Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailen juuri eronnutta miestä ja olen alkanut saada uhkauksia hänen exältään!

Vierailija
27.09.2020 |

Mies on siis eronnut heinäkuun lopussa pitkästä suhteestaan missä ei enää ollut onnellinen.

Näemme n. 3 krt viikossa, käymme yhdessä lenkillä, uimassa ja viikonloppuisin syömässä yms.

Nyt hänen ex on jostain saanut tietää minusta ja lähettää minulle lähes joka päivä viestiä facen kautta myös miehelle on lähettänyt viestiä ja haukkunut minua. Olen myös öisin saanut soittoja tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan kuuluu vain ääni ”huo*a” ja luuri lyödään kiinni.
Työpikalleni on tullut haukkumaviestejä jossa arvostellaan kovin sanoin työtäni, jopa silloin kun olin lomalla olin kuulemma tehnyt työni huonosti.

Ottaisitteko yhteyttä poliisiin tässä tapuksessa? Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa!

Kommentit (494)

Vierailija
161/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?

No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.

Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄

Ei kukaan ole sanonut niin, mutta ehkäpä ap:n ei kannattaisi sekaantua mieheen, jolla on eroprosessi vielä kesken.

Eroprosessi kesken? Mies on heinäkuussa eronnut ja muuttanut pois! Millä tavoin ero on vielä kesken?

Ei ole miehen vika jos nainen ei sitä hyväksy. Kuinka kauan miehen pitää odottaa että saa tapailla uutta naista?

Niin kauan, ettäon kuullut toisen suusta, että hän hyväksyy eron. Jos sen hoitaa kolmas pyörä kainalossa, niin on vastuuton toisen tunteita kohtaan ja saattaa saada samalla mitalla (satuttamista) takaisin.

Jaha, isäni ei hyväksynyt eroa 30 vuoteen. Sitten kuoli pois. Joko nyt äiti saisi olla toisen kanssa vai pitääkö vielä kunnioittaa vainajan toivetta?

Ei hyväksynyt? Ja miksi ei hyväksynyt? Kukaan ei tainnut siinä kohtaa kunnioittaa hänen tunteitaan. Niin se vain menee, mitä ihmeen SYYTÄ kenelläkään olisi olla pääsemättä erosta yli, jos voisi? Syy yli pääsemättömyyteen on siinä, ettei kykene siihen, siinäon eroajalla tarkka paikka, ettei ainakaan aiheutatarpeetonta kärsimystä. Jos ei tätäosaa, saa maistaa ongelmia.

Kukaan ei tosiaan kunnioittanut hänen tunteitaan, koska avioliiton aikana hän useampaan kertaan pahoinpiteli äitini, potki mm. keskenmenon ja uhkasi haulikolla ja veitsellä.

Niin, no sekin käytös johtui siitä, ettei häntä ja hänen tunteitaan ollut koskaan kunnioitettu ajoissa lapsuudessa. Äitisi on aivan turha uhriutua ja ulista, jokainen vastaa omasta onnestaan täällä, ja on törkeää alistua kenellekään, joka aiheuttaa sinulle harmia. Mutta silloin kannattaa oman parhaansa vuoksi kohdella toista ymmärtäväisesti erossa, kun ei itsekään tätä toista kestä. Se ei ole jätetylle takuulla helppoa.

Kuulostaa että tämä on pistetty ulos, ja ihan omasta syystään.

Neuvoin van siinä, miten ei tarvitse jäädä ulisemaan lopuksi ikää, miten isi ei hyväksynyt eroa. Että vois sitä miestäkin sinä varmaan koittaa ymmärtää. Ei hänen tekojaan, mutta tunteensa.

Kyllä minä ymmärsin isääni. Mutta ei hänen käytökseensä pystynyt millään vaikuttamaan. Hän oli epävakaa.

Varmasti olisi pystynyt saamaan enemmän raivoihinsa tai kevyemmin raivoihin. Totta kai se, miten muut kohtelevat, myös vaikuttaa, joskaan ei tietty itse juurisyihin ja ongelmiin.

Ja tässä ei nyt ole näin vaikea ja läheinen ihmissuhde kyseessä, luulisi olevan suht helppoa karistaa tuollainen ex niskasta. Ilman sitä poliisiakin. Kuten sanoin, exälle tiettäväksi, että hän on käsittänyt asiat varmasti omasta näkökulmastaan oikein, mutta kokonaisuuden kannalta väärin, eli hän on väärässä ja se pitää hänen ymmärtää. Mäainakin pystyisin kevyesti argumentoimaan, että hän on MUN SUHTEENI väärässä ja kukapa sitä väärässä haluaa olla ja vain jankuttaa, jos tulee nolatuksi koko ajan :D

Mistä me oikeastaan tiedetään että kyseessä ei ole näin vaikea suhde? Miehet ei usein puhu siitä jos kokevat lähisuhdeväkivaltaa.

Vierailija
162/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla viesteistä kuvakaappauksia tms. josta ne voi todentaa? Ilman todisteita on turha mennä poliisin pakeille.

Muutoin tekisin kyllä ilmoituksen, nuo kun tuppaa vaan pahenemaan ajan myötä.

Mä koittaisin keskustella exän kanssa. Ymmärtäisin, että häntä on satutettu. En haluaisi kenenkään kokevan kärsimystä MUN suhteitteni takia. Nainen tulisi saada ymmärtämään, että en halua hänelle pahaa.

Poliisin neuvo näihin on kyllä että kaikki yhteydenpito lopetetaan.

Eeeei....eeeei... ei, ei. Kyllä kannattaa pyrkia osoittamaan, että hänkin on tärkeä, emmekä halunneet satuttaa. Tietenkin jos toisen tunteilla ei ollutkaan väliä, tällaista on vähän vaikeaa ehkä feikata. Silloinhan eiauta kuin paeta oikein poliisin käskystä, kuin pienet raukkamaiset rotat konsanaan.

And we have a winner, asiattomin mielipide tähän asti.

Millälailla? Eli et pysty seisomaan tekojesi takana, vai miksi tarvitset sinulle suuttuneelle ihmiselle poliisia? Etkö osaa ihan itse selvittää toiselle, ettet ole tehnyt mitään väärää? Kolkuttaako omatuntosi silti siis, että taisit satuttaa toista ja viedä sen miehen, vai mitä ihmettä? Etkö siis itse tajuaisi, ettet vienyt? (Jos et vienyt?) ja osaa keskustelemalla saada tätä toiselle perille? Toki se on hänelle varmasti siltä NÄYTTÄNYT, mutta siksipä olikin hyvä, että hän tuli asiasta vaahtoamaan eli sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tuota ap:n tarinaa.

Ei vaikuta todelliselta. Ehkä hän sai vinkin tarinaansa, Ilta-Sanomien artikkelista joka käsittelee samaa asiaa.

Harvemmin kukaan normaali ex-puoliso lähteen noin tuollaisiin juttuihin, että ihan työpaikalle asti häiritsee.

Mistä tuon miehen ex-puoliso edes tietää, missä ap on töissä?

Ap ja mieshän ovat seurustelleet vasta kaksi kuukautta, jos mies on kerran eronnut heinäkuun lopussa, kuten ap kertoo.

Miten tämä miehen ex-puoliso olisi selvittänyt jo ap:n nimen ja työpaikankin.

Puhdasta palturia, siis valetta koko juttu!

Tuo on sinun mielipiteesi, mutta tuskin totuus. Minun miehen ex löysi minut siten, että hän oli hakkeroinut miehen facebookin ja sitäkautta löysi sitten minut, mm lukemalla meidän viestejä jne.

Usko pois, hullut exät pystyy MIHIN VAAN! Työpaikkakin näkyy monella omalla facebook profiilillakin.

Vierailija
164/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Miksi jollekkin tulee ensimmäisenä mieleen tällaista? Miksi ei tule vain mieleen että sillä ex-naisella on mielenterveysongelmia? Eikö se olisi paljon loogisempaa?

No koska kuka seurustelisi MIEHEN KANSSA, jonka exä on oikeasti joku hullu? En mä ainakaan. Paljon todennäköisempää on,,että huono kohtelu tuottaa huonoa kohtelua.

Minulla tulee lähinnä mieleen että mies ei ole enää jaksanut naisen mielenterveysongelmia. Jos tuossa olisi hullu mies ja normaali nainen, kaikki sanoisivat että tottakai saa erota. Nyt miehen pitäisi jäädä hullun naisen kanssa yhteen. 🙄

Ei kukaan ole sanonut niin, mutta ehkäpä ap:n ei kannattaisi sekaantua mieheen, jolla on eroprosessi vielä kesken.

Eroprosessi kesken? Mies on heinäkuussa eronnut ja muuttanut pois! Millä tavoin ero on vielä kesken?

Ei ole miehen vika jos nainen ei sitä hyväksy. Kuinka kauan miehen pitää odottaa että saa tapailla uutta naista?

Niin kauan, ettäon kuullut toisen suusta, että hän hyväksyy eron. Jos sen hoitaa kolmas pyörä kainalossa, niin on vastuuton toisen tunteita kohtaan ja saattaa saada samalla mitalla (satuttamista) takaisin.

Jaha, isäni ei hyväksynyt eroa 30 vuoteen. Sitten kuoli pois. Joko nyt äiti saisi olla toisen kanssa vai pitääkö vielä kunnioittaa vainajan toivetta?

Ei hyväksynyt? Ja miksi ei hyväksynyt? Kukaan ei tainnut siinä kohtaa kunnioittaa hänen tunteitaan. Niin se vain menee, mitä ihmeen SYYTÄ kenelläkään olisi olla pääsemättä erosta yli, jos voisi? Syy yli pääsemättömyyteen on siinä, ettei kykene siihen, siinäon eroajalla tarkka paikka, ettei ainakaan aiheutatarpeetonta kärsimystä. Jos ei tätäosaa, saa maistaa ongelmia.

Kukaan ei tosiaan kunnioittanut hänen tunteitaan, koska avioliiton aikana hän useampaan kertaan pahoinpiteli äitini, potki mm. keskenmenon ja uhkasi haulikolla ja veitsellä.

Niin, no sekin käytös johtui siitä, ettei häntä ja hänen tunteitaan ollut koskaan kunnioitettu ajoissa lapsuudessa. Äitisi on aivan turha uhriutua ja ulista, jokainen vastaa omasta onnestaan täällä, ja on törkeää alistua kenellekään, joka aiheuttaa sinulle harmia. Mutta silloin kannattaa oman parhaansa vuoksi kohdella toista ymmärtäväisesti erossa, kun ei itsekään tätä toista kestä. Se ei ole jätetylle takuulla helppoa.

Kuulostaa että tämä on pistetty ulos, ja ihan omasta syystään.

Neuvoin van siinä, miten ei tarvitse jäädä ulisemaan lopuksi ikää, miten isi ei hyväksynyt eroa. Että vois sitä miestäkin sinä varmaan koittaa ymmärtää. Ei hänen tekojaan, mutta tunteensa.

Kyllä minä ymmärsin isääni. Mutta ei hänen käytökseensä pystynyt millään vaikuttamaan. Hän oli epävakaa.

Varmasti olisi pystynyt saamaan enemmän raivoihinsa tai kevyemmin raivoihin. Totta kai se, miten muut kohtelevat, myös vaikuttaa, joskaan ei tietty itse juurisyihin ja ongelmiin.

Ja tässä ei nyt ole näin vaikea ja läheinen ihmissuhde kyseessä, luulisi olevan suht helppoa karistaa tuollainen ex niskasta. Ilman sitä poliisiakin. Kuten sanoin, exälle tiettäväksi, että hän on käsittänyt asiat varmasti omasta näkökulmastaan oikein, mutta kokonaisuuden kannalta väärin, eli hän on väärässä ja se pitää hänen ymmärtää. Mäainakin pystyisin kevyesti argumentoimaan, että hän on MUN SUHTEENI väärässä ja kukapa sitä väärässä haluaa olla ja vain jankuttaa, jos tulee nolatuksi koko ajan :D

Mistä me oikeastaan tiedetään että kyseessä ei ole näin vaikea suhde? Miehet ei usein puhu siitä jos kokevat lähisuhdeväkivaltaa.

Niin siis tässähän on nyt sen exän ja aloittajan suhde kyseessä. Aloittaja miettii miten saisi sen exän aisoihin.

Vierailija
165/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tuota ap:n tarinaa.

Ei vaikuta todelliselta. Ehkä hän sai vinkin tarinaansa, Ilta-Sanomien artikkelista joka käsittelee samaa asiaa.

Harvemmin kukaan normaali ex-puoliso lähteen noin tuollaisiin juttuihin, että ihan työpaikalle asti häiritsee.

Mistä tuon miehen ex-puoliso edes tietää, missä ap on töissä?

Ap ja mieshän ovat seurustelleet vasta kaksi kuukautta, jos mies on kerran eronnut heinäkuun lopussa, kuten ap kertoo.

Miten tämä miehen ex-puoliso olisi selvittänyt jo ap:n nimen ja työpaikankin.

Puhdasta palturia, siis valetta koko juttu!

Tuo on sinun mielipiteesi, mutta tuskin totuus. Minun miehen ex löysi minut siten, että hän oli hakkeroinut miehen facebookin ja sitäkautta löysi sitten minut, mm lukemalla meidän viestejä jne.

Usko pois, hullut exät pystyy MIHIN VAAN! Työpaikkakin näkyy monella omalla facebook profiilillakin.

Hakkeroinut??

Vierailija
166/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla viesteistä kuvakaappauksia tms. josta ne voi todentaa? Ilman todisteita on turha mennä poliisin pakeille.

Mä koittaisin keskustella exän kanssa. Ymmärtäisin, että häntä on satutettu. En haluaisi kenenkään kokevan kärsimystä MUN suhteitteni takia. Nainen tulisi saada ymmärtämään, että en halua hänelle pahaa.

Eeeei....eeeei... ei, ei. Kyllä kannattaa pyrkia osoittamaan, että hänkin on tärkeä, emmekä halunneet satuttaa. Tietenkin jos toisen tunteilla ei ollutkaan väliä, tällaista on vähän vaikeaa ehkä feikata. Silloinhan eiauta kuin paeta oikein poliisin käskystä, kuin pienet raukkamaiset rotat konsanaan.

Millälailla? Eli et pysty seisomaan tekojesi takana, vai miksi tarvitset sinulle suuttuneelle ihmiselle poliisia? Etkö osaa ihan itse selvittää toiselle, ettet ole tehnyt mitään väärää? Kolkuttaako omatuntosi silti siis, että taisit satuttaa toista ja viedä sen miehen, vai mitä ihmettä? Etkö siis itse tajuaisi, ettet vienyt? (Jos et vienyt?) ja osaa keskustelemalla saada tätä toiselle perille? Toki se on hänelle varmasti siltä NÄYTTÄNYT, mutta siksipä olikin hyvä, että hän tuli asiasta vaahtoamaan eli sanomaan.

Jos suuttunut ihminen häiriköi noin pahasti (soittelee yöllä, huorittelee, ottaa yhteyttä työpaikkaan) ei todellakaan kannata ilman poliisia lähestyä.

Eriasia olisi jos nainen olisi asiallisemmin ottanut yhteyttä.

Vierailija
167/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisten ihmisten poliisiasiat käyvät näin paljon hermoillesi?

Vierailija
168/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä haiskahtaa aina tällainen mies on ihana ja mukava ja exä on täysi hullu -kuviot. Ja ennen kuin joku irvailee, niin kyllä ne haiskahtaa silloinkin kun sukupuolet on toisin päin. Mitä ihmissuhteita on sivusta seurannut, niin hirveän usein ne vaikeat ihmiset päätyy yhteen toisen vaikean kanssa. Ei tasapainoiset ihmiset lähde suhteeseen sekoilevien kiukkupussien kanssa. Todennäköisesti se mieskään ei ole niin puhtoinen kuin ap luulee/väittää, mutta jättäjän on ehkä helpompi larpata hetki normaalia. Jätetyllä sitten viha, häpeä, suru ja katkeruus kiehahtaa hallitsemattomasti yli.

Vierailija
169/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt tätä elämää kohta neljäkymmentä vuotta, ja nähnyt kaikenlaista. Tässä tapauksessa hälytyskellot soivat, eikö vain häiriköivän eksän vuoksi. On suuri todennäköisyys, että miehestä paljastuu vielä jotakin kummallista. Kannattaisi lopettaa tapailu.

Amen! Samaa toteaa viisikymppinen.

Toinen viisikymppinen komppaa.

Perustelkaa, en ymmärrä miksi miehessä olisi vikaa jos exässä on?

Vakka kantensa valitsee. Eli yleensä tietyllä tavalla rikki olevia ihmisiä vetää kiinnostus kohti toisiaan. Ja siinä kohdassa ei-rikki olevat kiertävät.

Eli myös jokainen kamalasta siasta valittava av-mamma on itsekin sekaisin?

No nyt aletaan lopultakin puhua asiaa. :D

No todellakin on. Normaali ihminen, joka havaitsee toisessa ihmisessä vikaa ei jää siitä uhrinomaisesti valittamaan odottaen ulkopuolista ihmettä korjaamaan asian, vaan kävelee ulos suhteesta ja valitsee paremman. Ellei tosiaan ole itse aivan samaa tasoa sen viallisen siippansa kanssa.

Se, että joku on sekaisin ei tarkoita, etteikö muut saa sen jälkeen olla ja tehdä mitä haluavat. AP ja mies saavat tehdä ja olla yhdessä niin paljon kuin haluavat, eikä se muille kuulu.

Mies oli eronnut ja se tarkoittaa, että mies on vapaa. Vapaa tapailemasta tai tapailla. Ihan ketä haluaa.

Exällä ei ole oikeutta mieheen, eikä varsinkaan AP:hen ja heidän ajankäyttöön. Ehkä heissä on vikaa tai ei. He saavat siltikin tapailla.

Mutta mikä ihmeen oikeus tällä exällä on käyttäytyä miten käyttäytyy? Siksi, että oli aikoinaan parisuhteessa? Koska ei hallitse tunteitaan? Koska omat tunteet pakottavat kostamaan?

Vierailija
170/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee. 

No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.

Vierailija
171/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä haiskahtaa aina tällainen mies on ihana ja mukava ja exä on täysi hullu -kuviot. Ja ennen kuin joku irvailee, niin kyllä ne haiskahtaa silloinkin kun sukupuolet on toisin päin. Mitä ihmissuhteita on sivusta seurannut, niin hirveän usein ne vaikeat ihmiset päätyy yhteen toisen vaikean kanssa. Ei tasapainoiset ihmiset lähde suhteeseen sekoilevien kiukkupussien kanssa. Todennäköisesti se mieskään ei ole niin puhtoinen kuin ap luulee/väittää, mutta jättäjän on ehkä helpompi larpata hetki normaalia. Jätetyllä sitten viha, häpeä, suru ja katkeruus kiehahtaa hallitsemattomasti yli.

Ehkä on tai ei ole, mutta vain yhden kohdalla mietitään, että pitäisikö hänen takia ottaa yhteyttä poliisiin.

Vierailija
172/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä auttaa syyttömän ap:n uhkailu? Eihän se hänen vikansa ole.

Mä en usko, että ap puhuu nyt ihan totta. Hän ei taida olla niin syytön tilanteeseen kuin mitä antaa ymmärtää. Jos miehellä on vielä pieniä lapsia, voin hyvin ymmärtää, että ex on suutuksissaan perheenrikkojalle.

Vierailija
173/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on hulluja, tämä keskustelu todistaa sen.

Ex on nainen ja hullu, mutta veikkaan että palstan persumiehet viettävät täällä krapulapäiväänsä.

Vierailija
174/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla taas tuli ekana mieleen, että tuo nainen on häiriintynyt. Ei normaali ihminen ala soittelemaan keskellä yötä miehen/ex-miehen (ihan sama kumpi) uudelle naisystävälle huorittelupuheluita, soita hänen työpaikalleen yrittäen pilata hänen maineensa jne. Poliisiin vaan yhteyttä ja ap:n kannattaa kirjata kaikki todisteet ja tapahtumat järjestelmällisesti ylös. Esim. nuo puhelinsoitot. Kyllähän ne voidaan selvittää, mistä numerosta tulevat, jos siihen menee. 

No olkoonkin häiriintynyt tai ei, niin kenelle siitä aiheutuu nyt ongelmia? Niille nössöille, jotka eivät osaa hoitaa asioita häiriintyneen kanssa. Sen takia suosittelen tavallaan hyökkäystä vastaan, poliisille menijähän ei mitenkään hyökkää, vaan luikkii tavallaan syvemmälle pakoon itse ja kuvittelee, että joku poliisi auttaa. Ei auta. Oma puolustus on paras puolustus. Eihän tuo nainen ole vielä käynyt käsiksi. Niin kauan iisi biisi.

Kyllä se lähestymiskielto aika usein auttaa. Jos ex on vielä mitenkään kiinni tässä maailmassa, poliisin yhteydenotto saa hänet kyllä lopettamaan häiriköinnin. Ja jos hän on niin sekaisin ettei välitä siitäkään, niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa ilmoittaa poliisille. Tulevat nopeammin paikalle kun järjestelmään on valmiiksi merkitty lähestymiskielto ja sitä rikotaan.

Vierailija
175/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, millaisen viestin sinä laittaisit tuolle exälle?

Vierailija
176/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt tätä elämää kohta neljäkymmentä vuotta, ja nähnyt kaikenlaista. Tässä tapauksessa hälytyskellot soivat, eikö vain häiriköivän eksän vuoksi. On suuri todennäköisyys, että miehestä paljastuu vielä jotakin kummallista. Kannattaisi lopettaa tapailu.

Amen! Samaa toteaa viisikymppinen.

