Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisillä ei ole älypuhelimessa OmaPosti-sovellusta EN TAJUA!

Vierailija
28.09.2020 |

Miksi et ole ladannut OmaPosti mutta silti tilaat paketteja?

Olen todella kyllästynyt näihin ihmisiin jotka kyselevät lähetystunnuksia jotka ilmestyisivät AUTOMAATTISESTI. siihen omapostiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikilla olis OmaPosti, AP:ltä menis työt, kun ei tarvittaisi ketään vastaamaan niihin kysymyksiin.

Vierailija
22/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt siis on se ongelma? Jos ap:n mielestä OmaPosti on kätevä, niin eikö hän vaan voi käyttää sitä, ja antaa muiden toimia miten haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-v. ja OmaPosti-sovellus on ollut mulla puhelimessa niin kauan kuin sovellus on ollut olemassa. Pidän sitä oikein näppäränä sovelluksena. Siihen tulee tieto myös ulkomailta lähetetyistä paketeista. Jos käyn itse hakemassa paketin, näytän sovelluksesta QR-koodin postivirkailijalle. Mulla tulee OmaPostiin myös palkkakuitit.

Vierailija
24/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman muka elintärkeitä sovelluksia on vaikka kuinka paljon. Ei kaikkia voi ladata, koska tallennuskapasiteetti on rajallinen.

Vierailija
25/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä siksi että samalla joutuu Postin asiakkaaksi, ts. sen jälkeen kyseinen laitos tallentelee kaikki laskusi, kirjeesi yms enempiä kyselemättä. Epäilemättä tietosuoja on toooosi vahva. Ja asiakkuudesta on sitten hankalampaa päästä eroon.

Itse odotan että lähettäjä toimittaa minulle AUTOMAATTISESTI lähetystunnuksen antamillani yhteystiedoilla.

:D luuletko ettei Posti tunnista sua jo osoitteesta?

Vierailija
26/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla oli joskus NetPosti-sovellus. Se toimi niin epävakaasti ja tietoturva oli aivan retuperällä, joten en enää uskalla Postin sovelluksia ottaa käyttöön.

Vierailija
27/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuhansia ihmisiä, joilla ei ole rahaa edes älykännykkään. Näitä tukien en koskaan ota mitään uutta tietotekniikkaa käyttöön yksityisesti, vaikka niitä töissä käytänkin. Yhteiskunta ei voi olla näin eriarvoinen.

Vierailija
28/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kyseinen sovellus jo pitkään, mutta pidän sitä aika turhana. Täsmälleen samat tiedot tulevat nimittäin aina tekstiviestillä. 

Jossain tilanteessa se voi tietysti olla hyvä, mutta henk.koht. en ole kokenut hyödylliseksi.

Vierailija
29/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kyseinen sovellus jo pitkään, mutta pidän sitä aika turhana. Täsmälleen samat tiedot tulevat nimittäin aina tekstiviestillä. 

Jossain tilanteessa se voi tietysti olla hyvä, mutta henk.koht. en ole kokenut hyödylliseksi.

Joo se on melko rasittavaa, kun sama ilmoitus tulee niin OmaPostin kautta, sähköpostilla sekä tekstiviestillä. Varmaan jostain asetuksista saisi noita muokattua, mutta en ole toistaiseksi ottanut asiakseni.

Vierailija
30/30 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin käyttööni loppukesästä, ja tämähän on aivan nerokas systeemi!

Esim: Olin perjantaina toimenpiteessä sairaalassa, ja sieltä luvattiin lähettää postitse tieto tulevasta kontrolliajasta. Sen sijaan, että tuo kirje tulisi minulle joskus tämän viikon aikana (aikaisintaa keskiviikkona, uskoisin), niin ajanvarauskirje tuli minulle Omapostiin jo perjantaina iltapäivällä. Ja sain lisättyä sen kalenteriini.

Eli toimii hyvin muillekin, kuin pakettien lähettäjille ja vastaanottajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi