Miksi miesten on hankala löytää enää parisuhdetta?
Eräs tuttuni kuvaili tätä kuviota näin ;
Erinäiset tahot neuvoivat miehiä olemaan aggressiivisempia ja uhkaavia naisia kohtaan, silloin nämä tietysti alistuisivat kyseiselle mahtisonnille ja suostuisivat kaikkiin vaatimuksiin.
Oli pick-up-artistia, oli neo-maskulismia, oli Jordan P. (<- viimeinen toki paljon myöhemmin)
Sitten miehet huomasivat että tämä ei toimi :)
Tällöin he tulivat johtopäätökseen että naisten tunteminen olonsa uhatuksi on hyvä asia, joka johtaa siihen että naiset turvautuvat ennen epäkelvoiksi katsomiinsa miehiin.
Väärin taas :)
Sitten aika olikin kypsä in celeille ja mg toweille, kun oli päädytty siihen että tämä on mahdotonta, mikään ei toimi! Mieluummin yrittää muuttaa muita ihmisiä, yhteiskuntaa ja maailmaa, kuin omaa käytöstään positiivisempaan ja rakastavampaan suuntaan.
Siitä päästään nykyaikaan, jossa kaikentasoinen luottamus eri sukupuolten välillä on miesten toimesta tuhottu totaalisesti. Nykyiset , vanhat kumppanit tietysti hyötyvät tästä, mutta olen kuullut lukemattomilta naisilta että ei ole enää kerrassaan mitään mielenkiintoa miehiin tai parisuhteeseen, ja varatuilta naisilta että ei ota eron sattuessa uutta miestä tilalle. Että tämä on nyt nähty.
Todellisuudessa kyseiset miehet halusivat vain varmistaa oman sinkkuutensa hamaan loppuun asti ja siinä he onnistuivat.
Naisilla ei ole sinkkuina huolen häivää, koska he tutkitustikin ovat onnellisimmillaan sinkkuina. Miehet taas ovat onnellisimmillaan avioliitossa. Kyynel.
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että isoin syy, miksi moni nainen ei huoli enää miestä, on se, että kunnollisia, normaaleja miehiä ei riitä kaikille.
On perässä vedettäviä reppanoita, alkoholisteja, väkivaltaisia, mustasukkaisia, pettäviä, pedoja jne. Nämä samat ominaisuudet eivät esiinny naisilla samoissa määrin.
Itse sain oman rivitalon pihalta stalkkerin matkaani, vaikka olen 3 lapsen äiti. Varovaiseksi olen tullut, eikä Tinderit sun muut todellakaan innosta. Ties mitä sieltä riesakseen saa, ja kun lapsia on, pitää olla hyvin tarkka kenelle yhteystietojaan jakaa.
Oon ajatellu niin, että joku tulee vastaan harrastuksen tms. kautta, jossa voi ensin tutustua ystäväpohjalta ja jotain sitten kehittyy jos on kehittyäkseen. Yhteen mieheen olen jo tällä tavoin tutustunut. Voin myös hyvin olla yksinkin.
Asiassa on toinenkin puoli, ja minäpä kerron mikä se on.
Mietinpä juuri omia kavereitani siltä ajalta kun olin sanotaanko nyt 18-28v.
Lasken mukaan vain ne miehet jotka luen asiansa hoitaviksi, normaaleiksi ja mukaviksi tyypeiksi joilla on aina ollut sekä miespuolisia että naispuolisia ystäviä. Ja lasken mukaan vain ne miehet jotka ovat sittemmin avioituneet ja lisääntyneetkin.
Sitten mietin kuinka moni näistä sai kärvistellä sinkkuina lähes kolmekymppisiksi. Yllättävän moni.
