Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen juuri eronnutta miestä ja olen alkanut saada uhkauksia hänen exältään!

Vierailija
27.09.2020 |

Mies on siis eronnut heinäkuun lopussa pitkästä suhteestaan missä ei enää ollut onnellinen.

Näemme n. 3 krt viikossa, käymme yhdessä lenkillä, uimassa ja viikonloppuisin syömässä yms.

Nyt hänen ex on jostain saanut tietää minusta ja lähettää minulle lähes joka päivä viestiä facen kautta myös miehelle on lähettänyt viestiä ja haukkunut minua. Olen myös öisin saanut soittoja tuntemattomasta numerosta ja kun vastaan kuuluu vain ääni ”huo*a” ja luuri lyödään kiinni.
Työpikalleni on tullut haukkumaviestejä jossa arvostellaan kovin sanoin työtäni, jopa silloin kun olin lomalla olin kuulemma tehnyt työni huonosti.

Ottaisitteko yhteyttä poliisiin tässä tapuksessa? Tätä on nyt jatkunut kolme viikkoa!

Kommentit (494)

Vierailija
361/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jos mä ymmärtäisin tosi selkeästi mikä on sallittua, tervettä ja oikein, en sanoisi jollekulle, että ”sä et tätä ymmärrä”, vaan selittäisin, mikä on. Mutta selkein merkki siitä, ettei sanoja itsekään ymmärrä on se, että hän vain sanoo noin, mutta ei osaa asiaa itse kertoa mitenkään niin, että kukaan ymmärtäisi tai että hän tajuaisi, että nuo eivät edes ole kauhean objektiivisia asioita, vaan suhteellisen subjektiivisia, eli kokijastaja hänen tilanteestaan riippuvaisia. Mutta tyhmä mikä tyhmä, jos itse ei tajua, ettei tajua.

Vierailija
362/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet miestä yhä? Eikö tuossa ole sinulle tarpeeksi varoitusmerkkejä?

Pahimmillaan mies on pettäjä ja valehtelija. Vähimmillään hän on vastuuta välttelevä tossukka.

Ihan turhaa jäädä edes selvittelemään mistä on kyse. Jätät tapailun sikseen, väistät luodin miehen kohdalla ja pääset eksästäkin eroon. Rakastuneitahan te ette ole kun kyseessä on pelkkä tapailu, joten et menetä mitään. Ongelma ratkaistu.

Jatkossa muistat että et usko sokeasti miesten tarinoita vaan selvität taustat ja annat olla sellaisten tapailujuttujen joista tulee sinulle pelkkää harmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ihan käsittämätön. Tiedättekö, vaikka Ap olisi vampannut varatun miehen, ja mies lähtenyt näin toisen naisen matkaan, ei exällä ole silti oikeutta häiriköintiin. Exällä ei ole MISSÄÄN tapauksessa häiriköintiin. Ei vaikka he olisivat yhä naimisissa, ja mies vedättäisi kahta naista. Eroa ei tarvitse kenenkään selitellä, mikään laki ei näin määrää. Saa ottaa ja lähteä, toisen tunteista huolimatta. (Se, onko se muuten oikein on toinen kysymys, mutta näin saa lainpuitteissa tehdä). Mikään, ei mikään, oikeuta tähän exän käytökseen. Sellaista syytä ei vain yksinkertaisesti ole, joka antaisi valtuuden toimia noin.

Ei ole sellaistakaan oikeutta, että ei suostu kuuntelemaan, mitä jätetyllä on sanottavaa. Se vain on luonnonlaki, että toiset SUUTTUU siitä, eikä ap ja mies voi määräillä, mitä ex tuntee.

Ja jos ex tuntee vihaa, hänellä on oikeus näyttää se kenelle haluaa.

Vihaa saa tuntea, mutta käyttäytymiselle asettaa puitteet laki.

Niin asettaa, mutta ihmettelen sellaisia vellihousuja, jotka eivät osaa mennä KUUNTELEMAAN, miksi ex raivoaa ja vastata siihen, ampua siinä kohtaa väärinkäsitykset alas ja jatkaa elämäänsäilman riitoja ja poliiseja.

No se on sitten eri keskustelu, miksi ei selvitellä ja kuunnella. Mikään ei kuitenkaan velvoita siihen. Ainut kuka toimii väärin lain mukaan on ex. Ja lain perusteella etsitään syyllinen.

No ei velvoita, eikä mikään velvoita exää olemaan kunnolla, ennen kuin haluaa tai saa sellaisen tuomion, ettei voi kiusata. Jos sen kanssa haluaa elää kuuntelematta niin aika tyhmää 😀

Velvoittaa, laki. Kuten esimerkiksi nopeusrajoituksetkin, niitä pitää noudattaa myös ilman sakkoja.

Niin? Lain velvoittavuus ei aiheuta toiminnan mahdottomuutta. On siis TÄYSIN mahdollista toimia lain vastaisesti, kuten sanoinkin jo. Ever heard of that? Vai sunko mielikuvissa kun jokin asetetaan rikokseksi, sitä ei enää tapahdu 🤣

Ensin puhuit, että exällä on OIKEUS toimintaan. Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa?

No, on oikeus näyttää tunteensa kenelle haluaa, näin mä sanoin.

”Ei ole sellaistakaan oikeutta, että ei suostu kuuntelemaan, mitä jätetyllä on sanottavaa. Se vain on luonnonlaki, että toiset SUUTTUU siitä, eikä ap ja mies voi määräillä, mitä ex tuntee.
Ja jos ex tuntee vihaa, hänellä on oikeus näyttää se kenelle haluaa.

Mutta nyt sinä sen oikeuden pyörsit mahdollisuudeksi ja niillä sanoilla on ihan eri merkityksensä.

Kyllä tunteiden näyttämiseen on oikeuskin. Se, minkä sanoin olevan mahdollisuus sisältää lisäksi lainvastaisen toiminnan. Tunteiden näyttö, josta ENSIN AINOASTAAN puhuin, ei ole laitonta. Nih.

Hetkinen. Toisen yksityisyyttä ei saa loukata ja just tuo toimintahan sitä tekee. Tällasia tilanteita varten pystytään juuri määräämään lähestymiskieltoja. Sinä et selvästikään ymmärrä missä raja kulkee.

Vierailija
364/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Mies on silloin heinäkuun lopussa sanonut että ei ole onnellinen suhteessa ja haluaa erota. Muutti pois yhteisestä asunnosta.

Ex ei tätä helpolla hyväksynyt vaan ”kiusasi” miestäkin monta viikkoa häirikkösoitoilla.

Ap

Heinäkuun lopulla? Nyt ollaan syyskuun lopulla. Jos olette edes kuukauden tapailleet, niin miehellä on siis uusi viritelmä kuukausi sen jälkeen kun on eronnut pitkästä suhteesta. Aika nopealiikkeinen mies, kieltämättä. Ei siinä mitään, riippuen siitä miten ero on mennyt. Oliko se miehen puolelta ilmoitus, eikä hän suostunut enää keskustelemaan miksi halusi erota? En tarkoita missään nimessä, että suhdetta olisi pitänyt jatkua, mutta säädyllisessä erossa toisella on oikeus tietää miksi toinen haluaa erota.

Itse "kiusasin" myös ex-miestä monta viikkoa soitoilla, koska ero tuli todella yllätyksenä, vieläpä niin että hänellä oli heti uusi. Meillä oli yhteiset ystävät ja miehen mielestä kaikki olisi pitänyt jatkua ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se oli hänen käsikirjoituksensa, eikä minulla ollut mitään sanasijaa siinä. Kun hän ilmoitti että minun soittoni "häiritsevät hänen uutta suhdetta" ja että uusi "kärsii" tästä (ikään kuin minä en kärsisi) sain tarpeekseni epäempaattisuudesta ja pistin kaikki välit täysin poikki. Tämä mies ja hänen kaverit luulivat että välien poikkipistäminen oli joku manipulointiyritys minun puoleltani saada miehen takaisin. Ei todellakaan, missään nimessä, haluaisi tuonluonteista miestä takaisin. Välit ovat olleet poikki nyt 20 v., olen siihen päätökseen erittäin tyytyväinen, ainoa mitä kadun on se, että joskus edes yritin joustaa ja saada aikaiseksi jotain keskusteluja ja kompromisseja tuossa tilanteessa.

Huh, onneksi pistit! Voihan sen selittää itselleen kostona, mutta oikeasti teit sille miehelle palveluksen.

Tämä selitti kaiken.

Missä luki, että tein sen kostoksi? En tehnyt, mutta se merkitsi minulle selvää elämänlaadun parantamista, iloa ja onnea.

Mikä tän pointti niin kuin oli? Eihän sinullekaan menneessä märehtiminen ja eron HOITAMINEN tuonut mitään muuta kuin pahaa mieltäs ja sydänsurua, joka loppui vasta kun poistit miehen elämästäsi. 

Vierailija
365/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävä ketju. Exä käyttäytyy uhkaavasti, häiriköi ja on siinä ja siinä täyttääkö tuo jo rikoksen merkit. Silti...

A. Mies valehtelee. Ei ole oikeasti eronnut.

B. Mies on eronnut väärin ja provosoinut exän sekopäiseen käytökseen.

C. Mies ei tee mitään tilanteessa, vaikka pitäisi raivoisasti puolustaa uutta tapailukumppania. Mies on täysin kelvoton.

Ja lisäksi ap valehtelee ja on itse syypää eroon ja ansaitsee kaiken, mitä ex keksii.

Miksi nämä vastaukset on aina tällaisia?

Siksi, kun joidenkin naisten on mahdotonta sisäistää ajatus, että nainekin voi joskus olla paha ja/tai päästään vialla.

Yleensä nämä naiset ovat itse niitä miesten vihaajia, eivätkä pysty oppimaan mitään omista virheistään, koska "miehet on sikoja".

Vierailija
366/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa kirjaimellisesti, mitä mies exästään sinulle kertoo. Parisuhde on kahden kauppa. Toki exän käytös ei ole hyväksyttävää ja kannattaa tosiaan ilmoittaa poliisille. Silti on se mahdollisuus, että tapailemasi mies on tehnyt todella pahasti exää kohtaan ja nainen on sen takia seonnut noin pahasti. Ei kylläkään silti pitäisi lähteä uuden naisen kimppuun, eihän se sinun vikasi ole.

Mies saattaa olla hautonut omaa tyytymättömyyttään vain omassa päässään. Sitten kun hän on siellä harrastuspiireissä ihastunut etäämmältä sinuun, päättänyt erosta yksin ja ilmoittanut sen exälleen ja saman tien toimeenpannut eron. Tämä on kaikista julmin tapa erota. Reilua olisi kertoa tyytymättömyydestään jo aiemmin.

Tietysti on mahdollista, että hän onkin tehnyt kaikkensa ja puhunut exälleen jo aiemmin. Näin exä on osannut varautua eroon ja on vaan hankala ihminen.

Kerrotko vielä miten tämä puhuminen ja sen jälkeen vielä saman katon alle jääminen hoidetaan tilanteessa jossa toiselle osapuolelle ei voi kertoa tyytymättömyyttään? Jos mä olisin 100varma että haluan erota, niin en tod jäisi kuuntelemaan enää mitään syytöksiä ja haukkumisia, sekä itkusilmiä katselemaan. 

Vierailija
367/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miesystävälle, että olisi ehkä syytä puhua eksän kanssa ja selvittää onko jotain vielä jäänyt selvittämättä, puhumatta ja kuuntelematta.

Sille miehen eksälle sanoisin, että eroon liittyvät asiat hoitaa miehen kanssa. Sanoisin myös, että hänen käytöksensä on asiatonta ja en aio sellaista enää sietää. Ilmoittaisin ihan selvästi, että yksikin asiaton viesti, puhelu tai vastaava, niin lähtee poliisille tutkintapyyntö ja haku lähestymiskieltoa varten.

Vierailija
368/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan mies on pettäjä ja valehtelija. Vähimmillään hän on vastuuta välttelevä tossukka.

Ihan turhaa jäädä edes selvittelemään mistä on kyse. Jätät tapailun sikseen, väistät luodin miehen kohdalla ja pääset eksästäkin eroon. Rakastuneitahan te ette ole kun kyseessä on pelkkä tapailu, joten et menetä mitään. Ongelma ratkaistu.

Jatkossa muistat että et usko sokeasti miesten tarinoita vaan selvität taustat ja annat olla sellaisten tapailujuttujen joista tulee sinulle pelkkää harmia.

Mistä tämä tulee joillakin naisilla että sokeasti uskotaan että nainen on hyvä ja mies paha? Ja jos nainen on paha tai ilkeä, niin sekin on miehen vika? Kai nyt itsekkin ymmärrätte että on aika lapsellista yksinkertaistaa asiat noin?

