kolmenkimppa avioliitossa?
Onko kenelläkään pitkässä suhteessa kokemusta toisen naisen mukaan ottamista sutinoihin?Olen siis avioliitossa elävä nuori nainen, jolla ei ole kokemusta seksistä naisen kanssa, mutta asia on minua pitkään kiehtonut. Voisin lukea itseni bi-seksuaaliksi, vaikka naissuhteita ei ole koskaan ollut...ihastusta vain, joka ei ole johtanut mihinkään. Olenkin miettinyt, pilaako mieheni ja minun suhteeni, jos kokeiltaisiin kolmatta osapuolta mukaan. Asiassa minua mietityttää oma suhtautumiseni, siihen että mieheni on toisen kanssa, olen aika mustasukkainen/epävarma luonne, joten mietin tulisiko tuosta pitkäaiakaisia vaikutuksia, siis mieleni kannalta, pystyisinkö suhtautumaan asiaan "rennosti". Kannattaako asia pitää vain "fantasiana", vai uskaltaisiko kokeilla?Uskon että mieheni saisin toteuttamaan ton ajatuksen seksistä kolmin...mut luulen että minä olisin se kuka enemmän haaveilee kokemuksesta naisesta..
Kommentit (68)
Hmm meilläkin aihe ajankohtainen. Minä olen ehkä se, joka enemmän himmaa vaikka haluankin tosi paljon kokeilla. Mustasukkaisuusongelmaa en usko omalta puoleltani tulevan.. Etsimme siis naista kolmanneksi pyöräksi (ja olemme n+m pariskunta).
Jotenkin vaan jännittää älyttömästi. En ole naisen kanssa aiemmin ollut ja mä en tykkää tehdä asioita, joita en osaa. Ts. jos olen epämukavuusalueella. Vähän ku olis eka kerta, jännittää älyttömästi. Mies on innokkaampi ollut, jopa yllättävän innokas. Haluan tämän tarjota miehelle, sillä hän ei kovin monen naisen kanssa ole ollut.
Nojoo, mutta. Toi tuo kiihoketta niin pitkäksi aikaa, että on sen arvoista. :D Pitää vaan ylittää ittensä heh.
Enpä kyllä lähtisi riskeeraamaan lasten perhettä tuollasella. Itselläni on samoja ajatuksia, mutta en halua ottaa riskiä.. mies on tosin antanut minulle luvan olla naisen kanssa ilman häntä. Ei koe pettämisenä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 23:58"]
Enpä kyllä lähtisi riskeeraamaan lasten perhettä tuollasella. Itselläni on samoja ajatuksia, mutta en halua ottaa riskiä.. mies on tosin antanut minulle luvan olla naisen kanssa ilman häntä. Ei koe pettämisenä.
[/quote]
Mut eiks tuossakin ole silti riskinsä?voisitko ihastua naiseen, jonka kanssa olet?
53...miten olette aikonut etsiä kolmannen osapuolen mukaan hommiin?hyvin se varmasti menee, kyllä mullakin jännittäisi seksi naisen kanssa, koska olisi täysin uutta..mut uskon silti etten "näin naisena" kuitenkaan aivan umpihukassa olisi...;) -ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:01"]Enpä kyllä lähtisi riskeeraamaan lasten perhettä tuollasella. Itselläni on samoja ajatuksia, mutta en halua ottaa riskiä.. mies on tosin antanut minulle luvan olla naisen kanssa ilman häntä. Ei koe pettämisenä.
[/quote]
Mut eiks tuossakin ole silti riskinsä?voisitko ihastua naiseen, jonka kanssa olet?[/quote]
Rehellisesti sanottuna en tiedä, mutta en usko. Koska en ole ajatellut mitään pidempiä juttuja harrastaa. Toistaiseksi meille on riittänyt puhuminen asiasta, enkä ole tehnyt mitään. Pelkkä juttelu asiasta saa meidät molemmat hyvin innokkaiksi ;) joten voi olla että fantasia on tosielämää parempi..
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 00:01"]Enpä kyllä lähtisi riskeeraamaan lasten perhettä tuollasella. Itselläni on samoja ajatuksia, mutta en halua ottaa riskiä.. mies on tosin antanut minulle luvan olla naisen kanssa ilman häntä. Ei koe pettämisenä.
[/quote]
Mut eiks tuossakin ole silti riskinsä?voisitko ihastua naiseen, jonka kanssa olet?[/quote]
Rehellisesti sanottuna en tiedä, mutta en usko. Koska en ole ajatellut mitään pidempiä juttuja harrastaa. Toistaiseksi meille on riittänyt puhuminen asiasta, enkä ole tehnyt mitään. Pelkkä juttelu asiasta saa meidät molemmat hyvin innokkaiksi ;) joten voi olla että fantasia on tosielämää parempi..