Naisia ei tunnu pariutuminen kivan tavismiehen kanssa kiinnostavan, ennen kuin perhevietti ja kenties jopa lapsikuume iskee päälle. Ei kovin yllätäen siinä käy niin että kaikille ei paria löydy kun pariutumisen pitäsii tapahtua kymmenen vuoden "vakiintuminen ahdistaa ja tavismies on niin väritön"-seikkailun jälkeen justnytheti.
Sä lähestyt asiaa väärältä kantilta. Ethän sinä ota koiraakaan ennen kuin elämäntilanteesi on siinä pisteessä, että koiran omistaminen on mahdollista. Eikä syy ole siis siinä, että ensiksi dissaat koiria ja sitten lopulta hellyt niille, vaan aluksi on kaikkea sellaista puuhattavaa, jota koiran kanssa ei voi tehdä ja ne pitää saada hoidettua ennen kuin voi elää niiden koiran tuomien rajoitteidein kanssa.
Eikä tarkoitukseni tässä ole rinnastaa miehiä koiriin. Parisuhdekin sitoo omalla tavallaan aika paljonkin. Parisuhteessa kaikesta pitää neuvotella ja tehdä kompromisseja. Ei sitä niin vain lähdetä vuodeksi opiskelijavaihtoon tai reilaamaan Eurooppaan kun kumppani siitä möksähtää ja vetää mustasukkaisuuskilarit. Parempi olla sinkkuna ja nauttia sellaiset asiat pois alta ja keskittyä pariutumiseen vasta siten kun siihen voi kunnolla sitoutua. Jos joku itsetunto-ongelmista kärsivä ukko tuostakin onnistuu herneen vetämään nenuun, niin omapa on nenunsa. Mutta elämäni on minun.
Nimenomaan alapeukuttajat ovat niitä pahiten rajoittavia, toisen kautta eläviä high-maintenance riippakiviä. Ovat nyreissään kun nainen ei viettänyt parikymppisiään jonkun miehen kanssa kotona antamassa tälle positiivisia naiskokemuksia, vaan eli mielummin omaa elämäänsä itseään toteuttaen. Aika monet miehetkin mielummin viettävät nuoruusvuotensa tehden kaikkea sellaista, mitä ei sitten kolmekymppisenä vaipparallilta ehdi tai pysty. Mutta toki tämä vaatii sen, että on rohkeutta mennä ja tehdä sekä tietenkin muitakin haaveita ja tavoitteita kuin vain tulla hyväksytyksi jonkun naaraan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?
Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.
M38
Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?
Sitten olet täällä vain alleviivaamassa apn pointtia.Ottaisitko itse persaukisen miehen?
Minunko kanssa kyseinen kirjoittaja haluaa olla? Hän on liian vanha.
Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ongelmani on yksinkertaisesti se, että en löydä naisia mistään. Töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita. Minne niitä pitäisi mennä etsimään?
Minä löytäisin vaikka kuinka paljon mutten täytä vaatimuksia niin asiasta ei ole kauheasti mitään hyötyä.
M38
Ja sinä uskot että se mitä vaaditaan on raha, status ja muuta mitä nyt ikinä hoetaan?
Sitten olet täällä vain alleviivaamassa apn pointtia.
Suurinosa naisista haluaa matkailla, harrastaa kaikkea kallista yms. Ei ole itsellä noihin mahdollisuutta niin kyllä sanoisin, että raha helpottaisi asiaa huomattavasti. Statuksesta en tiedä.
Törmään tähän ongelmaan ihan jatkuvasti.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Sitten olet täällä vain alleviivaamassa apn pointtia.Ottaisitko itse persaukisen miehen?
Hienosti väistit kysymyksen, harva nainen kelpuuttaa persaukista miestä kumppanikseen.
Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.
Siksi että tässä on tullut varovaiseksi naisten suhteen sillä he eivät edelleenkään vuonna 2020 osaa puhua asioista suoraan ja sen sijaan valehtelevat.
Onneksi minulla on jo lapset joten sen takia en naista tarvitse elämääni. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Harva eli osa kuitenkin. Kuinka monta naista pitää saada?
