Nivea Creme, onko se nyt sit se "maailman paras" voide ikääntymiseen?
Oli tuo vajaan puolentoista euron läpyskä lähi K-kaupan alahyllyltä voittanut yli sadan euron minkä lie ranskalaisen voiteen vertailussa.
Niveaa käyttävän testaajan iho oli testiajan jälkeen ollut viisi vuotta nuoremman näköinen kuin oikeasti olikaan.
Eikö tuo Nivea ole sitä paksua valkoista tököttiä, jota mummo pakotti laittamaan pakkasella naamaan uloslähtiessä? Mahtaa huokoset olla tukossa tuon säännöllisen käytön jälkeen..?
Kommentit (40)
Kyllä. Se auttaa ikääntymään tehokkaasti.
Ostin joskus itsekin kasvovoiteeksi, mutta eihän se levity kun on niin paksua! Huulivoiteena hyvä! Ja käsiini/!jalkoihin.
Ei sitä varmaan ole tarkoituskaan päivittäin käyttää tyyliin päivävoiteena. Esim nukkumaan mennessä levittää puhtaalle iholle ja aamulla pesee kasvot. Varmasti on pehmeä iho, eikä päivävoidetta välttämättä edes tarvitse. ja hei, Nivealla on kyllä ihan niitä ohkasempiakin rasvoja.
T: 2
Mä ostin just apteekista Abobasea. Ihan sitä lotionia ja tykkään, että on muuten hyvä rasva. Iho on ihanan pehmeä ja voide on tarpeeksi kevyt mulle.
Mä käytän yö-ja päivävoiteena kuivahkolle iholle, kestää kyllä jonkin aikaa imeytyä mutta on hyvä. ja tän parin kk:n käytön aikana naaman pienet näpyt on hävinneet! Aiemmin käytin Lumenen parinkympin rasvoja ja Cliniqueta, joka veti ihon aivan tukkoon. Tästä en luovu.
Minäkin innostuin kokeilemaan. Tuoksusta en tykkää, mutta normaalisti talviaikaan kuivettuva ihoni on paljon pehmeämpi. Siitä rohkaistuneena ostin sen Nivean anticellular tms. päivävoiteen. Se on loistava tuote! Haju on siinäkin pieni miinus, mutta muuten tykkään koostumuksesta.
*NIVEA CELLular Anti-Age Day Cream -päivävoide*, 8 korjaa.
Minäkin tässä n. kuukausi sitten ostin tuollaisen Cremen ja on ihan älyttömän hyvä. Mulla on todella kuiva iho, tuo auttaa siihen hyvin. Enää en muuhun vaihdakaan! Levittäminen ei ole mitään nopeinta, kun on tosiaan niin paksua, mutta eipä siihen siltikään liian kauaa mene.
Niin ja minä käytän tuota ihan päivävoiteena.
Eikö se rasva, mitä piti ennen ulos menoa laittaa, ollut jotain Vitalista tms?
En mene ikääntymisasiaan mitään sanomaan, mutta yllätyin kyllä, kun tuon lehtijutun perusteella otin kokeiluun. Ei ollut iso investointi, vaikka olis ollutkin vaikaostos, mutta eipä ollut :) Saunon kaksi-kolme kertaa viikossa ja niinä iltoina käytän Niveaa, muin ailtoina toista yövoidetta. Ja iho voi todella hyvin! Joka ilta jos käyttäis varsinkin kesällä, vois olla liikaa.
se sininen purkki? itse käytän sitä talvisin saunan jälkeen poskiin & kaulaan, otsaan en voi laittaa koska sitten on ihohuokoset tulossa & finnejä pukkaa!
(sekaiho, ikää 33v). sekä kuiviin kantapäihin. en näe sitä minään ihmerasvana, mutta ehkä se joillekkin sitä on
Ostin kans, ja tulee kyllä hajusta lapsuus mieleen. Mummo aina käytti tuota. Oliko mummo ikäistään nuoremman näköinen tuon jatkuvan käytön takia, sitä en tiedä. Kuvittelen vaan kuinka rupsahtanut se olisi ollut, jos se ei olisi käyttänyt tuota.
Joku mainitsi, että nivealla on ohuempiakin rasvoja. Tässä on kyse juuri tuosta vanhasta sinisestä nivea cremestä. Tämä rasva ei aiheuta minulle ihoärsytystä, toisin kuin nivean monet muut rasvat/tuotteet. Olen atoopikko.
Varmaan hyvä kuivaihoisille. Itselläni on rasvoittuva sekaiho, ja minulle kyseinen voide aiheuttaa näppylöitä erityisesti otsalle, leukaan ja nenälle. Liian tukevaa ja rasvaista muutenkin rasvaiselle iholle.
Se pakkasrasva on Vitalis! Muistan vieläkin sen hajun lapsuudesta. En tiedä saako sitä edes enää, eikös se ollu vesipohjasta eli ei pakkasessa hyvä... Nivea muuten tuoksuu ihanalta!
Lapsena laitettiin Vitalista.
Minä käytän Nivea Soft Cremeä, jos kasvojeni iho tuntuu kuivalta, koska se on ainoa, mikä sopii iholleni. Kaikki muut voiteet ja meikit ylipäänsä aiheuttavat pahan allergiareaktion.
Minä käytän myös tota Nivea Cremea. En ihan joka ilta ettei ihosta tule rasvainen mutta teen siitä saunaan kasvonaamion. (Siis laitan sitä tooosi paksun kerroksen ja en silleen normaalisti hiero sitä ihoon vaan pelkästään levitän) sitten kun tuun suihkuun niin pesen sen pois ja aamulla on ihanan pehmeä iho ☺. Lisäksi käytän tätä kantapäihin, sääriin, käsiin ja huuliin. Lapsellanikin on talvisin tosi kuivat kädet joten laitan tätä niihinkin ja lapseni sanoo sitä "ihmemönjäksi"
Nivea Creme on todellakin aika paksua, joten levitän ensiksi iholle (kylläkin hiuksille tarkoitettua) argan-öljyä. Sen jälkeen kerros Niveaa. Ihan ensimmäiseksi puhdistan kuitenkin ihoni suolasaippualla.
Voisin käyttää Niveaa, jos se olisi tuoksutonta tai tuoksuisi paremmalle. Kaikissa Nivean tuotteissa vain on se karsea katku, en pysty sitä 24/7 haistelemaan. ;(
Mä olen jo 2-3v käyttänyt päivävoiteena vain ja ainoastaan tuota. Ikää tuli just 35v ja ihan freesi iho vielä on. Tiedä sitten onko tuon Nivean ansiota vai ei. Tosi hyväksi sen olen joka tapauksessa todennut. Mulla on korppukuiva iho, joten siksikin oikein hyvä mulle.
Vissiin joo. Mä ostan muutenkin aina vaan Niveaa. Rasvabisnes on kyllä ihan mieletöntä huijausta. Hyvä perusrasva riittää ja Nivea tosiaan todettu parhaaksi.