Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihmistyyppi herättää sinussa eniten kunnioitusta?

Vierailija
27.09.2020 |

Minä arvostan hippejä:)

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sellaisia ihmisiä jotka hyväksyväty erilaisuutta eivät tuomitse vaikka ajattelisivat itse eri tavoin(tunneälykkyys)

Vierailija
22/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä 45 vuoden elämänkokemuksella todennut että kaikista kunnioitettavinta seuraa ovat olleet herkät taiteilijasielut. He ovat kuin sipuleita joista paljastuu jatkuvasti uusia kerroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jolla ei ole tarvetta mollata ketään. Liekö tällä palstalla yhtään?

Aivan!

Ja heti on tullut yksi alanuoli.

Kumoikaan edellisistä kirjoittajista ei selvästi ole kaivatun kaltainen henkilö, kuten en minäkään.

Vierailija
24/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välitä muiden mielipiteistä mutta ei myöskään loukkaa muita. persoonallinen tyyli. ei hae hyväksyntää. on oma itsensä.

Vierailija
25/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä 45 vuoden elämänkokemuksella todennut että kaikista kunnioitettavinta seuraa ovat olleet herkät taiteilijasielut. He ovat kuin sipuleita joista paljastuu jatkuvasti uusia kerroksia.

Kuulisin mieluusti miksi he ovat kunnioitettavinta seuraa? Onko monet kerrokset hyvä ominaisuus?

Vierailija
26/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulisin mieluusti miksi he ovat kunnioitettavinta seuraa? Onko monet kerrokset hyvä ominaisuus?

Ainakin he ovat nielenkiintoisempia kuin ihmiset jotka ovat maailman loppuun samanlaisia (ja ennalta arvattavia) kuin olivat ensisilmäyksellä.

Vierailija
27/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotiemme veteraanit. Aina olen heitä kunnioittanut. Heidän ansiosta saamme elää näin hienossa maassa nyt.

Mikä ettei.  Tietenkin.  Mutta isäni oli sotiemme veteraani, joi riivatusti ja hakkasi äitiäni ja häpäisi perheensä tekemällä kaikenlaista pa...a.  Näimme jopa nälkää, kun ei isän rahat liienneet muuhun kuin viinaan.

Näin oli parhaalla kaverillanikin.  Juoppo räyhäävä isä, joka oli ollut sodassa kyllä.  Pitäisi kai ymmärtää, että sodan pirut riivasivat miehiä, mutta aivan kaikkea ei voi laittaa sodankaan syyksi.  Se olisi liian helppoa psykologisointia.  Oli myös sodankäyneitä miehiä, jotka oli kunnon miehiä ja perheilleen hyviä.

Sen ikäluokan miehet olivat suurin piirtein kaikki sotatantereilla, kun oli pakko.  Totta kai sitäkin pakkoa on kunnioitettava, mutta elämää oli sodan jälkeenkin.   

Vierailija
28/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvä ominaisuus, tekee ihmisestä mysteerin jota haluaa tutkia lisää. Hyvätahtoiseksi myös todennut taiteilijaihmiset.

Vierailija
29/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnasta vetäytyneet erakot. Tarvitseeko tähän lisätä mitään?

Vierailija
30/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu, terveellä tavalla nöyrä ja vaatimaton, oikeudentuntoinen, ei halua satuttaa kärpästäkään, eli lähelle hippeyttä taitaa mennä minunkin kunnioitukseni :D

Pilailetko?

En, montako sotaa nämä ”peace and love” tyypit on maailmassa sytyttäneet? Niimpä.

Vierailija
31/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvä ominaisuus, tekee ihmisestä mysteerin jota haluaa tutkia lisää. Hyvätahtoiseksi myös todennut taiteilijaihmiset.

En tajua miksi pitäisi tutkia jotain ihmisistä kuin lääkäri. Eikö riitä että on mukava olla vaan ja jutella tavallisista asioista.

Vierailija
32/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä ja empaattinen.

Vierailija
33/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha. Se on ainoa tahdonvoiman näkyvä merkki.

Vierailija
34/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen aviopuoliso, joka tekee töitä jotta voisi ruokkia perheensä. Rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan, tahtoo hänelle vain hyvää. Mahdollistaa työnteolla lapsilleen harrastukset ja hienon kodin.

Vierailija
35/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkä ja empaattinen.

yleensä nuo ominaisuudet mielletään heikkoudeksi

Vierailija
36/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi pitäisi tutkia jotain ihmisistä kuin lääkäri. Eikö riitä että on mukava olla vaan ja jutella tavallisista asioista.

Kylläpä sinä kysyt outoja. Kyllä sekin riittää, että on ihan tavallinen yksikerroksinen tylsä ihminen. Pitäähän elämän leipäpöydässä ne näkkileipäkin olla niihin hetkiin kun ei halua herkutella. Hätävaraksi ainakin jos muut leivät on loppu.

Eri.

Vierailija
37/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ihminen joka tarjoutuu toimimaan heikompan apuna "mentorina". Ei pyydä kahisevaa palkaksi vaan tekee sen vapaasta tahdostaan.

Vierailija
38/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tällaisia herkkiä taiteilijasieluja jaksa.  Mitä ihmeen kerroksia heistä paljastuu?  

Yksi elämääni kerran sivunnut ihminen oli juuri tätä lajia.  Mikään ei ollut hänestä koskaan hyvin, koska hän ei vaan voinut olla ei tässä eikä tuossa.  Ei kestänyt ihmisjoukkoja ja sellaiseksi hän mielsi jo ihan tavalliset kyläilyt, äänet olivat pahoja ja kaikkien olisi aina pitänyt kulkea varpaisillaan hänen seurassaan, koska aina oli tilanteita, joista hänen oli poistuttava, kun ei kestänyt.  Kaikessa hän oli näkevinään jotain muuta, kuin mitä siinä oikeasti oli.  Ja elämän suuri kärsimys oli siinä, kun häntä ei ihmiset ymmärtäneet.  

Rikkaan perheen kersa, joka oli saanut aina kaiken haluamansa ja sai edelleen, joten olihan siinä mahdollista sitten oikutella ja esittää.  Kuitenkin oli ajettava kallista autoa ja asuttava hienossa asunnossa hyvällä alueella.   Juupa juu, runotyttö maailmassa, joka ei ollut häntä varten tehty, näin hän itseään luonnehti.  Äärimmäisen rasittava tapaus.

Vierailija
39/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä ja empaattinen.

Se asenne on vain yksi maailman suurista virheistä, joka tulee vielä muuttumaan koska maailmasta on tullut koko ajan vain julmempi paikka kovia arvoja arvostamalla.

Vierailija
40/135 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkä ja empaattinen.

Eivät ole heikkouksia. Kovuus, joustamattomuus ja kylmyys on heikon ihmisen ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän