Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love connection, osa 8

Vierailija
06.12.2013 |

Mitä ajatuksia?

Kommentit (390)

Vierailija
361/390 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas muuten palstan miehet - mitkä naiset (jäljelläolevista) kiinnostavat? Itsellä menisi järjestyksessä Hanna - Nina P - Tuulia jos jokaiselta poikamieheltä pitäisi yksi viedä. Oma tilanne lähimpänä Henriä ..

Vierailija
362/390 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri on oikeasti miljonääri. Huijaa vaan sarjan naisia releillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/390 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri-Henri. Menee vaan toisinpäin mitä siinä Miljonääri-Jussi-sarjassa :)

Vierailija
364/390 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Herrasmies-Henri oli hänelle keksityistä nimimerkeistä paras :-D Samalla logiikalla Matti olisi Rento-Matti ;-)

Vierailija
365/390 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:21"]

Luulen kyllä, että Henri pukeutuu niihin vaatteisiin, mihin yleensäkin - joten eikös se ole rehellistä peliä tulla sellaisena kuin on? Sitä paitsi, eronnut mies on Suomessakin ilman avioehtoa puilla paljailla, joten ei liikaa pilkata Henriä, joka on vammaisesta pojastaan elatusvelvollinen lopun ikänsä.

[/quote]

Totta, kun pukeutuu ja käyttäytyy kuten normaalisti, antaa rehellisen kuvan. Mutta eihän täällä rehellisyyttä nyt arvioitukaan. 

Ja vähän paksua väittää, että tyyli olisi kiinni 10 vuoden takaisesta avioerosta ja yhden lapsen elatusvelvollisuudesta. Siis kenenkään tyyli, en halua moittia Henriä mitenkään erityisesti, kun ei ole mitenkään kauhisteltava tapaus. Vermeet on puhtaat ja "tukka" siisti. Väittäisin jopa, että eräs juontaja näyttää paljon nuhjuisemmalta.

Vierailija
366/390 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei vielä :(

Vierailija
367/390 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ann marie on ihana ja tosi kaunis ja sopii markukselle tosi hyvin selvää kemiaa on huomattavissa ainaki ku markus sano "käviskö että jatkaisimme tapailua tän ohjelman jälkee." ;) ihanan söpö ja kaunis pari kyl olis!! Mattion tosi hiljane ja erakon olone eikä oo vieläkää pussannu ketää vaikuttaa jotenki silt et katuu päätöstää et lähti tähä ohjelmaa mukaa. Henri on ärsyttävä kaikkitietävä ja haluu et naine palvoo sitä ku jotai jumalaansa.

Markus<3 ann marie (molemmat söpöi, ihanii ja kauniit|komeit)

Matti<3 tuulia (tuulia saa matist eniten irti)

Henri<3 sari (jos ees sarikaa...)

Vierailija
368/390 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri on tosi ärsyttävä ja kylmä joka haluu alentaa naisen et se palvois sitä ku jotai jumalaa.

Matti on hiljane mut tuulia sytyttäis sen kaikist parhaite.

Markus tosi komee ja ihana ja se paha tapa juttu oli läppä älkää ottako noi vakavasti! Ann marie kyl on paras vaihtoehto varsinki ku markus viel sano et se haluis jatkaa tapailuu tän ohjelman jälkeenki se oli viimene sinetti tälle suhteelle niist tulee nii söpö pari! Ann marie tosi kaunis ja ihana mut tarpeeks villiki ja markus komee ja rakastettava.

Hyvä et eeva vihdoi lähti koska se pelas nii likast pelii ja siit olis koitunu vaa harmii.

Vierailija
369/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi itse asiassa ihan aiheellista olla kateellinen siitä, että tietyllä äidinkielellä pääsee helpommin opiskelemaan mitä haluaa. Kyllä se kivasti tietä tasoittaa, kun ei tarvitse taistella paikasta auringossa :) Itse en tosin oikein tajunnut kadehtia tätä kilpailijaa, koska vaikutti kaikin tavoin niin miellyttävältä persoonalta! Mutta noin periaatteessa ymmärrän kyllä, että joku kokisi suomenruotsalaisten "etuaseman" epäreiluna.

Vierailija
370/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen uskoisin jousimieheksi, kyllä.

Vierailija
371/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:09"]

Mun mielestä olisi itse asiassa ihan aiheellista olla kateellinen siitä, että tietyllä äidinkielellä pääsee helpommin opiskelemaan mitä haluaa. Kyllä se kivasti tietä tasoittaa, kun ei tarvitse taistella paikasta auringossa :) Itse en tosin oikein tajunnut kadehtia tätä kilpailijaa, koska vaikutti kaikin tavoin niin miellyttävältä persoonalta! Mutta noin periaatteessa ymmärrän kyllä, että joku kokisi suomenruotsalaisten "etuaseman" epäreiluna.

[/quote]

Hyvin on persujen propanganda mennyt perille.

Tosiasioiden kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä.

Opiskelupaikkoja yliopistoon on väkilukuun suhteutettuna nimittäin varattu suomenkielisille huomattavasti enemmän kuin ruotsinkielisille!

Joten suomenkielinen pääsee yliopistoon huomattavasti helpommin kuin ruotsinkielinen.

Vierailija
372/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 17:39"]

Kukaan ei oo maininnu vaalean Niinan kaapistoja jotka on itse maksetut? Ja talokin oli aika hulppee yksin asujalle..

[/quote]

Samaa ihmettelen minä.

Mutta koira-Nina ei olekaan suomenruotsalainen, joten sille ei tarvitse vittuilla tyyliin "pappa betalar". Vaikka omakotitalo keittiöremontteineen maksaa ihan muutamaa kertaluokkaa enemmän kuin jotkut kulhot.

Eikä nainen ole edes akateeminen, vaan ihan joku duunari. Silti kukaan ei ihmettele, että millä rahalla se omakotitalo on oikein hankittu....

[/quote]

Eiköhän perusolettamus saadun infon perusteella ole, että koiranuittaja asuu:

a) vuokralla (todennäköisin vaihtoehto), tai

b) asuu exänsä ja hänen yhteisessä kodissa joka eron jälkeen on jäänyt vielä jakamatta.

Henrin tilanteen huomioiden listaan voisi vielä lisätä, että Nina mahdollisesti asuu vanhempiensa talossa tai sitten yhteisessä  kommuunityylisessä kimppakämpässä, joka selittäisi myös koiran omituisen oleskelupaikan.

Vierailija
373/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 06:57"]

Löysin Ainon profiilin FB:sta ja siellä yhdessä kuvassa hän näyttää onnelliselta miehen kanssa, joka kylläkään ei ole Matti. Ja kuva on lisätty marraskuussa, joten aika tuoreelta vaikuttaa. Toki voi olla vanha kuva tai mies ihan vaan ystävä, mutta jotenkin en usko, että Ainon ja Matin välille on syntynyt isompaa romanssia. Tai sitten se on jo loppu jos sellaista joskus edes oli. Harmi, koska Aino vaikutti sopivimmalta Matille. 

Markukselle sopisi parhaiten Ann-Marie (vaikka kaikki hänen naisensa ovat musta ok) ja Henrille (sen pisteet laskenu mun silmissä paljon) sopisi Sari.

[/quote]

Höpsö! Siinä kuvassa on Ainon kaksoissisko miehensä kanssa :D

Vierailija
374/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:20"]

Kukaan ei oo maininnu vaalean Niinan kaapistoja jotka on itse maksetut? Ja talokin oli aika hulppee yksin asujalle..

[/quote]

Samaa ihmettelen minä.

Mutta koira-Nina ei olekaan suomenruotsalainen, joten sille ei tarvitse vittuilla tyyliin "pappa betalar". Vaikka omakotitalo keittiöremontteineen maksaa ihan muutamaa kertaluokkaa enemmän kuin jotkut kulhot.

Eikä nainen ole edes akateeminen, vaan ihan joku duunari. Silti kukaan ei ihmettele, että millä rahalla se omakotitalo on oikein hankittu....

[/quote]

Eiköhän perusolettamus saadun infon perusteella ole, että koiranuittaja asuu:

a) vuokralla (todennäköisin vaihtoehto), tai

b) asuu exänsä ja hänen yhteisessä kodissa joka eron jälkeen on jäänyt vielä jakamatta.

Henrin tilanteen huomioiden listaan voisi vielä lisätä, että Nina mahdollisesti asuu vanhempiensa talossa tai sitten yhteisessä  kommuunityylisessä kimppakämpässä, joka selittäisi myös koiran omituisen oleskelupaikan.

[/quote]

Nina kyllä omistaa asuntonsa, koska nimenomaan mainitsi asiasta ja vielä erikseen korosti, että on maksanut omalla rahallaan ne kalliit keittiönkaapit, joita Henri kehtasi kolistella...

Joten ihan kiva omakotitalo yksinelävälle duunarinaiselle. Aika harvalla yksineläjällä on moista.

Vierailija
375/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:19"]

[/quote]

Opiskelupaikkoja yliopistoon on väkilukuun suhteutettuna nimittäin varattu suomenkielisille huomattavasti enemmän kuin ruotsinkielisille!

Joten suomenkielinen pääsee yliopistoon huomattavasti helpommin kuin ruotsinkielinen.

