Miten te muut keskituloiset miehet kestätte sen ajatuksen että tyttöystävänne/vaimonne vaihtaisivat teidät heti jos joku miljonäärimies olisi heille tarjolla?
Asia vaivaa minua ainakin päivä päivältä enemmän...
M38
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi, tolla keskiluokkaisella miehelläni on niin jäätävän kokoinen varustus, että sellaista ei miljoonilla edes saisi :)
Hirveä syy.
Mikäs siveyden sipuli siellä huutelee? Etkö kestä suoraa puhetta naiselta?
Ei siihen mitään miljonäärimiestä tarvita. Riittää ihan lähipiirin hyväksi havaittu keskituloinen mies. Kun sukulaismies erosi, niin alle kolmessa kuukaudessa kolme naista oli viestitellyt halustaan muuttaa miehen luo asumaan. He kaikki olivat ex-vaimon kavereita, heillä oli lapsia ja olivat myös naimisissa. No, rukkaset tuli eikä auttanut kuin tyytyä entiseen ja jäädä odottamaan parempaa. Sukulaismies löysi pian selvästi nuoremman naisen. Niin, miehet: kauniita unia sen oman kullan vieressä. Se ei ehkä lähde, koska ei kelpaa.
Jos vaimo hylkää minut rahan takia, niin olen vain onnellinen, kun vihdoinkin minulle paljastu tämän henkilön oikea persoona ja valehdellut tunteet. Yksikään toista oikeasti rakastava ihminen ei ikinä jättäisi toista rahan takia. Eli hyvä että jätti, muuten pahimmassa tapauksessa olisin ehkä viettänyt loppuelämäni täysin väärän ihmisen kanssa. Näin ajattelisin. Naisystäviin sama, eli olen vain onnellinen, niin ei tarvitse tuhlata enempää aikaa minulle väärään henkilöön.
Kannattaa hakea ammattiapua tuollaiseen pakkomielteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään miljonäärimiestä tarvita. Riittää ihan lähipiirin hyväksi havaittu keskituloinen mies. Kun sukulaismies erosi, niin alle kolmessa kuukaudessa kolme naista oli viestitellyt halustaan muuttaa miehen luo asumaan. He kaikki olivat ex-vaimon kavereita, heillä oli lapsia ja olivat myös naimisissa. No, rukkaset tuli eikä auttanut kuin tyytyä entiseen ja jäädä odottamaan parempaa. Sukulaismies löysi pian selvästi nuoremman naisen. Niin, miehet: kauniita unia sen oman kullan vieressä. Se ei ehkä lähde, koska ei kelpaa.
No höpö höpö. Nainen löytää aina miehen vaikka varatun koska miehet on niiiiin helppoja.
Siinä vaiheessa, kun miljonäärimies iskee rinnattoman, 6-kymppisen vaimoni minä 160 cm 80 kg siivooja jätän hänet sen nuoren poviblondin takia.
Ei vaivaa ollenkaan, vieköön ja ilman palautusoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Nainen löytää aina miehen vaikka varatun koska miehet on niiiiin helppoja.
Mies kuin mies ei kelpaa. Muistan jo lapsuudesta, kuinka perhetuttu nainen puhui nuoruudenrakkaudesta. Aviomies oli kuitenkin eri. Oli joutunut tyytymään. Oli toinenkin nuoruudenrakkaus, sen kanssa pääsi sentään kerran nelikymppisenä harrastamaan seksiä. Miksi osa naisista on eron jälkeen yksin? Eivät enää suostu tyytymään puolivillaiseen suhteeseen, jossa haaveillaan jostain paremmasta. Tuo sukulaismies muuten kantoi päävastuun lapsista ja lapset hälle myös jäivät. Laatumies, harvoin tarjolla. Myös luonne on naisten mieleen.
Onhan sitä baareissä nähty kun tulee joku pikkujulkkis niin samantien on paikalliset naiset pörräämässä siinä koko illan kiimoissaan.
Eikä tarvi olla ku joku kerran jossai mainoksessa vilahtanut tai cheekin lavanrakentajan serkku.
Sillä että olen insinööri ja osaan todennäköisyyslaskennan perusteet.
Eipä ole kovin todennäköistä.
Oletko vähän jämähtänyt menneisiin vuosikymmeniin? Nykynaiset tienaavat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, ap. Säälittävää, että vietät lauantai-iltaa vauvalehden palstalla katkerana naisettomuudestasi sen sijaan, että yrittäisit edes jotenkin korjata asiaa. Ja säälittävää, että elät edelleen jossain 1950-luvulla missä naiset haaveilevat miesten rahoista. Olisit edes laittanut sen verran pontta provoosi, että olisit teeskennellyt miten kestäisit sen ajatuksen, että (olematon) tyttöystäväsi jättäisi sinut, jos vaurastuisi merkittävästi. Usko tai älä, niin 2010-luvulla useimmat naiset ovat kiinnostuneita ihan omasta vauraudestaan ja omista tuloistaan, ei miesten.
Ai niin, mutta jos ainoa kosketus naisiin on sofiat ja maisat lehtijutuissa, niin voihan se todellisuus vääristyä tuollakin tavoin.
Tämä!
Kysyjä on niin tyhjä sisältä, vailla mitään kompetenssia että hänellä on rahalla ostettu vaimo. Tämän ilmeisesti rahalla saadun vaimon hän pelkää menettävänsä toiselle miehelle jonka tarjous on korkeampi.
Hänellä ON todellisuus vääristynyt, vaikka hän mahdollisesti elää omassa kuplassaan, jossa on vain materiaalinen ulottuvuus ihmissuhteisiin.
Aivan. Olipa pinnallinen läppä ap:lta. Kukaan normaali nykyajan nainen ei ajattele noin, paitsi ehkä joku es-cort tyyppinen nainen, mutta niitä on yksi tuhannesta. Herää todellisuuteen ap. Säälittävää ettet ole tähän ikään mennessä oppinut mitä rakkaus on.
Yksinkertainen ratkaisu on naida rikas nainen. Helppoa se toki ei ole, ottajia on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ratkaisu on naida rikas nainen. Helppoa se toki ei ole, ottajia on muitakin.
Ai sellaisen australialaisen rahamimmin? Joku raja nyt sentään...
Mä en todellakaan vaihtaisi miestäni rahan takia! Molemmat tienaamme noin 60 000 eur vuodessa. Minusta on kiva tienata saman verran, mutta ei haittaisi, vaikka mies tienaisi vähemmänkin.
Joko kysyit isältäsi? Mitä hän vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olet kyllä ap oikeassa joten hyvä että olet lauantai-iltana täällä suojassa naisilta kun muut miesparat on radalla ja saavat parin tunnin sisään piparia. Väistit luodin.
HAHAHA
joo, kyllä niistä top 1% miehistä osa pääsee jörnimään tänäänkin.
Mutta ei suinkaan "muut miesparat"
Kymmenet tuhannet nuoret miehet saavat tänäiltana piparia, itsekin tunnen monta. Piruparat. Se on lopun alkua se. Onneksi ap:lla ei ole pelkoa. Olet turvassa täällä 35+ perheenäitien keskellä.
Onko HJK tulossa kylään?
Jos miehelläni olisi noin surkea itseluottamus, niin olisin jo jättänyt hänet ilman mitään miljonäärejäkin... Ihme vössykkä.