Toinen viisikymppinen komppaa.

Perustelkaa, en ymmärrä miksi miehessä olisi vikaa jos exässä on?

Vakka kantensa valitsee. Eli yleensä tietyllä tavalla rikki olevia ihmisiä vetää kiinnostus kohti toisiaan. Ja siinä kohdassa ei-rikki olevat kiertävät.

Eli myös jokainen kamalasta siasta valittava av-mamma on itsekin sekaisin?

No nyt aletaan lopultakin puhua asiaa. :D

No todellakin on. Normaali ihminen, joka havaitsee toisessa ihmisessä vikaa ei jää siitä uhrinomaisesti valittamaan odottaen ulkopuolista ihmettä korjaamaan asian, vaan kävelee ulos suhteesta ja valitsee paremman. Ellei tosiaan ole itse aivan samaa tasoa sen viallisen siippansa kanssa.

Se, että joku on sekaisin ei tarkoita, etteikö muut saa sen jälkeen olla ja tehdä mitä haluavat. AP ja mies saavat tehdä ja olla yhdessä niin paljon kuin haluavat, eikä se muille kuulu.

Mies oli eronnut ja se tarkoittaa, että mies on vapaa. Vapaa tapailemasta tai tapailla. Ihan ketä haluaa.

Exällä ei ole oikeutta mieheen, eikä varsinkaan AP:hen ja heidän ajankäyttöön. Ehkä heissä on vikaa tai ei. He saavat siltikin tapailla.

Mutta mikä ihmeen oikeus tällä exällä on käyttäytyä miten käyttäytyy? Siksi, että oli aikoinaan parisuhteessa? Koska ei hallitse tunteitaan? Koska omat tunteet pakottavat kostamaan?

Joo-o, olet totta kai oikeassa, mutta ei se auton alle jäänyttäkään auta, että toisen piti väistää. Fiksu ihminen toimii hullunkin kanssa niin, ettei hullu sekoile kannoilla. Tuollainen ”mä oon oikeassa ja saan tehdä mitä mua huvittaa” -käytös vain provosoi muita, kannattaa siis himmailla sellaisen asenteen esittämisen kanssa, vaikka se onkin toki oikeus. Se vaan, että voipa sitä sitten hyvällä mielellä elää sen oikeuden mukaan, jos samalla itkee ja ulisee, että mua kiusataan, yhyy. Eli ei voi.

Siksi kannattaa ensin saada se ex tarpeeksi kauas ja miettimään muuta, on sitten loppuelämä aikaa omaan vapauteen ja sen julisteluun. Ja siis joo-o, se vähän ehkä rajoittaa itseä, mutta so what? Eikös tämä sitten rajoita, ainakin onnen tunteiden määrää? Tää aloittajan suhtautumistapa.

Vierailija
177/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että ap puhuu nyt ihan totta. Hän ei taida olla niin syytön tilanteeseen kuin mitä antaa ymmärtää. Jos miehellä on vielä pieniä lapsia, voin hyvin ymmärtää, että ex on suutuksissaan perheenrikkojalle.

Lapset isälleen tuollaiselta.

Vierailija
178/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä yksi komppaava persunainen, tai sellaiseksi tekeytyvä.

Vierailija
179/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla mitä tämä tarinan mies tekee tilanteessa. Sanooko hänelle esim aplle sen perus setin ”joo mun ex täysi hullu ja älä missään nimessä puhun sen kanssa mitään” vai onko mies valmis puhumaan sinun ja exän kanssa yhdessä tästä asiasta? Tämä ratkaisisi hyvin sen, onko mies itse puhtain jauhoin liikkeellä.

Tarinan pohjalta on ihan totta se, että exän kaltaisia hullun mustasukkaisia ihmisiä on oikeasti olemassa, heille joku nimen selvittäminen ei ole mikään homma (Omasta miesten exien kokemuksesta voin näin kertoa). Joten suosittelen että te mammat pohtisitte edes vähän, ennenkuin syytätte jotain valehtelijaksi.

Vierailija
180/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota käytettyä miestä.

No ei ainakaan lähes suoraan lennosta, siinä kerjää vaan verta nenästä.

Ja sehän ei muille kuuluu, koska exät pariutuvat uudelleen.

Aika usein näillä häiriköillä on itsellään saman tien uusi.

Ei kukaan ole kieltänyt, mutta se nyt vaan on tyhmää. Saa sitä tyhmiäkin asioita tehdä jos välttämättä haluaa. Tyhmiä ne on silti.