Luettele syitä miksei George Clooney tule kaapista?
Kommentit (46)
Näyttää kasvoiltaan ihan eläkeläisämmältä. Jotain akkamaista siinä on, mikä tekee siitä epäilyttävän. Tuskinpa nussii edes. Elokuvan kuvauksissa rikottu selkä on tekosyy. Kaapissa on.
Sillä on kompleksena mm. tuosta kasvatuksestaan, mutta pitää ne tiukasti sisällään. Korostaa sitten joissakin haastatteluissaan, että hän juo liikaa. Sehän on synneistä pienin, niin sen voi tunnustaa, mutta ehei sitä että olisi miehenpuolikas.
Rahan ja menestyksen takia. Hollywoodin ja suuren yleisön mielestä homo ei ole uskottava esim. romanttisissa elokuvissa tai toimintapätkissä.
Clooneylla on vähän samantyylinen homma meneillään kuin Leonardo DiCapriolla: käsivarressa roikkuu aina joku malli parin vuoden ajan, sitten vaihdetaan uuteen. No DiCaprio ei sentään peittele asumiskuvioitaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 10:49"]
Homot niin haluaisi, et Clooney on homo - taisi saada jokunen vuosi sitten jenkkien homojärjestöltä I wish you were gay -pokaalinkin. Ja paljonhan Clooney on flirttaillut homoyleisön kanssa - mikä tietty sopii hänen poliittiseen kuvaansa.
Vanhemmat vanhoillisia LOL. Clooney tulee erittäin vapaamielisestä perheestä ja suvusta, sehän on täynnä viihdebisneksessä olleita ja on tunnetusti demokraattisukua.
Clooney siirtyy yhä enemmän tuottajan ja ohjaajan pallille, rahhaa hänellä on ihan tarpeeksi ja oisko nyt ihan vaan niin, ettei ole haluja lisääntyä ja siten ei ole myöskään haluja/tarvetta takertua yhteen ihmiseen. Sinkkuus sopii hänelle.
Clooney ei ole suosikkini, mutta ihailen hänen rohkeuttaan, saavuttamaansa arvovaltaa tossa kovassa viihdebisneksessä, arvostan hänen poliittisa mielipiteitään ja positiivisesti katehdin hänen elämäänsä - vapautta ja vaurautta ja mielenkiintoisia juttuja, siihen tähtään myös minä. Jotku eivät vain välitä perheestä ja lapsista.
[/quote]
Clooney was raised a strict Roman Catholic.
He began his education at the Blessed Sacrament School in Fort Mitchell, Kentucky. Spending part of his childhood in Ohio, he attended St. Michael's School inColumbus, then between 1968 and 1974 Western Row Elementary School (a public school) in Mason, Ohio and St. Susanna School in Mason, where he also served as an altar boy, before the Clooneys moved to Kentucky when George was midway through the seventh grade.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:36"]
Kyse ei ole lapsista. Oletko seurannut hänen uraansa ja "naisystäviään" vuosikymmenten saatossa? Minä olen ja voin vannoa ettei viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen George-boyn rinnalla ole ollut YHTÄÄN naisystävää, kaikki ovat olleet sopimuksella, jonka pituus on vaihdellut. Julkisuudessa ei ole ollyt YHTÄÄN kuvaa, ja G:stä niitä on paljon, jossa olisi hänen ja "ystävävättärensä" välissä edes hitunen tunnetta, aitoa välittämistä, vain poseeraustaa.
[/quote]
Minä olen miettinyt ihan samaa kuin sinä. Ilmiö ei edes ole hollyssa mitenkään outo, on noita historiassa riittänyt "naistenmiehiä". Miksi George-boyta ei koskaan paparazzit yllätä pussailemasta rannalla ketään, ei ikinä missään? Miksi?
Niin tai näin, toivottavasti pysyy kaapissa jos on homo. On mukavampi katsoa leffaa jossa miespääosa on hetero kuin homo.
Hollywoodin juorusaittien - joo nämä ovat harrastukseni ;-) - mukaan Clooney ei ole homo, mutta on loukannut selkänsä niin pahasti Syriana-elokuvan, ettei seksistä tule oikein mitään. Toinen, ei tätä täysin poissulkeva juoru kertoo, että pitäisi hiukan kinkymmästä seksistä, ja olisi enempi sillä masokistipuolella.
Jos mies on näytellyt mm. sellaisissa leffoissa kuin Michael Clayton, Burn After Reading, Syriana (sai siitä Oscarin), Voi veljet, missä lienet? yms., yms. ja esim ohjannut vaikkapa Good Night And Good Luck, tuottanut monia aikuisten laatuelokuvia Hollywood-olosuhteissa ... Yhteiskunnallisesta aktivismista puhumattakaan (mm. Sudan, Darfur)... Niin mitä välii mitä hän tekee makuuhuoneessaan ja kenen kanssa?
Mua kyllä kiinnosta esim. av-mammoissa se mitä he ovat saaneet elämässään aikaan, millaisia riskejä ottaneet tai miten osallistuvat yhteiskunnallisesti. Ei niinkään se, missä kaapissa he milloinkin pitävät majaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:35"]
Jos mies on näytellyt mm. sellaisissa leffoissa kuin Michael Clayton, Burn After Reading, Syriana (sai siitä Oscarin), Voi veljet, missä lienet? yms., yms. ja esim ohjannut vaikkapa Good Night And Good Luck, tuottanut monia aikuisten laatuelokuvia Hollywood-olosuhteissa ... Yhteiskunnallisesta aktivismista puhumattakaan (mm. Sudan, Darfur)... Niin mitä välii mitä hän tekee makuuhuoneessaan ja kenen kanssa?
Mua kyllä kiinnosta esim. av-mammoissa se mitä he ovat saaneet elämässään aikaan, millaisia riskejä ottaneet tai miten osallistuvat yhteiskunnallisesti. Ei niinkään se, missä kaapissa he milloinkin pitävät majaa.
[/quote] Allekirjoitan mainitsemasi elokuvat: ohjaukset, tuotannot, näyttelemiset ym taysin. Ennen kaikkea arvostan hänen työtään Darfurissa, tie on pitkä ja kivinen, valitettavasti. Not on Our Watchissa on muuten mukana muitakin suuri sydämisiä Hollywood vaikuttajia. Eikä tässä keskustelussa tule ilmi, että hänen seksuaalisella suuntautumisellaan ON VÄLIÄ, ei tietenkään sillä ole, mutta surulliseksi vetää mielen, kun ko ansioilla oleva nöyrältä vaikuttava upea persoona ei voi olla sitä mitä on. Eletään kuitenkin 2010-lukua for God's sake.
Uuden australialaistutkimusken mukaan naisilla ON homotutka, jonka avulla naiset pystyvät ovulaation aikouihin lähes 95% varmuudella tunnistamaan homomiehet pelkän valokuvan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:09"]
Muistakaan nyt, että SETA:n valistusmateriaalin mukaan homoseksuaalisuus on asia, jota ei näe ihmisestä ulkoapäin.
[/quote]
Tienaa kaapissa ollessaan paremmin, omaa huonon itsetunnon kaikista sexiest man alive titteleistään huolimatta, omaa riittävästi rahaa, jotta voi olla ja matkustella under rader ja tavata "ystäviään"....
Mistä päättelet hänen olevan homo? Onko joitain yksityiskohtia, joista se ilmenee?
Voi, mitä hän kaapissa tekee? Nyt mä tiedän, siellä on hänen salainen herkkupiilo. Hän on himosyöppö ja syö salaa. Siellä on varmaan myös laskisanko, johon hän ahmimiskohtauksen jälkeen käy tyhjentämässä vatsansa.
Edellinen tyttis kommentoi jossain haastattelussa, että niiden suhde muistutti isä-tytär-suhdetta. Now how gross is that!