu, deittipalvelujen tilastot, yms, kertoo syistä.

Hyvää yötä palstalle.

Se on siis helpompaa kuin aiemmin. Eihän tässä nykyajassa sitten edes ole mitään ongelmaa.

Hyvät yöt, suihkuun ja nukkumaan lähtee tämäkin.

Niin, se on helpompaa minulle, mikä tarkoittaa, että se on vaikeampaa M38:lle. Kannattais lukea ajatuksella niitten "tasojankkaajien" viestit, jos haluaa jotain ymmärtää.

Vierailija
319/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tähän omalta kohdalta vastata, että en ole sosiaalisesti rajoittunut, työssäni pitää toimia ihan päinvastoin. Olen päivittäin naisten kanssa tekemisissä eikä minulla ole mitään ongelmaa keskustella heidän kanssaan. 180cm ja ruma kylllä olen varmasti. En varmaan ole tavallinen täältä luetun perusteella.

M38

Vierailija
320/374 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois parisuhde saman katon alla, puhumattakaan pennuista, vähempää kiinnostaa.

Omat kämpät, niin miksei.

M35