Vierailija
369/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on provo, mutta jos yleisesti puhutaan, niin valitettava tosiasia tänä päivänä on se, että moni mies vedättää kumppania todella rumasti suhteen lopussa. Sellaisia naisia on tietenkin myös, mutta kyllä ne on valitettavasti enemmän miehiä, joilla on uusi ennen kuin edellinen suhde loppuu. Miksi uusi nainen suostuu olemaan pettäjän kanssa?

Vierailija
370/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E7i kannata uskoa kirjaimellisesti, mitä mies exästään sinulle kertoo. Parisuhde on kahden kauppa. Toki exän käytös ei ole hyväksyttävää ja kannattaa tosiaan ilmoittaa poliisille. Silti on se mahdollisuus, että tapailemasi mies on tehnyt todella pahasti exää kohtaan ja nainen on sen takia seonnut noin pahasti. Ei kylläkään silti pitäisi lähteä uuden naisen kimppuun, eihän se sinun vikasi ole.

Mies saattaa olla hautonut omaa tyytymättömyyttään vain omassa päässään. Sitten kun hän on siellä harrastuspiireissä ihastunut etäämmältä sinuun, päättänyt erosta yksin ja ilmoittanut sen exälleen ja saman tien toimeenpannut eron. Tämä on kaikista julmin tapa erota. Reilua olisi kertoa tyytymättömyydestään jo aiemmin.

Tietysti on mahdollista, että hän onkin tehnyt kaikkensa ja puhunut exälleen jo aiemmin. Näin exä on osannut varautua eroon ja on vaan hankala ihminen.

Kerrotko vielä miten tämä puhuminen ja sen jälkeen vielä saman katon alle jääminen hoidetaan tilanteessa jossa toiselle osapuolelle ei voi kertoa tyytymättömyyttään? Jos mä olisin 100varma että haluan erota, niin en tod jäisi kuuntelemaan enää mitään syytöksiä ja haukkumisia, sekä itkusilmiä katselemaan. 

Eli et halua nähdä miten käytöksesi loukkaa toista? Et ota vastuuta käytöksestäsi.

Vierailija
371/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä puheluita tulee, niin eikö numeron voi vaan blokata ja tuntemattomiin numeroihin olla vastaamatta? Yöllä tuskin tarvitsee muutenkaan pitää kännykässä ääniä päällä. Itselläni oli vastaava tilanne aikanaan, tosin kyseessä ei ollut eronnut mies vaan kaveri jonka kanssa päädyttiin sänkyyn ja tämä kaveri kehitti minuun syvempiä tunteita, jotka olivat hänen naiselleen se viimeinen niitti. Aloin saada puheluita, joita jatkuivat n. kolmen vuoden ajan, soitot tulivat etupäässä päiväsaikaan, soittaja ei puhunut mitään. Kyseinen nainen tuomittiin sakkoihin. 

Nyt elämää enempi nähneenä, ymmärrän asian toistakin puolta. Jos toinen osapuoli on tullut suhteessa kaltoin kohdelluksi ja on itse sydänjuuriaan myöten rakastunut, voi mielenterveys järkkyä pahasti, kun on tullut jätetyksi ja toisella on kaiken jälkeen heti kohta uusi onni. Tähän vaikuttaa varmasti paljon sen jätetyn tempperamentti, aiemmat negatiiviset kokemukset suhteissa ja se saako tukea siihen eronjälkeiseen olotilaan. Oma lähestymistapani olisi varmaan sellainen, että jos olisin Ap:n kertomassa tilanteessa, koittaisin keskustella tämän exän kanssa ihan hyvässä hengessä ja kuunnella toisen olotilaa. Ei se olisi minulta mitenkään pois. Todennäköisesti se, että alkaa leimata exää yleisesti hulluksi ja tekee ensimäisenä poliisille ilmoituksen, voi tietyissä tapauksissa saada vain enemmän vahinkoa aikaan. Voi olla, että ystävällisen vastaanoton myötä, voi exäkin voi alkaa miettiä omia asioitaan ja avuntarvetta asian läpikäymiseen uusin silmin.

Vierailija
372/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siatar!

Vierailija
373/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han on provo, mutta jos yleisesti puhutaan, niin valitettava tosiasia tänä päivänä on se, että moni mies vedättää kumppania todella rumasti suhteen lopussa. Sellaisia naisia on tietenkin myös, mutta kyllä ne on valitettavasti enemmän miehiä, joilla on uusi ennen kuin edellinen suhde loppuu. Miksi uusi nainen suostuu olemaan pettäjän kanssa?

