Kuka ihme on hoitanut Mervin lapsia, kun se tuntuu itse vaan ryyppäävän. Olen ihmetellyt tätä koko ajan.
Asuvatko kaikki kolme lasta muualla. Ei kai ne tuollaisessa hullunmyllyssä asu. Kaikissa haastatteluissa Mervi kehuu, miten lapset hänelle ovat tärkeintä elämässä. Kun erosi Matista erään kerran, hehkutti, että nyt on aikaa kunnolla lapsille, sen hän on niille velkaa.
Siis nehän ovat pian jo kaikki täysi-ikäisiä, mutta ovat olleet aika nuoria tuon Matti-rumban alkupuolella.
Kuka hoitaa, tietääkö joku.
Kommentit (13)
Antaa kuvan, että muka hoitaa hyvin lapsensa, mutta eihän se ole mahdollista. Hänhän reissaa Matin kanssa ulkomailla, kiertää keikoilla ja kotona ollessaan ryyppää. Mahdotonta olla lasten kanssa. Ovatkohan isällään. Hullua, että missään lehdessa ei KOSKAAN ole ollu mitään mainintaa tästä, vaikka kaikki heidän asiansa muuten ruoditaan.
Tarkkaan ovat pimittäneet asian. ap
Vierailija:
Antaa kuvan, että muka hoitaa hyvin lapsensa, mutta eihän se ole mahdollista. Hänhän reissaa Matin kanssa ulkomailla, kiertää keikoilla ja kotona ollessaan ryyppää. Mahdotonta olla lasten kanssa. Ovatkohan isällään. Hullua, että missään lehdessa ei KOSKAAN ole ollu mitään mainintaa tästä, vaikka kaikki heidän asiansa muuten ruoditaan.
Nuorin oli ihan arvioni mukaan jotain 12, kun Matti ja Mervi aloittivat touhuilunsa. Ei 12-vuotias yksin asu.
Eräs lapsista pääsi juuri ylioppilaaksi. On ne nyt enemmän kuin kolme vuotta Matin kanssa olleet. En usko sen olleen ees vanhin lapsista.
Nehän tulee aina vaan ' käymään' Mervin luona.
eipä tästä ole kauaakaan kun Mervi kertoili jonkun lehden sivuilla isänsä alkoholismista ja siitä miten paljon hän lapsena kärsi sen vuoksi. Onko hän itse sitä mieltä ettei ole alkkis??
ollut, että asuvat isänsä luona. Enpä ole koskaan moista huomannut, vaikka luen tarkkaan. No, kiitti tiedosta. Hyvä, että niiden isä on kunnollinen, kun äitinsä vain ryyppää ja sekoilee matin kanssa.
että ei ole alkkis, että hän on erittäin kaunis ja nuorena missiainesta ja että huolehtii hyvin lapsistaan. Hän haluaa aina antaa hyvän kuvan itsestään. Taisi se hänen isänsä raitistua jossain vaiheessa.
Alkkisten lapsista tulee usein alkkiksia tai absolutisteja.
Mervi tosin vahtii tarkkaan, mitä hänestä kirjoitetaan.
Vierailija:
Mervi tosin vahtii tarkkaan, mitä hänestä kirjoitetaan.
Josko ovat isällään?