kolmenkimppa avioliitossa?
Onko kenelläkään pitkässä suhteessa kokemusta toisen naisen mukaan ottamista sutinoihin?Olen siis avioliitossa elävä nuori nainen, jolla ei ole kokemusta seksistä naisen kanssa, mutta asia on minua pitkään kiehtonut. Voisin lukea itseni bi-seksuaaliksi, vaikka naissuhteita ei ole koskaan ollut...ihastusta vain, joka ei ole johtanut mihinkään. Olenkin miettinyt, pilaako mieheni ja minun suhteeni, jos kokeiltaisiin kolmatta osapuolta mukaan. Asiassa minua mietityttää oma suhtautumiseni, siihen että mieheni on toisen kanssa, olen aika mustasukkainen/epävarma luonne, joten mietin tulisiko tuosta pitkäaiakaisia vaikutuksia, siis mieleni kannalta, pystyisinkö suhtautumaan asiaan "rennosti". Kannattaako asia pitää vain "fantasiana", vai uskaltaisiko kokeilla?Uskon että mieheni saisin toteuttamaan ton ajatuksen seksistä kolmin...mut luulen että minä olisin se kuka enemmän haaveilee kokemuksesta naisesta..
Kommentit (68)
ennemmin kolmen kimppa, kuin pari..en tiedä miksi, mutta jotenkin vain siltä tuntuu. EI tosiaan helppoa varmaan olisikaan naista löytää mukaan..voihan se olla, ettei tässä koskaan siihen pisteeseen päästäkkään, että sitä kolmatta tarvisi ruveta etsimään. Ja siis luulen, että mieheni ei haluaisin toisen miehen naivan minua. Enkä itsekkään ajatuksesta niin syty, kuin toisen naisen kimppaan ottamisesta.
Ja siis nimenomaan tuokin, että jos yhdessä ollaan tilanteessa, ja tilanne kenestäkään alkaa tuntua huonolta, (tahtoisi vaikka lopettaa), niin siinäkin mielessä se on eriasia, kuin antaisin luvan mennä panemaan toista, vaikea se on sit perään soitella..:P
Ehkäpä elänkin sitten tässä hyvässä heterosuhteessa, jossa seksi on ihanaa, ja unohdan kokeilunhaluni naisia kohtaan..
Jotenkin kaikista kommenteistasi paistaa, että itse palat halusta kokeilla naista mutta samaan aikaan et haluaisi, että miehesi harrastaa seksiä kenenkään muun kuin sinun kanssasi. Eli että et varsinaisesti edes halua kolmen kimppaa, mutta se mies on pakko ottaa siihen mukaan, ettei hän epäreilusti "jää ilman" ja että mies suostuisi. Lapsesi ovat ilmeisesti vielä aika pieniä, uskallatko ottaa riskin, että suhteenne kärsii kokeilusta?
kiitos kun kerroit kokemuksesi 33. Teillä ei siis ole tullut mustasukkaisuus-tuntemuksia ollenkaan?oletteko harrastaneet seksiä toisten kanssa ilman kumppania?siis ihan vain sillä kun se nyt tässä rinnastettiin, että jos ei voi "hyväksyä" että mieheni panisi toista ilman minua, niin miten voisin vierestä katsoa...mielestäni se on kuitenkin täysin eriasia..hienoa, että teillä homma toimii, ja ilmeisesti nautitte puuhasta :) -ap
Munkin teki mieli tänään karkkia, mutta en ostanut. Aika hurjalta tuntuu mitä riskejä perheelliset ottaa. Ihan vaan mielihalusta. Mitä, jos siitä seuraa parisuhdekriisi ja ero? Lapset kärsii. Miten voimakas tämä tarve on sinulle ap? Jos se on vain kokeilunhalua, jätä väliin.
alle kouluikäisiä lapsemme..en tietenkää haluaisi tehdä mitään sellaista, mikä vaikuttaisi negatiivisesti minun ja mieheni suhteeseen, eli enemmin jätän toisenlaiset kokemukset väliin, kuin pilaan liittomma..ja nythän siis liikutaankin kuitenkin vain ajatustasolla..ja kyllä voin sanoa, että jos ennen mieheni tapaamista olisin tiennyt että tapaan loppuelämän kumppanin, niin oisin ehkä hankkinut kokemuksen naisen kanssa seksistä, ennen sitä..mutta nyt siis suhteessa ollessani, kokemuksen voisin saada kolmenkimpan kautta..eikä asia varmasti olisi vain "minun haluni tyydyttämistä", vaan uskon että mieheni saisi varmasti siitä saman ilon irti kuin minäkin..onko siinä siis jotain väärää?ja jos saisin vaikka luvan, käydä kokeilemassa naisen kanssa seksiä..siis ilman miestäni..niin en ehkä siihen ryhtyisi..sillä jotenkin mielessäni se ei ole oikein,,,mutta yhdessä kokemusten hankkiminen hieman eriasia...-ap
Mietin tuota avointa suhdetta siltä kannalta, että oon itse sellaisessa ollut, ja musta oli tosi kiihottavaa kuunnella kun mies kertoi näistä muista naisista. Olisi voitu periaatteessa ottaa nainen kolmanneksikin, jos olisi tullut sopiva vastaan. Lähinnä löytyi pareja, jotka olisivat hingunneet mua kolmanneksi, mutta ei mua kiinnostanut olla muiden kuin oman miehen kanssa. Kyllä mulla jotain sutinaa oli sitten muiden tyttöjen kanssa ihan kahdenkesken, ilman miestä.
sulle 36..kyseessä ei ole laisinkaan Tarve..vaan lähinnä halu..uteliaisuus..ja kuten sanoin, en sen vuoksi haluaisi suhdettani vaarantaa.!
38..Mä itse taidan olla liian "omistushaluinen", en siis kykenisi avoimeen suhteeseen, hui..musta tuntuu hurjalta ajatus että mieheni kertoisi minulle toisista naisista, tuollainen suhde tosiaan vaatii varmasti hieman erilaista suhtautumista toiseen. Muakaan ei siis kiinnostaisi seksi toisen miehen kanssa..eli siis joko yhdessä naisen kanssa, tai sitten ei mitään..en olisi valmis että meillä olisi muita irtosuhteita..siis yksin. -ap
Olen tuo 33 kirjoittaja.
Meillä ei ole ollut mustasukkaisuutta ollenkaan. Mies on käynyt vieraana vieraalle parille, eli aina ei yhdessä tätä harrasteta.
Meillä myös kolme lasta, parisuhde 100% kunnossa.
Sitten näitä kivoja kokemuksia välillä muistellaan ja saadaan "kiksejä"....toki ihan omin voimin ne myös saadaan.
Ei muuta, kuin kokeileemaan, jos molemmat niin haluaa ja luotto on varmaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 22:59"]
Olen tuo 33 kirjoittaja.
Meillä ei ole ollut mustasukkaisuutta ollenkaan. Mies on käynyt vieraana vieraalle parille, eli aina ei yhdessä tätä harrasteta.
Meillä myös kolme lasta, parisuhde 100% kunnossa.
Sitten näitä kivoja kokemuksia välillä muistellaan ja saadaan "kiksejä"....toki ihan omin voimin ne myös saadaan.
Ei muuta, kuin kokeileemaan, jos molemmat niin haluaa ja luotto on varmaa.
[/quote]
Mitä jos tulet vahingossa raskaaksi?
33 parisuhteessa keston perusteella luultavasti jo lähes vaihdevuosissa?
Ja tottakai ehkäisyssä ollaan tällaisissa suhteissa erityisen tarkkoja, ihan tautienkin takia.
Ja tottakai ehkäisyssä ollaan tällaisissa suhteissa erityisen tarkkoja, ihan tautienkin takia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:12"]
[/quote]
Teillä noin, hedelmällisemmässä iässä olevan kannattaa ottaa tämäkin huomioon. 100% varmaa ehkäisyä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:14"]
Olen maininnut asiasta..ja ajatuksena ainakin mieheni siis olikin kiinnostunut. Ja olen melko varma, että hän suostuisi tuohon hommaan, jos alkaisin todella ehdottamaan asiaa. ja on tietoinen että myös naiset sytyttävät minut. Epäilenkin siis omalta osaltani asiaa..miten minä asiasta jälkeenpäin ajattelisin. Toisaalta, jos asiasta puhutaan etukäteen ja sovitaan "säännöt", niin ei kai jälkeenpäinkään pitäisi asian kaivertaa?Onko kenelläkään siis omakohtaista kokemusta tällaisesta?En tiedä mikä asiassa minua häiritsee mutta yksi "sääntö" minulla olisi mielenpäällä, en haluaisi mieheni laukeavan toisen naisen sisään..-ap-
[/quote]
Olin joskus kolmen kimpassa itseäni 5- ja 10-vuotta vanhemman pariskunnan kanssa. Nainen ei halunnut, että olisimme olleet miehen kanssa yhdynnässä. Näistä säännöistähän ei puhuttu minulle ollenkaan. Kun nainen lähti töihin, tai oli ties missä, niin miehen kanssa panimme... Loppujen lopuksi koko homma lähti aivan käsistä. Heidän suhteeseensa tuli kyllä kriisi. Lopulta erosivat. Itse halusin irti sekä miehestä, että naisesta, vaikka halusin heitä fyysisesti ja he anelivat minua palaamaan luokseen.
kiitti 33 vastauksesta..:)
Ehkä mä itse vielä kypsyttelen ajatusta omassa päässäni, ja jos hirmuinen himo, tulee sitä toteuttaa, niin alan miestäni lämmittelee olisiko hän halukas tosissaan toteutuksen suhteen. Sillä sen tiedän, että molempien täytyy asiaa haluta, ja olla siihen valmis..muuten en hommaan ryhtyisi. :) Mut edelleen saa kertoa omakohtaisia kokemuksia...hyviä tai huonoja..-ap
46 kiitti kokemuksen jakamisesta..siis "Olin joskus kolmen kimpassa itseäni 5- ja 10-vuotta vanhemman pariskunnan kanssa. Nainen ei halunnut, että olisimme olleet miehen kanssa yhdynnässä", siis osaatko sanoa, olivatko he kuitenkin kumpikin yhtä halukkaita kimppaan?ja siis kun olitte kimpassa, niin olitteko yhdynnässä silloin, vai vain kun nainen ei ollut mukana... ja siis jos tuolla viittasit tuohon, etten haluaisi mieheni laukeavan naisen sisään, niin en tarkoittanut, ettei hän saisi naida häntä..mutta siis niin, en tiedä mikä ajatuksessa minua häiritsi..ja nimenomaan en haluaisi että tehtäisiin sitä uudelleen "samalla porukalla", tai että pidettäisiin yhteyttä..jotta asia jäisi seksiasteelle, vaikken tunteitamme toisiamme kohtaan epäilekkään. -ap
Eikö kolmen lapsen vanhemmilla ole parempaakin tekemistä, kun joku seksikokeiluista haaveilu? Voi jessus tätä nykyaikaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:35"]
46 kiitti kokemuksen jakamisesta..siis "Olin joskus kolmen kimpassa itseäni 5- ja 10-vuotta vanhemman pariskunnan kanssa. Nainen ei halunnut, että olisimme olleet miehen kanssa yhdynnässä", siis osaatko sanoa, olivatko he kuitenkin kumpikin yhtä halukkaita kimppaan?ja siis kun olitte kimpassa, niin olitteko yhdynnässä silloin, vai vain kun nainen ei ollut mukana... ja siis jos tuolla viittasit tuohon, etten haluaisi mieheni laukeavan naisen sisään, niin en tarkoittanut, ettei hän saisi naida häntä..mutta siis niin, en tiedä mikä ajatuksessa minua häiritsi..ja nimenomaan en haluaisi että tehtäisiin sitä uudelleen "samalla porukalla", tai että pidettäisiin yhteyttä..jotta asia jäisi seksiasteelle, vaikken tunteitamme toisiamme kohtaan epäilekkään. -ap
[/quote]
Sekä miehellä, että naisella oli tunteita / himoja minua kohtaan. Naisesta tuli todella mustasukkainen. Olimme miehen kanssa yhdynnässä ilman, että nainen tiesi asiasta. Hirveän hankalaa oli kontrolloida tunteita. Kun himo sai vallan, niin se sai. En henkilökohtaisesti voi suositella tuollaista kokemusta. Todella raastavaa oli kaikille. T. 46
Enpä kyllä lähtisi riskeeraamaan lasten perhettä tuollasella. Itselläni on samoja ajatuksia, mutta en halua ottaa riskiä.. mies on tosin antanut minulle luvan olla naisen kanssa ilman häntä. Ei koe pettämisenä.
Me olemme kokeille sekä 1n+2m ja 1m+2n ja vieläpä useampaan kertaan. Kaikki kokeilut ovat olleet mukavia ja uskon, että lisää kokemuksia tulee. Myös ryhmätouhut ovat tulleet tutuiksi.
Me olemme olleet yhdessä jo reilut 20v ja todella vahvalla pohjalla liittomme on! Nuo kokeilut eivät ole vaikuttaneet meidän suhteeseen negatiivisella tavalla ollenkaan, päinvastoin!
Kannattaa kuitenkin miettiä tarkoin mihin ryhtyy, mutta meille tämä elämäntapa on ok.