Tyydytteko seksiin kerran viikossa? Liian vähän vs. Sopivasti
Pärjäättekö todella vain kerran viikossa tapahtuvalla seksillä? Itsellä haluja joka päivä ja monesti kerta päivässä ei tunnu riittävän. Uteliaisuudesta liikkeellä
N35
Kommentit (53)
Jos edes joskus sais. Ei parisuhdetta eikä kukaan mies edes katso tännepäin
kahdesti kuussa vuosien ajan, nyt hieman pidempi tauko menossa (muutama vuosi)
oma käsi > vaimo
Pakko tyytyä kertaan per viikko.. kiitos miehen kun voih aina väsyttää.. V**u.
Olen muistaakseni saanut seksiä TÄNÄ VUONNA kolme kertaa.
Olen fyysisesti hyvässä kunnossa naimisissa oleva varakas johtajatason mies.
Niiiin, edellinen kerta oli 7/17.
T. Haluttoman miehen vaimo
Ollaan olty yhdessä 25 vuotta ja sanoisin, että viimeiset 10 vuotta ollut juurikin tuo noin kerran viikkoon ja se tuntuu keskimäärin olevan molemmille ihan sopiva tahti. JOskus saattaa mennä tyyliin 10 päivääkin väliin ja joskus taas pari kertaa viikossa, mutta vähän se on nyt ajautunut tässä elämäntilanteesssa la tai su aamutouhuihin. Ja aika samantahtisia tunnutaan olevan.
Kerran kuussa riittää hyvin, välillä kerran viikossa jos sattuu oikein huvittamaan. Olen kyllä avoin, kokeilunhaluinen ja monipuolinen mutta tuntuu vaivalloiselta ajatus, että pitäisi jatkuvasti olla harrastamassa seksiä. Elämässä on niin paljon muutakin.
Olisi vaikkapa edes kerran kuukaudessa. Täysin seksitöntä elämää elän, mitä nyt oman käden kanssa silloin tällöin. Siinä sitä voi miettiä onko tämä tämän arvoista, mitään muuta ei saa kuin valitusta ja kitinää, ja pitäs palvella suunnilleen ruoka suuhun asti. Omat haaveet ei käy, mikään ei saisi muuttua jne. Tätä ollaan rakennettu vuosia ja käteen jäi pelkkä märkä pa**a.
Silloin kun jäin yksin lapsen kanssa 7v sitten niin 2x olen päässyt baariin ja molemmat kerrat olen tietysti hyödyntänyt. Onneksi on löytynyt söpöt miehet tosin toinen oli varattu. Muuten tämä elämä onkin lipunut ohi kun en viikonloppuna saa lasta mihinkään hoitoon. Olisi kiva ollut löytää mies. Ja ennen lasta olin se kuka bongasi ne parhaat miehet ja sai milloin halusi. Aika synkkää kun kukaan ei edes halannut minua noina seitsemänä vuotena. Tinderistä olisi moni tulossa ( varattuja) mutta en halua sotkea elämääni muiden ongelmilla vaikka välillä mietin että taidan antaa periksi.
Ymmärrän uteliaisuuden, itseniäkin kiinnostaa. Ylipäätäänsään seksi on aika tabu ja mahtavaa siitä voi keskustella. Varsinkin kun voi puhua anonyymisti niin kukaan ei voi tuomita seksin määrää tai tapaa vaan voi saada taustatukea tai jopa oppia jotakin. Kiinnostus ja uteliaisuus vie ihmisiä eteenpäin mutta liiallakin on omat huonot vaikutuksensa
Voi miten kurjaa. Itse saan ja haluan monasti päivässä. Mies ei ihan jaksa perässä, mutta häntä vain haluan. Onneksi saankin , ja sitten ihan sormetusta lisäksi, joten jaksaa tällä.
Minun on vaikea pärjätä kerran vkossa seksillä ( M45 ) . Ideaalina olisi päivittäin jonkinlaista, ja keskimäärin n. 3:na päivänä viikossa kunnolla rakastelua ajan kanssa.
Olisi edes kerran viikossa. Meillä on kuukausien tauot miehen haluttomuuden takia, nyt yli 2kk viime kerrasta. Suuseksiä olen saanut viimeksi joskus alkuvuodesta.
N30
Sais edes joka toinen vuosi mutta kun ei. Nainen ei vaan halua ni näillä mennään
Tuntuu että omassa sekä tuttujen parisuhteissa ei seksihalut ole balanssissa. Iso järkytys ollut itselle se miten vuodet laimentaa suhdetta ja miten ketuttaa tämä seksuaalinen turhautuminen. Avovaimo tehnyt aloitteen viimeksi kuukausia sitten. Kertoo oman itsevarmuuden kadonneen omien lisäkilojensa myötä. Kehut ja oma kiinnostuksen osoitus ei auta. Ja tiedän et tällä foorumilla mammat hyökkää ja syyttää että hoida oma osuus kotitöistä. Niin hoidankin ja pidän huolta ulkonäöstäni ja naisen nautinnosta. Lähtö tulee jos et asiat muutu.
Kerran päivässä, on hyvä lähtökohta.
Tyydyn, kerran tai kaksi viikossa on ihan hyvä. Haluja olisi enemmänkin, mutta aina ei saa mitä haluaa. Miehelläkin olisi enemmän haluja, mutta aina ei saa mitä haluaa. Onneksi välillä halutaan molemmat molemminpuolista, aktiivista, hellää tai rajua hyvää seksiä. Silloin on seksiä sitten. Muina päivinä molemmille kelpaisi varmaan jokin seksirobotti, joka olisi samalla "fiiliksellä", silloin olisi ehkä enemmänkin seksiä.
Seksiä päivittäin, hyvä näin. Itselle olisi mahdotonta olla ilman seksiä pitkiä aikoja. Kyllä sitä pärjää viikon ilman, mutta itselle ja korostan ITSELLENI yli kuukauden seksitauko liikaa.
Jos kotoa ei saa yli viikkoon, niin kyllä sitä naapurista käyn hakemassa. Seksitön suhde ei mulle tarkoitettu. Onnea niille, jotka siitä nauttii.
Sessio kestää aina pari tuntia niin en jaksa.