Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyydytteko seksiin kerran viikossa? Liian vähän vs. Sopivasti

Utelias Ulla
26.09.2020 |

Pärjäättekö todella vain kerran viikossa tapahtuvalla seksillä? Itsellä haluja joka päivä ja monesti kerta päivässä ei tunnu riittävän. Uteliaisuudesta liikkeellä
N35

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi kertaa viikossa on meille kuusikymppiselle avioparille sopiva tahti. Molemmat saavat orkun ja tuntuu hyvältä. Annan kielihoitoa vaimolle jos haluaa sitä ensin ja saa orkun pikaisesti jo siinä. Yhdynnässä myös ja voihkii alla sopivasti.

Vierailija
42/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kaksi kertaa viikossa on meille kuusikymppiselle avioparille sopiva tahti. Molemmat saavat orkun ja tuntuu hyvältä. Annan kielihoitoa vaimolle jos haluaa sitä ensin ja saa orkun pikaisesti jo siinä. Yhdynnässä myös ja voihkii alla sopivasti.

Ei noin vanhat enää semmosia harrasta. Eli 0/5.

Nelikymppinenkin on jo liian vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 10-15 päivän välein on ok.

Minä haluan seksiä, joka on intiimiä, aitoa, monipuolista, välillä rauhallista, välillä kiihkeää, luovaa, leikillistä ja huomioivaa. Vaimolleni kelpaisi pikaisempikin nautinto esim. saunassa, minulle ei. Haluan koskettaa ja hyväillä niin paljon että joku max 15 min sessio ei saa kuin pettyneeksi.

Useammin olisi tietysti kiva, mutta käytännön syistä ei ole kunnolla mahdollista.

Vierailija
44/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin jälleen vaimon kanssa pitkä ja syvällinen keskustelu aiheesta. Taustalla oli se, että seksiä oli mielestäni liian harvoin. Se tietysti vaikutti kokonaisvaltaisesti kaikkeen.

Nyt on ollut tuon keskustelun jälkeen onneksi seksiä 3 kertaa viikossa keskimäärin ja molemmat ollaan hyvällä mielellä. Tehdään asioita taas enemmän yhdessä muutenkin. Kyllä se seksi vaan on liimaa, joka yhdistää meitäkin.

2-3 kertaa viikossa on mielestäni minimi, ainakin omalla kohdalla.

M48

Vierailija
45/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisi seksiä kerran viikossa eikä kerran kuukaudessa. Mies32

Vierailija
46/53 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aviomiehen kanssa 3-5 krt/vko. Salarakkaan kanssa 1-2 krt/vko. Ihan tyytyväinen olen tähän määrään.

N57 (Naimisissa 35 v ja salarakas 5 v)

Vierailija
47/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin jälleen vaimon kanssa pitkä ja syvällinen keskustelu aiheesta. Taustalla oli se, että seksiä oli mielestäni liian harvoin. Se tietysti vaikutti kokonaisvaltaisesti kaikkeen.

Nyt on ollut tuon keskustelun jälkeen onneksi seksiä 3 kertaa viikossa keskimäärin ja molemmat ollaan hyvällä mielellä. Tehdään asioita taas enemmän yhdessä muutenkin. Kyllä se seksi vaan on liimaa, joka yhdistää meitäkin.

M48

Pakko kysyä. Miten/ missä tilanteessa otit asian puheeksi? Sekä montako kertaa samanalinen keskustelu on jo aiemmin käyty? M34

Vierailija
48/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aviomiehen kanssa 1-2 krt/kk.

Harrasstustoiminta mahdollistaa useammat, itselleni välttämättömät kerrat. Tällöin määrä kokonaismäärä nousee siedettäväksi.

Rouva 50++, aviossa 30 vuotta

Vierailija
49/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Pakko kysyä. Miten/ missä tilanteessa otit asian puheeksi? Sekä montako kertaa samanalinen keskustelu on jo aiemmin käyty? M34

Olin ollut huonolla tuulella puutteen vuoksi ja yhteisellä automatkalla otin asian puheeksi. Auto on hyvä paikka, koska siinä kumpikaan ei voi paeta toista muihin hommiin. Käytiin pitkä keskustelu, jossa molemmat sai kertoa omat kantansa asiaan. Se avasi silmiä minulle ja hänelle. Otiin taas jonkun aikaa pidetty toisiamme itsestään selvyyksinä. Se on virhe jokaisessa ikävaiheessa. Missään vaiheessa se ei ole ollut ongelma, etteikö vaimoni olisi pitänyt seksistä kanssani. 

Nyt ollaan taas päivittäin pusuteltu ja halailtu, oltu läheisiä fyysisesti ja henkisesti. Ja seksiä on tosiaan hyvin.

Tämä oli kolmas kerta reilun 20v aikana, kun tämä keskustelu on käyty. Vinkiksi vaan, ettei noita keskusteluja kannata lykätä vaikka aihe olisikin hankala. Molempien pitää saada puhua tästä vapautuneesti.  

Vierailija
50/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun jäin yksin lapsen kanssa 7v sitten niin 2x olen päässyt baariin ja molemmat kerrat olen tietysti hyödyntänyt. Onneksi on löytynyt söpöt miehet tosin toinen oli varattu. Muuten tämä elämä onkin lipunut ohi kun en viikonloppuna saa lasta mihinkään hoitoon. Olisi kiva ollut löytää mies. Ja ennen lasta olin se kuka bongasi ne parhaat miehet ja sai milloin halusi. Aika synkkää kun kukaan ei edes halannut minua noina seitsemänä vuotena. Tinderistä olisi moni tulossa ( varattuja) mutta en halua sotkea elämääni muiden ongelmilla vaikka välillä mietin että taidan antaa periksi.

Toivon, että löydät kunnollista, itsellesi sopivaa miesseuraa, kunhan lapsesi kasvaa. Ei kannata antaa periksi!

Ehdit varmasti vielä löytämään hyvän kumppanin, joka on hyvää seuraa ja johon löydät myös intiimin yhteyden - halaajan, vierellä kulkijan, kuuman rakastajan.

Vierailija
51/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin vaikka joka päivä mut en sää naiseltani kun kerran kuukauteen...

Mies43

Vierailija
52/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa ois tarpeeksi. Nyt aika vähän 10-14 vrk väliä ja vaimo järjestelmällisesti vähentänyt kertoja. Turhauttaa. Suuseksiä en ole saanut vuosiin.

Vierailija
53/53 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juuri tuollaisesta naisesta. Hyvää meininkiä. Väh. 2krt päivässä. Joudun runkkaa aamuin illoin, kun vaimo jaksa :( en voi mitään kun haluttaa Duracell män