Miten te muut keskituloiset miehet kestätte sen ajatuksen että tyttöystävänne/vaimonne vaihtaisivat teidät heti jos joku miljonäärimies olisi heille tarjolla?
Asia vaivaa minua ainakin päivä päivältä enemmän...
M38
Kommentit (79)
Tjaa, vaihtaisikohan?
Tuskin. Tai sitten vaihtaisi, avaisi oven yöllä ja olisimme taas yhdessä - rikkaina. Sitä Roopea ei kyllä löytyisi mistään. Rakkautta ei voi ostaa.
Kyllä minuakin riepoo että milloin se millimies ilmestyy posansa kanssa mua houkutteleen . Jäis niin kova ikävä vanhan kaljun ukon perään. Mutta minkäs teet jos näin määrätty on , kai se sitten on pakko lähteä. -nainen
Nauraisin kuin mielipuoli jos joku rahamies erehtyisi ottamaan tuon (ei palatusoikeutta!) .
Ja itkisin helpotuksesta päälle.
No minun vaimo jätti minut muinoin huonompi tuloiseen ja tuhlaavaan mieheen (plus elatusvelvollinen). Joten ei kannata miettiä että rikas veisi rikkauksien ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu olet kyllä ap oikeassa joten hyvä että olet lauantai-iltana täällä suojassa naisilta kun muut miesparat on radalla ja saavat parin tunnin sisään piparia. Väistit luodin.
HAHAHA
joo, kyllä niistä top 1% miehistä osa pääsee jörnimään tänäänkin.
Mutta ei suinkaan "muut miesparat"
Älähän nyt poika sentään liioittele. Kyllä niitä panemaan pääseviä miehiä on Suomen maassa korkeintaan 0,00001 % miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu asiaa, tiedän itsekin useita tapauksia. Siinä on jäänyt keskituloinen palkansaaja lehdelle soittelemaan.
Sulla on ihan pilvin pimein miljonäärejä tuttavapiirissä? Okei.
Eikä uuden miehen edes tarvitse olla miljönääri, jos itse olet irtisanomisuhan alla.
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin kuin mielipuoli jos joku rahamies erehtyisi ottamaan tuon (ei palatusoikeutta!) .
Oletko jotenkin vajaa ja holhouksen alla, kun et pysty itse päättämään elämästäsi?
Pysyy sinkkuna vaan, sit kestää. Paras jos opettelee koko ikänsä olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Minna näki uuden miesystävänsä Markon kanssa huonossa hapessa olevan, selvästi vuosia viinaa ottaneen miehen joka tervehti heitä iloisesti.
Miehen mentyä ohi nainen tunnusti: tuossa oli exäni Kari. Hän on juonut jo kolme vuotta, aina siitä asti kun jätin hänet.
Kuinka hän jaksaa juhlia niin kauan Marko kysyi..
Jos kiiltävän perässä juokseva harakka löytää vertaisensa, olet vain onnellinen, että pääset eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa ja holhouksen alla, kun et pysty itse päättämään elämästäsi?
Liikaa taloudellisia/sosiaalisia sitoumuksia tällä hetkellä, mutta muutaman vuoden kuluttua ei ole mitään pidäkkeitä. Ja sitten päätetään ihan itsenäisesti ilman mitään penalttia elintasossa.
En vaihtaisi, tolla keskiluokkaisella miehelläni on niin jäätävän kokoinen varustus, että sellaista ei miljoonilla edes saisi :)
En mä kyllä vaihtaisi. Olisi paljon raskaampaa olla joku edustusvaimo, tuntisin jatkuvasti riittämättömyyttä ja alemmuutta omasta taustastani. Hyvissä varoissa oleva maalaisduunarimies olisi ihanne. En tosin kaipaa elättäjää, mutta taloudellinen vapaus heijastuu muuhunkin elämään, ihminen on stressittömämpi ja elämä leppoisampaa kun ei oo rahahuolia.
:D Ja miljönäärimieskö pysyisi vuosikymmeniä rahoittamassa? Ja nainenko haluaisi viettää aikaansa tyypin kanssa?
Oma mieheni on fiksu, rauhallinen, taiteellinen ja osallistuu kotitöihin.
N41
Ottakaa rikas vaimo, perijätär. Sellaisia eivät kiinnosta miehet rahan takia. Toki itsenne tulee olla henkisesti antoisia.
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä vaihtaisi. Olisi paljon raskaampaa olla joku edustusvaimo, tuntisin jatkuvasti riittämättömyyttä ja alemmuutta omasta taustastani. Hyvissä varoissa oleva maalaisduunarimies olisi ihanne. En tosin kaipaa elättäjää, mutta taloudellinen vapaus heijastuu muuhunkin elämään, ihminen on stressittömämpi ja elämä leppoisampaa kun ei oo rahahuolia.
No niin, katso ap, ei sulla ole mitään hätää. Suuri osa suomalaisista naisista on täysiä maalaisjuntteja.
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi, tolla keskiluokkaisella miehelläni on niin jäätävän kokoinen varustus, että sellaista ei miljoonilla edes saisi :)
Hirveä syy.
Vierailija kirjoitti:
Samaa voit sanoa ei niin kauniille naisille.
TÄMÄ! Kyllä se toimii toisinkinpäin. Varmasti lähtisi, jos joku rikas ja kaunis nainen iskisi.
Rahan perässä juoksijat eivät tajua elämästä mitään.