Miten aiot jaksaa läpi pitkän pimeän talven, jos koronatilanne pahenee huomattavasti?
Mitkä ajatukset auttavat tällä hetkellä pitämään positiivista mielialaa yllä?
Haluaisin tämän olevan tsemppiketju heille, joita tilanne masentaa tai ahdistaa. Ei siis lyödä lyötyjä tässä ketjussa.
Kommentit (31)
Toivon, että marraskuussa tulisi hyviä uutisia rokotteesta.
Luultavasti saan taudin töistä, joten eipä jää muita vaihtoehtoja kuin sairastaa se ja katsoa miten käy.
Tsemppaan kaikkia.
Itse pidän pimeästä vuodenajasta ja onnekseni voin olla vain kotona, joka sekin passaa minulle.
Toivottavasti tulee hyvä luminen talvi, ulkoilu piristää.
Runkkausta ja sauvaa perperiin niin selviää pitkän talven yli.
Täytyy täydentää teevarastoja ja kai vain päivä kerrallaan, toivosta kiinnipitäen ja kotiin keskittyen.
Etätyöt jatkuu, joten ei tarvitse nousta aamuisin älyttömän aikaisin ja lähteä räntään ja loskaan kahlaamaan kohti bussipysäkkiä. Samoin iltapäivällä välttyy ruuhkissa istumiselta. Päivällä pidän puolen tunnin ruokatunnin, jonka aikana käyn ulkona kävelyllä. Nämä kaikki on luksusta verrattuna tavallisiin hämäriin marraskuun päiviin. Toivottavasti ensi talvena tulee paljon lunta!
Kotijumppa piristää jos ei muuta voi tehdä
Paras keino olla ahdistumatta asiasta on vähentää iltapäivälehtien lukemista.
D-, A- ja C-vitamiinia, sinkkiä sekä seleeniä. Toivottavasti voin käydä töissä kuten koko kevään.
Ulkoilla ja nauttia maalla asuen.
Positiivinen mieli tukee vastuskykyä :)
Talvi on suosikkivuodenaikani joten hyvin jaksan :)
Kaivoin varastosta vanhoja pelikonsoleita, muistelen siis hyviä aikoja, viihdyn itteksini muutenkin joten ei haittaa, esim. tulevat rajoitukset.
Vanhat elokuvat saa myös kaapistu uusinta esityksen, Tv.n antennijohto irti, koska tulee vaan saissee ja Simpsoneita siitä "mainoslaatikosta".
EIKUN HYVÄÄ SYKSYÄ KAIKILLE.
Ostan paljon viinaa ja siitä yleensä tulee hyvä fiilis.
Nukun paljon. Nukkuessa pääsee pois.
Tykkään talvesta ja pimeydestä. D-vitamiinia. Lenkkeilyä. Viltin alla möllöttämistä. Etätöitä.
Kesä oli pahempi, ei vapautta, hellettä, loputon valo, vapaus kadonnut elämästä.
Minulla on monta lamppua. Sytytän valon lamppuihin ja nautin kotoilusta.
Välttää koronahysteerikkoja eikä tosiaan lue niitä iltalehtiä.
D-vitamiinia. Paljon hyvää seksiä kumppanin kanssa