Minä kokeilin ensimmäistä kertaa
nettiseksiä webkameran välityksellä.
Olemme jo pitkään puhuneet mieheni kanssa asiasta ja hän sanoi että anna mennä vaan jos huvittaa (hänellä myös yhtälainen lupa).
Aluksi jännitti todella paljon, varsinkin antaa kenellekään meseosoitetta, vaikka se olikin anonyymi.
Etsin hakusanalla " chat" jonkun ulkomaalaisen chat-huoneen (en halunnut riskeerata, että törmäisin johonkin tuttuun tms), eikä kestänyt sekuntiakaan kun jo viisi miestä tarjoutui pitämään minulle seuraa.
Aloitin yhden kanssa keskustelun niistä näistä ja etenimme meseen, hän oli englantilainen.
Hän oli harrastanut tuota jo aiemminkin, mikä teki asiasta helpompaa.
Hän pyysi minua näyttämään rintojani yms, ja tein sen mieluusti. KAsvojani en näyttänyt, vaan kummankin kamera oli koko ajan kohdistuneena vartaloon.
Se tuntui hyvin jännittävältä ja hauskalta tietää että voin tehdä melkein mitä vain eikä hän minua tunne, vaan kehuu ja ihailee.
Hän masturboi ja minä tein mitä hän pyysi (ei mitään ihmeellistä vaan lähinnä istuin alasti hänen edessään).
Kommunikoimme kokoajan englanniksi, ja session päätteeksi taas juttelimme niitä näitä.
Lopulta yllätykseksi hän paljastikin asuvansa Suomessa ja omaavansa vaimon ja lapsen (lapsi nukkumassa ja vaimo yövuorossa)! Siitä tuli vähän likainen olo.
Uskomaton yhteensattuma, vaikka olin ollut ulkolaisessa chatissakin.
No kivaa oli kuitenkin ja aion ehkä kokeilla joskus toistekin.
Toivottavasti sattuu yhtä mukava mies eteen, mutta vapaa.
Mieheni kanssa juttelimme tästä jälkeenpäin ja hän oli iloinen, varmaan salaa tykkää siitä että paljastelen itseäni vieraille miehille.
Fiilis oli kokoajan todella latautunut ja seksikäs! Sen jälkeen olo oli todella epätodellinen, ja outo, vähän inhottavakin, mutta ehkä kuuluu alkujännitykseen.
Ajattelin vain kertoa.
Kommentit (2)
Menee minun käsitykseni mukaan pettämisen puolelle. Olen harrastanut seksikeskusteluja ja niistäkin tuli likainen olo. Tuo on jo rakastelua. Mutta jos teidän parisuhteessa voitte olla toistenkin kanssa, niin siitä vaan.
mitä iloa sulle oli tuosta paljastelusta ja tiedosta että joku runkkaa jossain kun tuijottaa sun tissejä? Minusta kuulostaa yököttävältä, anteeksi vain.