Johtuisiko siitä että "uudella" naisella on oma elämä, josta hän päättää itse, eikä hän ole tällä pallolla elämässä sinun elämääsi, eroasi, ja miehesi pettämisiä?

Vierailija
374/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kuinka pitkä suhde, oliko avo- vai avioliitto, lapsia? Miksi et estä facessa, puhelinnumero estoon? Nykyään on helppo olla välittämästä häiriköistä ellei sitten itse nauti tilanteesta.

Vierailija
375/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E7i kannata uskoa kirjaimellisesti, mitä mies exästään sinulle kertoo. Parisuhde on kahden kauppa. Toki exän käytös ei ole hyväksyttävää ja kannattaa tosiaan ilmoittaa poliisille. Silti on se mahdollisuus, että tapailemasi mies on tehnyt todella pahasti exää kohtaan ja nainen on sen takia seonnut noin pahasti. Ei kylläkään silti pitäisi lähteä uuden naisen kimppuun, eihän se sinun vikasi ole.

Eli et halua nähdä miten käytöksesi loukkaa toista? Et ota vastuuta käytöksestäsi.

Vataa ensin kysymykseeni, niin vastaan sitten omaasi ;)

Vierailija
376/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tärkeetä on mitä mies tekee. Eihän sille mitään voi et ex on seko. Jotain toki kertoo miehestäkin... mut kuinka hän kantaa oman vastuunsa erostaan, kuinka huomioi sut tuossa jne? Minä seurustelin miehen kans jonka exäl oli aika paljon vaikeuksia kunnioittaa minua, meitä ja kotiamme. Ei siin mitään jos mies olis laittanut exän touhulle stopin ja rajat. Mutta ei uskaltanu, osannu tai ehkäpä ei halunnut. Exänsä pääsi siis sekoilemaan elämäämme ja vuosien varrella suhteemme hajosi. Ei pelkästään tuohon, mut oli kyllä yksi iso syy. Jos mies osaa laittaa exän suuntaan rajat ja ottaa sinun tunteesi tosissaan, huolta tuskin on. Jos ei, ei kannata jatkaa. Pilaat vaan elämäs muiden ongelmilla.

Vierailija
377/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastuuta miehellä enää on kahden kuukauden jälkeen erosta??

Vierailija
378/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli ekana mieleen, että miehen kertomus erosta on vain miehen kertomus erosta. Eli mies ei ole HOITANUT eroaan. Ei ole käsitellyt eroa siten, että nainen olisi ns. hyväksynyt eron. Mies on siis mahdollisesti toiminut jollainlailla hyvinkin loukkaavasti.

Miten sitä auttaa syyttömän ap:n uhkailu? Eihän se hänen vikansa ole.

Ei tietenkään auta, eikä ole oikein.

Se vaan, että aloittajaahan asia nyt häiritsee. Kuka pystyy vaikuttamaan omaan elämäänsä eniten? No, itse pystyy. Muut eivät muutu aloittajan mieliksi. Ongelma on siis silti hänen, vaikka se onkin epäreilu. Voi mennä poliisille tai voi laittaa exät ruotuun ihan itsekin tai ainakin ensin yrittää.

Onko sinulla trauma poliisista, kun jankutat tätä?

Ei ole poliisista, mutta ymmärtämättömistä rankaisijoista kyllä. Sillä exälläkin on tunteet,ja on todella törkeää pistää poliisi hänen peräänsä, koska häntä on jossain vaiheessa elämäänsä satutettu aivan selkeästi hänen saamatta apua.

Olet melkein pahempi kuin Kivis, joka on täysin sekaisin.

Ööö, ehkä sinä olet tässä sekaisin, joka et kykene yhtään asettumaan sen exän asemaan. Häntäkin on satutettu, miten vaikea se on käsittää? Millä lailla joku Kivis tähän liittyy? Sinun pitää saada kiusata häntäkin? Ja siis toi on just törkeää, jos se jätetty ei saa soitella sille miehelle, jos tämä alkaa ulista, että nyksää loukkaa tms. Kasva aikuiseksi ja opettele hoitamaan erosi loukkaamatta exää!

En ole eroamassa, koska suhteeni on terve.

Sinäkään et näytä Kiviksen tapaan ymmärtävän, mikä on sallittua, tervettä ja oikein.

Niin, no jos et ole eroamassa, niin hyvä homma. En olisi kyllä aivan varma puolisosi kokemuksesta siitä, miten terve suhteenne on. Jos suhteenne oikeasti olisi terve, suhtautumisesi olisi sellaista, että tietenkin exää olisi kuunneltava, mitä tällä on sanottavaa. Se, ettet ole eroamassa ei kerro suhteenne terveydestäyhtään mitään. Ja pakkomielteesi Kivikseen on huolestuttavaa.

Jahas, pakkomiellehullu on paikalla... tämä ketju on uskomaton.

Sun keksintösi: Pakkomiellehullu 😃 Voi, kuin söpö hullu! Taisit siis keksiä hänet ihan tuohon saamaasi kommenttiin.

Ja ketjunkin nimeäminen uskomattomaksi on hieno yritys tehostaa puheitasi, tirsk! Kyllä sä nyt oot tosi vakavastiotettava, koska KETJU on uskomaton... 😅

Parane, parane, itten titten

jos et tänään, niin huomenna sitten.

Voimaa ja jaksamista elämäsi taipaleelle, toivoo terve ja hyvinvoiva ihminen.

Itten titten. Kuulostaa tooosi täysjärkiseltä! LOL 🤪 😀😀😀

Kuulostaa aivan Marja-Tertulta 65v. koulutustaso kansakoulu, jonka perhetausta rahvasta ja sivistymätöntä alaluokkaa.

Onko sinultakin huijattu isän miljoonaperintö, niin kuin eräs toinen väittää?

Hänkin on yläluokan ihminen, vaikkei me muut ymmärretä miten.

Ehkä me tavalliset työssäkäyvät ollaan vaan niin rahvasta, ettei ymmärretä teitä dekadentisti rappeutuneita aateliston edustajia.

Tai jotain...

Millä lailla huijattu isän miljoonaperintö? En tiedä ketään, joka palstalla väittäisi häneltä huijatun isänsä miljoonaperintöä. Ja siis varmasti olet sellaista luokkaa, ettet mitään tajuakaan.

Täällä on yksi täysseko, joka hakee vihaansa syytä äidistään ja väittää että häneltä vietiin isän perintö.

Mitä tulee muuhun viestintääsi, kysyn vain, miksi leimaat toisen välittömästi tyhmäksi, ymmärtämättömäksi jne, etenkin kun toinen ymmärtää ihan hyvin?

Millälailla mä leimaan tyhmäksi? Etköhän se ole ihan sinä itse, joka tässä niin teet. Kirjoitit minulle, etten näytä ymmärtävän. ” Sinäkään et näytä Kiviksen tapaan ymmärtävän, mikä on sallittua, tervettä ja oikein.”

Itse leimailet, en minä. Kuvitteletko tosiaan, etten mä ymmärrä? Mä just sen tajuankin, mikä on oikein ja oikeudenmukaista. Ehkä sä et tajua ja siksi aina jankutatkin.

Jatkan vielä, että myönnän sanovani toisinaan jotakuta kommentoijaa tyhmäksi, mutta perustelen, jos osoitat kohdan siitä.

En pysty kaivamaan vanhoja ketjuja esiin, mutta olen kyllä ennenkin keskustellut kanssasi. Samankaltainen piikittely ja halventaminen on tullut ennenkin esiin.

Opettele pois tuosta tavasta.

Vierailija
379/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt koko ketjun.

Moni kehoittaa puhumaan eksän kanssa, itse koen että en halua sekaantua koko asiaan ja mies on samaa mieltä. Se vähä mitä hän on ex-puolisostaan sanonut ei ole ollut mitään sellaista että hän haukkuisi häntä hulluksi. Päinvastoin, hän on sanonut että pohjimmiltaan ex on kuulemma hyvä ihminen, mutta heidän suhteensa ei vain toiminut.

Niinkuin sanoin, emme seurustele, harrastuksen kautta näemme pari kertaa viikossa ja olemme käyneet yhdessä syömässä kolmisen kertaa.

Kumpikaan meistä ei ole puhunut seurustelusta mutta molemmilla on kyllä ollut mukavaa yhdessä.

Toivon että tämä asia kääntyy vielä parhainpäin kaikille osapuolille.

Ap

Vierailija
380/494 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vasta tapailuasteella, niin minä varmaan pitäisin tauon, kunnes saa asiat käsiteltyä entisen kanssa. Ilmoittaisin kuitenkin ehdottomasti poliisille häirinnästä.