Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti kännispäissään tytömme toiseksi nimeksi exänsä 2.nimeä!

Vierailija
06.07.2006 |

Kuukauden tätä jaksoin pitää sisälläni ja laskea yli tuhanteen. Tänään riidan yhteydessä repesin. Voi jumankekka, mies kieltää tehneensä noin. Taisi olla tosi kännissä :(. Ei suostu pyytämään anteeksi.

Olenko pikkumainen odottaessani anteeksipyyntöä?

(Ai nii se exä on ollut yksi riivinrauta...)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin tulevalle lapsellemme nimeä, mikä sattui olemaan miehen eksän toinen nimi. Hän ei tykännyt nimestä kauheasti, muttei tyrmännytkään nimeä täysin.

Vierailija
2/13 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todennäköisesti ihan viaton lapsus, kun jotain nimeä kuulee useammin, se alkaa kuulostaa hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun riepoo niin pirusti. Ymmärtääkö kukaan? Miten itse reagoisitte moiseen? Olenko siis pikkumainen?

Vierailija
4/13 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se Julia oli sen eksän etunimi. No, lapsikin oli poika että se siitä sitten, enkä ois muutenkaan suostunut.

Loukkaannuin kyllä ja kerroin sen miehellenikin. Eipä ole sen jälkeen Juliasta puhunut.

Vierailija
5/13 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melinda

Joten mies ei suostu antamaan lapsellemme minkäänlaista Lindasta tullutta nimeä.

Pidän nimistä

Belinda, Melinda ja ihan tavallisesta Lindastakin

Mutta sen nimistä lasta en vain koskaan saa kun se miehen ex on Melinda ja hän ei halua sitä sen takia

Vierailija
6/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jospa olet vain vainoharhainen ja miehesi exän nimi voi sittenkin mustasukkaisuudestas huolimatta olla kaunis.

Vierailija
7/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin pojalle mun exän nimi! :O

Vierailija
8/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni toista nimeä! Mitä jos annan sen vahingossa lapselleni? Erosta 5 vuotta ja yhdessä oltiin 8 vuotta...

Vierailija
9/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ketjua lukiessani tajusin, että lapseni 3. nimi on exäni nimi. En ole koskaan sitä tajunnut näiden 7 vuoden aikana, nimi kun annettiin lapselle siksi, että se on lapsen isoisän toinen nimi.

Ehkä miestä nolottaa ja siksi kieltää tapahtuneen? Eihän tuo nyt kuitenkaan iso juttu ole, anna olla.

Vierailija
10/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis exäni 2. nimi

Vierailija
11/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun tytön nimi on siskon miehen exän nimi ja siskon mies on kumminakin!

Vierailija
12/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ajatteli että se olisi kaunis nimi? eikä miettinyt sen kummemin exäänsä. täysin mahdollista.

Vierailija
13/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se vähän outoa ollut, varsinkin jos tietää mitä draamaa siihen koko suhteen alkamiseen ja meidän suhteen loppumiseen liittyi.

Tuntuu oudolta, että silloin se nainen oli polvillaan mun edessä ja rukoili, että älä vie sitä miestä ja anna heille mahdollisuus ja muutaman vuoden päästä antaa lapselleen saman nimen, noh,nimi kun nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi