kolmenkimppa avioliitossa?
Onko kenelläkään pitkässä suhteessa kokemusta toisen naisen mukaan ottamista sutinoihin?Olen siis avioliitossa elävä nuori nainen, jolla ei ole kokemusta seksistä naisen kanssa, mutta asia on minua pitkään kiehtonut. Voisin lukea itseni bi-seksuaaliksi, vaikka naissuhteita ei ole koskaan ollut...ihastusta vain, joka ei ole johtanut mihinkään. Olenkin miettinyt, pilaako mieheni ja minun suhteeni, jos kokeiltaisiin kolmatta osapuolta mukaan. Asiassa minua mietityttää oma suhtautumiseni, siihen että mieheni on toisen kanssa, olen aika mustasukkainen/epävarma luonne, joten mietin tulisiko tuosta pitkäaiakaisia vaikutuksia, siis mieleni kannalta, pystyisinkö suhtautumaan asiaan "rennosti". Kannattaako asia pitää vain "fantasiana", vai uskaltaisiko kokeilla?Uskon että mieheni saisin toteuttamaan ton ajatuksen seksistä kolmin...mut luulen että minä olisin se kuka enemmän haaveilee kokemuksesta naisesta..
Kommentit (68)
tätä kerran kysyttiin tuolla seksi-puolella. Hyvin moni asiaa aktiivisesti harrastava pyysi harkitsemaan tekoaan tarkoin. Hyvin usein suhde ei sitä kestä. Koska se kolmas voi ollakin paljon kiihottavampi kuin oma puoliso, isompaa ja parempaa.
No en pitäisi ajatuksesta, että mieheni haaveilisi meihestä, mutta tiedän että niin ei todellakaan olekaan. Ja mieheni on tiennyt PITKÄÄN että "voisin" harrastaa seksiä naisen kanssa, en siis ole "seksuaalisuuttani" häneltä pimittänyt. Ja en usko että mieheni "kärsisi" kokeilustamme. Enemmän minua epäilyttää oma "mustasukkaisuuteni" jos mieheni naisi toista...toisaalta enhän tiedä vaikka se minua kiihottaisikin. Mielestäni tässä kuitenkin olen rehellinen, sillä en ole menossa toteuttamaan haaveitani yksin..en ikinä pettäisi miestäni. Ja koska tiedän että hän varmaan pitäisi ajatuksesta kahden naisen kanssa. Mutta entä jos jälkeenpäin en osaisikaan suhtautua, että mieheni on harrastanut seksiä toisen kanssa?vaikka niinhän minäkin siinä vaiheessa olisin mutta silti... -ap
No en pitäisi ajatuksesta, että mieheni haaveilisi meihestä, mutta tiedän että niin ei todellakaan olekaan. Ja mieheni on tiennyt PITKÄÄN että "voisin" harrastaa seksiä naisen kanssa, en siis ole "seksuaalisuuttani" häneltä pimittänyt. Ja en usko että mieheni "kärsisi" kokeilustamme. Enemmän minua epäilyttää oma "mustasukkaisuuteni" jos mieheni naisi toista...toisaalta enhän tiedä vaikka se minua kiihottaisikin. Mielestäni tässä kuitenkin olen rehellinen, sillä en ole menossa toteuttamaan haaveitani yksin..en ikinä pettäisi miestäni. Ja koska tiedän että hän varmaan pitäisi ajatuksesta kahden naisen kanssa. Mutta entä jos jälkeenpäin en osaisikaan suhtautua, että mieheni on harrastanut seksiä toisen kanssa?vaikka niinhän minäkin siinä vaiheessa olisin mutta silti... -ap
Yläpuolella on muutamia tosi hyviä pointteja. Oon itse myös kiinnostunut tästä asiasta, mieskin siitä tietää. Päinvastoin kuin aloittajalla, niin mulla on kokemuksia naisten kanssa seksin harrastamisesta ja myös aika korkea itsetunto. Aloittaja, mainitset olevasi epävarma/mustasukkainen. Itse olen myös nykyisestä miehestäni todella mustasukkainen, uskon sen johtuvan siitä, että meidän suhde on melko tuore ja uskon hänen olevan minulle juuri se oikea. Näillä lähtökohdilla kun mietin tuota kolmen kimppaa, niin en lähtisi siihen tässä vaiheessa suhdetta, mutta ehkä tulevaisuudessa kun suhteemme on vanhempi ja edelleen vakaa. Silloin tuollainen mauste voisi tulla kysymykseen. Nyt en pytyisi katselemaan häntä nauttimassa toisesta naisesta, siksi asia on yhteisymmärryksessä unohdettu toistaiseksi. Mutta yksi vaihtoehtohan olisi myös, että jos sinua kiinnostaa toisen naisen kanssa touhuilu, niin miksi ette ottaisi meistäsi katselemaan tuota kokeilua sellaisella säännöllä, että mies ei saa osallistua, mutta voi katsella ja masturboida?
Jos haluat pilata avioliittosi, niin siinä tapauksessa.
Ei tuommoinen mikään automaattinen avioliiton pilaaja ole, joillakin toimii hyvinkin, mutta olettaisin että suhteen tulee olla todella, todella vahvalla pohjalla
Hei
bongasin teidän viestiketjun ja aivan pakko kysyä, että löytyisikö täältä asiallisia, innokkaita, normaaleja naisia kolmanneksi? Kun noilta edellämainituilta saiteilta ei tod. tunnu löytyvän mitään normaalia. Haluan miehelleni tarjota tällaisen kokemuksen, ja meillä ei tule kummankaan puolelta mitään mustistelua.
Entä kestäisitkö nähdä, kuinka miehesi katselisi kiinnostuneena ja kiihottuneena tätä toista naista, ihailisi häntä, hänen vartaloaan, hyväilisi häntä? Panisi hänen kanssaan, nauttisi suuresti, näyttäisi onnelliselta?
Mua kyllä hirvittäisi. Ihmiset ei kuitenkaan ole robotteja, ja tässä on kyse kolmesta ihmisestä. Kolmen ihmisen tunteista. Aika hiton hyvä tsäkä saa käydä, että kolme ihmistä sopii että panee keskenään, ja kukaan ei ala tuntemaan mitään sen enempää tai vähempää kuin ennen intiimiä toimitustakaan. Toimiiko ihmismieli niin? Vai olisiko kuitenkin todennäköistä, että kuvioon tulisi tuikitavallisia tunteita, ihastumista, kateutta, mustasukkaisuutta, epävarmuutta, katumusta...? Oletko valmis ottamaan riskin?