Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nivea Creme, onko se nyt sit se "maailman paras" voide ikääntymiseen?

Vierailija
03.12.2013 |

Oli tuo vajaan puolentoista euron läpyskä lähi K-kaupan alahyllyltä voittanut yli sadan euron minkä lie ranskalaisen voiteen vertailussa.

Niveaa käyttävän testaajan iho oli testiajan jälkeen ollut viisi vuotta nuoremman näköinen kuin oikeasti olikaan.

Eikö tuo Nivea ole sitä paksua valkoista tököttiä, jota mummo pakotti laittamaan pakkasella naamaan uloslähtiessä? Mahtaa huokoset olla tukossa tuon säännöllisen käytön jälkeen..?

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2013092217517382_ka.shtml

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo uskaltanut kokeilla, kun iho on pintakuiva mutta rasvoittuva. Pelkään että iho menee ihan tukkoon tuosta, mutta mobelle kuivaihoiselle varmaan tosi hyvä. Ikääntymisestä en oo huolissani, eilenkin kysyttiin Alkossa paperit (oon 36) ja 65-vuotiasta äitiäni luullaan usein n 50-vuotiaaksi. Kumpikaan ei tupakoi tai ota aurinkoa, ne on kai ne isoimmat ihon vanhentajat perintötekijöiden lisäksi.
Onko toi sopinut naamarasvaksi kenellekään jolla rasvaisempi iho?

Vierailija
22/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin nivea cremen käytön pari kk sitten. Olen aina luullut että minulla on rasvoittuva iho. Nyt kun olen käyttänyt cremeä iltaisin, en tarvitse aamulla voidetta ollenkaan. Ja iho on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Tietenkään tämä voide ei kaikille sovi mutta itse olen tähän tykästynyt. Mieheni on myös alkanut käyttää sitä ja hänelläkin mustapäät vähentyneet. Voide levittyy hyvin kun sen ensin hieroo käsiin ja sitten kevyesti taputtelee kasvoille ja kaulalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:34"]Itse aloitin nivea cremen käytön pari kk sitten. Olen aina luullut että minulla on rasvoittuva iho. Nyt kun olen käyttänyt cremeä iltaisin, en tarvitse aamulla voidetta ollenkaan. Ja iho on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Tietenkään tämä voide ei kaikille sovi mutta itse olen tähän tykästynyt. Mieheni on myös alkanut käyttää sitä ja hänelläkin mustapäät vähentyneet. Voide levittyy hyvin kun sen ensin hieroo käsiin ja sitten kevyesti taputtelee kasvoille ja kaulalle.
[/quote]
Ehkä vois kokeilla, meneehän se jalkarasvana jos ei naamalle sovi

Vierailija
24/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuta niveaa. Apteekista ostan voiteet. Voihan sillä bersposket voidella.

Vierailija
25/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle rasvoittuvalle, pintakuivalle ja aknesta parantuneelle iholleni tuo rasva on tehnyt ihmeitä. Olen käyttänyt päivittäin yövoiteena kahden vuoden ajan ja iho voi todella hyvin! Myös aknearpeni ovat haalistuneet lähes kokonaan.

Vierailija
26/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo pari vuotta käyttänyt pelkästään tuota niin yö- kuin päivävoiteena, ostin kerran kun oli rasva loppu ja lähikaupassa ei ollut muuta. Sen voittanutta ei ole! Itselläni on aika herkkä ja kuiva iho ja tuo on yksi harvoista rasvoista, jotka kosteuttavat riittävästi eivätkä kirvele. Ihana tuote, en varmaan koskaan vaihda muuhun. Mulla ikää 37 ja olen kyllä ikäistäni nuoremman näköinen, epäilen kyllä ettei tuolla vuoden niveankäytöllä ole juurikaan osuutta asiaan. Vaan on se hyvä rasva!