[/quote]

Nämä alat sisältävätkin kaikki folkloristiikat sun muut, esim kaupalliselle alalle ruotsinkielisillä on muistaakseni todella paljon paikkoja suhteessa väkilukuun. Ja helsingin oikikseen + lääkikseen pääsee ruotsinkielinen paljon huonommilla pointseilla. En kyllä jaksa alkaa kaivelemaan faktoja tai riitelemään, kun asia ei ole ns sydäntä lähellä. :D Mikäli todistat toisin, niin kelpaa minulle. :)

Vierailija
376/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samaa ihmettelen minä.

[/quote]

Koira-Ninan omaisuus ei herätä kateutta, koska naisessa itsessään ei ole mitään kadehdittavaa.  Huono maku, huono tyylitaju, huono kielitaito... 

Vierailija
377/390 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:19"]

[/quote]

[/quote]

Nämä alat sisältävätkin kaikki folkloristiikat sun muut, esim kaupalliselle alalle ruotsinkielisillä on muistaakseni todella paljon paikkoja suhteessa väkilukuun. Ja helsingin oikikseen + lääkikseen pääsee ruotsinkielinen paljon huonommilla pointseilla. En kyllä jaksa alkaa kaivelemaan faktoja tai riitelemään, kun asia ei ole ns sydäntä lähellä. :D Mikäli todistat toisin, niin kelpaa minulle. :)

[/quote]

Ja Lapin suomenkieliseen oikeustieteelliseen tiedekuntaan pääsee todella alhaisilla pistemäärillä verrattuna Helsinkiin. Tai Itä-Suomen yliopiston lääketieteelliseen tiedekuntaan. Ja niin edelleen.

Se, että ruotsinkielisiä opiskelupaikkoja on vähän ja vain muutamassa paikassa, johtaa näköharhaan, että ruotsinkieliset pääsisivät helpommin opiskelemaan. Vaikka asia on täysin päinvastoin.

Ruotsinkielisiä lääkäreitä opetetaan koko Suomessa vain Helsingin yliopistossa.

Suomenkielinen voi sen sijaan pyrkiä Helsingin, Turun, Tampereen, Oulun tai Itä-Suomen yliopistoon lukemaan lääkäriksi.

Kumpikohan pääsee helpommin opiskelemaan lääkäriksi ja alhaisemmilla pistemäärillä? Suomenkielinen, joka voi pyrkiä 5 eri yliopistoon ja jolla on väestömäärään verrattuna moninkertainen opiskelupaikkamäärä vai ruotsinkielinen, joka voi pyrkiä vain yhteen paikkaan ja jolle on varattu paljon vähemmän aloituspaikkoja/väestömäärä? Mitä arvelet? :o)

Sama koskee juristeja, joita niitäkin koulutetaan ruotsiksi vain Helsingin yliopistossa, kun suomenkielinen voi pyrkiä Helsingin, Turun, Lapin tai Itä-Suomen yliopistoihin opiskelemaan juristiksi.

Suomenkieliset pääsevät helpommin yliopistoon, heille on varattu enemmän paikkoja/väestömäärä, opetusta saa ympäri Suomea ja alemmilla pisteillä pääsee opiskelemaan alaa kuin alaa.

Ruotsinkielisiä opiskelupaikkoja on vähemmän/väestömäärä, opetusta annetaan vain muutamassa paikassa (eli opiskelijat saavat yleensä muuttaa opiskelemaan toiselle puolelle Suomea, opiskelu kotoa käsin ei onnistu), eikä yhtä alhaisilla pisteillä pääse sisälle kuin suomenkieliselle puolelle johonkin päin Suomea.

Kannattaisi tutustua faktoihin ennen kommentointia.

Vierailija
378/390 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:06"]

Hei, mitkäs ne horoskoopit olivatkaan :)

[/quote

Kaksonen..Arvatkaapa kuka?

[/quote]

Kuka? Matti? 

[/quote]

No kerro jo!

Ei ole Matti.

[/quote]

Vierailija
379/390 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:30"]

No uskon ja toivon että hän on tasokkaampi kuin mitä suomalaiset naiset yleensä, ja ei mene mokaamaan kaikkea olemalla liian helppo nakki. Eiköhän Markus osaa myös noi herrasmiehen kuviot jos ei halua mokata tätä.

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:28"]

Ann-Marie kutsui Markuksen kotiinsa! Mitäköhän siellä tapahtui kun kuvausryhmä oli poistunut? ;)

[/quote]

[/quote]

Hahah, tää oli hilpee. Suomalaisnaiset mokaavat yleensä kaiken olemalla helppoja nakkeja. Auch, siitäkö mun epäonneni johtuukin. 

Vierailija
380/390 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yötä jouluun!! Eiku siis uuteen LC-jaksoon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan