Luettele syitä miksei George Clooney tule kaapista?
Kommentit (46)
Miksi SINÄ haluat hänet ulos kaapista, ap?
Minunkin mielestäni kyseessä on raha.
Sillä ei ole mitään syytä tulla, koska hän ei ole homo
Kys Jumala ei ole homo, siksi.
Kaikki miehet eivät halua lapsia, se on ilm vaikeata joidenkin latvalahojen ymmärtää.
Georgen lukuisille naisille kateellinen, todellakin. Mies jolla on ulkonäön lisäksi mammonaa ja ulkonäön ja mammonan lisäksi älyä, täydellisyys.
Joo, se katsoo, että on liian myöhäistä tulla kaapista enää, kun on väen vängällä luonut mainetta itsestään naistenmiehenä. Menisi maine ja rahat ja se Comon palatsi.
Tai sit syynä on ahdasmielinen äiti, ei halua poikansa tuottavan itselleen häpeää.
Nojoooo, eiköhän hra Clooneylla ole sen veran pätäkkää kasassa ja senkaltainen status ja arvostus jopa läpikaksinaismoralistisessa ja vanhoillisessa Hollywoodissa, että hänen ei tarvitse rahan takia enää tehdä, tai jättää tekemättä, yhtikäs mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:26"]
RAHA, ilman sitä hän ei voi tehdä haluamiaan elokuvia, eivät aina ole mitään kassamagneetteja, ei voisi ylläpitää elintasoaan, ja ennenkaikkea ei voisi tehdä hyväntekeväisyystyötään.
[/quote]
Kyse ei ole lapsista. Oletko seurannut hänen uraansa ja "naisystäviään" vuosikymmenten saatossa? Minä olen ja voin vannoa ettei viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen George-boyn rinnalla ole ollut YHTÄÄN naisystävää, kaikki ovat olleet sopimuksella, jonka pituus on vaihdellut. Julkisuudessa ei ole ollyt YHTÄÄN kuvaa, ja G:stä niitä on paljon, jossa olisi hänen ja "ystävävättärensä" välissä edes hitunen tunnetta, aitoa välittämistä, vain poseeraustaa.
Kyse ei ole lapsista. Oletko seurannut hänen uraansa ja "naisystäviään" vuosikymmenten saatossa? Minä olen ja voin vannoa ettei viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen George-boyn rinnalla ole ollut YHTÄÄN naisystävää, kaikki ovat olleet sopimuksella, jonka pituus on vaihdellut. Julkisuudessa ei ole ollyt YHTÄÄN kuvaa, ja G:stä niitä on paljon, jossa olisi hänen ja "ystävävättärensä" välissä edes hitunen tunnetta, aitoa välittämistä, vain poseeraustaa.
En ota kantaa Clooneyn seksuaalisuuteen, mutta rikkailla tähdillä on isot menot, joten sitä rahaa pitää tulla lisää elämäntyylin ylläpitämiseen.
Hollywood tosiaan, kuten itsekin kirjoitit, on ollut ja on sitä valitettavasti edelleen: vanhollinen ja kaksinaismoraalinen. Siinä ei aina pätäkkä ja mammona auta, kulissit ovat ne kaikkein tärkeimmät ja niistä pidetään kynsin ja hampain kiinni. Surullista, mutta totta.
Georgella on Rock Hudson -kompleksi. Silläkin oli huojuvat kulissit pystyssä pitkään.
Kyllä olen ja vastahan hän oli yhdessä useamman vuoden erään naisen kanssa. Eikä ollut ainoa yli 1v suhde.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:36"]
[/quote]
On parempaa tekemistä: aktivismi, näytteleminen, käsikirjoittaminen, ohjaaminen, elokuvien tuottaminen. Kun katsoo vaikka imdb.comista hänen aikaansaannoksiaan, niin aika vaikuttava lista se on. Paljon kiinnostavampi kuin joku seksuaalinen suuntautuneisuus, mikä se sitten onkin. On ollut muutenkin tyylikkään hiljaa yksityiselämästään. Rahasta miehellä tuskin enää on pulaa.
Hänen markkina-arvonsa perustuu siihen, että naiset ihailevat häntä.
Ehkä se myös auttaa häntä pitämään yksityiselämänsä ja julkisen elämänsä erillään.
Ehkäpä lähtölaskenta ulostuloon on alkanut. Tässä herra poseeraa W Magazinen joulukuun numeron kannessa. Kyseessä Art Issue. Muistuttaa kovasti Liberacea tai Elton Johnia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:59"]
Ehkäpä lähtölaskenta ulostuloon on alkanut. Tässä herra poseeraa W Magazinen joulukuun numeron kannessa. Kyseessä Art Issue. Muistuttaa kovasti Liberacea tai Elton Johnia.
[/quote]
Jaa missä?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:59"]
[/quote]
Ei ole välttämättä kaapissa vaan voi olla esim. impotentti tai prinssinakki.
Pitipä heti kurkata ja lukea kys lehden juttu ja luoja minä en kestä miten mies voi olla noin....Jumala *pöksyt märkänä*!
-12-
RAHA, ilman sitä hän ei voi tehdä haluamiaan elokuvia, eivät aina ole mitään kassamagneetteja, ei voisi ylläpitää elintasoaan, ja ennenkaikkea ei voisi tehdä hyväntekeväisyystyötään.