Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stadin cruising ja naisia kyytiin

Vierailija
28.09.2020 |

Sain näin ajokauden lopuksi avojenkin liikenteeseen ja cruising on perjantaina. Mistähän saisi muutaman leidin kyytiin niin näyttäisi hyvältä? Kelinkin puolesta pystyy vielä ajelemaan katto auki. Ei muita taka-ajatuksia kuin siis että pitäisi saada setämiehen harrasteauto näyttämään vieläkin paremmalta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain terassilta, jossa on asian ymmärtäneitä ihmisiä.

Vierailija
2/16 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen charmantti vähän varttuneempi kettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen charmantti vähän varttuneempi kettu

No ainakin kaksi kolmesta olen. Charmantista en ole niin varma, vähän varttuneempi ja kettu kylläkin. Parin kympin korvilla olevat nuoret mimmit kyllä huutelevat muutenkin että ota kyytiin mutta joku järkevä alaikäraja pitäisi olla, pelkkä täysikäisyys ei riitä. Vaikka n. 25 - 30 - 40 - 45.

Vierailija
4/16 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan kukkahattutäti ole ulisemassa esineellistämisestä? Kai nyt edes joku pystyy tästä pahoittamaan mielensä jos oikein kovasti pinnistää.

Vierailija
5/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ap:ta auttaa mutta onko täällä muita kruisailijoita? Tuokaa av-mammat jälkikasvunne huomenna torille katsomaan hienoja autoja. Kelikin näyttää hyvältä.

Vierailija
6/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruisailussa ollaan.

Vierailija
7/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lihavaa weetee-mammaa kyytiin vaan 😂

Vierailija
8/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin torille? Kansalaistorille, kauppatorille, Hietaniemen torille vai missä ne nykyjään pyörii kun Nordiksen pihassa ne oli 20 vuotta sitten? Mul on 1964 Letukka Impala SS tallissa. Vois tuoda vähän näytille.

Vierailija
9/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain Malmi-Korso-Kerava-akselin kerrostalolähiöiden lähikuppiloista saattaisi irrota. Mitä halvempi kalja sen suuremmat tsäänssit.

Vierailija
10/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kerrankin vähän panostaisit ja palkkaisit kyytiläiseksi ammattiseuralaisen? Saisit just sellaisen kuin haluaisit ja useimmat ovat oikein mukavaa ja ennenkaikkea edustavaa seuraa.

Vierailija
11/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa ap:ta auttaa mutta onko täällä muita kruisailijoita? Tuokaa av-mammat jälkikasvunne huomenna torille katsomaan hienoja autoja. Kelikin näyttää hyvältä.

Saa tulla ilman jälkikasvuakin. Mulla ainakin on vänkärin paikalla ja takapenkillä tilaa jos kyytiin haluaa.

Vierailija
12/16 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan vanha Corolla mutta voin antaa kikkeliä jos joku nainen suostuu tulemaan kyytiin. Sen verran pitää olla notkeutta että pystyy sukupuoliyhdyntään Toitsun takapenkillä.

Vierailija
13/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tojokolli kirjoitti:

Mulla on vaan vanha Corolla mutta voin antaa kikkeliä jos joku nainen suostuu tulemaan kyytiin. Sen verran pitää olla notkeutta että pystyy sukupuoliyhdyntään Toitsun takapenkillä.

Minulle käy. Tuletko cruisingiin? Kuinka tunnistan sinut? N32v

Vierailija
14/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tojokolli kirjoitti:

Minulle käy. Tuletko cruisingiin? Kuinka tunnistan sinut? N32v

Ei siellä varmaan ole kuin yksi Toyota.

Vierailija
15/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo cruising ole sitä, mitä homot harrastavat puistoissa? 🤔

Vierailija
16/16 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo cruising ole sitä, mitä homot harrastavat puistoissa? 🤔

Ei, se on mitä suurimmassa määrin heteromiesten ja -naisten hommaa. En tunne yhtään homoa joka tätä harrastaisi.