En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Niin koska se laskee omaa elintasoa jos joutuu elättiä pitämään. Mikäli on haaveita perheestä, tilanne käy vielä vaikeammaksi. Tämähän on vaan realismia.
Eli turha väittää ettei rahalla ole merkitystä. Kyllä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken mukaan vain ne miehet jotka luen asiansa hoitaviksi, normaaleiksi ja mukaviksi tyypeiksi joilla on aina ollut sekä miespuolisia että naispuolisia ystäviä. Ja lasken mukaan vain ne miehet jotka ovat sittemmin avioituneet ja lisääntyneetkin.
Sitten mietin kuinka moni näistä sai kärvistellä sinkkuina lähes kolmekymppisiksi. Yllättävän moni.
Naisia ei tunnu pariutuminen kivan tavismiehen kanssa kiinnostavan, ennen kuin perhevietti ja kenties jopa lapsikuume iskee päälle. Ei kovin yllätäen siinä käy niin että kaikille ei paria löydy kun pariutumisen pitäsii tapahtua kymmenen vuoden "vakiintuminen ahdistaa ja tavismies on niin väritön"-seikkailun jälkeen justnytheti.
Ihan sama tulos on minunkin kaveripiirissäni, kun näin jälkikäteen tilannetta tarkastelee. Oikeastaan vain yksi on menestynyt naisten kanssa aina hyvin. Muilla oli aika tai täysin hiljaista melkein kolmekymppisiksi asti, vaikka yritystäkin oli kaikilla oli vähintään kohtuullisesti.
Jaa-a.
Omassa kaveripiirissäni asia ei ollut ihan noinkaan.
Joukossa oli ihan selkeästi 3-4 miestä, joilla ei ollut oikeastaan pienintäkään mielenkiintoa parisuhteeseen, eivät tehneet oikein minkäänlaisia yrityksiäkään asian suhteen. Heistä kuitenkin yksi oli aktiivinen baareissa ja bileissä kävijä, ja useammankin kerran hänen mukaansa tuli nainen, vaikka en usko, että hän oli edes kovin aktiivinen.
Osa kavereista seurusteli jo lukioiästä alkaen.
Useampi kaveri sai "potkua" yliopistoaikana, ja suunnilleen 22-25 -vuotiaina he hankkivat sen verran elämänkokemusta, järkeä, keskustelutaitoja ja sosiaalisia suhteita, että loppujen lopuksi he menestyivät naisten kanssa oikeinkin hyvin. Opiskeluajan loppupuolella heillä oli hyvinkin menestystä, koska he kehittivät edellä mainittuja taitoja. Lisäksi normaaleista, fiksuista ja keskustelutaitoisista miehistä oli (ainakin tuohon aikaan, noin 10 vuotta sitten) ainakin tietyissä yliopisto-opiskelijoiden piireissä varsin mukavasti kysyntää.
Itse olin ujo ja aikaisemmin koulukiusattu, lyhyt (167 cm) mies. Tyttöjä/naisia en uskaltanut kovinkaan usein lähestyä, vaikka huomasin, että useampikin olisi ollut minusta kiinnostunut. Muutamaan fwb-tyyppiseen säätöön kuitenkin päädyin; heidän kanssaan olisi ollut mahdollista viritellä myös jonkinlaista parisuhdetta, mutta (ehkä onneksi) en niin tehnyt; olin niin keskenkasvuinen.
Löysin kuitenkin ihanan naisen 23-vuotiaana; seurustelu muuttui avoliitoksi, avoliitto avioliitoksi ja lapsiperhe-elämäksi. Ja niin on käynyt, että vieläkin olemme yhdessä ja parisuhteemme on edelleen hyvissä voimissa.
Näitä miesten kertomuksia lukiessa alkaa tuntua siltä, että koulutusvalinnat taitavat olla yksi "pullonkaulailmiöistä", jotka selittävät sen, että alle 30-vuotiaat naiset ja miehet eivät kohtaa.
Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse etsin parisuhdetta, niin suorastaan järkytti muiden miesten vähä-älyisyys. Moni nainen baarissa suorastaan yllättyi siitä kun pystyin keskustelemaan heidän kanssaan älyllisesti ja vielä selvin päin. Karmeaa, jos tällainen on poikkeuksellista! Silloin ymmärsin, ettei minulla ole mitään hätää kunhan vain se sopiva osuu kohdalle. Vaivaa tämä toki vaati, mitään ei tässä maailmassa saa ilmaiseksi eikä kukaan tule ovelle koputtelemaan.
Aika helppo päätellä, että myös ulkonäköä on.
Kyllä saan syyttää itseäni vain siitä että en löydä kumppania. Ikää tullut lisää ja arvojen merkitsevät ehkä liikaa. Joten en pysty ihastumaan naisiin vaikka kuinka pinnallisesti kiinnostaisi.. Helpommin blokkaan naisen pois ettei hän näe minua deittipalveluissa ja tykkään ehkä vain yhdestä vuodessa.
Varmasti olisi helpoa saada suhde jos kuka vain kävisi. Ja jos vertaan nuorempaan minääni ei ollut väliä arvoilla kunhan oli mukavaa toisen kanssa. Jos haluaisin parantaa omia mahdollisuuksia pitäisi rennommalla otteella mennä deittimaailmaan ja valmis tuhlaamaan omaa aikaa turhanpäiväisiin treffeihin ja suhteisiin. Eikä toivoa että seuraava olisi se loppuelämän suhde.
Jännä sinäänsä että toimin miten toimin kun kaipaan niin paljon läheisyyttä ja kumppania joka kuuntelisi minua ja kertoisi omia kuulumisia. Ehkäpä kuitenkin johtuu siitä että olen sinuit täysin itseni kanssa ja olen onnellinen ihan nykyisessä puitteissa jotka olen itselle rakentanut (lukuunottamatta sitä ettei ole vieläkään jälkikasvua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.
Yksi riittää varmaan suurimmalle osalle, mutta erittäin epätodennäköistä löytää niistä harvoista sitä joka kelpuuttaa. Ennemmin voittaa lotossa. Persaukiselle miehellä ei ole kyllä helppo tehtävä. Naisellahan tämä ei vaikeuta pariutumista millään tavalla.
Karu-totuus kirjoitti:
Siksi että tässä on tullut varovaiseksi naisten suhteen sillä he eivät edelleenkään vuonna 2020 osaa puhua asioista suoraan ja sen sijaan valehtelevat.
Onneksi minulla on jo lapset joten sen takia en naista tarvitse elämääni. M37
Hmph. Sitten, kun puhut suoraan, pöyristytään "naisellisuuden puutteesta" ja kitistään empatian perään.
As-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kriteerit on nousseet, enää ei riitä hyvä luotettava kunnollinen mies vaan nyt pitää olla se jännittävä alfamies kipinöillä ja kemioilla.
Menetkö tänään töihin? Juotko alkoholia? Onko asunto siisti?
Tämä.
Nää on sellaisia asioita mitkä on oletusarvoina. Monikaan ei sitä tajua että se alkon kittaaminen joka pe-la plus loiventava su, on totaali turn-off. Ja kyllä haittaa kun huomaa olevan pöhnässä, minnekään ei pääse, mitään ei voi tehdä kun toinen juo.
Siivoton koti. En todella ole taloudenhoitaja.
Kun nämä peruskriteerit on kunnossa, aletaanko keskustelemaan miksi se parisuhde on niin vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että isoin syy, miksi moni nainen ei huoli enää miestä, on se, että kunnollisia, normaaleja miehiä ei riitä kaikille.
On perässä vedettäviä reppanoita, alkoholisteja, väkivaltaisia, mustasukkaisia, pettäviä, pedoja jne. Nämä samat ominaisuudet eivät esiinny naisilla samoissa määrin.
Itse sain oman rivitalon pihalta stalkkerin matkaani, vaikka olen 3 lapsen äiti. Varovaiseksi olen tullut, eikä Tinderit sun muut todellakaan innosta. Ties mitä sieltä riesakseen saa, ja kun lapsia on, pitää olla hyvin tarkka kenelle yhteystietojaan jakaa.
Oon ajatellu niin, että joku tulee vastaan harrastuksen tms. kautta, jossa voi ensin tutustua ystäväpohjalta ja jotain sitten kehittyy jos on kehittyäkseen. Yhteen mieheen olen jo tällä tavoin tutustunut. Voin myös hyvin olla yksinkin.
Asiassa on toinenkin puoli, ja minäpä kerron mikä se on.
Sä lähestyt asiaa väärältä kantilta. Ethän sinä ota koiraakaan ennen kuin elämäntilanteesi on siinä pisteessä, että koiran omistaminen on mahdollista. Eikä syy ole siis siinä, että ensiksi dissaat koiria ja sitten lopulta hellyt niille, vaan aluksi on kaikkea sellaista puuhattavaa, jota koiran kanssa ei voi tehdä ja ne pitää saada hoidettua ennen kuin voi elää niiden koiran tuomien rajoitteidein kanssa.
Eikä tarkoitukseni tässä ole rinnastaa miehiä koiriin. Parisuhdekin sitoo omalla tavallaan aika paljonkin. Parisuhteessa kaikesta pitää neuvotella ja tehdä kompromisseja. Ei sitä niin vain lähdetä vuodeksi opiskelijavaihtoon tai reilaamaan Eurooppaan kun kumppani siitä möksähtää ja vetää mustasukkaisuuskilarit. Parempi olla sinkkuna ja nauttia sellaiset asiat pois alta ja keskittyä pariutumiseen vasta siten kun siihen voi kunnolla sitoutua. Jos joku itsetunto-ongelmista kärsivä ukko tuostakin onnistuu herneen vetämään nenuun, niin omapa on nenunsa. Mutta elämäni on minun.
Nimenomaan alapeukuttajat ovat niitä pahiten rajoittavia, toisen kautta eläviä high-maintenance riippakiviä. Ovat nyreissään kun nainen ei viettänyt parikymppisiään jonkun miehen kanssa kotona antamassa tälle positiivisia naiskokemuksia, vaan eli mielummin omaa elämäänsä itseään toteuttaen. Aika monet miehetkin mielummin viettävät nuoruusvuotensa tehden kaikkea sellaista, mitä ei sitten kolmekymppisenä vaipparallilta ehdi tai pysty. Mutta toki tämä vaatii sen, että on rohkeutta mennä ja tehdä sekä tietenkin muitakin haaveita ja tavoitteita kuin vain tulla hyväksytyksi jonkun naaraan toimesta.
Nyreissään ollaan koska tavismies saa siitinsirkusveteraanin ja sekin häipyy toiselle rundille kun lapsien kanssa on pahin vaihe ohi.
Yleensä se siitinsirkusveteraani lähtee kersojen kanssa koska nykyinen siitin ei ota osaa perhe-elämään tai kannan korteaan kekoon mitenkään. Ja monesti tilanne meneekin niin, että siitin löytää uuden siitinsirkusveteraanin ja lähtee hänen mukaansa jättäen kersat ja vanhan veteraanin. Pahoitteluni, että nämä eivät edusta niitä jenkkisivuilla kierrätettyjä urbaanitarinoita, vaan omassa sosiiaalisessa piirissä sattuneita tapauksia.
Naiset ovat aloitteentekijöitä 80% eroista. Mainitsemillasi syillä eroa yritetään perustella, mutta oikea syy on vain kyllästyminen betaan ja se että ero kuuluu modernin nykynaisen elämään ja on siirtymävaihe pènispirske vol 2:seen
Tuttu pariskunta erosi siten, että mies alkoi tapailemaan avioliiton ohessa toista naista. Vaimo sai tietää. Mies ei hakenut eroa eikä jättänyt toista naista. Vaimo lopulta laittoi avioeron vireille. Mies olis suhteessa tyytymätön vuosia. Yhtenä päivänä puhui kuinka haluaa erota, seuraavalla kerralla kertoi että ovatkin menossa naimisiin tai uuden lapsen olevan tuloillaan. Mikä piti miehen suhteessa? En tiedä. Tissiposkisuus? Ei se nainen sitä väkisinkään pitänyt. Oli avioehdot ja kaikki. Erossa mies sai yhteishuoltajuuden ilman ongelmia.
Tämä ei ole mitenkään poikkeuksellinen juttu. Usein mieskin haluaa eron tai on ainakin syvästi tyytymätön suhteeseen. Jostain syystä miehet harvemmin saavat homman hoidettua itse, vaan ennemminkin keskittyvät käyttäytymään niin mulkusti, että nainen ei enää jaksa ja ottaa eron. Voiko tätä esimerkkitapausta näiden tietojen perusteella tulkita niin, että nimenomaan nainen halusi erota? Mielestäni ei. Mies halusi erota jo paljon kauemmin. Hän vain teki tilanteen naiselle niin kamalaksi, ettei nainen kestänyt enää. Tilastoissa tämä kuitenkin kuuluu niihin 80% avoiliittoja, jotka päättyivät naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kriteerit on nousseet, enää ei riitä hyvä luotettava kunnollinen mies vaan nyt pitää olla se jännittävä alfamies kipinöillä ja kemioilla.
Menetkö tänään töihin? Juotko alkoholia? Onko asunto siisti?
Tämä.
Nää on sellaisia asioita mitkä on oletusarvoina. Monikaan ei sitä tajua että se alkon kittaaminen joka pe-la plus loiventava su, on totaali turn-off. Ja kyllä haittaa kun huomaa olevan pöhnässä, minnekään ei pääse, mitään ei voi tehdä kun toinen juo.
Siivoton koti. En todella ole taloudenhoitaja.Kun nämä peruskriteerit on kunnossa, aletaanko keskustelemaan miksi se parisuhde on niin vaikea löytää.
Eiköhän nuo kuitenkin suurimmalla osalla ole hallussa. Olisikin vain noista kiinni.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se taas tänään yllätyksenä, että ulkonäöllä on tottakai merkitystä, kun puhutaan ihmissuhteesta, johon sisältyy myös seksi?
Ei ole tuollainen mikään yleinen tilanne miehellä, että kyllä se on hyvä tuoda esille.
Taviksella on hyvin vaikea päästä keskustelemaan kun naiset karttavat baarissa lähtökohtaisesti, jos et ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
En näe että minun henkilökohtaisilla mieltymyksillä on väliä joten jätän vastaamatta. Hyvien perustelujen jälkeen voin kertoa jos todella kiinnostaa.Yksi riittää varmaan suurimmalle osalle, mutta erittäin epätodennäköistä löytää niistä harvoista sitä joka kelpuuttaa. Ennemmin voittaa lotossa. Persaukiselle miehellä ei ole kyllä helppo tehtävä. Naisellahan tämä ei vaikeuta pariutumista millään tavalla.
Kyselyissä miksi suomalaiset eivät tee lapsia naiset pohtivat taloutta, töitä ja elämäntilannetta. Eli miettivät sen kautta mitä lapsen saaminen vaatii ja mitä vie.
Miehille yleisin syy on naisen puuttuminen. Miehet ei vaivaudu miettimään miten lapsen saaminen vaikuttaa elämään, kunhan vaan joku sen synnyttää ja se siitä.