Vierailija
27/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:27"]Mä en oo uskaltanut kokeilla, kun iho on pintakuiva mutta rasvoittuva. Pelkään että iho menee ihan tukkoon tuosta, mutta mobelle kuivaihoiselle varmaan tosi hyvä. Ikääntymisestä en oo huolissani, eilenkin kysyttiin Alkossa paperit (oon 36) ja 65-vuotiasta äitiäni luullaan usein n 50-vuotiaaksi. Kumpikaan ei tupakoi tai ota aurinkoa, ne on kai ne isoimmat ihon vanhentajat perintötekijöiden lisäksi.
Onko toi sopinut naamarasvaksi kenellekään jolla rasvaisempi iho?
[/quote]

mulla on hullun rasvanen iho kausittain, mutta eipä toi sitä pahentanu oo! kuorinnan jälkeen ja päivävoiteena mulle ihan must have.

Vierailija
28/40 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomulaatuinen kookosöljy on paras voide! Halpaa, luonnollista, puhdasta ja ehkäisee tehokkaasti ikääntymisen jälkiä. Täällä ollut käytössä (aamuin ja illoin silmänympärysiholle, otsalle ja tarvittaessa koko kasvoille) jo 7 vuotta ja nyt +40 ei juurikaan ryppyjä ja iho hyväkuntoinen ja pehmeä :)

Vierailija
29/40 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoille yöksi silloin tällöin ja vartalolle suihkun jälkeen. Hyvä tuote talvikäyttöön.

Vierailija
30/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin joskus kokeilin nivean cremeä ja voin sanoa että en enään toista kertaa osta. Oli kyllä sellaista myrkkyä että huh huh. Hirveän paksua ihan kuin pullataikinaa ja haju ihan hirveä että hengityssuojaimia piti oikein käyttää ja toimiiko se? Mulla iho ainakin meni vaan huonommaksi ei se nyt ihoa kokonaan pilannut mutta en suosittele. Parempiakin rasvoja löytyy kuin tuo roska ja en ole muutenkaan tykännyt koskaan niveasta ei se mitään hyviä tuotteita tee mutta voi ne jollekin sopia. Yves rocherin tuotteet on parhaita! Niihin voi aina luottaa eikä joudu koskaan pettymään!

Vierailija
31/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku maksettu Nivean mainos, kun suurin osa porukasta vinkuu onneaan?

Vierailija
32/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän päivittäin pesun jälkeen ainoastaan Inkuto-merkin Argan-öljyä naamaani. Käytän sitä myös meikkivoiteen alla. Käyttänyt jo viime syksystä lähtien ja mulla on ollut monta vuotta jo tosi paha ongelmaiho ja akne alkoi rauhoittua vasta viime vuonna. Nyt on vain pintakuiva iho ja finnejä tulee jonkin verran mutta ei yhtä pahasti kuin ennen. Mutta koskaan ei ole ollut näin hyvä iho kuin Argan-öljyn käytön aikana! Toi paksu perusNivea on liian tönkköistä, ei imeydy iholtani mihinkään ja tukkii ihohuokoset.

Suosittelen siis Argan-öljyä noiden kaupan perusrasvojen sijaan.

N27

Vierailija
33/40 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Creme on ihanan kermaisaa vartalovoiteena talvisin, tosin tämän talven olen käyttänyt Tummelia, joka on oikeastaan vielä parempi.

Vierailija
34/40 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just tuota Cremeä purkin, kun rahat oli vähissä mutta nykyinen voiteeni (Decubalin kasvorasva) oli alkanut ärsyttämään kasvojani. Yllätyin tosi positiivisesti jo ekasta käyttökerrasta; posket eivät lehahtaneet tulipunaisiksi suihkun jälkeen kuten yleensä, kuumoitusta ei myöskään esiintynyt ja nyt, tunti suihkun ja kunnon rasvakerroksen jälkeen, rasva on jo imeytynyt kokonaan. Näin kuivaihoiselle tämä saattaa hyvinkin olla pelastus talvikuukausiksi! 

Vierailija
35/40 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin lapsuudessa (80-luvulla) Niveaa pakkasvoiteena. Pyöreä, sininen peltipurkki paksua, valkoista, kalmanhajuista jankkia. Vihaan Nivean hajua vieläkin.

Vierailija
36/40 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää sitä Nivean hajua!