[/quote]
aivan..jotenkin ajatuksissani en huomannut tuota, että et silti ole puuhaan vielä ryhtynyt... -ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:55"]Minun mies halusi seksisuhteeseemme yhteen aikaan mukaan toisen naisen ja sanoin, että sopii mutta vain yhdellä ehdolla. Mun ehto oli, että joka toinen kerta myös sitten toinen mies mukaan ja kerroin miehelle, että haluan vaikkapa sen yhden kaverin. Muuten en suostu toiseen naiseen. Eipä ole enää esittänyt mitään haaveitaan kolmannesta osapuolesta meidän leikkeihin.
Sama homma anaaliseksin kanssa. Sanoin että suostun heti, jos saan työntää dildon miehen peräreikään. Alkoi sitten venkoilla, että ei sovi hänelle niin kysyin että miksi sitten luulee sen sopivan mulle. Vähin äänin hiljeni sitten siitäkin mouruaminen.
[/quote] Miten sinä voit edes verrata hetero anaaliseksiä homo dildo seksiin?? Olisin miltei huolestunut jos miehellesi olisi tämä käynyt. Olet lisäksi erittäin onnekas ihminen - on suoranainen ihme, että miehesti ei ole muuttanut Turkuun (anteeksi epäkorrekti termi) sinua pakoon :)
Mun mies ei ehdottanut kolmen kimppaa vaan parinvaihtoa. Oli miettinytkin jo valmiiksi, että netistä varmaan löytää mukavia pareja. Meinasi tulla kyllä avioero pelkästä ehdotuksesta. Kävin sitten myrskyn laannuttua katselemassa millaista markkinaa niillä alan sivuilla on ja täytyy kyllä sanoa, että sen näköistä sakkia, että en koskisi kepilläkään. Oikeesti, millainen nainen lähtee parin mukaan? Ei ne siisteiltä mukavilta naisilta oikein kuvien perusteella näyttäneet. Enempi näyttivät olevan siellä ihan rahasta. Mutta mullahan on pipo tiukalla ja miestäni en jaa ennen avioeroa.
En itse ikinä ottaisi toista naista mutta olen saanut kahta miestä yhtäaikaa! Namia! :)
No onko se asia, jos miettii, minkälainen mies lähtee parin mukaan?varmaan seikkailumielinen ja nautinnonhaluinen.!:) Jos esim. bi-sinkkunainen haluaa seksiä harrastaa, niin tuntuisi ajatella, että tavallaan enemmänhän hän saisi irti parin kanssa...jos vain seksiä ja nautintoa hakemassa. Ainahan se on erilainen asetelma, kun kahden ihmisen välinen seksi, mutta miksi täytyisi olla jotenkin ei-haluttava tai maksullisen näköinen sellaisen joka kimppaann alkaisi..uskon että ihan "tavallisen" näköisiä ja oloisia naisiakin löytyisi kimppaan.
11..kiitti viestistä..minuakin epäilyttää juuri tuo olenko sinut jos mieheni nauttii toisesta naisesta. Vaikka toisaalta, niinhän minäkin luultavasti tekisin ;) En ehkä usko että meillä toimisi tuo ehdottamasi, että mieheni seuraisi vierestä. Ehkä ajatuksessa vierastaa se, että vain minä saisin "vierasta", jos nyt noin voi asian ilmaista. Ehkä mä nyt jätän tän asian nyt tältä erää taka-alalle, ja sitten mietintään uudestaan joskus jos tuntuu että on asiassa kaikin puolin sinut :) Mieheni kanssa kaikki sujuu makkarissa loistavasti, mut tää asia joskus kutkuttaa uteliaisuutta. Ehkä tulevaisuudessa...eihän sitä koskaan tiedä, jos joskus pääsisikin kokeilemaan "uusia ulottuvuuksia" :)
Minun mies halusi seksisuhteeseemme yhteen aikaan mukaan toisen naisen ja sanoin, että sopii mutta vain yhdellä ehdolla. Mun ehto oli, että joka toinen kerta myös sitten toinen mies mukaan ja kerroin miehelle, että haluan vaikkapa sen yhden kaverin. Muuten en suostu toiseen naiseen. Eipä ole enää esittänyt mitään haaveitaan kolmannesta osapuolesta meidän leikkeihin.
Sama homma anaaliseksin kanssa. Sanoin että suostun heti, jos saan työntää dildon miehen peräreikään. Alkoi sitten venkoilla, että ei sovi hänelle niin kysyin että miksi sitten luulee sen sopivan mulle. Vähin äänin hiljeni sitten siitäkin mouruaminen.
Olen 33 kirjoittaja...
Tuolla joku arvuutteli ikääni lähemmäs vaihdevuosia olevaksi. Toivottavasti vaihdevuoteni ovat vasta 15v päästä, sillä ikää nyt reilusti alle 40v!
Raskaaksi tulo ei pelota, sillä minulla ei ole kohtua=( Mutta, toki kondomia käytetään suojana.
Nyt suunnitellaan yhden parin kanssa tapaamista tammikuun alkuun ja voi, kun alkaa jo nyt kivasti vatsanpohjassa kihelmöidä ;D
Heh, olitkin sitten täsmälleen itseni ikäinen, ap :)
Yllättävän siistinä pysynyt tämä keskustelu, paljon on tullut esiin juttuja joita olen itsekin pohdiskellut. Jos mietitään asiaa käytännön kannalta, kommunikaatio on varmaankin kolme kertaa tärkeämpää kuin jos vain kaksi ihmistä harrastaisi seksiä: kaikkien, myös sen kolmannen pitäisi kertoa omat rajansa ja mitä kohtaamiselta odottaa. Kaikkien pitää voida keskeyttää tilanne jos alkaa ahdistaa.
Itse en ole kovinkaan mustasukkainen, en ainakaan sillä perinteisellä tavalla. En voi väittää että tykkäisin, jos mieheni harrastaisi seksiä muiden kanssa kertomatta tai rakastuisi toiseen, mutten koe sitä itse seksiä ongelmana. Mut meillä nyt ei oo niin nuukaa muutenkaan... ;) Tätä vasten on hieman vaikea punnita mustasukkaisen henkilön kimppahaaveita: itse ajattelen asian niin, ettei toisen nautinto ole minulta pois. Jos joku mukava ihminen haluaisi tuottaa rakkaalleni mukavan olon, mikäs sen mukavampaa!
Ehkä teillä helpottaisi tilannetta se, jos pääpaino olisi ainakin ekalla kerralla siinä tyttöjen välisessä toiminnassa, ja mies olisi enemmän avustavassa roolissa? Ja eihän tilanteeseen ole pakko sisältyä esim penetraatiota ollenkaan.
Vaikea muuten kuvitella, että tälläinen hyvin suunniteltu kaikki voittaa -tilanne voisi syntyä minkään random baaripokan kanssa. Kai se on itsekin pakko joskus vielä uskaltautua sinne nettiin, vaikka itseäkin hirvittää että onko siellä yhtään omanhenkisiä tyyppejä (joku tuolla ylempänä kertoi, et ovat vähän... sanotaanko epämiellyttävän näköisiä)
Edellinen siis kirjoitti aiemmin numerolla 21
No ota ihmeessä asia miehellesi puheeksi. Luultavasti niin innoissaan, että laukeaa housuihinsa. Tuskin ainakaan haaveesi kertomisella on mitään haittavaikutuksia.
Joo, kyllä toinen nainen aina mahtuu mukaan sänkyyn! t. mies
Mitäpä jos tosiaan kerrot nuo samat asiat miehellesi. Jos hän on yhtään järkevä kaveri, niin hän kyllä osaa erottaa omat halunsa siitä, että mikä teidän suhteelle olisi hyväksi. Se, että otat asian puheeksi, ei tarkoita sitä, että teidän pitää se toteuttaa. Voittehan päätyä vaikka ratkaisuun, että sinä saat tilaisuuden tullen kokeilla naisen kanssa olemista ja mietitte sitten eteenpäin. Tai miehesi voi olla sitä mieltä, että teidän suhde ei kestä tuota ja ette kokeile sitä. Tai jotain muuta. En jaksa uskoa, että teidän liitto vaarantuu jos kerrot ajatuksesi.
t: mies
Olen maininnut asiasta..ja ajatuksena ainakin mieheni siis olikin kiinnostunut. Ja olen melko varma, että hän suostuisi tuohon hommaan, jos alkaisin todella ehdottamaan asiaa. ja on tietoinen että myös naiset sytyttävät minut. Epäilenkin siis omalta osaltani asiaa..miten minä asiasta jälkeenpäin ajattelisin. Toisaalta, jos asiasta puhutaan etukäteen ja sovitaan "säännöt", niin ei kai jälkeenpäinkään pitäisi asian kaivertaa?Onko kenelläkään siis omakohtaista kokemusta tällaisesta?En tiedä mikä asiassa minua häiritsee mutta yksi "sääntö" minulla olisi mielenpäällä, en haluaisi mieheni laukeavan toisen naisen sisään..-ap-
No mietipä asiaa vaikka ensin toiselta kannalta.. mitä olisit mieltä, jos miehesi kertoisi fantasioivansa toisesta miehestä teidän vuoteeseen, kertoisi fantasioivansa miehistä, lukisi itsensä ehkäpä bi:ksi?
Mitä ajatuksia herättää?
kiitti viel 46..kuulostaa tosiaan olleen kinkkisempi tilanne :(