Ensimmäinen tuote, jolla olen saanut merkittäviä tuloksia on Iherbistä tilattu Reviva labsin Glycolic acid 10% cream. Vau! Kannattaa kokeilla tai sitten sitä miedompaa versiota, mutta pitää olla varovainen aluksi, koska se on kyllä tujua tavaraa. Suosittelen!

Vierailija
37/40 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tuote, jolla olen saanut merkittäviä tuloksia on Iherbistä tilattu Reviva labsin Glycolic acid 10% cream. Vau! Kannattaa kokeilla tai sitten sitä miedompaa versiota, mutta pitää olla varovainen aluksi, koska se on kyllä tujua tavaraa. Suosittelen!

En usko, että hapot pidemmän päälle ovat hyväksi, että pikemminkin vanhentavat, vaikka välittömät tulokset ovat hyviä.

Vierailija
38/40 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että hapot pidemmän päälle ovat hyväksi, että pikemminkin vanhentavat, vaikka välittömät tulokset ovat hyviä.

Niin en tiedä, olen käyttänyt vasta noin kuukauden ja selvästi ovat otsarypyt ja värivirheet tasottuneet. Saa nähdä miten käy jatkossa! (Tietysti iholle täytyy laittaa kosteusvoidetta päivisin, tuo on vain yöksi tarkoitettu.)

Vierailija
39/40 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, löysin tänne kun etsin kokemuksia Niveasta! Sitähän kehuttiin jossain kansainvälisessä jutussa hyvänä ihon kosteuttajana, joten ajattelin olla avoin ja kokeilla. Siis mullahan oli hirveästi epäluuloja noin "rasvaista" voidetta kohtaan! No, voide oli tarjouksessa jossain kaupassa ja ostin - aattelin, että käypihän se sitten jalkavoiteeksi, jos ei muuhun ole.
Mutta yllätyin! Vanha nainen kun oon, niin "täytettäviä" kohteita ihosta löytyy, joten kevyesti sormenpäillä täpyttelin rasvaa naamalle telkkua katsoessani. En hieronut, täpyttelin vaan ohuesti. Tuntui tosi rasvaiselta alussa, mutta tunnin päästä kaikki rasvaisuus oli kadonnut! No, miehän täpyttelin sitä sitten jalkapohjiinkin ja peukalonpäässä olevaan haavaan ja huuliin. Ja - arvatkaa mitä- se toimi !
Mitä me tästä opimme, no emme mitään, mutta ehkäpä mun kasvojen iho tosiaan tarvitsi tälläista tehokuuria, koska nyt se voi paremmin kuin koskaan. Jos jonkun mielestä tuntuu rasvaiselta ja pahalta levittää, niin suosittelen tuota täpyttämistä - ihan kevyesti vaan voidetta sormenpäihin ja sen sitten täpyttelee tarvittaviin kohtiin. Ei mitään sellaista hieromista, kuten muita voiteita levitetään! Pitää antaa rauhassa imeytyä.
Olen kyllä aivan äimistynyt, minulla tämä voide tuntuu pelittävän hyvin. Kasvojen iho on pehmeä, haava peukalonpäästä on kadonnut, jalkapohjat tuntuvat hyviltä - enkä varmasti enää osta muita huulirasvoja.

- Tämä on minun kokemukseni Nivea Creamista, ei maksettu mainos -

Vierailija
40/40 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän yö-ja päivävoiteena kuivahkolle iholle, kestää kyllä jonkin aikaa imeytyä mutta on hyvä. ja tän parin kk:n käytön aikana naaman pienet näpyt on hävinneet! Aiemmin käytin Lumenen parinkympin rasvoja ja Cliniqueta, joka veti ihon aivan tukkoon. Tästä en luovu.

Mulla on ollut iho tukossa kaikilla yllä olevilla.
Nykyisin käytössä jojobaöljy ja aloe vera. Ei ne kotimaisia raaka-aineita ole, mutta hävikki vähenee loppuun käytetyistä tuotteista, ja siitä, että pärjää vähemmällä, eikä osta mitään turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme